Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Emnesøgning / Solitude EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Emnesøgning / Solitude EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Emnesøgning / Solitude EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Emnesøgning / Solitude EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Emnesøgning / Solitude EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Emnesøgning / Solitude EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Emnesøgning / Solitude EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Emnesøgning / Solitude EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Emnesøgning / Solitude EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Emnesøgning / Solitude EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Emnesøgning / Solitude

Go down

Emnesøgning / Solitude Empty Emnesøgning / Solitude

Indlæg af Gæst Fre 24 Jan 2014 - 0:09

CENEDRA NOREWOOD > VAMPIRE > UNEMPLOYED > BORN IN 1968
SE PROFILEN HER

Jeg leder efter plots og relationer til min nye karakter, Cenedra Norewood. Jeg er åben for de fleste ideer, og vil selvfølgelig også ridse nogle forslag op her, hvis nogle af disse skulle finde interesse. Umiddelbart har jeg ikke mange krav. Jeg forventer dog at..-

> Det man skriver er læseligt, og i hvert fald indeholder punktummer
> Man skriver mere end 100 ord

Jeg leder efter venskabelige-, fjendtlige og romantiske relationer. Sidstnævnte vil jeg dog helst arbejde lidt på over tid. Det kan sagtens starte ud som en flirt, men jeg vil gerne bygge på følelserne med min karakter, istedet for at aftale alt på forhånd.
Af relationer jeg mere specifikt vil have på banen er følgende:

> En skaber : Læs eventuelt den kort-opridsede historie på min profil. Denne skaber har gjort Cenedra til en vampyr i 1980'erne, hvorefter hun nogle år senere stak af fra ham. På nuværende tidspunkt gemmer hun sig for ham, af frygt for hvad han vil gøre når han finder hende. Hun har været på flugt længe. Fundet.
> En eventuel arbejdsgiver: Hun er arbejdsløs for tiden. Hun vil nok gå til yderligheder for penge.
> Familiemedlemmer: Hendes efternavn kan hun sagtens have skiftet for at være svær for skaberen at spore. Jeg har ikke afdækket meget andet fra hendes fortid, udover at hun kom fra en lidt splittet familie, som måske ikke gav hende meget kærlighed. Hun kan dog nok ikke have andre væsner end vampyrer og mennesker som familiemedlemmer, medmindre det er længere ude.

Skriv endelig, hvis noget kunne have interesse. Jeg opdaterer sikkert plotsiden løbende, hvis jeg mangler noget specifikt.


Sidst rettet af Cenedra Lør 25 Jan 2014 - 22:01, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning / Solitude Empty Sv: Emnesøgning / Solitude

Indlæg af Jack Fre 24 Jan 2014 - 19:35

Jeg vil meget gerne emne med dig. Umiddelbart vil jeg gerne træde ind som skaber, da han sagtens kunne have motiver til det, men jeg er også åben overfor et venskabligt, eller fjendtligt plot, hvis du hellere vil det.
Jack
Jack
Beginner (Rank 5)

Bosted : Bosat i Saint Jean

Antal indlæg : 63


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning / Solitude Empty Sv: Emnesøgning / Solitude

Indlæg af Gæst Fre 24 Jan 2014 - 20:24

Jeg vil rigtig gerne emne med dig, hvis du da har lyst. Lige ummidbart ville jeg mene de kunne være en slags venner også hvis kemien passer til det (ikke romantisk sammenhængen) så kan vi se om de kan være mere en blot venner. Men ja hvis du da har lyst?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning / Solitude Empty Sv: Emnesøgning / Solitude

Indlæg af Gæst Lør 25 Jan 2014 - 19:25

Jack:
Hvis du gerne vil tage rollen som skaber, så ville det være super at få den relation på banen. Det kan i hvert fald give lidt spændning. Hans motiver behøver Cenedra ikke at kende til – så længe det bare har mundet ud i, at han altså har behandlet hende skidt, og at hun flygtede.
Det mest væsentlige der skal afklares er så bare hvor mange år det er siden, og hvordan deres veje skal krydse hinandens igen :) Cenedra vil nok altid have et bånd til sin skaber, men hun kan ikke tilgive ham for den måde han har behandlet hende på. I hvert fald ikke nu. Hun er nok bange for ham, hvilket har ført til, at hun har skjult sig i noget tid af frygt for at han skulle finde hende. Så kan vi lige afgøre hvorvidt Jack vil have ledt efter hende, og af hvilke grunde han har gjort det. Ja, og hvad han vil gøre når han først har fundet hende igen :)
Men hvis du er klar på en sådan relation, kunne det bestemt være spændende at tage fat i. Det skaber lidt mere drama.

Frances:
Det kunne måske være godt med en venskabelige relation af en art – og så kan vi altid se hvor det bærer hen og hvordan vores karakterer fungerer sammen.
Så skal vi bare finde ud af hvordan de mødes – hvis altså ikke de skal kende hinanden et sted fra i forvejen? Det kommer an på, om du har det bedst med 'første-møde'-emner, eller noget der er lidt mere specifikt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning / Solitude Empty Sv: Emnesøgning / Solitude

Indlæg af Jack Lør 25 Jan 2014 - 20:43

Jeg elsker drama og spændende plots, så det er jeg bestemt.
Jack ville være rasende over hendes flugt. Men det lyder som om, at han allerede har givet slip på hende? Hvis ikke, så kan han som skaber, blandt andet, føle hvor hun befinder sig.
Den eneste årsag til, at han nogensinde kunne overveje at bryde forbindelsen, ville være hvis han blev forsikret af hende, at hun ville blive hos ham. Han er ikke dum, så hun skal virkelig have overbevidst ham. Den anden mulighed er, at de stadig er knyttet, men han af andre årsager har ladet hende løbe væk.
Hvor lang tid siden det er, kommer lidt an på om han har givet slip eller ej, så jeg vil gerne lige høre hvad du havde tænkt omkring det. (-:

Vi kan eventuelt også skrive sammen over PM vedrørende nærmere detaljer, da det virker til at være lettest.
Jack
Jack
Beginner (Rank 5)

Bosted : Bosat i Saint Jean

Antal indlæg : 63


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning / Solitude Empty Sv: Emnesøgning / Solitude

Indlæg af Gæst Lør 25 Jan 2014 - 21:11

Jo, jeg sender dig lige en PM, så finder vi ud af det :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning / Solitude Empty Sv: Emnesøgning / Solitude

Indlæg af Gæst Lør 25 Jan 2014 - 23:02

Hvis vi kunne finde ud af noget med det der familiehejs, hopper jeg da lige på den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning / Solitude Empty Sv: Emnesøgning / Solitude

Indlæg af Gæst Søn 26 Jan 2014 - 0:25

vi kan da sagtens sige de kender hinanden fra før hen, for min skyld ingen alarm....men fra hvornår, plus hvordan var sidst de så hinanden og hvordan mødtes de for første gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning / Solitude Empty Sv: Emnesøgning / Solitude

Indlæg af Gæst Søn 26 Jan 2014 - 18:51

Frances: Sender dig lige en PM senere, så vi kan finde ud af det. Det er lidt mere overskueligt :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning / Solitude Empty Sv: Emnesøgning / Solitude

Indlæg af Gæst Søn 26 Jan 2014 - 23:00

Jeg vil da gerne træde til som familierelation.. en søster man ikke anede man havde eller lign? Vi har en magi der minder ret meget om hinanden nemlig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning / Solitude Empty Sv: Emnesøgning / Solitude

Indlæg af Gæst Man 27 Jan 2014 - 12:52

Der kan sagtens være en familierelation på tale. Der er bare lige ét problem.
Din karakter - efter hvad jeg kan se - er født i 1934. Min er født i 1968. Der er altså omkring 35 års forskel mellem dem, hvilket sætter et par problemer op.
Du skriver på din profil, at Gem David lever af noget af sin families rigdom? Cenedra betragter sin familie som 'lettere i stykker', så derfor kan der jo have været interne stridigheder, som har gjort at hun er blevet forkastet af de andre. Måske fordi hun netop var denne efternøler.

Altså en søskende relation er mulig. Det er den bestemt.
Men jeg ser kun en umiddelbar mulighed for, at de så vil være halvsøstre. Måske har jeg en ide, men du må lige sige hvad du siger til den:

De kan have en fælles far. Mens han har været gift med Gem Davids mor, har han haft en affære med en yngre kvinde, og derved fået Cenedra. Cenedra er så opvokset af sin mor, og har ikke haft en egentlig kontakt til faren eller det resterende af familien. Hun har aldrig fået andel i rigdommen eller noget som helst i den stil.
Der kan være en mulighed for, at hun først finder ud af sin fars identitet, efter hendes mor dør (hun har alligevel ikke haft kontakt med hende siden hun blev vampyr). Derved kan de to møde hinanden for første gang.
En anden idé er, at deres fælles far kan have besluttet sig for, at give Cenedra en andel af familiens formue. Det kan i hvert fald skabe en konflikt.

Det kan godt være det er tågesnak, men det er i hvert fald det jeg lige kan tvinge ud af mit hoved netop nu :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning / Solitude Empty Sv: Emnesøgning / Solitude

Indlæg af Gæst Man 27 Jan 2014 - 13:06

Jeg er helt sikker med på at de kan være halvsøstre..:) Lyder fint at Gems far havde en affære med Cenedras mor:).... Gem lever jo alene, og har altid gjort det, så hendes familie har også været splittet af had og løgne - affærer måske?:)
Jeg er hvert fald frisk!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning / Solitude Empty Sv: Emnesøgning / Solitude

Indlæg af Gæst Man 27 Jan 2014 - 14:45

Jamen, så er det da bare en aftale :)

Hvordan synes du, deres veje skal krydses? Vi skal finde en eller anden måde hvorpå de ligesom kan...- Se om de kan enes. Jeg tror - uanset hvad - at det vil være lidt mærkeligt for dem, hvis de ikke har kendt til hinandens eksistens før.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning / Solitude Empty Sv: Emnesøgning / Solitude

Indlæg af Gæst Man 27 Jan 2014 - 14:50

Synes du? Hvis Canedra er Gems fars datter udenfor Gems forældres ægteskab, så kender de no nødvendigvis ikke hinanden:)... De kan sagtens støde på hinanden til en begravelse og fornemme at de begge er mere end bare mennesker, og at de har en eller anden forbindelse sammen (vampyr fornemmelse, hehe)?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning / Solitude Empty Sv: Emnesøgning / Solitude

Indlæg af Gæst Man 27 Jan 2014 - 17:20

Sorry, jeg skrev det lidt tvetydigt. Jeg mener, at det er mærkeligt for Cenedra og Gem at være i nærheden af hinanden, hvis de ikke før har kendt til hinandens identitet :) Det jeg skrev kunne lige forstås på to måder.

Ja, det kunne være en god ide. Hvis begravelse så? Jeg tror næppe Gem ville troppe op til Cenedras mors begravelse fx. Så skulle hun i hvert fald kende til affæren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning / Solitude Empty Sv: Emnesøgning / Solitude

Indlæg af Gæst Man 27 Jan 2014 - 19:10

Hmm.... Jamen i virkeligheden kunne det vel være til hvilken som helst lejlighed......... En havnefest (Gem bor på havnen), eller andet? Begravelsen kunne være en farmor, oldemor..... Lignende? Det kunne også være at Gem havde genkendt Cenedras mors efternavn i dødsannoncerne, og at Gem havde regnet ud, at der måtte være et barn indblandet, fordi Gems far skiftede identitet i den sidste del sf Gems forældres ægteskab?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning / Solitude Empty Sv: Emnesøgning / Solitude

Indlæg af Gæst Tirs 28 Jan 2014 - 12:21

Det kan sagtens være den sidstnævnte mulighed. At Cenedra's mor er død, og Gem ser annoncen og genkender efternavnet, som hun måske har hørt fra sin far, eller selv regnet sig frem til.
Hvis Gem ønsker at få afklaret hvem Cenedra er og hvilken forbindelse de har til hinanden - vil det i hvert fald kunne give dem en mulighed for at mødes... Hvis Gem altså er villig til at opsøge Cenedra, for at få sandheden ud. Ellers kan de selvfølgelig strejfe hinanden tilfældigt, som du nævnte. Faktisk er jeg lidt ligeglad hvor, og i hvilken sammenhæng - så længe vi bare er enige om, at de på en-eller-anden måde vil kunne regne ud at de har samme far.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning / Solitude Empty Sv: Emnesøgning / Solitude

Indlæg af Gæst Tirs 28 Jan 2014 - 12:30

De kan regne det ud hvis de mødes til begravelsen jo der er en grund til at Gem er der?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning / Solitude Empty Sv: Emnesøgning / Solitude

Indlæg af Gæst Tirs 28 Jan 2014 - 23:17

Fint. Så vi siger, Cenedra's mors begravelse så? :)

Så ville det måske være passende hvis jeg laver emnet. Får det nok stykket op imorgen. Så kan jeg sende dig et link over PM.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning / Solitude Empty Sv: Emnesøgning / Solitude

Indlæg af Gæst Tirs 28 Jan 2014 - 23:34

Super. Lyder rigtig godt:)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning / Solitude Empty Sv: Emnesøgning / Solitude

Indlæg af Gæst Ons 5 Feb 2014 - 22:16

Jeg vil meget gerne emne med dig. En flirt kunne være ganske sjov, hvis du da er frisk på den? Eller er jeg åben for det hele

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning / Solitude Empty Sv: Emnesøgning / Solitude

Indlæg af Gæst Ons 5 Feb 2014 - 22:52

Lige på nuværende tidspunkt, tror jeg ikke Cenedra har plads til en flirt i sit liv. Men jeg vil foreslå, at hvis det er sådan en relation vi er ude i - kan de måske engang have haft et sådan forhold til hinanden :)
Såe... Vi kan eventuelt bare stykke nogle emner op der har hændt i fortiden (indenfor de sidste 10 år), hvor de måske har haft en 'flirt' med hinanden. Jeg skal se hvor mine nuværende relationer bærer hen nemlig, så jeg ved, om vi kan få det ind over nutiden uden at det strider mod min karakter :) Men det er i hvert fald en ide, at vi kan lave fortidsemner, og skabe en form for relation, vi så kan bruge senere hen.

Jeg ved ikke om noget af det her giver mening, for jeg skal nok have en smule søvn :P
Men jeg er i hvert fald frisk på et eller andet. Vi kan nok finde ud af noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning / Solitude Empty Sv: Emnesøgning / Solitude

Indlæg af Gæst Tors 6 Feb 2014 - 7:53

Jeg er frisk på et emne, hvis du kan bruge en varulv der ikke husker noget fra sin fortid til noget?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning / Solitude Empty Sv: Emnesøgning / Solitude

Indlæg af Gæst Tors 20 Feb 2014 - 12:37

Undskyld ventetiden, Kyla. Har ligget syg, så har ikke været online. Men hvis du stadig er interesseret, så kan vi nok godt finde ud af noget? :)

Jeg er stadig åben for flere emner, hvis nogen skulle have lyst til at finde ud af noget :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning / Solitude Empty Sv: Emnesøgning / Solitude

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum