Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
I do bite.. (Sansiss) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
I do bite.. (Sansiss) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
I do bite.. (Sansiss) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
I do bite.. (Sansiss) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
I do bite.. (Sansiss) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
I do bite.. (Sansiss) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
I do bite.. (Sansiss) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
I do bite.. (Sansiss) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
I do bite.. (Sansiss) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
I do bite.. (Sansiss) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

I do bite.. (Sansiss)

2 deltagere

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

I do bite.. (Sansiss) Empty I do bite.. (Sansiss)

Indlæg af Amy Tirs 12 Nov 2013 - 17:41

T: Omkring 02:00.
O: Mange personer.
S: En natklub.
V: Køligt.

Amy havde aftalt med Sansiss at han kunne møde hende her, omkring nu. Det var ikke fordi at han havde været i byen med hende før, men han havde ikke virket afvisende overfor det.
Nu stod hun så bare oppe i baren og håbede at han ikke brændte hende af.
Selvom hun godt kunne finde på noget andet at lave, var det meget hyggeligere sammen med ham. De kunne sikkert finde på en masse sjov.

De røde øjne hvilede kort på bartenderen, som han fik skænket hende en drink.
Let lod hun hovedet glide på skrå, eftersom at hun i hvert fald ikke havde bestilt andet end den øl hun stod med.
Tænkende lod hun hånden løbe gennem det ildrøde hår, og så kort rundt. Hun havde et par sorte stiletstøvler på, samt en kort forvasket cowboy nederdel og en mavetop der havde helt bar ryg, fordi den kun blev holdt fast af en snor bag nakken, og en enkelt tynd en ca. midt på ryggen, Hvilket gjorde at man også kunne se hendes navlepiercing.
Amy
Amy
Competent (Rank 10)

Bosted : En mørk Villa nær skoven.

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

I do bite.. (Sansiss) Empty Sv: I do bite.. (Sansiss)

Indlæg af Zuresh Tirs 12 Nov 2013 - 21:04

Byens natteliv havde aldrig rigtig været ham... hans slags plejede ikke ligefrem at dukke op sådanne steder. Dengang blev det set som nedværdigende... og man kunne jo ikke nedværdige sig til at være som de mindre racer, vel?

Men tiden var en anden nu, og det var han for så vidt også.
Derfor var han dukket op i god tid, og havde sørget for at bartenderen serverede en drink til Amy når hun dukkede op og bestilte.

Han stod et stykke væk, lænet op ad den ene væg og godt skjult i skyggerne, men nu hvor hun var dukket op, gled han langsomt ud af skyggerne og gik hen over gulvet.
Bartenderen blandede strakt endnu en drink og gav den til Sansiss lige som han dukkede op ved siden af Amy.

"Det værste ved det her sted... er røgen, og stanken af stoffer..." sagde han med et smil.
Zuresh
Zuresh
ShadowSun - Leder

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 1192


Tilbage til toppen Go down

I do bite.. (Sansiss) Empty Sv: I do bite.. (Sansiss)

Indlæg af Amy Tirs 12 Nov 2013 - 21:59

Egentlig havde hun aldrig troet at han ville tage med hende, men det ville han åbenbart gerne.
Det var da også ganske rart.

Hun mærkede ham da han kom imod hende, og smilte svagt for sig selv. Tog en stille tår af den drink hun havde fået, og vendte sig så langsomt imod ham.

"Sandt.. Men du havde vel ikke forventet andet?" hun smilte drillende til ham.

Hun satte sin øl på disken bag sig, inden hun hvilede hånden mod hans brystkasse, og lænede sig op for at kysse ham blidt. Det var dejligt at se ham, og dejligt at han gad at bruge sin tid her sammen med hende.
Det var nok også den eneste grund til at hun var taget derned.. fordi han ville med. For hun ville egentlig hellere være derhjemme.
Amy
Amy
Competent (Rank 10)

Bosted : En mørk Villa nær skoven.

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

I do bite.. (Sansiss) Empty Sv: I do bite.. (Sansiss)

Indlæg af Zuresh Tirs 12 Nov 2013 - 22:03

Han smilede og gengældte kysset mens han placerede en hånd på hendes hofte.
"Nej.. det er at forvente. Så det er her du bruger så meget tid...?" sagde han og kiggede rundt mens han tog et sip af sin drink.

"Drinks til overpris, gode, men til overpris... unge med håret fuld af... hvad fanden det nu er... kort tøj, alkohol, sex og stoffer..." sagde han, som han så de forskellige ting udarte sig omkring dem.
"...og vold, naturligvis!" tilføjede han med et grin da en ung fyr pludselig blev slynget hen over et bord et stykke væk.

Han vendte blikket mod hende igen og smilede.
"På en måde kan jeg måske godt forstå det..."
Zuresh
Zuresh
ShadowSun - Leder

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 1192


Tilbage til toppen Go down

I do bite.. (Sansiss) Empty Sv: I do bite.. (Sansiss)

Indlæg af Amy Tirs 12 Nov 2013 - 22:30

Let bed hun sig drillende i læben, lod ham hvile hånden mod hendes hofte.
"Jaah det er det.. Jeg kan godt li at være her sent.. for det er der det sjove sker" drillede hun mildt, og så kort rundt.

"Du plejer ikke at have noget imod kort tøj?" hviskede hun legende i hans øre, og lod hænderne løbe ned af hans brystkasse, inden hun bed ham blidt i øret.
Så derefter mod fyren som røg over bordet og grinte for sig selv.
Det var derfor det først blev sjovt nu.. Det var nu alle begyndte at slås.

"Jeg plejer at spille folk ud mod hinanden.. Det er ganske underholdende"
Hun så ham mildt i øjnene.
Amy
Amy
Competent (Rank 10)

Bosted : En mørk Villa nær skoven.

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

I do bite.. (Sansiss) Empty Sv: I do bite.. (Sansiss)

Indlæg af Zuresh Søn 8 Dec 2013 - 8:51

Han smilede koldt og lagde en hånd på hendes bare ryg, mens han betragtede slagsmålet.
"Åh, det har skam ikke ændret sig. Man er vel en mand..." sagde han og lo let.

Så begyndte han at stryge fingrene op og ned ad hendes ryg, ganske roligt, kærtegnende. "Dig? Spille dem ud mod hinanden? Det kan kun være let for én som dig..." sagde han og smilede igen. Så rakte han bagud og tog imod den drink som bartenderen rakte ham.
Zuresh
Zuresh
ShadowSun - Leder

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 1192


Tilbage til toppen Go down

I do bite.. (Sansiss) Empty Sv: I do bite.. (Sansiss)

Indlæg af Amy Tors 12 Dec 2013 - 20:50

Amy smilte legende og så ham i øjnene da han lagde en hånd mod hendes ryg. Han var den eneste hun virkelig nød at være sammen med.
"Hm.. Bare du ikke glemmer mig med alle de korte kjoler" hviskede hun drilsk i hans øre.

Mærkede at han begyndte at stryge hende på ryggen, og smilte for sig selv. "Det er ikke svært i hvert fald.. De gør jo hvad som helst, når de tror de kan få noget" grinte hun og trak på skuldrene.
Tog en tår af sin drink, og så mod dem der sloges.

"Jeg håber ikke du har ventet længe?" spurgte hun mildt.
Amy
Amy
Competent (Rank 10)

Bosted : En mørk Villa nær skoven.

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

I do bite.. (Sansiss) Empty Sv: I do bite.. (Sansiss)

Indlæg af Zuresh Tors 12 Dec 2013 - 21:18

"Glemme dig...? Ikke for alle pigerne herinde..." sagde han og smilede mens han tog endnu en tår af sin drink.

"Og nej... laverestående væsener, som disse simple hankøns-dyr, gør jo hvad som helst for sex... er pigen smuk, vil han gøre sig til idiot bare han kan lægge hænderne på hende i et par minutter."
Han tog endnu en slurk.
"Ganske ynkeligt..." tilføjede han så.

"Og nej, jeg har ikke ventet længe. Jeg har været her i tyve minutter, før du kom."

Zuresh
Zuresh
ShadowSun - Leder

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 1192


Tilbage til toppen Go down

I do bite.. (Sansiss) Empty Sv: I do bite.. (Sansiss)

Indlæg af Amy Søn 15 Dec 2013 - 15:57

"Det regnede jeg nu heller ikke med.. Og ellers må jeg jo dræbe dem" smilte hun og drak det sidste af sin drink.

"Det er sandt.. Men de får ikke noget fra mig.. selvom jeg er din, ville de nu heller ikke få noget.."
Hun grinte lidt for sig selv.

Hans ord fik hende til at smile.
Lod den ene hånd hvile mod hans brystkasse.
"Beklager.. Tilgiv mig?" et drilsk glimt viste sig i hendes røde øjne.
Amy
Amy
Competent (Rank 10)

Bosted : En mørk Villa nær skoven.

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

I do bite.. (Sansiss) Empty Sv: I do bite.. (Sansiss)

Indlæg af Zuresh Fre 24 Jan 2014 - 19:19

"Dræbe dem..? Interessant... har man en smule ejerfornemmelser?" sagde han og lo kort.

Han tømte sin drink og stillede glasset på disken.
"Selvfølgelig ikke... de er jo ynkelige og skvattede. Og for de fleste af dem handler det kun om sex..."

Hans højre hånd, der nu var fri af drinkglasset, fandt vej over til hendes ryg, hvor den lagde sig til rette mens han kiggede på hende.
"Tilgive dig...? Og hvad havde du så tænkt dig at tilbyde mig for det?" sagde han drilsk.
Zuresh
Zuresh
ShadowSun - Leder

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 1192


Tilbage til toppen Go down

I do bite.. (Sansiss) Empty Sv: I do bite.. (Sansiss)

Indlæg af Amy Man 27 Jan 2014 - 22:00

Langsomt lod hun fingrene løbe op af hans brystkasse som hun så ham i øjnene.
Blinkede en anelse og grinte så lidt. "Og hvad så hvis jeg har?" spurgte hun legende og kyssede hans mundvige.

Hans hånd hvilede mod hendes ryg og hun smilte for sig selv, inden hun lod hovedet glide på skrå.
"Hm.. Måske.. At jeg gør alt hvad du vil?" spurgte hun drilsk, og drak det sidste i sit glas, inden hun satte det fra sig.
Det var egentlig spøjst at betragtede de mange typer der var.
Dem der skulle have sex, eller stoffer, eller bare en god promille, sad som regel i hjørnerne. Dem der var påvirket stod og dansede.
Let lænede hun sig op og nappede ham i øret.
Amy
Amy
Competent (Rank 10)

Bosted : En mørk Villa nær skoven.

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

I do bite.. (Sansiss) Empty Sv: I do bite.. (Sansiss)

Indlæg af Zuresh Søn 23 Mar 2014 - 14:48

"Så er det som det skal være, for jeg har også en smule ejerfornemmelser." sagde han og kærtegnede blidt hendes hud der hvor han holdt sin hånd på hendes ryg.
"At du gør alt hvad jeg vil...? Fristende... meget fristende... det må vi jo se på lidt senere." sagde han så og smilede igen da hun nappede ham i øret.

Så kyssede han hende på munden og rakte en fuckfinger til en fyr der gjorde lidt store øjne af dem.
Fyren vendte rundt og forsvandt ind i folkemængden med et halvskræmt udtryk i ansigtet.
"Tor han havde kig på dig." mumlede Sansiss og lo kort mens han kyssede hende igen.
Zuresh
Zuresh
ShadowSun - Leder

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 1192


Tilbage til toppen Go down

I do bite.. (Sansiss) Empty Sv: I do bite.. (Sansiss)

Indlæg af Amy Søn 23 Mar 2014 - 17:59

Amy så legende på ham, og lod hovedet glide på skrå.
"Virkelig? det troede jeg slet ikke om dig" hviskede hun drilsk i hans øre og nappede ham kort i halsen.
Hun bed ham som oftest ikke så der gik hul, en enkelt gang havde hun gjort det fordi hun var sulten, men hun brød sig ikke om at bide ham.

"Det vil jeg se frem til så" smilte hun. Mærkede hans hånd mod sin ryg, og kunne ikke lade være med at blive lidt glad af det.
Der var en form for tilfredsstillelse i det når andre piger så på ham, og han så bare ikke værdigede dem så meget som et blik.
Et grin slap fra hende, idet fyren smuttede væk igen. "Han havde ikke en chance.. Der er kun en mand i mit liv" smilte hun roligt og gengælde hans kys intenst.
Lod hænderne glide op om hans nakke.
Amy
Amy
Competent (Rank 10)

Bosted : En mørk Villa nær skoven.

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

I do bite.. (Sansiss) Empty Sv: I do bite.. (Sansiss)

Indlæg af Zuresh Man 24 Mar 2014 - 10:23

"Ejerfornemmelser kan være en god ting, lille vamp." sagde han med et skævt smil.
Han lod sin hånd glide hele vejen op ad hendes ryg, stadig kærtegnende, da hun nappede ham igen.
Hånden fandt vej ned til kanten af hendes nederdel igen.

"Det vil jeg bestemt også glæde mig til..." sagde han med endnu et smil.
Han lo bare og nød hendes kys da hun sagde det sidste.
...måske kyssede han hende lidt mere intenst som for at sige "Same here."
Zuresh
Zuresh
ShadowSun - Leder

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 1192


Tilbage til toppen Go down

I do bite.. (Sansiss) Empty Sv: I do bite.. (Sansiss)

Indlæg af Amy Man 24 Mar 2014 - 10:34

Drillende smilte hun og så ham i øjnene.
Kyssede hans kind, og nussede hans arm for en anelse, mens hans hånd søgte kanten af hendes nederdel.
Hun vidste godt at han ikke var typen der som sådan sagde hvad han følte, for følelserne gjorde ham stadig en smule usikker.

"Så.. må vi vel hellere snart gå hjem?"
et legende blik blev hvilet på ham, inden hun drak det sidste af den drink hun havde stående.
Nussede ham en anelse på ryggen, og blinkede til ham.
"Men jeg elsker den her sang"
Hun ville ikke tvinge ham til at danse med hende, så istedet stilte hun sig ud mellem de andre og dansede alene. Rolige og forførende bevægelser som altid.
Amy
Amy
Competent (Rank 10)

Bosted : En mørk Villa nær skoven.

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

I do bite.. (Sansiss) Empty Sv: I do bite.. (Sansiss)

Indlæg af Zuresh Man 24 Mar 2014 - 10:40

Han trak kort på den ene skulder.
"Måske... hvis du har mere lyst til at nyde en bytur her, så kan vi også sagtens det." sagde han.

Han lænede sig op af baren mens han betragtede hendes dansen.
Selv var han ikke den store danser... ikke siden en gang for mange, mange år siden...

Han fulgte hendes bevægelser med et roligt, interesseret blik.
"På et tidspunkt må jeg vel hellere lære at danse med hende..." mumlede han for sig selv.
Zuresh
Zuresh
ShadowSun - Leder

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 1192


Tilbage til toppen Go down

I do bite.. (Sansiss) Empty Sv: I do bite.. (Sansiss)

Indlæg af Amy Man 24 Mar 2014 - 10:46

Selvom der af og til kom en fyr hen som hun dansede lidt med, hvilede hendes blik hele tiden på Sansiss. Ikke for at provokere, men for at vise at hun ikke ville de andre.
Efter sangen stoppede, gik hun tilbage til ham og hvilede armene om hans nakke.
"Jeg vil kun blive her, hvis du også vil?"

Intenst kyssede hun ham og pillede ved hans nakkhår.
"Desuden.. Vil jeg hellere være sammen med dig"
Hun grinte lidt og lod hovedet glide en smule på skrå. Han ville jo egentlig slet ikke være i byen, det var ikke noget han plejede.
Alligevel satte hun pris på at han gad at gøre sådan noget for hende. "Men tark fordi du tog med? det er vel din tur til at vælge hvad vi skal nu" smilte hun blidt.
Nappede ham i øret.
Amy
Amy
Competent (Rank 10)

Bosted : En mørk Villa nær skoven.

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

I do bite.. (Sansiss) Empty Sv: I do bite.. (Sansiss)

Indlæg af Zuresh Man 24 Mar 2014 - 10:55

"Hm.. jeg er ikke så meget til byen. Men for din skyld..."
Han smilede og gav hende et let kys på panden.

Hendes gæstus med at holde blikket på ham mens hun havde danset havde på sin vis været respektfuld - selvom han ikke ville have taget det som noget dårligt hvis hun havde fokuseret på de par dansepartnere hun havde haft.

"Hellere være sammen med mig..? Hehe, det er jo derfor jeg kom herind. Så vi kunne være sammen." sagde han og smilede til hende.
Han lagde en hånd på hendes side og gav hende endnu et kys.

"Vi kan... tage ud til søen. Vi kan tage hjem... eller på jagt... eller et helt fjerde sted... der er muligheder nok."
Zuresh
Zuresh
ShadowSun - Leder

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 1192


Tilbage til toppen Go down

I do bite.. (Sansiss) Empty Sv: I do bite.. (Sansiss)

Indlæg af Amy Man 24 Mar 2014 - 11:02

Amy så smilende på ham og lod hovedet glide en smule på skrå.
Det at han virkelig gad at gøre sådan noget for hende, gjorde hende virkelig glad.
Hun nussede ham gankse stille på armen og så sig en smule omkring som de stod her og snakkede sammen. Havde ikke noget imod musikken, men folk begyndte at blive lidt irrterende.

"Hvad med.. at tage til søen så? der er så roligt lige nu"
Hun trak en smule på skuldrene og virkede en smule stille.
"Skal jeg skifte tøj så?"
Hendes øjne glimtede drilsk imod ham, inden hun strakte sig en smule.
De kunne jo også sagtens tage ud og jage hvis det var det, men hun var ikke som sådan så sulten endnu. Det var ikke mere end et par timer siden hun havde spist sidst.
"Du vælger dear.. "
Amy
Amy
Competent (Rank 10)

Bosted : En mørk Villa nær skoven.

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

I do bite.. (Sansiss) Empty Sv: I do bite.. (Sansiss)

Indlæg af Zuresh Man 24 Mar 2014 - 11:09

"Søen siger du? Så bliver det søen." sagde han og udnyttede da hun strakte sig til at lade sine fingre på den ene hånd løbe let hen over hendes mave.

Så trådte han et skridt væk fra baren og så sig omkring.
"Skift hvis du gerne vil. Bare tage det på du har mest lyst til." sagde han.
"Vi mødes derude..."

Så sendte han hende et smil og forlod stedet.
Da han kom ud på gaden, gik han i ét med skyggerne... og ikke længe efter stod han ved bredden af søen.
Månen skinnede på vandet og gav det et sølvagtigt skær, og selve området var ret godt lyst op.

Han gik et par skridt bagd og lod sig dumpe ned i græsset, hvor han blev siddende for at betragte omgivelserne lidt.
Zuresh
Zuresh
ShadowSun - Leder

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 1192


Tilbage til toppen Go down

I do bite.. (Sansiss) Empty Sv: I do bite.. (Sansiss)

Indlæg af Amy Man 24 Mar 2014 - 11:54

Amy smilte og rev ham ganske blidt over skulderen, inden hun nikkede til hans ord.
"Fint, så ses vi om lidt"
Ømt kyssede hun ham inden hun gik udenfor.

Efter en halv times tid, dukkede hun langsomt op ved søen.
Hun havde et par sorte bukser på, og en kort mørkegrøn mavetop.
Langsomt så hun sig omkring og lod kort tungen glide ud og fugte læberne mens hun ventede på ham.
Det var altid rart at være sammen med ham, og hun orkede egentlig ikke at være i byen mere end det de allerede havde været den aften.
Amy
Amy
Competent (Rank 10)

Bosted : En mørk Villa nær skoven.

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

I do bite.. (Sansiss) Empty Sv: I do bite.. (Sansiss)

Indlæg af Zuresh Man 24 Mar 2014 - 12:01

Han så hende næsten med det samme da hun dukkede op, og det fik ham hurtigt til at fjerne fokus fra de måneoplyste omgivelser.
Han smilede lidt over hendes beklædning.
Det var som om hun altid ville glæde ham på den ene eller den anden måde... hvilket man jo ikke kunne klage over!

Han rejste sig op og gik i ét med skyggerne igen, for så øjeblikkeligt at dukke op bag hende.
Det eneste han så gjorde, var at plante et let kys på siden af hendes hals og sige: "Hej."
Zuresh
Zuresh
ShadowSun - Leder

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 1192


Tilbage til toppen Go down

I do bite.. (Sansiss) Empty Sv: I do bite.. (Sansiss)

Indlæg af Amy Man 24 Mar 2014 - 13:02

Amy kunne tydeligt mærke at han var der.
Kunne ikke se ham endnu dog, men var helt sikker på at han var der, et sted i skyggerne.
Langsomt smilte hun for sig selv, og lod hovedet glide på skrå. Hænderne gled ned i hendes lommer og hvilede for en stund.

Svagt grinte hun da han kyssede hende på halsen.
Vendte sig om imod ham og så ham i øjnene.
"Jamen hej.. Er du der?" spurgte hun drilsk og nappede ham en anelse i øret.
De havde et helt specielt forhold, og mange ville sikkert mene det var direkte farligt til tider, men så længe de begge nød det, var der ingen grund til at stoppe det.
Amy
Amy
Competent (Rank 10)

Bosted : En mørk Villa nær skoven.

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

I do bite.. (Sansiss) Empty Sv: I do bite.. (Sansiss)

Indlæg af Zuresh Man 24 Mar 2014 - 13:08

Han lo kort og lavt da hun igen nappede ham i øret. Det var vist en vane hun havde fået...

Han lagde armene om hende og kiggede helt nysgerrigt ned ad hende.
"Er det ikke en smule koldt?" spurgte han og vendte blikket mod hendes øjne igen.
"Det er en kølig aften... og jeg ved at du kan mærke kulde."

Jovist, deres forhold var meget anderledes. Han vidste at hvis hun havde været et menneske dengang de hengav sig til hinanden ude i skoven, så var hun kommet alvorligt til skade...
Han vidste ikke helt hvorfor han kom til at tænke på dette, men han vidste hvor glad han var for, at hun ikke var helt så skrøbelig...

*Følelser er underlige... og behagelige...* tænkte han og smilede.
Zuresh
Zuresh
ShadowSun - Leder

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 1192


Tilbage til toppen Go down

I do bite.. (Sansiss) Empty Sv: I do bite.. (Sansiss)

Indlæg af Amy Man 24 Mar 2014 - 13:16

Amy lod hænderne glide op af hans brystkasse. Hun smilte lidt forsigtigt til ham og kyssede ham ganske kort.
"Lidt.. Men du holder mig jo varm" svarede hun drilsk og så ham i øjnene. Skoven var et langt bedre sted, end klubben. Hun ville meget hellere tilbringe flere timer i skoven, end hun ville bruge flere timer i klubben.

Han virkede kort til at tænke, og det viste sig også i hans øjne.
Hun smilte "Hvad tænker du på?"
Med lette skridt gik hun hen over skovbunden og stilte sig et par meter fra søen. Så udover vandet, hvor månen spejlede sig i overfladen.
Så mange flere ting hun kunne sætte pris på, og så mange følelser hun nu bedre kunne forstå, takket være ham.

"Jeg sys det var en god ide at tage hertil istedet"
hun så om imod ham og lagde armene om sig selv.
Amy
Amy
Competent (Rank 10)

Bosted : En mørk Villa nær skoven.

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

I do bite.. (Sansiss) Empty Sv: I do bite.. (Sansiss)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum