Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Get the game on! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Get the game on! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Get the game on! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Get the game on! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Get the game on! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Get the game on! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Get the game on! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Get the game on! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Get the game on! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Get the game on! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Get the game on!

Go down

Get the game on! Empty Get the game on!

Indlæg af Gæst Lør 9 Nov 2013 - 23:53

Godaften alle i natteravne som der endnu er oppe på dette tidspunk.
Navnet er Deliah og jeg leder lidt efter et par mennesker som der kun have lyst til opstart et par emner med mig da jeg gerne vil have den har Deliah ind i spil, jeg er ikke særlig kravene ud over at i skal være kreative og kun leve med at min stavning ikke er perfekt, men hvis i kan se bort for det tror jeg faktisk at vi kan skabe et godt spil sammen :)

Krav
Jeg har tidligere sagt at i skal være kreativ af natur da jeg er lidt utilfreds med mindre emner hvor at der kun forgå samtale, tag derfor gerne og gør emnet til en unik mulighed tak.
Min stavning er som sagt ikke den bedste men hvis i kan leve med det så kan godt regne med at for et godt emne ud af det.
Jeg vil ikke have at Deliah dør sådan lige med det samme men næsten alt andet er tillad udover seksuel handling, det vil jeg dog gerne have at i spøger om lov til før at vi spiller på den måde.
I skal nok ikke altid forvente at jeg svare hverdag da jeg andre sider som os kraver mig i hverdagen, så i må leve med et til fire svar om ugen maks, men jeg skal nok prøve og gøre så meget ud af disse svare som muligt.

Omkring Deliah
Som i nok har set er Deliah en engel og derfor os væsen af gud, hun fik sin chance for leve igen efter at hun blive myrdet af seriemorder som der tog hendes liv for flere år siden.
Hun er hunderæd og bange for mænd efter det der sket med hende, og derfor har hun svært ved komme i større kontakt med det mandlig køn da hun stadig gå rundt med den tiltro om at alle mænd vil gøre hende ondt hvis hun altså åbner op for dem.
Hun er tidligere covergirl og derfor har hun igen sat sig for opbyg den rigdom og berømthed som hun havde tilbage i hendes liv som menneske.

Omkring Plot
Klassisk plot - Ja de normal klassisk plot som venner og veninder er vel altid en god start.
The close one - Jeg havde tænkte mig at der måske skulle komme en mand ind Deliah liv som kun genskab den flamme og passion som Deliah engang havde til mænd, men det vil krave en stor indsats da Deliah stadig er rædselsslagen overfor det mandlig køn, men hvis der er en der vil på tag sig opgaven på de gerne skrive her eller i et PM.
Forhold - Et nyt parforhold til kære Deliah kun nu god være en mulighed men lige nu er et mandligt forhold nok lukket til at Deliah igen har sin tiltro til det mandlig køn, så ladies kom hid!

Nu har jeg så ikke mere og skrive om men hvis i ønsker og emne må i utrolig gerne skive her eller privat.

Deliah Blue

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum