Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
A Dangerous Game (Plots) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
A Dangerous Game (Plots) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
A Dangerous Game (Plots) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
A Dangerous Game (Plots) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
A Dangerous Game (Plots) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
A Dangerous Game (Plots) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
A Dangerous Game (Plots) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
A Dangerous Game (Plots) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
A Dangerous Game (Plots) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
A Dangerous Game (Plots) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

A Dangerous Game (Plots)

3 deltagere

Go down

A Dangerous Game (Plots) Empty A Dangerous Game (Plots)

Indlæg af Brent Man 7 Apr 2014 - 17:59

Brent er en vampyr, der har levet i over et århundrede. Han er kynisk, kold, temperamentsfuld og nok ikke typen man ønsker at stå i vejen for. Trods han med sit lange liv, kunne have gået efter en tilværelse i rigdom, er gaden hans foretrukne tilholdssted. Ofte vil man finde ham på det mørke marked, eller i gyderne i Allées, hvor han sælger stoffer, hælergods og blod. Tilværelsen for ham er præget af lyster og mørke, og derfor er moral og empati noget hans sjældent udviser.
OBS: Denne karakter bygges lidt op hen ad vejen, og det kan forhåbentlig gøres gennem plots. Derfor er alt ikke helt på plads eller 100% sikkert endnu (:

Ideer til relationer:
- Kunder: Eventuelt folk fra Chambre noire (det mørke marked) som kunne være interesseret i at købe blod, stoffer eller lignende. Der sælges sommetider også i området omkring Allées i Di Morga Øst.
- Suppliers: Donorer og lignende. Dette er nogen der kan sælge deres blod, så Brent kan handle det videre - eller nogen der måske privat tilbyder deres ydelser til Brent's eget forbrug. Han vil helst drikke direkte fra kilden, og derfor skal dette nok være nogen der er villige til, at få nogle tænder i halsen.
- Flirts: Romantiske forhold bliver det nok ikke til i denne omgang. Det er noget der stykkes op hen ad vejen, hvis det overhovedet skal på banen. Brent ser meget... Materialistisk på dem han er 'sammen med', og ofte kan han udnytte andres naivitet til at få hvad han vil have. Han vil hurtigt blive træt af den samme person, hvis ikke de har nok at byde på. Jagten er langt mere tilfredsstillende end det der følger.
- Venner/bandemedlemmer: Måske kriminelle 'makkere', eller nogen fra hans fortid som kender ham bedre end de fleste.
- Ofre/fjender: Denne siger måske sig selv. Brent har ikke ligefrem været uskyldig i sin fortid og derfor vil han nok have mange fjender i bagagen.
- Familie/skaber osv: Jeg har endnu ikke redegjort for, hvor han kommer fra, eller tegnet et klart billede af hans baggrund. Derfor er der en del muligheder herunder.

Krav:
- Er du inaktiv i mere end en måned, må du meget, meget gerne meddele det. Jeg svarer ikke selv voldsomt hurtigt altid, men hvis der går mere end én uge, vil jeg i hvertfald personligt skrive det til dem jeg har påbegyndt tråde med.
- Skriv minimum 300 ord i hvert indlæg, please. Et par undtagelser er selvfølgelig iorden, men jeg vil foretrække at man prøver, at komme med et fyldigt svar.

- Send en PM eller skriv her, hvis du er interesseret.
Brent
Brent
Novice (Rank 1)

Bosted : En lejlighed i Allées, Di Morga Øst

Antal indlæg : 4


Tilbage til toppen Go down

A Dangerous Game (Plots) Empty Sv: A Dangerous Game (Plots)

Indlæg af Gæst Man 7 Apr 2014 - 18:09

Velkommen ind i VLM familien ^^

Jamen jeg er uden tvivl frisk på et plot med dig... Jeg har måske lidt i tankerne at de måske kunne være gamle flirts? Og at hun evt har været med i banden, men hoppede fra?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A Dangerous Game (Plots) Empty Sv: A Dangerous Game (Plots)

Indlæg af Gæst Man 7 Apr 2014 - 18:18

Mhh jeg hopper nu også på.
Mine tanker kører hen...hvis du er åben på det, en gammel ven, som også er et bandemedlem?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A Dangerous Game (Plots) Empty Sv: A Dangerous Game (Plots)

Indlæg af Brent Man 7 Apr 2014 - 18:51

Tamara: Jo, tak du :) Og fedt, at du er klar på en form for plot.

Det kan sgu sagtens tænkes, at de kan have været gamle flirts, og at dette kan have været i kombination med, at hun har været med i banden. Hvordan deres forhold til hinanden nu skal være, skal så sættes på plads. For det kommer an på hvilke grunde Tamara har haft til at forlade den kriminelle bane. Om det altså måske er af karriere-mæssige årsager, noget moralsk, eller fordi hun direkte er blevet behandlet dårligt af Brent (eller andre i banden). Det kan selvfølgelig også være en kombination af de forskellige ting. Hvis Tamara har forladt den kriminelle bane helt, kan vi jo altid finde ud af noget i stil med, at Brent forsøger at få hende tilbage i banden fordi han har brug for hende til en opgave - eller noget i den stil.

Jamie: Jo, det kunne sgu være fedt. Det lader i hvert fald til, at de har rimelig mange 'fællesnævnere', og det kunne måske være sjovt, at se hvordan et sådant venskab kan fungerer når de begge er temperamentsfulde væsner, som måske ikke just har den mest uskyldige natur (:  De kan sagtens have kendt hinanden i et godt stykke tid, og måske også have været dem der stablede banden på benene. Jeg kunne næsten forestille mig, at de begge ville have en form for leder-rolle, og at deres stædighed derfor tit fører til skænderier, fordi de måske ikke altid kan være lige enige. Men måske er et dysfunktionelt venskab alligevel noget der kunne fungere ret godt for dem, right? (;
Brent
Brent
Novice (Rank 1)

Bosted : En lejlighed i Allées, Di Morga Øst

Antal indlæg : 4


Tilbage til toppen Go down

A Dangerous Game (Plots) Empty Sv: A Dangerous Game (Plots)

Indlæg af Gæst Man 7 Apr 2014 - 18:55

Lyder uden tvivl som en ide. Jeg kunne forstille mig at måske der var nogen fra banden der havde behandlet hende dårligt, men også fordi hun ville have et andet arbejde? Forholdet nu kunne være lettere anspændt, men at der stadig var en lille gnist mellem dem?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A Dangerous Game (Plots) Empty Sv: A Dangerous Game (Plots)

Indlæg af Gæst Man 7 Apr 2014 - 19:01

Mhh kunne agatena ske. Jeg havde forestillet mig (sig endelig til hvis det er en dårlig ide) at de har kendt hinanden et godt stykke tid, de har ikke åbent op for hinanden på det punkt at de sidder og drikke te sammen...men snarer så de kender hinandens grænser og styrker (skal menes som at de ved hvor størk den anden er). De har måske kendt hianden i godt 70-90 år, gået op og ned af hinanden igennem tykt og tyndt.
Det er skam en god ide de sammen skaber banden, evt. Kunne deres roller være såleds at Brent er leder, men at Jamie er hans højre hånd, der nogenlunde kan sige hvad han vil uden at dø...dog ikke uden et par slag engang imellem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A Dangerous Game (Plots) Empty Sv: A Dangerous Game (Plots)

Indlæg af Brent Man 7 Apr 2014 - 19:12

Tamara: Ja, okay. Det kan sagtens have været en kombi. Hvor lang tid tænker du der skal være gået, siden hun forlod banden? For det kan jo tænkes, at de ikke rigtig har set til hinanden i det tidsrum, hvilket kan gøre gensynet lidt mere... Spændende at tage fat i (: Der kan sagtens være en form for gnist mellem dem stadig. Jeg ville næsten kunne forestille mig, at Brent stadig vil se på hende lidt som værende 'hans ejendom', og derved føle, at hun snyder sig selv ved at tro, at hun har frigivet sig fuldstændig fra banden.
Så måske kan det være, at et gensyn bare skal være rent... tilfældigt? Og at Brent måske vil prøve at overbevise hende om, at hun hører til i banden?

Jamie: Det lyder som en fed idé! At de altså kender hinandens styrker og svagheder, selvom de måske begge har en for stærk facade til, at de er typerne der har, hvad folk ville definere som et 'normalt venskab'. Altså at de er typerne der måske ikke kender hver eneste lille skrøbelige detalje om hinanden, men at de alligevel véd at deres bånd er stærkt nok til, at de altid har kunne holde sammen, trods uenigheder. Det siger jo en del, at de ikke har forladt hinanden for længst, eller taget livet af hinanden, trods uenigheder, hvis dette ellers er noget de gør ved andre individer der kommer på tværs (:
Jamie kan sagtens være 'en højre hånd' for Brent. Uden tvivl. Så vil Brent nok også have det lidt bedre med deres venskab, da han ikke skal frygte at Jamie bliver hans rival, eller vil træffe beslutninger på vegne af banden, uden hans samtykke.
Hvor længe har Jamie boet i Di Morga? Bare så jeg lige kan finde ud af med mig selv, om Brent skal have boet andetsteds, dengang de mødte hinanden. Det kunne nemlig være fedt at få lidt af baggrunden på plads :)
Brent
Brent
Novice (Rank 1)

Bosted : En lejlighed i Allées, Di Morga Øst

Antal indlæg : 4


Tilbage til toppen Go down

A Dangerous Game (Plots) Empty Sv: A Dangerous Game (Plots)

Indlæg af Gæst Man 7 Apr 2014 - 19:22

Netop præcis sådan...nok kender de ikke hver enkel ting om hinanden, men nok til at vide hvor man ikke skal trykke (normalt har Jamie en meget tilbageliggende facade, som om intet irritere ham, men rør hans familie og du er sikker på du vil dø)
Man kan sige på trods af mulighederne, er de loyale til hinanden...på det punkt at man vil kæmpe for hinanden æg selvfølgelig vil Jamie også passe Brent ryg, hvis det er sagen.

Jeg har englelig ikke tænkt over det. Jeg ved blot at han boede i england før hen, han kunne havde været flyttet til Di Morga for omkring 90 år siden også stødte de på hinanden der? Men ja det har du ret i, baggrundsviden er altid godt

Brent kan også sm den eneste kalde Jamie ved hans fornavn...hvilket han hader...som er Jamerson


Sidst rettet af Jamie Man 7 Apr 2014 - 19:24, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A Dangerous Game (Plots) Empty Sv: A Dangerous Game (Plots)

Indlæg af Gæst Man 7 Apr 2014 - 19:24

Regnede med måske et år? Jeg giver dig ret i at mødet måske burde være tilfældigt, måske et sted i byen hvor de støder på hinanden. Men jo vi kan sagtens sige han prøver at overbevise hende om at hun stadig tilhører ham og banden :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A Dangerous Game (Plots) Empty Sv: A Dangerous Game (Plots)

Indlæg af Brent Man 7 Apr 2014 - 21:41

Jamie: Vi kan sagtens sige, at de så blot har mødtes efter at Jamie er flyttet til Di Morga. Det ville passe fint (:
Hah, ja - jeg kan lige forestille mig, at Brent ville kalde Jamie fornavnet, fordi han nok udnytte, at Jamie hader det grænseløst. Tough-love Hah.

Umiddelbart tænker jeg, at vi godt kan prøve os lidt ad, med at se hvordan de 'fungerer' sammen i et emne. Måske bare en lille get-together i 'hovedkvarteret' i Allées? Jeg kan i hvert fald sagtens lave emnet, så beskrivelsen af stedet bliver lidt efter eget hoved.

Tamara: Det lyder fint du (: Et års tid vil sikkert passe meget godt. Og det lyder fint, at de bare strejfer hinanden et sted i Di Morga.
Jeg kan ikke eventuelt få dig til at lave emnet vel?
Brent
Brent
Novice (Rank 1)

Bosted : En lejlighed i Allées, Di Morga Øst

Antal indlæg : 4


Tilbage til toppen Go down

A Dangerous Game (Plots) Empty Sv: A Dangerous Game (Plots)

Indlæg af Gæst Man 7 Apr 2014 - 22:25

Super, jamen det gør du bare

Btw hvad hedder banden?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A Dangerous Game (Plots) Empty Sv: A Dangerous Game (Plots)

Indlæg af Brent Man 7 Apr 2014 - 22:27

Jeg har sgu ikke tænkt over et navn - godt du minder mig om det Det der med at finde på noget kreativt... Jah... Jeg må vist lige i tænkeboks. Hvis ud har nogle forslag kan du altid komme med et par
Jeg sender dig i hvert fald en PM når jeg engang bliver færdig med emnet.
Brent
Brent
Novice (Rank 1)

Bosted : En lejlighed i Allées, Di Morga Øst

Antal indlæg : 4


Tilbage til toppen Go down

A Dangerous Game (Plots) Empty Sv: A Dangerous Game (Plots)

Indlæg af Gæst Man 7 Apr 2014 - 22:33

Jamen så vil jeg sende en pm med et par ideer hvis jeg får nogle, men ja super

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A Dangerous Game (Plots) Empty Sv: A Dangerous Game (Plots)

Indlæg af Scarlett Tirs 8 Apr 2014 - 1:55

Hey there jeg dropper lige ned og kaster mig selv på banen ^^

Altså Scarlett er i øjeblikket civilbetjent, men på en næsten korrupt måde. Hun er typen der finder de magiske væsner og slår en handel af med dem, for at de så kan få lov til at fortsætte deres ulovligheder så at sige. Det var egentlig bare en tanke. Min første idé var fjender, fordi hun som sagt er ordenshåndhæver, men jeg er åben for alle inputs ^^
Scarlett
Scarlett
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 141


Tilbage til toppen Go down

A Dangerous Game (Plots) Empty Sv: A Dangerous Game (Plots)

Indlæg af Gæst Tirs 8 Apr 2014 - 14:40

Kunne du nok godt jo ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A Dangerous Game (Plots) Empty Sv: A Dangerous Game (Plots)

Indlæg af Brent Tirs 8 Apr 2014 - 22:40

Scarlett: Altså, det kan sagtens tænkes at de kan være en form for fjender, hvis Scarlett altså har fået nys om Brent's bandes aktivitet. Hvis hun forsøger at handle sig til, at han kan bibeholde sit 'erhverv' vil det i hvert fald ikke falde i god jord hos ham, da han nok ikke just bryder sig om at føle sig 'under tøflen' af ordensmagten. Men det kan jo være at han bukker under - afhængig af hvad hun vil have fra ham. Ellers vil han nok forsøge at 'forhindre' at hun gør noget for at standse hans aktivitet og sende ham i brummen. Men om det lykkedes eller ej.. Ja, det kommer lidt an på hvad du er til :)
Brent
Brent
Novice (Rank 1)

Bosted : En lejlighed i Allées, Di Morga Øst

Antal indlæg : 4


Tilbage til toppen Go down

A Dangerous Game (Plots) Empty Sv: A Dangerous Game (Plots)

Indlæg af Scarlett Ons 9 Apr 2014 - 18:06

Bare rolig. Jeg havde ikke tænkt mig at hun skulle komme og forlange det halve kongerige i den stil. Hun ville aldrig prøve at dominere ham ;). Hun er typend, der kommer med forslag og gerne forhandler om tingene for at få en aftale i hus.

Hun ville dog ikke tage det med letsind, hvis Brent hverken er til at hugge eller stikke i, så der kunne komme en masse voldsomme episoder ud af det, hvis det er den vej vi går :3

Og bare rolig, jeg har bestemt intet imod intriger, drama og en smule vold. Det er det, der gør det spændende at emne, for det giver en god afveksling en gang imellem :3

Som sagt, hvis du får en pludselig idé så sig endelig til, jeg er bestemt ikke kræsen, hvad angår plot og jo mere forskruede desto bedre ^^
Scarlett
Scarlett
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 141


Tilbage til toppen Go down

A Dangerous Game (Plots) Empty Sv: A Dangerous Game (Plots)

Indlæg af Gæst Fre 11 Apr 2014 - 23:27

Jeg er på, hvis jeg passer ind et sted??

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A Dangerous Game (Plots) Empty Sv: A Dangerous Game (Plots)

Indlæg af Gæst Søn 13 Apr 2014 - 13:06

Mhh jeg finder mig nu også fristet, en bande er da altid sjov...so why not ?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A Dangerous Game (Plots) Empty Sv: A Dangerous Game (Plots)

Indlæg af Brent Søn 13 Apr 2014 - 21:43

Jeg står lige uden internet i et par dage af denne følgende uge. Men jeg sender lige en PM til jer hver i løbet af de næste dages tid, og så finder vi ud af noget :)
Brent
Brent
Novice (Rank 1)

Bosted : En lejlighed i Allées, Di Morga Øst

Antal indlæg : 4


Tilbage til toppen Go down

A Dangerous Game (Plots) Empty Sv: A Dangerous Game (Plots)

Indlæg af Dexter Tors 17 Apr 2014 - 23:32

Jeg vil godt melde Dex på banen som en doner af blod - Ikke som en fysisk doner for Brent, til at starte med, men bare som doner.
Han er en universitets studerende, der hjælper frivilligt til på en hjælpe-telefon, som søger at fast job, men har indtil videre ikke haft noget held.
Han er af animagus racen.
Dexter
Dexter
Novice (Rank 3)

Bosted : En etværelses lejlighed i udkanten af Terre - Søger roommate til større lejlighed.

Antal indlæg : 31


Tilbage til toppen Go down

A Dangerous Game (Plots) Empty Sv: A Dangerous Game (Plots)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum