Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Wanna Dance With Me?  (5 karaktere søger emner) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Wanna Dance With Me?  (5 karaktere søger emner) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Wanna Dance With Me?  (5 karaktere søger emner) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Wanna Dance With Me?  (5 karaktere søger emner) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Wanna Dance With Me?  (5 karaktere søger emner) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Wanna Dance With Me?  (5 karaktere søger emner) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Wanna Dance With Me?  (5 karaktere søger emner) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Wanna Dance With Me?  (5 karaktere søger emner) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Wanna Dance With Me?  (5 karaktere søger emner) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Wanna Dance With Me?  (5 karaktere søger emner) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Wanna Dance With Me? (5 karaktere søger emner)

+2
Nataliee
Dean
6 deltagere

Go down

Wanna Dance With Me?  (5 karaktere søger emner) Empty Wanna Dance With Me? (5 karaktere søger emner)

Indlæg af Dean Søn 4 Maj 2014 - 16:49

LALAL tom! Slet mig!


Sidst rettet af Dean Man 5 Maj 2014 - 15:02, rettet i alt 2 gange
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Wanna Dance With Me?  (5 karaktere søger emner) Empty Sv: Wanna Dance With Me? (5 karaktere søger emner)

Indlæg af Nataliee Søn 4 Maj 2014 - 16:52

Hm.. Altså nu er Nataliee jo også en af rigmandsfolkene, så det kunne da være vi kunne finde ud ad et emne med Lawrence?:)
Nataliee
Nataliee
Novice (Rank 3)

Bosted : Et flot villa-lignende hus i Terre, lige nær gågaden.

Antal indlæg : 23


Tilbage til toppen Go down

Wanna Dance With Me?  (5 karaktere søger emner) Empty Sv: Wanna Dance With Me? (5 karaktere søger emner)

Indlæg af Dean Søn 4 Maj 2014 - 16:56

Jamen hvis du har en god plot idé eller sådan noget så skriv meget gerne en PB, så finder vi ud af noget! :)
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Wanna Dance With Me?  (5 karaktere søger emner) Empty Sv: Wanna Dance With Me? (5 karaktere søger emner)

Indlæg af Nataliee Søn 4 Maj 2014 - 16:57

Lige pt har jeg ingen idé, men hvis jeg får en, skal jeg nok skrive
Nataliee
Nataliee
Novice (Rank 3)

Bosted : Et flot villa-lignende hus i Terre, lige nær gågaden.

Antal indlæg : 23


Tilbage til toppen Go down

Wanna Dance With Me?  (5 karaktere søger emner) Empty Sv: Wanna Dance With Me? (5 karaktere søger emner)

Indlæg af Gæst Søn 4 Maj 2014 - 17:11

Kreativ titel, hva'? ;]

Jeg vil gerne tilbyde Malik, hvis du kan bruge ham til noget. Jeg har selv et plotsøgningsemne her, med en masse plots, jeg mangler: http://www.vielamort.net/t13074-dancing-with-a-demon-plots
Men vi kan sagtens bare have et hej-goddag-emne eller finde på et plot sammen, hvis du er interesseret. Du sender bare en PM!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wanna Dance With Me?  (5 karaktere søger emner) Empty Sv: Wanna Dance With Me? (5 karaktere søger emner)

Indlæg af Dean Søn 4 Maj 2014 - 17:17

Tak Malik, jeg har smidt dig en PB! :)
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Wanna Dance With Me?  (5 karaktere søger emner) Empty Sv: Wanna Dance With Me? (5 karaktere søger emner)

Indlæg af Frost Søn 4 Maj 2014 - 17:35

Jeg vil gerne have nogle relationer :-) Jeg tænker at Lawrence og Frost måske kender hinanden? Ikke nødvendigvis særlig dybt, men holder en form for kontakt.

Jeg kunne også godt bruge nogle rivaler/fjender. Lige pt har Frost faktisk kun bekendte og venner... Nogle af dine kan sikkert have en grund til at afsky ham.
Frost
Frost
Novice (Rank 2)

Antal indlæg : 17


Tilbage til toppen Go down

Wanna Dance With Me?  (5 karaktere søger emner) Empty Sv: Wanna Dance With Me? (5 karaktere søger emner)

Indlæg af Dexter Søn 4 Maj 2014 - 18:19

Theodore - Professor på universitet, hvor Dexter tilfældigvis er studerende. Kunne det tænkes, kan det være, der kunne udvikle sig et plot der?
Dexter
Dexter
Novice (Rank 3)

Bosted : En etværelses lejlighed i udkanten af Terre - Søger roommate til større lejlighed.

Antal indlæg : 31


Tilbage til toppen Go down

Wanna Dance With Me?  (5 karaktere søger emner) Empty Sv: Wanna Dance With Me? (5 karaktere søger emner)

Indlæg af Eliyah Søn 4 Maj 2014 - 18:43

Kan du bruge en lilla aspara til noget? Jeg mangler en del plots til Eli for at få ham igang på siden, da jeg tit synes det er lettere, hvis der er et slags "formål" med karakteren. Jeg synes, dine drenge lyder superskønne alle sammen, så du vælger bare én, du synes du vil bruge, og så udtænker vi et genialt plot sammen.
Eliyah
Eliyah
Beginner (Rank 4)

Bosted : I en hytte i skoven, afskåret fra civilisationen. Hytten består af et køkken, et badeværelse og et stort rum, der både fungerer som spisestue og soveværelse. Der står et gammelt tv i stuen med en tilhørende PlayStation, men eftersom der intet signal er, kan der kun ses film på tv'et. Han deler huset med sin hvide kat, Morrison.

Antal indlæg : 36


Tilbage til toppen Go down

Wanna Dance With Me?  (5 karaktere søger emner) Empty Sv: Wanna Dance With Me? (5 karaktere søger emner)

Indlæg af Gæst Søn 4 Maj 2014 - 18:51

Jeg melder gerne Carmilla ind i kampen!

Jeg tror at Carmilla ville passe bedst i et plot sammen med enten Dean eller Lawrence

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wanna Dance With Me?  (5 karaktere søger emner) Empty Sv: Wanna Dance With Me? (5 karaktere søger emner)

Indlæg af Dean Søn 4 Maj 2014 - 20:53

Eli: Jeg kunne rigtigt godt tænke mig at få Nathan lidt igang, ved ikke hvad du siger til ham?

Carmilla: Det lyder super, kan du ikke sende mig en PB?

Frost: Er skam også frisk på fjender!
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Wanna Dance With Me?  (5 karaktere søger emner) Empty Sv: Wanna Dance With Me? (5 karaktere søger emner)

Indlæg af Eliyah Søn 4 Maj 2014 - 20:58

Jeg er frisk. Jeg sender dig lige en PB.
Eliyah
Eliyah
Beginner (Rank 4)

Bosted : I en hytte i skoven, afskåret fra civilisationen. Hytten består af et køkken, et badeværelse og et stort rum, der både fungerer som spisestue og soveværelse. Der står et gammelt tv i stuen med en tilhørende PlayStation, men eftersom der intet signal er, kan der kun ses film på tv'et. Han deler huset med sin hvide kat, Morrison.

Antal indlæg : 36


Tilbage til toppen Go down

Wanna Dance With Me?  (5 karaktere søger emner) Empty Sv: Wanna Dance With Me? (5 karaktere søger emner)

Indlæg af Gæst Søn 4 Maj 2014 - 21:03

Is done

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wanna Dance With Me?  (5 karaktere søger emner) Empty Sv: Wanna Dance With Me? (5 karaktere søger emner)

Indlæg af Dean Søn 4 Maj 2014 - 21:07

Fantastisk! :)
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Wanna Dance With Me?  (5 karaktere søger emner) Empty Sv: Wanna Dance With Me? (5 karaktere søger emner)

Indlæg af Dean Man 5 Maj 2014 - 10:31

Til alles information søger jeg stadig :)
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Wanna Dance With Me?  (5 karaktere søger emner) Empty Sv: Wanna Dance With Me? (5 karaktere søger emner)

Indlæg af Tess Man 5 Maj 2014 - 10:42

Jeg kunne godt være interesseret i at emne med Dean
Tess
Tess
Beginner (Rank 5)

Bosted : Lige for tiden bor jeg i Terre, tættere på centrum end nogensinde. Jeg regner dog med et større sted på et senere tidspunkt.

Antal indlæg : 65


Tilbage til toppen Go down

Wanna Dance With Me?  (5 karaktere søger emner) Empty Sv: Wanna Dance With Me? (5 karaktere søger emner)

Indlæg af Dean Man 5 Maj 2014 - 10:50

Tess, det kunne vi sagtens finde ud af. Især hvis du har et godt plot til ham. Vil du ikke skrive en PB? :)
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Wanna Dance With Me?  (5 karaktere søger emner) Empty Sv: Wanna Dance With Me? (5 karaktere søger emner)

Indlæg af Tess Man 5 Maj 2014 - 10:51

Helt sikkert!
Tess
Tess
Beginner (Rank 5)

Bosted : Lige for tiden bor jeg i Terre, tættere på centrum end nogensinde. Jeg regner dog med et større sted på et senere tidspunkt.

Antal indlæg : 65


Tilbage til toppen Go down

Wanna Dance With Me?  (5 karaktere søger emner) Empty Sv: Wanna Dance With Me? (5 karaktere søger emner)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum