Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Din tid I RPG verden? Kom! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Din tid I RPG verden? Kom! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Din tid I RPG verden? Kom! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Din tid I RPG verden? Kom! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Din tid I RPG verden? Kom! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Din tid I RPG verden? Kom! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Din tid I RPG verden? Kom! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Din tid I RPG verden? Kom! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Din tid I RPG verden? Kom! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Din tid I RPG verden? Kom! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Din tid I RPG verden? Kom!

2 deltagere

Go down

Din tid I RPG verden? Kom! Empty Din tid I RPG verden? Kom!

Indlæg af Stefan Tors 12 Jun 2014 - 22:19

Hello dejlige folk!

Din tid I RPG verden? Kom! Vyy6v8
For hyggens skyld, ville jeg høre om jeres tid i RPG verden - Hvor længe har i emnet? Har i skiftet mellem mange karakterer eller har i en karakter i har holdt fast i længe?

Hvordan kan du bedst lide at skrive, enormt lange indlæg eller mere korte og præcise, hvad hader du og hvad elsker du når nogen gør når de emner osv osv?

Personligt har jeg emnet i lidt over 6 år - startede omkring 13 års alderen - har dog haft små pauser ind i mellem.
Jeg har haft Stefan i omkring 5 år og spillet ham lidt on' n off - men ellers har jeg har skiftet meget frem og tilbage, men ender af en eller anden grund altid tilbage til kære Stefan her.

Jeg kan bedst lide at skrive mere korte indlæg - omkring 100-300 ord, da jeg sommetider syntes det kan blive for meget og jeg undlader gerne detaljer der er unødvendige eller ikke er på en eller anden måde relevante eller sjove at skrive. Vil gerne havde min emnepartner føler han/hun kan reagere og svarer på det meste af det jeg skriver - flere handlinger end kun tanker og omgivelser - men uden at det bliver for tørt - tanker og omgivelser skal for mig kun være krymmel på kagen!

Jeg elsker når folk tør tage spontane chancer i emner og tør prøve lidt grænser af, da det gør det lidt sjovere! Udover det så jeg også vild med folk der svarer hurtigt haha - bliver altid så utålmodig :P
Også kan jeg godt lide folk med skøre og unormale karakter, der på en eller anden måde skiller sig ud, gerne folk der bruger "grimme" eller "uperfekte" avatars! Eller folk der har karakterer med flere dårlige sider end gode!

Jeg kan dog ikke fordrage når folk ikke bider på mine hints eller muligheder til at gøre emnet sjovt, men istedet holder sig i comfort zonen!

Har ikke noget imod plot klichéer, så længe det bliver min og min emne partners helt egen fortolkning af klichéen!

Når men, fortæl folkens! Giv den gas! Glæder mig til at hører jeres sider og erfaringer, hver gerne hudløst ærlige! :D
Stefan
Stefan
Competent (Rank 11)

Bosted : Alene i en mindre 2 værelses lejlighed.

Antal indlæg : 424


Tilbage til toppen Go down

Din tid I RPG verden? Kom! Empty Sv: Din tid I RPG verden? Kom!

Indlæg af Salai Lør 21 Jun 2014 - 19:38

Jeg synes personligt det er langt sjovere at skrive lange, detaljerede svar. Det er jo det, der er det sjove ved at skrive - at man får mulighed for at udfordre sin kreativitet og lade den række så langt, den overhovedet vil. Det dér med folk, der udelukkende beskriver deres karakterers handlinger, er jeg ikke så meget til, men sådan er vi alle jo forskellige. Så synes jeg, at det bliver tørt og kedeligt, men sådan er alle jo forskellige. x)

Til gengæld eeeeelsker jeg plots, og jo mere langstrakte og udtænkte de er, jo bedre!
Salai
Salai
Beginner (Rank 5)

Bosted : På hotel lige p.t.

Antal indlæg : 75


Tilbage til toppen Go down

Din tid I RPG verden? Kom! Empty Sv: Din tid I RPG verden? Kom!

Indlæg af Stefan Lør 21 Jun 2014 - 19:44

Salai skrev:Jeg synes personligt det er langt sjovere at skrive lange, detaljerede svar. Det er jo det, der er det sjove ved at skrive - at man får mulighed for at udfordre sin kreativitet og lade den række så langt, den overhovedet vil. Det dér med folk, der udelukkende beskriver deres karakterers handlinger, er jeg ikke så meget til, men sådan er vi alle jo forskellige. Så synes jeg, at det bliver tørt og kedeligt, men sådan er alle jo forskellige. x)

Til gengæld eeeeelsker jeg plots, og jo mere langstrakte og udtænkte de er, jo bedre!

Nu mener jeg jo hellere ikke detalje forladte svar når jeg mener de er korte - her mener jeg bare at det ikke bliver de der lange, kedelige indlæg hvorpå bladene på træerne beskrives ned til hver detalje og det er også en kunst i sig selv at kunne vurdere hvad der er vigtigt at havde med i sine besvarelser vil jeg sige. En roman fyldt med beskrivelser af hvert en detalje som i realiteten er unødvendig for at få den rette stemning frem, bliver jo heller ikke betragtet som en god bog - da den da ville blive langtrukken :)

Men jeg mener dog også, at nogen har den evne at kunne skrive enormt langt uden at det bliver kedeligt (men der er godt nok også nogen der ikke har) - den evne har jeg bare ikke for eksempel :D
Stefan
Stefan
Competent (Rank 11)

Bosted : Alene i en mindre 2 værelses lejlighed.

Antal indlæg : 424


Tilbage til toppen Go down

Din tid I RPG verden? Kom! Empty Sv: Din tid I RPG verden? Kom!

Indlæg af Gæst Søn 22 Jun 2014 - 14:43

Lad mig lige skrive mit bidrag for hyggens skyld :D
Jeg har skrevet RPG siden jeg var 11 (så det må vel være omkring 8 år nu) – hvilket jeg senere har konkluderet var en brandgod idé, for jeg har altid holdt meget af at læse, men det var den her beskæftigelse, der rigtig satte mine forfatterdrømme i gang. Jeg har været en smule on-off i den her kreative verden, men i øjeblikket er jeg et stærkt ’on’.
Så det er egentlig, hvad jeg primært laver på RPG nu: Øver mine skrivefærdigheder, så jeg efterhånden kan blive bedre, imens jeg drømmer og tænker på egne plots og idéer (måske er jeg heldig en dag og får skrabet mig sammen til endelig at skrive den pokkers bog, når jeg engang sidder på plejehjem, hæhæhæ!)
Jeg elsker primært at emne med folk, som både kan skrive handling og også beskrivelser – altså, en god blanding af begge dele, og så bliver jeg glad. Jeg selv fokuserer selvfølgelig på begge dele, men jeg er især forelsket i at beskrive tanker, følelser og hele den proces med, at min karakter kan misforstå den anden så galt, fordi – vi er jo ikke tankelæsere, og allerede her kan der sættes en masse plots i gang.
Og plots! Foretrækker primært at emne med plots (det kommer især efter at have
emnet på en anden hjemmeside i flere år, hvor der ALDRIG var et plot med den anden – og så opdagede jeg Vie’s dejlige friheder, og nu elsker jeg det bare!) Jeg slutter mig også til Stefans kærlighed for spontane tanker, for det er jo det, historier tit går ud på, ikke? Først at trække sin hovedkarakter højt op på en piedestal og dernæst skyde ham/hende ned med mursten *gnider mine onde forfatterhænder*
Jeg har to brugere herinde, men lige nu er William mest aktiv!

Det var det – for jer som gad bruge nogle minutter af jeres liv på at læse om mine ”spændende” erfaringer :D
Skyder bolden videre!!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Din tid I RPG verden? Kom! Empty Sv: Din tid I RPG verden? Kom!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum