Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
here comes trouble... - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
here comes trouble... - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
here comes trouble... - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
here comes trouble... - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
here comes trouble... - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
here comes trouble... - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
here comes trouble... - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
here comes trouble... - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
here comes trouble... - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
here comes trouble... - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

here comes trouble...

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

here comes trouble... - Page 2 Empty Sv: here comes trouble...

Indlæg af Raquel Ons 11 Jun 2014 - 19:02

Nicole nikkede til ham: "Lyder fint" sagde hun blot med et skævt smil, hjem til ham gjorde hende ingenting, han virkede flink nok og ikke umiddelbart som typen der havde lyst til at slå hende ihjel på halvvejen, og hvis hun havde så var Nicole skam klar, for hun kendte jo godt til de krafter hun havde - og hun var så småt også ved at få styr på dem, selvom det var en smule svært når man var så ung som hun nu engang var.

Hun lod ham tage fat omkring hende og hun fulgte roligt med ud til den motercykel han havde holdende: "Den er nice!" sagde Nicole lidt højere end planlagt, nok fordi at hun havde drukket en smule. Helt fuld ville hun ikke kalde sig, men om ikke andet kunne man vidst godt kalde hende en smule beruset: "Bor du langt væk?" spurgte hun nysgerrigt og gjorde sig klar til at hoppe bagpå.

Nicole sad roligt bag ham og vented på at de var fremme og da de ankom smilede hun blot, det var uden tvivl et meget flot sted han boede og hun glædede sig allerede til at fortsætte festen.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

here comes trouble... - Page 2 Empty Sv: here comes trouble...

Indlæg af Romain Ons 11 Jun 2014 - 22:41

Romain smilede skævt til hende, før han så lagde en arm om livet på hende, før han begyndte at føre hende hen til hovedøren som han åbnede for at føre hende ind i gangen hvor der desuden var en trappe udover de mange døre på hver side. Han førte hende ind ad den ene dør og de trådte nu ind i køkkenet( tjek profil) her slap han hende blidt, før han så pegede mod en glasdør henne ved det store vindue" smut ud til poolen og find en siddeplads, så kommer jeg med forfriskninger" lød det roligt fra ham.
Romain vendte sig så om og gik hen i køkkenet, hvor hans så åbnede det store køleskab for så at tage et par dåser øl, samt et par colaer og en flaske rom. Det hele satte han på en bakke sammen med en skål slik, før han så smuttede ud til hende, han placerede bakken på bordet ved siden af de to liggestole, før han så nuppede en øl og rakte den til hende, før han selv tog en og åbnede den for så at tage en slurk" nå er der så noget jeg burde vide om dig?"lød det nysgerrigt men forførende fra ham.
Romain
Romain
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Romain har netop lige anskaffet sig en stor villa iQuartier de Saint-Jean, hvor han lever sammen med hans krybdyr af mange slags og hans hårløse kat Spike. Før boede han i lejlighed i Terre men den er nettop blevet sat til salg, så kontakt ham hvis i ønsker en billig lejlighed.

Antal indlæg : 90


Tilbage til toppen Go down

here comes trouble... - Page 2 Empty Sv: here comes trouble...

Indlæg af Raquel Tors 12 Jun 2014 - 20:52

"Har du en poole? Nice!" sagde Nicole i overraskelse og gik så ud igennem huset til haven hvor at poolen befandt sig, hun elskede drenge med penge især fordi at hun ikke ligefrem selv kom fra en familie med penge, måske hendes mor havde, men eftersom hun var død var det jo ikke noget der blev tænkt over mere, men hendes far havde ikke rigtigt nogen, det svingede meget - nok fordi han var i den branche han nu engang var i: "Hvordan kan du leve sådan her også arbejde på et diskotek?" spurgte hun med et smil, havde hun ikke været en smule fuld havde hun nok fundet det som et meget upassende spørgsmål, men når hun nu først havde fået en smule alkohol indenbors så blev hun hurtigt langt mere ærlig og sagde mest af alt bare hvad hun tænkte, og hun fornemmede at det ikke gjorde så meget i hans selskab.

Nicole tog glædeligt i mod øllen som han kom ud igen og hun smilede så kærligt i mod ham, han blev mere og mere lækker at se på i takt med at hun blev mere og mere fuld, men var det ikke ofte sådan? "Hmm... Jeg vil super gerne studere, og min far og jeg er ved at spare op til min uddannelse.. Min mor er død og min far tager for mange stoffer og er sammen med for mange piger... Jeg... Nyder livet?" sagde hun i et smil, det var vel sådan en ganske kort opsummering: "Hvad med dig? Har du nogen store hemmeligheder?" spurgte hun roligt.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

here comes trouble... - Page 2 Empty Sv: here comes trouble...

Indlæg af Romain Lør 14 Jun 2014 - 20:15

Romain smilede roligt til hende, da de nu sad udenfor, han nød at være hjemme igen for her kunne han slappe af og være sig selv. Han lo blidt " jeg er inderst inde oldgammel og har arbejde i mange tusinde år, som alt muligt, derfra har jeg lavet en opsparing som bare er vokset år efter år" lød det roligt fra ham, selvom han lignede en på tyve, havde han levet siden Jesus blev korsfæstet og det er mange år siden.
Romain drak let, af sin øl imens han betragtede hende nysgerrigt, hun var sandelig en køn pige"det lyder da lidt hårdt, men håber da snart i har råd til din uddannelse hvad end du så vil være?" lød det roligt fra ham.
Han tømte det sidste i dåsen, før han så snuppede en cola, han smilede skummelt men det endte så med et forførende smil" hmm ja, jeg elsker at arbejde, jeg har levet i mage år og mødt mange kendte folk fra verdens historien. Jeg elsker godt selvskab og så nyder jeg ellers barer at være her på jorden" lød det fra ham" mere du ønsker at vide?" spurgt han let før han sendte et forførende blik imod hende, før han tog en tår af colaen.
Romain
Romain
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Romain har netop lige anskaffet sig en stor villa iQuartier de Saint-Jean, hvor han lever sammen med hans krybdyr af mange slags og hans hårløse kat Spike. Før boede han i lejlighed i Terre men den er nettop blevet sat til salg, så kontakt ham hvis i ønsker en billig lejlighed.

Antal indlæg : 90


Tilbage til toppen Go down

here comes trouble... - Page 2 Empty Sv: here comes trouble...

Indlæg af Raquel Søn 15 Jun 2014 - 8:32

Nicole nikkede forstående, hun var stadig ved at vende sig til det faktum at nogen der så unge ud faktisk kunne være old gamle. På samme måde var det jo med hendes far, han så jo ikke ældre ud end hende og alligevel så var det hendes far. Sådan var det jo når man ikke blev ældre af udseende, i følge Nicole var det en gave og en forbandelse på samme tid. At ligne en 18årig resten af sit liv, uha Nicole kunne godt finde ulemper ved denne forvandling, men hvis hun var heldig kunne hendes forældre vælge at lade hendes ældes om ikke andet en smule når hun blev lidt ældre.

"Jeg vil gerne være noget stort... Måske arkitekt" sagde hun med et roligt smil, eller noget med økonomi havde Nicole også tænkt over, hun vidste blot at hun ville have et godt job, hvis hun skulle gøre noget så ville hun gerne gå all in. Hun smilede let for sig selv som han talte, han var også uden tvivl en køn fyr og han virkede... Sød. Hun trængte virkeligt til at være sammen med fyre som faktisk var flinke, frem for alle de røvhuller hun mødte hele tiden.

Hun rystede kort på hovedet og tog en tår af sin øl: "Ikke rigtigt, du virker spændende... Som en der har oplevet meget" sagde hun med et lille smil og bed sig let i underlæben, hun ville helst ikke drikke sig alt for fuld lige nu: "Så har du tænkt dig at blive boende i Terre?" spurgte hun nysgerrigt, Nicole havde selv overvejet at flytte, men eftersom hendes familie boede her i byen ville det nok blive meget svært for hende at overskue.
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 822


Tilbage til toppen Go down

here comes trouble... - Page 2 Empty Sv: here comes trouble...

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum