Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
måske en spænde kamp af ser EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
måske en spænde kamp af ser EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
måske en spænde kamp af ser EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
måske en spænde kamp af ser EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
måske en spænde kamp af ser EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
måske en spænde kamp af ser EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
måske en spænde kamp af ser EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
måske en spænde kamp af ser EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
måske en spænde kamp af ser EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
måske en spænde kamp af ser EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

måske en spænde kamp af ser

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

måske en spænde kamp af ser Empty måske en spænde kamp af ser

Indlæg af Gæst Fre 9 Apr 2010 - 18:32

Sted: sport palds
Tid: formiddag
Dato: 9
Vejr: dejligt sol skin
Omgivelser: mange menneske og to sport hold

Lucifer kom stille og roligt går mod skole, han havde høre af to spænde hold skulle spil mod hinande, det var spænde efter nogens mener og nogen ikke, Lucifer lå til en af dem som ikke hele synes af det var spænde man det kun jo være af det bliv det, derfor gik han roligt der hen, han gab ikke at tager motorcykel da vejret var dejligt til af går i eller fly, da han kom frem sat han sig ned hele øverst og bagste for af kun sidder for selv sig medmind der kom så menneste af de også var nød til af siider op hos ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en spænde kamp af ser Empty Sv: måske en spænde kamp af ser

Indlæg af Gæst Fre 9 Apr 2010 - 18:50

Amical gik trissende rundt på Highschoolen i Di Morga. Hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle lave, og dette var det første sted hun kunne tænke på at gå hen til. Hun kikkede på de store bygninger med de mange klasseværelser. Ovre fra stadion kom til høje tilråb. Gad vide hvad der skete der henne?
Hun gik der over mod og kikkede på alle de sportsklædte drenge som løb rundt på banen. Hun havde altid haft et øje for fodboldfyre. Hun gik op og satte sig godt tilrette på tilskuer pladserne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en spænde kamp af ser Empty Sv: måske en spænde kamp af ser

Indlæg af Gæst Fre 9 Apr 2010 - 19:01

han sad roligt for sig selv op bagste og kiggede på spiller som sprek bold rundt på banen, han kiggede kort på en kvinde som sat sig ikke så lang væk fra ham, efter noget tid fik det en hold endelig et mål, så nu stod det 1-0, det var kedelit af ser på man noget skulle han laver, han fandet sin cigaretter og lighter frem og prutte en smør i mund og tænde den ind han lad pakke og lighter ned i lommer, han puster røg ud af næse for han var for dovne til af løft arm lige nu og han behøver nu heller ikke af puster røg ud af mund.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en spænde kamp af ser Empty Sv: måske en spænde kamp af ser

Indlæg af Gæst Fre 9 Apr 2010 - 19:16

Det ene hold scorede endelig og Amical kikkede fasineret på dem. Hun så bag sig, fordi hun kunne lugte røg og nogle meter fra hende. Hun hadede røg og skulede ondt til ham. Så vendte hun sig igen og fortsatte sin stirren på de muskuløse fodbolddrenge. Hun glattede på sit hår og overvejede at gå da hun var meget sulten. Så kikkede hun på rygeren igen og mærkede hans aura... En engel??

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en spænde kamp af ser Empty Sv: måske en spænde kamp af ser

Indlæg af Gæst Fre 9 Apr 2010 - 19:34

han kiggede roligt ned på banen og kiggede roligt på hende da hun kiggede ondt på ham, hun skulle nok ikke lide røg, "undskylder mig har de noget imod røg, hvis du har kan jge godt slukke smør" sagde han roligt og kiggede kort på hende, hun var enligt pæn af aura af være så, hun var nok en af de der Aspara, deres blod skulle smager utroligt godt ud over han har smaget en halv Aspara og halv engle og det er utroligt godt af drikke, han røg stille videre og puster ud væk fra hende så røg ikke kom ned mod hende, han sad bare og venter på hendes svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en spænde kamp af ser Empty Sv: måske en spænde kamp af ser

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 17:56

Amical hørte hans stemme og vendte sig om for at svare. "Umm.. Ryg du bare vidre. Jeg skal alligevel snart til at gå. Det er en utroligt kedsommelig kamp". Hun kikkede denne gang mere undersøgende på ham. Han var helt klart ikke menneske men fra denne afstand kunne hun ikke komme til andet en det. Hun vendte sig om og kikkede igen på de store pumpede highschool drenge der rendte rundt nede på plænen som var klippet til perfektion. Hvert eneste græsstrå stod op i vejret, og det var lige før Amical kom til den konklusion at der måtte være tale om kunstgræs. Anyway, tænkte hun. Jeg gider ikke spilde min dag her. Hun glattede en enkelt gang på kjolen og gjorde hentydninger til at rejse sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en spænde kamp af ser Empty Sv: måske en spænde kamp af ser

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 18:51

"okay hvis det ikke irriterten dig for meget" sagde han og røg roligt videre, ja det ved enligt rigtigkedeligt kamp af ser på, tror bare af han også vil går om lidt, skal lige ryge smøg færdig, sa han havde røg færdig smid han smøg ned på jorden og rejse sig lidt før hende og kiggede kort på hende da hun skulle til af rejse sig op, sport havde han aldrig rigtig kun hold ud af ser på da det var for kedeligt kun når der var vold med kun han hold ud af ser på det, han køre kort en hånd gmmer hår ind han stille og roligt begynde af går væk der fra, "undskylde mig hvor skal de hen af" spurget han roligt Amical om da det så ud til af gik skulle sammen vej.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en spænde kamp af ser Empty Sv: måske en spænde kamp af ser

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 19:13

Amical kikkede på ham. "Jeg skal egentlig bare afsted, men hvis du gerne vil have lidt selvskab kan vi da altid følges?" sagde hun og smilede forsigtigt. Hun var ikke sikker på om han var vampyr så derfor var hun lidt nervøs igen. "Jeg hedder Amical.." sagde hun og glattede endnu engang på sin kjole. Gud hvor er jeg forfængelig tænkte hun, og trak hurtigt hånden væk. Derefter rejste hun sig og gik hen mod nedgangen. En mild brise kom flyvende og blafrede muntert i hendes hår. Hun kikkede iriterret op på den forbandede himmel men tog sig i at sige noget grimt. Hun skulle jo helst virke anstændig når hun var i andres selvskab.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en spænde kamp af ser Empty Sv: måske en spænde kamp af ser

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 19:24

"okay det skal jeg også kamp er for kedeligt af ser på og ja det kan vi godt" sagde han og kiggede roligt på hende og gik roligt videre, "jeg hedder Lucifer, hyggeligt af møde dig Amical" sagde han og smiler svagt, han kiggede sig kort rundt og smiler roligt, "når hvor skal du så ehn Amical" spurget han og kiggede roligt på hende mens de gik ind han ind vendt blik foran sig, hun gik sikke rundt og tænke hvilke race han var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en spænde kamp af ser Empty Sv: måske en spænde kamp af ser

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 19:53

"Umm.. Jeg skal egentlig ikke noget bestemt sted hen. Bare væk fra det her sted!" sagde hun udmattet og kikkede tilbage mod stadionnet hvor der stadig kom høje tilråb fra de mere engagerede tilskuere. Tænk at folk gad at glo på sådan noget.. Hun skulle lige til at glatte på sin kjole men tog sig i det. I stedet glattede hun på sit hår. Hun kikkede interreseret på Lucifer som gik et par meter foran hende. Hun satte tempoet lidt op, da han gik en anelse hurtigere end hun selv gjorde. "Hvad med dig? Noget specielt sted du skal hen?" spurgte hun ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en spænde kamp af ser Empty Sv: måske en spænde kamp af ser

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 19:57

han nikke bare som svar på det første hun sagde af hun ikke skulle nogen rigtig bestemmer sted hen, han kun også godt høre tilråb hvor de lige var går fra men tog sig ikke af det af ikke var dem de råbet af, "nej enlig ikke tror bare ind til by og kiggede om der er noget spænde af købe" sagde han og kiggede roligt på hende, "går jeg for hurtig" spurget han efter en lille pause så hun kun når af svar på det andet han sagde hvis hun vil svar på det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en spænde kamp af ser Empty Sv: måske en spænde kamp af ser

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 20:10

Amical kikkede på butikkerne som begyndte at omringe dem mens de gik. "Nej tempoet er fint nok... Hvilken butik vil du kikke i?" spurgte hun mens hun iagtog alle de mange mennesker de ligepludselig var der. Vinduesruderne spejlede solen lige mod dem, og Amical begyndte at rode i hendes taske efter hendes parasol. Endelig fandt hun den og trak en lille lilla parasol med blonder op, og slog den ud. Skyggen var så dejlig kølig, og Amical slappede af. Det her var nu meget hyggeligt. Hun kunne godt mærke hvordan mændene begyndte at glo grådigt efter hende, så hun vippede parasollen lidt så den dækkede hendes ansigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en spænde kamp af ser Empty Sv: måske en spænde kamp af ser

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 20:18

han nikke bare som svar på det hun sagde og gik roligt videre, "det ved jeg enlig ikke, jeg kiggede ikke efter noget bestemmer, har du lyst til af går ind i nogen og hvilke hvis du har" spurget han og kiggede kort på hende, han kiggede roligt på hende da hun fandet sin lille lilla parasol, "har du det varm eller kan du bare ikke lige sol" spurget han og kiggede kort op på himmel, han kun ser en cafe lidt længe frem og kun enlig godt bruge lidt af drikke, "kan jeg tilbud noget af drikke" spurget han og kiggede roligt på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en spænde kamp af ser Empty Sv: måske en spænde kamp af ser

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 20:29

"Naah.. Jeg kan bare ikke så godt lide solen. Den gør min hud for mørk". Hun rørte forsigtigt ved sin blege hud, og vendte så blikket mod cafeen han hentydede til. "Jo, noget at drikke kunne være rart" sagde hun og smilede muntert til ham.. Hvis han var en vampyr var han i hvert fald anderledes end de andre, tænkte hun og forsatte i raskt trav for at følge med ham. De måtte egentlig se lidt sære ud som de gik der, tænkte hun og kikkede på Lucifer som var en hel del højere end hende. Selvom de fleste Aspare var rimlig høje var Amical en ny skudt gren og hun var faktisk meget lille. Kun 164 cm. Hun begyndte at folde sin parasol ned da de var nået til cafeen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en spænde kamp af ser Empty Sv: måske en spænde kamp af ser

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 20:35

"okay det er også iorden af du har det så, jeg har ikke noget imod sol" sagde han roligt og gik rolig videre, han nikke bare til det næste hun sagde og gik ind i cafe og sat sig ved et bord og smiler roligt til hende, "jeg giver" sagde han roligt og kiggede kort på hende ind han kiggede kort rundt efter en tjener, efter lidt tid kom en tjener ned til dem og spurget om han kun hjælp, "ja, jeg vil godt bestille en stor cola og frøk bestille selv" sadge han roligt og kiggede kort over på hende ind han kiggede på tjener som skrvet ned hvad han skulle har.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en spænde kamp af ser Empty Sv: måske en spænde kamp af ser

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 20:45

"Jo.. Jeg vil gerne have..". Hun tænkte sig godt om. Hvad ville være dejligt nu? "Jo jeg vil gerne have en kildevand" sagde hun efter et stykke tid, efter at hun havde konkluderet at varm kakao ville være en smugle dumt når solen skinnede sådan. Hun smilede til tjeneren som så ud somom han skulle til at besvime. Han mumlede noget uforståeligt og nikkede. Amical kikkede ledt efter ham og vendte derefter blikket mod gaden igen. En mor med hendes datter kom gående forbi og pigen pegede hen på Amical og sagde noget til sin mor. Moren kikkede mod cafeen hvorefter hun trak sin datter med væk. Wtf. tænkte Amical. En ny tjener kom gående tilbage med deres drikkevare og Amical tog sin vand.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en spænde kamp af ser Empty Sv: måske en spænde kamp af ser

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 20:51

han sad bare og venter på af hun havde få bestille hvad hun nu vil har, da hun svar skrevet tjener det ned og gik over og lad bestille, han kiggede også ud på gade lige da mor trakke datte ind til sig, han smiler svagt af det og tog sig cola da en anden tjener kom ned med det, "når bor du her i by eller er du rejser" spurget han og tog en lille tår af sin cola, han synes nemlig ikke af havde set hende før her i by man nu havde han heller ikke set dem alle sammen og han havde heller ikke være i by i nogen dag nu, han tog en tår mere og smiler roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en spænde kamp af ser Empty Sv: måske en spænde kamp af ser

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 21:08

Amical drak lidt af sin vand, og svarede eftertænksomt på Lucifers spørgsmål. "Man kan ikke ligefrem sige at jeg er rejsende men jeg bor heller ikke fast. Byen her er mit tilholdssted og der hvor jeg for det meste er, men jeg kan også godt finde på at tage udenlands et par år" svarede hun og kikkede på Lucifer mens han drak af sin cola. Hun ville så brændende gerne spørge om hvilket væsen han var, men der sad alt for mange mennesker på cafeen, og hun ville ikke virke sær eller mærkelig over for menneskerne som nok ville tro hun snakkede om rollespil. Rollespil.. Hun havde altid hadet konceptet med folk der rendte rundt og legede Dem. De var helt forkerte. Asparene skulle altid have lange ører, ligesom elvere.. Det så latterligt ud. Hun drak lidt mere af sin cola. "Hva' med dig? Hvor bor du??" spurgte hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en spænde kamp af ser Empty Sv: måske en spænde kamp af ser

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 21:25

han nikke bare som svar på det hun sagde og kiggede roligt på hende, "udenland er også dejligt af være, er der bare ikke så tit, giver ikke" sagde han roligt og tog en tår mere af sin cola, "jo jeg bor her ved by i et hus sammen med en veninde" sagde han roligt og kiggede kort på hende, han sad stille og tog en tår engang imellem af sin cola og kiggede kort rundt, "er der noget du vil spørge om, det føles af du har noget du gerne vil ud med" spurget han og kiggede roligt på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en spænde kamp af ser Empty Sv: måske en spænde kamp af ser

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 21:32

Hun kikkede sig om. "Det er nok ikke så godt at jeg spørge om det nu. Men jeg lover dig! Jeg skal nok spørge om det en gang". Hun satte glasset med vand for munden og drak en smule. Det kolde vand virkede dejligt nedkølende i det varme vejr, og Amical satte sig godt tilrette på de ellers meget ukomfortable stole, mens hun iagtog omgivelserne og de mange forskellige personligheder der kom gående forbi. "Kan du virkelig godt lide at gå rundt i solen?" sagde hun uforstående og kikkede op på den brændene lysende kugle oppe på den skyfri himmel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en spænde kamp af ser Empty Sv: måske en spænde kamp af ser

Indlæg af Gæst Man 12 Apr 2010 - 10:36

"okay så venter jge til et bedre sted" sagde han og kiggede kort på hende, han drak det sidste af sig cola og stille glas på bord de sat ved, han fandet sig tegnbog frem og tog nogen penge op og lad det på bord som betalelig, "ja jeg har det fint med af går rundt ud i sol" sagde han og smiler svagt, "hvad arbejde en frøk som de så med" spurget han og kiiggede på hende, "jeg arbejde ikke rigtig med noget for tid" sagde han og smiler svagt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en spænde kamp af ser Empty Sv: måske en spænde kamp af ser

Indlæg af Gæst Man 12 Apr 2010 - 17:26

Hun kikkede hen på Lucifer. "Jeg arbejder heller ikke for tiden. Har ikke rigtig brug for et arbejde" sagde hun og smilede. "Hun pillede lidt ved en tot af sit hår. Der var mange mennesker ude i dag men det var heller ikke så mærkeligt når der var så varmt. "Her er godt nok meget befolket" sagde hun og gjorde mine til at det ikke var noget hun brød sig så meget om. En tjener kom hen og tog pengene, gik igen og ønskede dem en god dag.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en spænde kamp af ser Empty Sv: måske en spænde kamp af ser

Indlæg af Gæst Man 12 Apr 2010 - 17:35

"okay det har jeg sgu nu heller ikke bruge for af gør" sagde han roligt og kiggede kort på tjener og smiler savgt da tjener sagde har en god dag, "ja det er det men det jo er også en by vi er i, men vi kan godt find et andet sted af være" sagde han og kiggede kort på hende, han rejse sig roligt op fra stol og kiggede roligt på hende og hentyder af de skulle går hvis hun vil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en spænde kamp af ser Empty Sv: måske en spænde kamp af ser

Indlæg af Gæst Man 12 Apr 2010 - 17:41

Hun smilede forløst og rejste sig ivrigt for at gå med ham. "Hvad... Hvad har du lyst til?" spurgte hun tøvende. Hun havde altid været så forfærdelig dårlig til at vælge og det var meget lettere for hende når andre bestemte. Hun begyndte roligt at gå ned ad gaden igen, og vendte sig om og kikkede på Lucifer. "Kommer du? Eller er du faldet i søvn" sagde hun latter mildt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en spænde kamp af ser Empty Sv: måske en spænde kamp af ser

Indlæg af Gæst Man 12 Apr 2010 - 17:52

han gik roligt ud på gade og kiggede kort på hende da hun spurget ham om noget, "ved jeg ikke rigtig, måske tager op på bakken og nyder udsigt" sagde han roligt og gik efter hende da hun var foran ham, "ja det gør jeg og nej det gør jeg ikke, havde bare ike lige opdage af du var går" sagde han og smiler svagt, han gik roligt op mod bakken som var et højt sted i by hvor man kun ser ud mod havet når vejret var godt som det var i dag, og så kun hun også spørge han om det hun nu vil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en spænde kamp af ser Empty Sv: måske en spænde kamp af ser

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum