Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Not a good idea! - Wyatt EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Not a good idea! - Wyatt EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Not a good idea! - Wyatt EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Not a good idea! - Wyatt EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Not a good idea! - Wyatt EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Not a good idea! - Wyatt EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Not a good idea! - Wyatt EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Not a good idea! - Wyatt EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Not a good idea! - Wyatt EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Not a good idea! - Wyatt EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Not a good idea! - Wyatt

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Not a good idea! - Wyatt Empty Not a good idea! - Wyatt

Indlæg af Cinderella Tors 12 Jun 2014 - 21:12

Tid: 22:30
Sted: Diskoteket
Omgivelser: Mange forskellige væsner
Vejr: Indenfor - varmt, med mange forskellige lugte, især af alkohol og sved. Udenfor er det lunt med en frisk brise.

Hun burde ikke være der! Alt det her liv havde hun trods alt vendt ryggen til for noget tid siden, at komme her og lade sig friste var ingen god ide. Hun havde været på arbejde, og havde modtaget en SMS fra Wyatt, selvom hun havde været usikker formåede han dog at overbevise hende til en lille tur i byen med lidt alkohol og musik og dans. Hun var derfor gået med til det, understregede hun hverken ville drikkes stiv eller have stoffer af nogen art. Derfor var kursen også blevet sat mod diskoteket efter at hun havde været hjemme for at skifte tøj.

Nervøs var hun naturligvis, hun vidste det var en dum ide og hun havde end ikke nævnt det for Lawrence. Fyren var dog ikke hendes far, eller kæreste, eller noget som helst. Ja hvad de var var ikke til at sige og deres forhold var forvirrende. Hun ville dog ikke tænke på ham nu, og stak mobilen efter at have sendt en sidste besked til Wyatt om at hun ville være der om få minutter.

Efter omkring fem minutter var hun kommet ind, hun så sig omkring efter ham og kunne knap se noget for alle de væsner. Varmen slog hende en anelse ubehagelig, og hun rynkede på næsen. For overblikkets skyld bevægede hun sig op til baren hvor det ville være lettere at se ud over mængden af folk.

outfit
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Bosted : Lejlighed i Terre, dog tilbringer det meste af sin tid i det frie og gerne i parker eller skove.

Antal indlæg : 456


Tilbage til toppen Go down

Not a good idea! - Wyatt Empty Sv: Not a good idea! - Wyatt

Indlæg af Wyatt Tors 12 Jun 2014 - 21:27

Wyatt var ankommet lidt før Cinderella. De havde altid haft det sjovt sammen. Så mange fester og også et enkelt indbrud eller to i fuld tilstand. Selv om Wyatt var en klog mand så var han vild af natur og havde altid været det. han ville leve livet fuldt ud og ikke nøjes med at sidde på et kontor mens andre havde det sjovt uden ham.

Hans hår var sat flot og da han ankom havde han efterladt sin læderjakke på grund af varmen. Han stod nu bare i cowboy bukser og en v formet grå t-shirt. Han gik op i hvordan han så ud men alligevel med et ´´i don't give a fuck´´ look. Han gik op til baren. Han havde allerede en plan, Cinderella skulle ikke tro hun kunne sige hun ikke skulle drikke. Det var der jo intet sjovt i. Han lagde 5000kroner ved bartenderen og sagde '' Den første pige jeg kommer op med.. Giv hende noget at drikke HVER gang hun kommer her op og lav dem sindsygt stærke.. Hun må ikke kunne smage de er stærke.. Got it bro?''. Bartenderen smilede og nikkede.

Wyatt tog sin mobil frem og gav sig til at hacke diskotekets kamerarer. Der gik ikke lang tid før han havde adgang. Han kiggede dem igennem for at finde Cinderella. han ville jo aldrig finde hende i denne mængde af mennesker. Da han fandt hvor hun stod måbede han og tænkte * Fuck nu af. Hvad fuck er det for et valg af kjole. Hun ser fucking godt ud i den. Det er jo helt åndssvagt*.

Wyatt gik gennem folkemængden og da han kom op til Cinderella gav han hende et kram bagfra og sagde '' Whats up Beautyfull. Did you miss me ''. Han grinede en smule og afventede hvad hun ville gøre.
Wyatt
Wyatt
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En nydelig penthouse lejlighed i Terra

Antal indlæg : 143


Tilbage til toppen Go down

Not a good idea! - Wyatt Empty Sv: Not a good idea! - Wyatt

Indlæg af Cinderella Tors 12 Jun 2014 - 21:48

Naturligvis vidste Cinderella intet om hans planer for denne aften, hvilket vel var godt for ham. Hun ville bestemt ikke bryde sig om at han til trods for hendes advarsler alligevel havde i sinde at drikke hende under bordet. Hun havde jo kun lige fået hoved og hale i hendes liv og ønskede virkelig ikke at ende ud i det lort igen. Ikke alle havde et perfekt liv som ham trods alt, og mens han havde haft et arbejde at falde tilbage til og var virkelig god til det, havde hun arbejdet som stripper, luder og dets lige.

Efter noget der føltes som en evighed opgav hun at finde ham og besluttede derfor at smutte op til baren. Hun tvivlede ikke på at han ville finde hende først, det havde han altid gjort på så skræmmende en måde. På den anden side, det var typisk ham. Ganske rigtigt dukkede han op ikke så længe efter, og besluttede sig for et overraskelsesentre. Han slog armene om hende bagfra og hun stivnede øjeblikkeligt og havde ellers gjort sig klar til at slå en knytnæve i ansigtet på personen så snart hun fik vendt sig om, hans velkendte stemme fik dog stoppede hende i tide.

"Not at all" gav hun blot igen som hun vendte sig om og alligevel gengældte omfavnelsen. Et smil brød frem på hendes fyldige læber mens hun så ham an, han lignede nu sig selv selvom det føltes som en evighed siden de sidst havde set hinanden. "Du bliver ikke en dag ældre gøre du?" spurgte hun drillende. Det var nu rart at gense en ven der var menneske og som ikke var kompliceret som så mange af hendes bekendtskaber havde det med at være.
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Bosted : Lejlighed i Terre, dog tilbringer det meste af sin tid i det frie og gerne i parker eller skove.

Antal indlæg : 456


Tilbage til toppen Go down

Not a good idea! - Wyatt Empty Sv: Not a good idea! - Wyatt

Indlæg af Wyatt Tors 12 Jun 2014 - 21:59

Wyatt nød hendes kram. Det var lang tid siden de havde set hinanden og i hans øjne var de gode venner. Wyatt havde aldrig lagt vægt på hendes job eller livsstil. Han var af den holdning at folk måtte være hvad de ville og hvis de ikke havde noget valg måtte de skabe deres eget. Han var lidt af en ´´prick´´ på det område for han havde jo selv det hele.

Han rystede på noget og sagde med et drilsk smil'' Jeg tænkte det nok. Du har ikke savnet mig fordi du altid har tænkt på mig. Sødt sagt alligevel Cindy ''. Da hun sagde han ikke var blevet ældre kløede han sig i nakken og smilede skævt '' Nej.. Jeg er som jeg altid har været.. Fucking hot og awesome.. Tiden har indset at den ikke kan ændre mig så den har bare givet op''. Han trådte et skridt tilbage og kiggede op og ned af hende og sagde så med en forbløffet stemme '' Hvad med dig selv.. Du ligner en der har fundet en rig gammel stodder som du ligger og knalder ''. Han grinede som om han mente det som en joke og sagde '' Med det mener jeg.. Du ser FUCKING godt ud.. Jeg tror hvis du går over og kysser ham der står der over og danser kommer han i bukserne ''. Wyatt grinede igen. Han havde ingen maner og havde aldrig haft det. Dog sagde han ofte ting ligeud og det var også en af grundende til han ofte slap af sted med at sige de ting han gjorde.

Wyatt nikkede over imod baren og lagde sin arm om hendes nakke '' Nååh min ven.. Hvad siger du til en ENKelt drink ''. Han hviskede '' eller to''.
Wyatt
Wyatt
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En nydelig penthouse lejlighed i Terra

Antal indlæg : 143


Tilbage til toppen Go down

Not a good idea! - Wyatt Empty Sv: Not a good idea! - Wyatt

Indlæg af Cinderella Tors 12 Jun 2014 - 22:14


Det var lettere sagt en gjort at skaffe sig et ordentligt godt lønnet job, og da slet ikke når hun havde de forkerte venskaber der trak hende i den gale ende! Men nu havde hun netop dette, godt nok to jobs men to hun nød og elskede og var god til. Den ene et rent naturtalent. Forhåbentlig var det beskidte arbejde lagt på hylden, det mente hun i alt fald og hun foretrak det sådan. Hun gad ikke lalle rundt og spille offerrollen, hun måtte tage tingene i egen hånd, tænkte hun i alt fald selv.

Hun rullede med øjnene ved hans svar, selvfølgelig var han kæk, sådan havde han trods alt altid været. Så længe siden de sidst havde set hinanden var det åbenbart heller ikke, og det var netop hvad der gik op for hende. Der var bare sket så meget. "Du er uforbederlig" endte hun med at sige lettere opgivende og dog stadig med smilet om sne læber. Snart fortsatte han til at tiden var stoppede for ham og han derfor ikke ældes hvor hun smilede drillende til ham. "Vi ses om halvtreds år så.." gav hun blot igen, han havde næppe den selvsikkerhed om 50 år hvor han var noget og 70. Hende derimod, alder havde ingen effekt på hende, hvilket han nok ville indse.
Snart gav han sig til at beglo hende med et elevatorblik, hun hævede det ene bryn ved hans ord. Det var måske ikke helt galt, Lawrence var nok ikke ung i Wyatt's øjne så det var vel ikke nogen fornærmelse. "Nåh det tror du? Jeg tror du har ret, men jeg er rimelig sikker på at jeg har den effekt på de fleste mænd" gav hun igen med et nærmest udfordrende blik. Selvfølgelig havde hun ikke i sinde at kysse manden der stod og dansede, og heller ikke Wyatt for den sags skyld. Hun var ikke den der løs på tråden tøs længere! Man kunne godt feste og morer sig uden at drikke sig helt henne i hegnet.

Snart slog han en arm om hendes skulder og bød hende en drink, eller to som han så fint sagde det. "En!" svarede hun blot. Hun var ingen svagdrikker - heldigvis - men hun var en kvinde. Et sted var hun mistænksom, Wyatt var altid ude på noget.
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Bosted : Lejlighed i Terre, dog tilbringer det meste af sin tid i det frie og gerne i parker eller skove.

Antal indlæg : 456


Tilbage til toppen Go down

Not a good idea! - Wyatt Empty Sv: Not a good idea! - Wyatt

Indlæg af Wyatt Tors 12 Jun 2014 - 22:27

Wyatt kunne ikke lade være med at undre sig. Havde hun virkelig ændret sig så meget. Var det bare ham der hang fast i det gamle. Var det ham der ikke voksede med tiden. Han følte sig ikke ældre og mere vis siden sidst de havde mødtes. Han rynkede lidt på næsen men det forsvandt hurtigt da han fik øje på baren. *AHH min plan. Hun vil blive fuld på ingen tid.. Hendes drinks vil være super stærke og mine svage. Når hun bliver fuld nok øger jeg selv tempoet. Jeg skal sku nok bringe den gamle Cindy frem *. Wyatt smilede lidt for sig selv. Han havde måske nok en plan men han havde slet ikke tænkt over konsekvenserne. Han havde slet ikke tænkt på hvor galt det kunne ende.

Da hun sagde hun havde den effekt på de fleste men grinede han og sagde '' Det ville du sikkert... Men så er det jo godt at din best buddy Wyatt her er her til at beskytte dig mod de mænd ''. Wyatt huskede tilbage på hvordan de havde festet og vågnet op sammen de mest mærkelige steder og ikke vidste hvad de havde lavet eller hvor de var. Da hun sagde en gentog han ''En.. Til at starte på, ja''.

Da de kom over til baren satte Wyatt sig ned og sagde '' Bartender.. Mig og min fucking hotte ven her skal have to drinks.. Du blander bare ''. Derefter kiggede han hende i øjnene. Han ville ikke have at hun skulle opdage at bartenderen lavede hendes meget stærk. Derfor sagde han '' Men helt ærligt Cindy.. Fortæl mig hvad du har gået og lavet?''.
Wyatt
Wyatt
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En nydelig penthouse lejlighed i Terra

Antal indlæg : 143


Tilbage til toppen Go down

Not a good idea! - Wyatt Empty Sv: Not a good idea! - Wyatt

Indlæg af Cinderella Fre 13 Jun 2014 - 13:42

Ja hun havde forandret sig, det kunne man takke en hvis Mr. Watson for som havde betalt for hendes ophold på afvænningsklinikken, og som havde reddet hende flere gange var lort og dets lige. Hun havde længe ønskede forandring, men at trække sig ud af det liv på egen hånd havde været umuligt og på en eller anden måde var det lykkedes hende. En smule da, alting kunne stadig gå galt og hun havde trods alt kun været clean i lidt over en månedstid. En hård kamp havde det været, noget hun virkelig ikke ville igennem igen.

"Og hvem skal så beskytte mig mod dig?" svarede hun sørgende, drillende og knægt. Hun vidste han var en udfordring, det havde han alle dage været og derfor ønskede hun virkelig ikke at drikke sig helt henne i hegnet, en drink..eller to.. ville næppe gøre så meget, hun skulle også op i antallet inden alkoholen kunne mærkes. Hans svar omkring antallet af drinks sagde hende blot at hun skulle passe på, for han havde tydeligvis ikke i sinde at lade hende slippe af sted med en drink. Løgn ville det da også være at påstå hun ikke havde lyst til at drikke sig stiv, men det var næppe klogt.

Cinderella tog plads ved siden af ham som de satte sig ved baren og øjeblikket efter havde han fat i bartenderen som Cinderella kun fik tjekkede ud et kort øjeblik inden Wyatt igen krævede hendes opmærksomhed. "Siden du beder mig om at være ærlig, må jeg jo være det..." lagde hun ud højt så hun stadig kunne overdøve den høje musik der spillede ud gennem højtaleren og næsten gjorde folk døve. "Lad mig se... efter vi sidst så hinanden fik jeg problemer med min pusher som forsøgte at voldtage mig, jeg fik en overdosis af stoffer og blev bragt på hospitalet af en tilfældig, rig, gammel mand som tog sig af mig. Så fik jeg problemer med Bastian - du ved, alfonsen - og han var ude efter min gamle mand, fangede os begge og jeg blev igen voldtaget, endte i politiets varetægt da de stormede stedet, bagefter blev jeg kidnappet af en vampyr der tortureret mig i sin kælder og sidst men ikke mindst endte jeg på afvænning..." Alt for meget i løbet af rimelig kort tid, slet ikke naturligt for andre end hende. Hun var altid så uheldig. "Hvad med dig? Ødelagt nogens liv?" spurgte hun sukkersødt.
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Bosted : Lejlighed i Terre, dog tilbringer det meste af sin tid i det frie og gerne i parker eller skove.

Antal indlæg : 456


Tilbage til toppen Go down

Not a good idea! - Wyatt Empty Sv: Not a good idea! - Wyatt

Indlæg af Wyatt Fre 13 Jun 2014 - 22:46

Han kunne ikke lade være med at grine en smule. Han fnøs og svarede '' Cindy.. Ingen kan redde dig fra mig.. Vi har det for sjovt sammen ''. Han kunne ikke lade være med at håbe det hele ville blive som før. De havde haft det så sjovt. De havde aldrig tænkt over konsekvenserne ved deres handlinger. For ham var det som om alle hans bekymringer forsvandt når de festede sammen. De gjorde bare hvad der faldt dem ind. Han havde aldrig sagt det men hans tanker var ofte over det hele. Hans intelligens voldte ham ofte problemer. Tal, formler og tabeller kørte altid igennem hans hoved som en ødelagt cd. Han havde brug for at koble af. han havde brug for ro i sit hoved. For at slappe af. Når han ikke havde været i byen og givet slip på det hele i en længere periode følte han at han var ved at blive sindssyg.

Wyatt lyttede til hendes historie. Da hun var færdig med hendes forklaring kom deres drinks. Han rystede på hovedet og sagde '' Fucked up.. Det er fucking snyd.. Du har været ude på et eventyr.. Et fucked eventyr men alligevel.. Og så ringer du ikke engang til mig så jeg kan joine det ''. Han grinede lidt. Han prøvede helt sikkert at få stemningen til at blive en smule lysere. Han kiggede ned på den drink der stod foran han. Han fik et tænkende blik i hans øjne og sagde '' Faktisk.. Har mit arbejde taget en del tid her på det sidste ''. Han snappede ud af det og kiggede på Cincerella med et smil og sagde '' Så det er fucking nice at være ude og drikke igen.. Jeg var sku ved at blive skør af alt det arbejde ''. Han grinede som om han mente det som en joke selv om det var den bare sandhed. Han tog sin drink og rakte den frem '' Skål.. Skål for fremtiden, Cindy''.
Wyatt
Wyatt
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En nydelig penthouse lejlighed i Terra

Antal indlæg : 143


Tilbage til toppen Go down

Not a good idea! - Wyatt Empty Sv: Not a good idea! - Wyatt

Indlæg af Cinderella Lør 14 Jun 2014 - 1:07

Hun vidste han havde ret, de morede sig altid sammen... på andres bekostning. De steder de var vågnet op havde været vilde, skumle og sære! Og når hun den følgende dag havde hørt det ene og det andet havde hun ofte slået sig for panden og grint over hvad de nu havde formåede at gøre. At han så for det meste gjorde det for at slippe ud af sit arbejde og de nørdede tanker der fulgte med havde hun nu fattet, selv havde hun gjort det fordi han han betalte og hun ikke havde haft bedre ting at tage sig til end at drikke sig stiv og leve i nuet. "Åh du elsker bare at bringe mig i problemer hva... hvornår bliver du dog voksen" drillede hun kækt. På den ene side var han den mest intelligente og nørdede person hun kendte, på den anden så var han så vild, ung og løs på tråden at det var løgn. Hun rystede opgivende på hovedet af ham, og hele situationen. Hun ville ende med at fortryde det her det vidste hun! Lawrence havde fortalt hende tydeligt hvordan han havde det med at hun var omkring andre mænd. 'Vi er bare venner!' understregede hun for sin bevidsthed med en skulen, selvom hun vidste at hun ville fortryde det her før aftenen var omme.

Hun rullede åbenlyst med øjnene ved hans svar. Seriøst? Var det alt hvad han kunne sige?! Et suk brød hendes læber, hun vidste han bare forsøgte at lette stemningen, det var trods alt ikke hans skyld hendes liv var som det var. "Næste gang skal jeg nok ringe til dig som den første" svarede hun bare med en hovedrysten.
Snart fik de deres drinks og hun så ned mod den. Hvad der var i vidste hun ikke, hvilket i sig selv var foruroligende. "Det tror jeg gerne, hvis jeg sad med tal ville jeg formentlig dø af kedsomhed, men du elsker vel at sidde med de computer og stalke folk" svarede hun med et fnys og et hævede bryn. Han var jo helt tosset! De greb om deres glas, og der blev skålet, hun så dog skeptisk på sit glas og drak ikke af det, standsede ham inden han fik drukket af sin egen ved at gribe ud efter hans hånd. "Lad os bytte drinks" sagde hun bare som ideen var faldet hende ind. Hun stolede ikke på ham lige nu, så det kunne hun ligeså godt vise ham. Han var ude på noget, det vidste hun.
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Bosted : Lejlighed i Terre, dog tilbringer det meste af sin tid i det frie og gerne i parker eller skove.

Antal indlæg : 456


Tilbage til toppen Go down

Not a good idea! - Wyatt Empty Sv: Not a good idea! - Wyatt

Indlæg af Wyatt Lør 14 Jun 2014 - 1:35

Wyatt vidste godt at hun i starten havde udnyttet ham for hans penge. Men han følte at de var blevet gode venner på grund af det. Når han tænkte tilbage på det fortrød han ingenting. Han havde fået en god ven og det var nok for ham. Han grinede lidt og smilte på en halv dum men utrolig kær måde som kun Wyatt kunne og sagde '' Jeg bringer dig ikke i problemer.. Jeg bringer dig i muligheder for at have det fucking sjovt ''. Han grinede og sagde '' Hov, hov.. Jeg er skam pisse voksen.. Hvis ikke du tror mig så se mellem mine ben.. Jeg skal sku love dig for jeg kan vokse ''. Wyatt brød ud i et grin. Han nød hvordan han bare kunne sige dumme ting uden at tænke på dem foran Cinderella. Han behøvede ikke at tænke over hans ord eller hvordan han sagde ting. Han sagde bare det der lige faldt ham ind. Han var fri. Han vidste godt det ikke førte nogen vegne at være sådan men det var hvad han havde brug for nogle gange, for at få tankerne på noget andet.

Han nikkede og virkede faktisk alvorlig, som om han havde lyttet til alt hvad hun havde sagt før og faktisk bekymrede sig. Det eneste han sagde var ''Ja, gør det''. Derefter kiggede han ned på sin drink. Han kiggede op på hende og sagde '' Mit forhold til computere er sådan lidt et.. love, hate relationship''. Han var ved at sige sandheden så han tilføjede hurtigt '' Når man er den bedste til det er det sku lidt koldt på toppen ''. Han grinede igen og kiggede på hende da hun ville bytte drinks. Hans første tanke var *Fuck.. Fuck, tag dig sammen Wyatt*. Han rakte sin drink frem og sagde '' Tag den endelig.. Jeg har fået lavet en dobbelt.. Bare fordi du ikke vil være fuld så betyder det sku ikke at jeg ikke vil ''. Han prøvede at bluffe hende til ikke at bytte drinks ved at lade som om han gerne ville have hun skulle tage hans drink. Nu ventede han bare på at se om det virkede.
Wyatt
Wyatt
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En nydelig penthouse lejlighed i Terra

Antal indlæg : 143


Tilbage til toppen Go down

Not a good idea! - Wyatt Empty Sv: Not a good idea! - Wyatt

Indlæg af Cinderella Lør 14 Jun 2014 - 3:01

Hun rullede med øjnene af ham endnu engang. Fucking sjovt? Well, det havde da været mega nice at være uansvarlig, men nu var hun også ældre end ham.. 35 år ... ikke at hun lignede en der var en dag over de tyve, og det ville næppe ændre sig i den nærmeste fremtid. Desuden havde hendes liv været hårdt nok til at hun var blevet træt af det, hun havde været igennem alt for meget på de 35 år. men ja, hun havde nok udnyttede ham en anelse for groft i starten inden deres forhold var endt på dette ærlige og venskabelige plan. Hun var nu glad for at have ham som ven, selvom hun i disse øjeblikke frygtede for sin fremtid. "så siger vi det" svarede hun bare. Han fortsatte og hans kække bemærkning fik hende til at løfte hænderne afværgende "Ellers tak skat, men jeg tror ikke jeg har behov for at tjekke" svarede hun med en dæmpede latter. han var da utrolig! Men sit sædvanlige jeg, højrystet, vild, drillende, ærlig og rapkæftet hvilket gjorde det hele en anelse vildere.

Som han gav udtryk for sit forhold til computere nikkede hun forstående "Well... du kan jo bare lade være med at være sådan et geni.. " svarede hun kækt og blinkede drillende til ham. Han var jo fantastisk god til sit arbejde, det vidste hun trods alt godt. Men det måtte da være kedeligt i længden at sidde på sin flade og ikke bestille andet end at stalke folk.
Som de byttede drinks iagttog hun ham roligt, åh hvor ville hun dog gerne være tankelæsere i disse øjeblikke! Desværre var det ikke muligt og derfor var hun ikke sikker på om han var ærlig eller ej. Hun tog dog hans drink "Du vil næppe have noget imod at drikke mig under bordet, og det er jo din plan alligevel så nu hjælper jeg dig bare" gav hun roligt igen. Hun var slet ikke sikker på det her, han virkede så rolig men well... hun måtte lige tjekke og hvis det her var stærkt skulle hun nok opdage det. Hun tog prøvende en slurk, det smagte underligt, men ikke voldsomt af alkohol om end hun da genkendte nogle få smage. Hvad bartenderen havde været i gang med anede hun godt nok ikke. "Hvad er det her?" spurgte hun med rynkede bryn.
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Bosted : Lejlighed i Terre, dog tilbringer det meste af sin tid i det frie og gerne i parker eller skove.

Antal indlæg : 456


Tilbage til toppen Go down

Not a good idea! - Wyatt Empty Sv: Not a good idea! - Wyatt

Indlæg af Wyatt Lør 14 Jun 2014 - 3:20

Wyatt lagde mærke til hvordan hun rullede med øjnene. Det havde hun nu alle dage gjort men det var som var noget forandret over hende. Han tænkte *Hvad fuck har den der gamle perv hun ligger og boller gjort ved hende. Har han hjernevasket hende.. Det ville nok ikke være det smarteste at bringe på banen lige nu.. Måske spørg jeg mere ind til det når hun er godt waisted*. Dog kunne han ikke lade være med at bide mærke i hvordan hun bare kom med korte og kontakte svar. Han satte hovedet på skrå og sagde '' Hvad er der galt, Cindy.. Du har staset sig sådan ud og så sidder du bare der og opføre dig som en gammel kone på firs.. Kom nu ind i kampen lidt ''. Han grinede drilsk og vidste godt at joken var lige på stregen men det var bestemt meningen. Han ville have hende lidt op og køre, løsne lidt op.

Han grinede lidt og rystede på hovedet og sagde '' Mit geni har købt dig fucking mange drinks og stoffer gennem tidens løb.. Så jeg tror ikke du ville have jeg skulle lade være med at være det... Hah det minder mig om dengang vi vågnede op halvnøgne sammen ned tre andre bag i en lastbil fyldt med tyvegods.. Det var sku gode tider''.

Han smagte lidt på den drink der skulle have været til hende. Den smagte ikke stærk men det vidste han den var. Derfor lod han som om den overhovedet ikke var stærk. Han grinede lidt og sagde '' Kan du huske hvordan du altid får black outs når du drikker stærk vodka.. Det er det der er i min drink ''. Sandheden var at han ikke vidste hvad bartenderen havde lavet til ham for han havde jo været optaget af at holde Cinderellas blik væk fra bartenderen. Han sagde det bare for at få dem til at bytte glas igen.
Wyatt
Wyatt
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En nydelig penthouse lejlighed i Terra

Antal indlæg : 143


Tilbage til toppen Go down

Not a good idea! - Wyatt Empty Sv: Not a good idea! - Wyatt

Indlæg af Cinderella Lør 14 Jun 2014 - 16:28

Vist hende at hun var mere værd? Ja det var vel det Lawrence havde gjort, og hun anede ikke om han havde ret men hun havd ekæmpede for at blive mere.. normal, siden hun havde mødt ham netop fordi han troede på hende, troede på at hun var mere værd end at sælge sin krop, mere værd end at lalle rundt og være pokkers stiv og skæv hele tiden, mere værd end at tigge efter penge og stoffer. Hun havde ikke just haft det let eller fantastisk siden hun havde mødt manden, men hun var sikker på at hendes liv ville blive bedre med tiden. Eller... det var vel et håb.
Hun skulede af ham ved hans hårde ord og sukkede "Jeg vil bare ikke ende på stoffer igen Wyatt, jeg vil gerne have et stabilt liv og morer mig ved siden af .. " svarede hun i håb om at han da forstod hvad hun mente og bare satte farten lidt ned. Selvfølgelig havde hun lyst til at slå hjernen fra og bare fyr den løs, det var det hun var god til men hun burde ikke sætte alt over styr fordi hun var sammen med ham. Lawrence ville formentlig få et flip hvis han vidste hun var her... og endda med en fyr. "Desuden skal du jo have noget at kigge på så nu skal du ikke brokke dig over min påklædning" gav hun igen.

Som han nævnte episoden med lastbilen kunne hun ikke undertrykke et smil. Åh de minder! "Jeg undre mig stadig over hvordan fanden det lykkedes os at at skaffe den lastbil eller hvad der lige skete..." svarede hun blot med et fjernt blik som forsøgte hun at regne det ud nu så lang tid efter. "Men hvad, du nød sikkert udsigten til min perfekte røv" fortsatte hun kækt. Hvorfor de havde været halvnøgne fattede hun heller ikke, alt om den nat var uklart.

Hun vendte brat blikket mod glasset som han nævnte vodka og skubbede den væk fra sig. "Christ man! Du er tosset!" Blikket vendte hun bare mod bartenderen "Stik mig en øl" sikkert og uden alt mulig tilsætningsstoffer, der skulle en del øl til inden hun blev så stiv hun ikke kunne fatte hvad der foregik omkring hende. Drinks havde hun ikke i sinde at tage imod bare sådan uden at vide hvad der var i.
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Bosted : Lejlighed i Terre, dog tilbringer det meste af sin tid i det frie og gerne i parker eller skove.

Antal indlæg : 456


Tilbage til toppen Go down

Not a good idea! - Wyatt Empty Sv: Not a good idea! - Wyatt

Indlæg af Wyatt Lør 14 Jun 2014 - 17:07

Wyatt kiggede på hende i det hun sagde hun ikke ville falde tilbage i den gamle rytme. Han satte sin drink ned og det drengerøvs smil han ofte viste forsvandt. Hans blik blev alvorligt og han sagde '' Jeg forstår.. Lad os tage det med ro i aften.. Du har ændret dig og jeg ville være en fucking dårlig ven hvis jeg ikke respekterede det ''. Han mente faktisk hvad han sagde. Nok var han vild og skabte problemer hele tiden men hans venner betød alt for ham. Han så virkelig Cinderella som hans ven og det havde han gjort længe.

Da hun snakkede om hendes påklædning grinede han en smule igen, hans smil vendte tilbage og han virkede til at være den gode gamle Wyatt igen. Han sagde glad '' Ja.. Det er sku altid dejligt at se dig Cindy.. Lige meget om du er i en snavset trøje med uglet hår eller du er staset sådan op ''. Han grinede lidt og kiggede så alvorligt på hende '' Bare du stadigvæk har tid til din gamle ven engang imellem så er jeg glad på dine vegne ''. Han gav et oprigtigt nik med hovedet. Så var det sagt, ingen grund til at lade deres aften ende i alvorlig og følelses ladet snak. Sådan havde han det i hvert fald men han vidste at det nok ikke kunne undgås. De var jo venner og det var længe sides de sidst havde set hinanden.

Wyatt brød ud i latter og rystede på hovedet og tilføjede '' Heller ikke mig ''. Da hun snakkede om hendes røv fnøs han '' Hah.. Nok har du en god røv.. Men jeg vil væde med at det var dig der blev hypnotiseret af min fantastiske krop ''. Han grinede igen og rystede på hovedet. Da hun bad om en øl nikkede han og sagde '' Også en til mig ''. Han kiggede på hende med et lumsk smil og sagde '' Min oprindelige plan var at snyde dig ved at få bartenderen til at blande stærke drinks.. Men ''. Han smilede venligt '' Lad os bare have en hyggelig aften i stedet for... Ikke?''.
Wyatt
Wyatt
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En nydelig penthouse lejlighed i Terra

Antal indlæg : 143


Tilbage til toppen Go down

Not a good idea! - Wyatt Empty Sv: Not a good idea! - Wyatt

Indlæg af Cinderella Lør 14 Jun 2014 - 17:46

Hun så overrasket på ham ved hans svar, han så ud til at mene det men hun var slet ikke sikker på om det var sandt eller blot en del af skuespillet. Ikke desto mindre endte hun med et smile et lille smil "Tak Wyatt" hun lænede sig frem, og kyssede ham blidt på kinden. Han var en god fyr, bare som unge mænd nu typisk var det, vilde og rastløse. Det håbede hun i alt fald hun havde ret i.

"Det er en del af min charme" gav hun kækt igen som han roste hende uanset hendes påklædning og udseende. Løgn var det vel ikke, man kunne takke hendes race for det, hun havde en speciel udstråling over sig som ingen anden havde. Et oprigtigt varmt smil krydsede hendes læber og hun lod hovedet glide en anelse på skrå. "Jeg har altid tid til mine venner" svarede hun oprigtigt. Han skulle bare skrive eller ringe og så var hun frisk på en tur i byen, lidt roligere end sædvanligt ind til hun havde fået styr på sin krop og lyst til stoffer, og så ville hun glædeligt drikke sig stiv.. eller noget.

Hun hævede det ene bryn og lod blikket glide ironisk over ham "Well, det var ikke så dårligt et syn igen.." svarede hun og slog let ud med hænderne "Det kunne have været værre" tilføjede hun drillende og smilede skævt.
Snart joinede han ind med planen om en øl, og sekundet efter fortalte han sine planer hvor hun tabte underkæben "bloody bastard! Jeg vidste du havde en plan af en art" svarede hun slog ham let over den ene arm som bartenderen satte de to øl foran dem. Hun tog en slurk, og foretrak nu denne bitter drink frem for alt muligt. "En hyggelig og rolig aften lyder godt.." svarede hun med et skævt smil.
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Bosted : Lejlighed i Terre, dog tilbringer det meste af sin tid i det frie og gerne i parker eller skove.

Antal indlæg : 456


Tilbage til toppen Go down

Not a good idea! - Wyatt Empty Sv: Not a good idea! - Wyatt

Indlæg af Wyatt Lør 14 Jun 2014 - 18:01

Wyatt nikkede til hendes tak. Han mente dog ikke at hun behøvede at takke ham. Hun var hans ven og det var vel normalt at have ens venners ryg. Wyatt var måske nok på overfladen en skidt fyn med dårlige vaner men dybt nede var han en god fyr.

Han grinede igen '' Ja det må man sige det er.. Jeg er sku bare glad for din humor ikke har forandret sig.. Rart at se du ikke har ændret dig 360 grader... Men måske har du ændret dig til det bedre.. Du virker ihvertfald mere glad ''. Han kiggede alvorligt på hende og sagde '' Men hvis den gamle mand såre dig.. Så smadre jeg ham synder sammen ''. Han vidste jo ikke hvem denne mand var hun datede og Wyatt var jo bare et menneske så han havde jo nok ikke en chance men alligevel ville have give alt han havde i sig for at forsvare sin ven hvis det kom så vidt.

Han grinede lidt over hendes kommentarer dog var han glad for dem. Hun kunne sagtens have svinet ham til men det gjorde hun ikke og det gjorde ham faktisk meget glad. Han havde ikke mange venner, det var der ikke tid til og der var ikke mange der kunne klare hans hudløse ærlighed. Men det kunne Cinderella.

Han grinede og nikkede '' Jamen det lyder godt.. Det kan jo være jeg skulle møde den der gamle mand hvis du virkelig er i et forhold med ham.. Så kunne jeg lige forklare ham at han skal behandle dig godt for ellers ''. Wyatt knyttede sin næve og virkede cool * Hvad vil sådan en gammel mand gøre.. hoste på mig og brække hoften.. heh*. Han forestillede sig en gammel mand med rollator og hele pakken.

Hendes reaktion på hans plan fik han til at bryde ud i latter '' Ja.. Jeg har sku da altid en plan.. Det troede jeg du havde lært ''. Da hun var enig med ham om at de skulle have en hyggelig aften smilede han men så forsvandt smilet og han kiggede forvirret på hende og sagde '' Erm.. Hvordan fanden har man en hyggelig aften? ''.
Wyatt
Wyatt
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En nydelig penthouse lejlighed i Terra

Antal indlæg : 143


Tilbage til toppen Go down

Not a good idea! - Wyatt Empty Sv: Not a good idea! - Wyatt

Indlæg af Cinderella Lør 14 Jun 2014 - 18:17


Hun smilede ved hans svar, som han gav udtryk for hvad han havde i sinde at gøre ved Lawrence hvis han sårede hende endte hun med at le "Åh jeg ved nu ikke, hans vagter kommet nok efter dig. Men tak, jeg skal nok sige til" svarede hun drillende. Jo, hun kunne godt lide når de barede morede sig og drillede, selvom hun også vidste at Wyatt var seriøs om at han ville gøre livet surt for Lawrence hvis han sårede hende, det var rart at vide at hun trods alt havde få venner der gerne passede på hende.

Hendes humor havde hun heldigvis ikke mistede nej, hun var bare anspændt disse steder fordi det let kunne gå galt. Hun forsøgte dog at tage det med ro, og bare drikke en smule og morer sig med sin ven. Som han fortsatte og gav udtryk for at han gerne ville møde Lawrence skar hun en grimasse. Han var skam på den anden side af 100, men han lignede bestemt ikke sådan en. Tværtimod, ung og et sted i tyverne, det ville sige i hans bedste alder. "Well, så må jeg jo snakke med ham så I kan mødes" gav hun igen. Lawrence ville formentlig ikke bryde sig om det, han brød sig hellere aldrig om hendes mandelige venskaber eller at få besked på hvad han skulle gøre. Men hvis Wyatt var alvorlig omkring sådan et møde, ville han hurtigt opdage hvem den gamle mand var. Lawrence var verdens kendt, og det var ikke bare for sjov. Desiré Noir var en verdenskendt modebureau, reklamerne hang på gaderne og han selv var byens mest eftertragtede ungkarl. Eller noget. Hvad angik deres forhold, anede hun ikke om det i det hele taget kunne kaldes et forhold.

Hun lagde armene overkors og så skeptisk på ham som han bare lo. Not funny! Den onde onde mand! Hun opgav dog og rystede i stedet blot på hovedet af ham som han snart tav og spurgte hvordan man morede sig. "Man drikker lidt, og går ud for at gøre dansegulvet usikkert" svarede hun og vrikkede kækt med brynene. Han vidste trods alt hvordan hun havde det med dans, hun elskede virkelig at ryste røven ... og resten af kroppen for den sags skyld.
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Bosted : Lejlighed i Terre, dog tilbringer det meste af sin tid i det frie og gerne i parker eller skove.

Antal indlæg : 456


Tilbage til toppen Go down

Not a good idea! - Wyatt Empty Sv: Not a good idea! - Wyatt

Indlæg af Wyatt Lør 14 Jun 2014 - 18:27

Wyatt tog en slurk af sin øl og sagde '' Der er ikke første gang jeg har stået overfor vagter.. Det ved du da også godt ''. Han grinede. Han arbejdede for staten og han havde derfor også taget de obligatoriske selvforsvars kurser. Dog var han ikke nogen ekspert. Det var bestemt heller ikke sådan han ville overgå vagterne. Han smilede skævt til Cinderella og tog sin mobil op '' Ingen vagter kan stoppe mig hvis de ikke ved jeg kommer ''. Han trykkede lidt på sin mobil og alt strømmen gik på diskoteket. Folk skreg og råbte. han trykkede på sin mobil igen og strømmen kom tilbage. Han blinkede kækt til Cinderella. Han havde hacket sig ind på deres system og kontrolleret strømmen derfra. Han var et geni til at hacke. Han fik det til at se så let ud selv om det bestemt ikke var let overhovedet. Men sådan er det jo når et geni lavet det de er gode til.

Wyatt nikkede og tog en slurk øl mere '' Ja den gamle mand får sig sku nok et hjerteanfald når han ser dig tage en ung og sexede mand som mig med hjem.. Heh ''. Wyatt havde ingen ide om hvem denne mand var hun snakkede om. Han havde jo ikke fået mandens navn.

Da hun snakkede om at danse nikkede han. Han var ikke den bedste danser og det vidste han godt. Men han var ikke genert, han var ligeglad hvad folk tænkte om ham. Han ville more sig og ingen skulle stoppe ham. Han tømte sin øl og sagde '' Bund.. så danser vi ''. Han ventede på hun havde bundet sin øl før han tog fat i hendes hånd og trak hende med op på dansegulvet.

Wyatt
Wyatt
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En nydelig penthouse lejlighed i Terra

Antal indlæg : 143


Tilbage til toppen Go down

Not a good idea! - Wyatt Empty Sv: Not a good idea! - Wyatt

Indlæg af Cinderella Lør 14 Jun 2014 - 19:13

Hun vidste skam godt at han nok kunne forsvar sig selv, men Lawrence's vagter var hverken blide eller små ... eller mennesker for den sags skyld. Hun skulle til at påpege dette da han fandt sin mobil frem og blærede sig med sine evner. Alt blev mørkt og postyret fik hende til at rulle med øjnene igen "Wyatt!" irettesatte hun, sekundet efter var strømmen tilbage og hun rystede opgivende på hovedet af ham. Han var uforbederlig! "You made your point" svarede hun blot og lænede sig frem for at kaste et blik ned over mobilens skærm. De dusinvis af tal og numre forvirrede hende og hun rynkede på sine bryn. "Du er fandme utrolig! Hvordan fanden kan du have styr på det pis?!" spurgte hun beundrende. Det krævede trods alt skills at kunne gøre alt dette, og han var jo kun et menneske. At hun ikke regnet den race for noget var vel tydeligt, men Wyatt var noget andet og skilte sig tydeligvis ud.

Hun tog endnu en tår af sit glas og havde nær fået det galt i halsen ved hans kommentar. Hun hostede lidt og forsøgte at få lidt luft ned i lungerne. Fuck han havde ret! Lawrence ville flippe! "Så er det måske bedst han aldrig møder dig" endte hun med at sige da hun igen var faldet til ro og havde oplevede hosteanfaldet bedre end håbede.

Snart havde han bundet sin øl og hun rystede på hovedet af ham. Mænd, de drak øl som var det vand! Hun var ikke selv den største fan af øl men det var bedre end de stærke alkohol man kunne få. Hun endte dog med at bunde sit glas inden hun lod ham føre sig ud på dansegulvet. Først da bed hun sig mærke i musikken og den høje lyd og lod kroppen opsluges af tonerne hvor hun snart efter gav sig til at følge rytmen. Ingen kunne tage fra hende at hun var den fødte danser, en af grundene til at hun havde arbejdet som stripper. Hun var bare pokkers god til at bevæge kroppen!
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Bosted : Lejlighed i Terre, dog tilbringer det meste af sin tid i det frie og gerne i parker eller skove.

Antal indlæg : 456


Tilbage til toppen Go down

Not a good idea! - Wyatt Empty Sv: Not a good idea! - Wyatt

Indlæg af Wyatt Lør 14 Jun 2014 - 19:23

Wyatt sagde da hun kiggede på telefonen '' heh.. Det er lidt underligt.. Det er svært at forklare.. Jeg ser det ikke som du gør.. Tal, formler, tabeller køre altid igennem mit hoved som musik.. Gentagende i mit baghoved. Som en sang, når jeg ser på den skærm ser jeg muligheder, jeg ser.... Det er svært at forklare... Men for mig er det ikke bare tal ''.

Han fnøs da hun sagde det nok var bedst de ikke mødte hinanden og sagde '' Cindy for fuck sake.. Jeg er din ven.. Hvis man ikke kan vise sin sugardaddy sine venner så burde man nok finde en anden sugardaddy ''. Han grinede en smule og rystede på hovedet.

Da de begyndte at danse kunne han ikke lade være med at tænke * Fuck hun har skills.. De skills jeg har med at hacke virker det til hun har med at danse*. Han havde aldrig rigtigt lagt mærke til hende danse, nok mest fordi de altid havde været pisse fulde når de var begyndt at danse. Men det var de jo ikke nu.

Cinderella skaffede sig naturligvis en masse opmærksomhed og der gik ikke længe før en jaloux fyr skubbede til Wyatt og sagde '' Flyt dig.. Vi ser lige pigen danse.. Du står i vejen ''. Wyatt stillede sig op imod manden og skubbede til ham med hans brystkasse og sagde '' Fuck af med dig ''. Manden kiggede Wyatt i øjnene og sagde '' Skal vi gå udenfor og ordne det? ''. Wyatt svarede '' Hell yeah''.

De to begyndte at gå. Hvad Wyatt ikke havde set var de tre andre der gik efter manden som Wyatt havde skændtes med.
Wyatt
Wyatt
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En nydelig penthouse lejlighed i Terra

Antal indlæg : 143


Tilbage til toppen Go down

Not a good idea! - Wyatt Empty Sv: Not a good idea! - Wyatt

Indlæg af Cinderella Lør 14 Jun 2014 - 19:48

Hun sukkede og rystede på hovedet inden hun snuppede hans telefon og stak den væk i hans lomme. "Ikke mere arbejde du!" advarede hun med et alvorligt udtryk. "Jeg vil nødigt være den der sendte dig på gale anstalt" tilføjede hun med et sukkersødt og uskyldigt smil. Man blev da helt sikkert skør i hovedet hvis man så på de dimser dag ud og dag ind uden pause, og det var trods alt meningen at de skulle morer sig og slappe af.

Hun skulede af ham "Ja ja, du skal nok få æren af at møde ham! Jeg snakker med ham" svarede hun og blinkede drillende. Hvordan hun lige skulle sige det var hun ikke sikker på. Men hun måtte vel snakke med Mr. Watson om det alligevel, hun havde ikke i sinde at droppe sine venner fordi han ikke brød sig om det så han måtte hellere møde dem og se at de altså ikke var så slemme.

Åh ja! Hun var en kvinde der kunne ryste røven og hun gjorde det da også godt og grundigt. Hun bevægede sig frækt og sexet, og gav den hele armen mens hun smilede og lo muntert. Det var ikke hver dag hun indtog dansegulvet med et smil og uden at være stiv eller skæv så hun nød det. Tingene ændrede sig dog pludseligt og Wyatt endte i problemer. Hun gloede på mændene og skulle til at bryde ind da den fremmed smed en udfordring men Wyatt havde allerede svarede. "Hvad?! Nej! ... hey!!" hun fulgte efter dem så hurtigt som hun kunne gennem den tætte folkemængde.

Blikket faldt på de tre mænd der fulgte efter, og hun bandede indædt mens hun fik smyget sig igennem folk uden at røre ved dem. Hendes hår var blevet en anelse pjuskede, men det ænsede hun end ikke som hun bare fulgte efter udenfor.
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Bosted : Lejlighed i Terre, dog tilbringer det meste af sin tid i det frie og gerne i parker eller skove.

Antal indlæg : 456


Tilbage til toppen Go down

Not a good idea! - Wyatt Empty Sv: Not a good idea! - Wyatt

Indlæg af Wyatt Lør 14 Jun 2014 - 20:09

Wyatt lod hendes kommentar om at hun ikke ville have at han endte på en galeanstalt ligge. Han ville ikke fortælle hende hvordan hans tanker nogle gange blev for meget for ham. Han var jo et menneske der var uhyrligt intelligent og det havde bestemt sine ulemper. Han tænkte på hvordan han nogle gange var kommet til sig selv efter en af hans lange arbejdsperioder hvor han havde været opslugt af hans arbejde. Han kunne huske lugten, de komme madbakker med rester af rådnet mad. Hvordan han lugtede og så ud. Det var bestemt ikke et minde han brød sig om.

Han var glad for at han måtte møde hendes kæreste eller hvad han var for så kunne han selv bedømme og denne ´´gamle mand´´ og hvad hans intentioner med hans ven var.

Da de kom udenfor stillede Wyatt sig klar. Manden overfor grinede og lidt efter kom hans tre venner ud. Wyatt drejede hovedet lidt * Fuck.. Det her er sku ikke så godt *. Manden foran ham slog ud efter Wyatt. Wyatt dukkede sig og slog ham i maven. Manden kom med et ''uff''. Og bukkede sig sammen. Før Wyatt kunne nå at se sig omkring var en af de andre mænd løber over og slog ud efter Wyatt. Wyatt blev ramt lige på kindbenet og faldt tilbage. Han gled lidt hen af jorden.

Wyatt rejste sig hurtigt op og spyttede lidt blod ud af munden og rakte sine arme ud til siden og sagde '' Is that all you got.. Girls''. Han var som altid vildt provokerende. Hans kind hamrede og han vidste at han ikke havde en chance overfor fire fuld voksende mænd. Han var jo bare et menneske, en mand.
Wyatt
Wyatt
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En nydelig penthouse lejlighed i Terra

Antal indlæg : 143


Tilbage til toppen Go down

Not a good idea! - Wyatt Empty Sv: Not a good idea! - Wyatt

Indlæg af Cinderella Lør 14 Jun 2014 - 20:25


Hans manglende kommentar bemærkede hun skam, men hægtede sig ikke så meget ved. Havde hun vidst hvordan tingene stod til, havde hun da ruskede op i ham og gjort noget ved det! I alt fald selv opsøgt eller ringede og trukket ham ud af de perioder med alt for meget arbejde så hun gjorde ham menneskelig igen og ikke lod ham forblive siddende foran en skærm som en eller anden hjernedød robot.

Ikke desto mindre vendte tingene fra hyggelige og fredelig til problematiske ikke længe efter. Cinderella trådte ud på gaden få sekunder efter de tre mænd og der var helvede allerede brudt løs. Sekunder efter havde hendes ven fået en knytnæve i ansigtet. Pis! "Hey stop!" brød hendes stemme ind. Hvad fanden skulle hun gøre? Mændene vendte sig naturligvis mod hende kun for at le, hun hævede brynet ved synet af dette og lagde armene overkors. "Jeg råder jer til at lade ham være" Aspara var en utrolig magtfuld race, det var trods alt den race der sørgede for at Di Morga forblev hemmelige for resten af verden og mennesker, derfor kunne hun let slå benene væk under dem ved at lade sine evner tage til men Wyatt var et menneske og han skulle helst ikke se dette. I stedet for... måtte hun gøre noget andet. Men hvad?

Tanken faldt hende hurtigt ind, og hun udførte den inden der var blevet tænkt særlig meget over det. Hun førte sig elegant hen til lederen som havde udfordrede Wyatt til at starte med, og stillede sig foran ham. Den ene hånd blev løftede, og hun lod den lægges over hans bryst, blikket gled op over ham, og hun fangede hans blik. "Vil du ikke noget lade min ven være, og tage dine venner med og smutte herfra?" spurgte hun pænt og sukkersødt, men dog med en undertone af sin ene evne der gjorde hendes stemme mere forførende og besiddende. Manden rynkede brynet, og så ud til at tøve. Hun fastholdt hans blik, 1...2...3 sekunder og så brummede han og trak sig væk med sine venner. Hun sukkede, og åndede lettet op inden hun vendte sig mod Wyatt og skyndte sig hen til ham. "Er du okay?!" spurgte hun bekymrede.
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Bosted : Lejlighed i Terre, dog tilbringer det meste af sin tid i det frie og gerne i parker eller skove.

Antal indlæg : 456


Tilbage til toppen Go down

Not a good idea! - Wyatt Empty Sv: Not a good idea! - Wyatt

Indlæg af Wyatt Lør 14 Jun 2014 - 20:48

Wyatt gjorde sig klar til en stor omgang tæv. Han knyttede sine hænder og satte dem frem i forsvars position. Han fik et viljestærkt blik i hans øjne. Der var ingen teknologi han kunne bruge i denne situation for at forsvare sig imod dem. Han måtte bruge hans hænder. Meget kunne man sige om Wyatt men han var modig og stædig. Han bakkede ikke tilbage når han stod foran en udfordring. Han gjorde sig klar til at løbe imod de fire mænd da Cinderella trådte ind. Hendes ord og måden hun kiggede på dem på. Det hele virkede en smule mistænksomt for Wyatt. Måden de bare gik på. Wyatt blinkede et par gange og tog sig til sin kind, den hamrede og han var begyndt at få et blåt mærke. Han mumlede '' Thats gonna hurt tomorrow''.

Da Cinderella spurgte om han var okay kiggede han på hende med et smil '' Hell Yearh.. Det skal mere til at slå mig ud.. Hah.. De skred sku nok fordi ham taberen følte hvor ondt min knytnæve smagte.. Hvad fanden sagde du lige til ham? ''. Wyatt havde ikke rigtig hørt det da han var lidt forvirret lige efter slaget. Det hele virkede så underligt for ham. Han nikkede alligevel til hende og sagde '' Men tak Cindy.. Jeg havde sku nok alligevel ikke kunne tage dem alle alene.. Selv om jeg nok ville have taget de fleste af dem ''. Han grinede. Det var nok løgn. Han var bare et menneske så han ville nok ikke kunne nå at tage mere end en af dem ud før de ville have overmandet ham.
Wyatt
Wyatt
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En nydelig penthouse lejlighed i Terra

Antal indlæg : 143


Tilbage til toppen Go down

Not a good idea! - Wyatt Empty Sv: Not a good idea! - Wyatt

Indlæg af Cinderella Lør 14 Jun 2014 - 20:58


Hun så nærmere på hans ansigt, at heale ham ville betyde problemer... men man var engel og hun greb derfor blev om hans hage og vippe hans hoved blidt til side mens hun så det an. En naturlig evne som end ikke blev betragtede som en evne men nærmere en karaktertræk for engle var netop at heale, både sig selv og andre. Hun snerpede læberne sammen og så nærmere på mærket som snart ville blive helt blåt. Forsigtigt lod hun fingerspidserne glide over det, healet det tilstrækkeligt til at han ikke ville føle smerten men kunne se et blåt mærke. Healingen foregik tavst og uden et ord eller lys eller farver... det virkede som en simpelt berøringer fra en kølig hånd.

"Ikke noget, jeg bad dem pænt smutte og det virkede åbenbart..." svarede hun blot med et skævt smil. "Tænk engang, der findes mennesker der alligevel har fornuft i knolden, eller også ville de bare ikke ødelægge dit fine ansigt" drillede hun kækt for både at lette stemningen og få samtalen drejede på noget andet. Han skulle ikke stille for mange spørgsmål.
Som han takkede hende smilede hun skævt "No problem... bare lad være med at rode dig ud i problemer med fire mænd næste gang" svarede hun med et skævt og drillende smil. Naturligvis vidste hun det ikke var planlagt men altså.
Cinderella
Cinderella
Competent (Rank 11)

Bosted : Lejlighed i Terre, dog tilbringer det meste af sin tid i det frie og gerne i parker eller skove.

Antal indlæg : 456


Tilbage til toppen Go down

Not a good idea! - Wyatt Empty Sv: Not a good idea! - Wyatt

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum