Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Kom og få et emne med et sødt spøgelse! (Emnesøgning) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Kom og få et emne med et sødt spøgelse! (Emnesøgning) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Kom og få et emne med et sødt spøgelse! (Emnesøgning) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Kom og få et emne med et sødt spøgelse! (Emnesøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Kom og få et emne med et sødt spøgelse! (Emnesøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Kom og få et emne med et sødt spøgelse! (Emnesøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Kom og få et emne med et sødt spøgelse! (Emnesøgning) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Kom og få et emne med et sødt spøgelse! (Emnesøgning) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Kom og få et emne med et sødt spøgelse! (Emnesøgning) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Kom og få et emne med et sødt spøgelse! (Emnesøgning) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Kom og få et emne med et sødt spøgelse! (Emnesøgning)

3 deltagere

Go down

Kom og få et emne med et sødt spøgelse! (Emnesøgning) Empty Kom og få et emne med et sødt spøgelse! (Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Lør 14 Jun 2014 - 16:07

Jeg vil rigtig gerne have sparket min nye karakter Evan igang, så er du frisk på at emne med mig? :D

Lidt om Evan:
Evan er meget genert og forsigtig, og han bryder sig ikke om, at være blandt mange mennesker. Han er meget indelukket, hvilket skyldes hans tragiske fortid.
Når solen går ned bliver Evan til sin spøgelsesform, hvilket han hader inderligt. Han syntes, at han er hæslig og han vil for alt i verden ikke lade folk se ham som spøgelse, eller vide at han er et spøgelse.

Jeg har endnu ikke fået skrevet Evans død ind på profilen, så i får lige den korte version: Året er 1908 og vi befinder os i Venedig, Italien. Evan har et forhold til en pige, som har en højere stand end ham selv. De mødes i al hemmelighed, men en nat da hans elsker kommer hjem, fra et besøg hos Evan, finder hendes familie ud af det. Af frygt for tæsk og, at blive udstødt, så siger hans elskede, at Evan har voldtaget hende. Dette resultere så i, at hendes bror samler et tæskehold, som jager Evan hele Venedig igennem, tæsker ham godt og grundigt og smider ham dernæst i kanalen, hvor han drukner.

Jeg søger en ven/veninde.
og en eventuel kæreste - Mand eller kvinde er ligemeget, da spøgelser bliver tiltrukket af sjælen.
En eventuel spøgelsesjæger der opdager Evan på kirkegården, måske?
Hvis du har andre idéer, så skriv gerne :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kom og få et emne med et sødt spøgelse! (Emnesøgning) Empty Sv: Kom og få et emne med et sødt spøgelse! (Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Lør 14 Jun 2014 - 21:49

Anyone???

I feel so lonely!

BE OM!

I'LL MAKE WAFFLES!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kom og få et emne med et sødt spøgelse! (Emnesøgning) Empty Sv: Kom og få et emne med et sødt spøgelse! (Emnesøgning)

Indlæg af Dexter Søn 15 Jun 2014 - 2:20

I WANT WAFFLES!
Dexter
Dexter
Novice (Rank 3)

Bosted : En etværelses lejlighed i udkanten af Terre - Søger roommate til større lejlighed.

Antal indlæg : 31


Tilbage til toppen Go down

Kom og få et emne med et sødt spøgelse! (Emnesøgning) Empty Sv: Kom og få et emne med et sødt spøgelse! (Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Søn 15 Jun 2014 - 7:35

I'LL MAKE YOU WAFFLES THEN!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kom og få et emne med et sødt spøgelse! (Emnesøgning) Empty Sv: Kom og få et emne med et sødt spøgelse! (Emnesøgning)

Indlæg af Dexter Søn 15 Jun 2014 - 17:57

YES!
Dexter
Dexter
Novice (Rank 3)

Bosted : En etværelses lejlighed i udkanten af Terre - Søger roommate til større lejlighed.

Antal indlæg : 31


Tilbage til toppen Go down

Kom og få et emne med et sødt spøgelse! (Emnesøgning) Empty Sv: Kom og få et emne med et sødt spøgelse! (Emnesøgning)

Indlæg af Eliyah Søn 15 Jun 2014 - 18:05

... Hvem sagde vafler?!

Jeg melder mig til at emne med dig! (Og spise vafler, selvfølgelig :i )
Eliyah
Eliyah
Beginner (Rank 4)

Bosted : I en hytte i skoven, afskåret fra civilisationen. Hytten består af et køkken, et badeværelse og et stort rum, der både fungerer som spisestue og soveværelse. Der står et gammelt tv i stuen med en tilhørende PlayStation, men eftersom der intet signal er, kan der kun ses film på tv'et. Han deler huset med sin hvide kat, Morrison.

Antal indlæg : 36


Tilbage til toppen Go down

Kom og få et emne med et sødt spøgelse! (Emnesøgning) Empty Sv: Kom og få et emne med et sødt spøgelse! (Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Søn 15 Jun 2014 - 18:50

Yaaay!

*Klapper glad i hænderne*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kom og få et emne med et sødt spøgelse! (Emnesøgning) Empty Sv: Kom og få et emne med et sødt spøgelse! (Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Søn 15 Jun 2014 - 20:10

Dexter, var du også interesseret i, at emne med mig? Eller kom du for vaffler? :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kom og få et emne med et sødt spøgelse! (Emnesøgning) Empty Sv: Kom og få et emne med et sødt spøgelse! (Emnesøgning)

Indlæg af Dexter Man 16 Jun 2014 - 3:28

I just kinda came for the waffles.. Men jeg vil gerne emne :D
Dexter
Dexter
Novice (Rank 3)

Bosted : En etværelses lejlighed i udkanten af Terre - Søger roommate til større lejlighed.

Antal indlæg : 31


Tilbage til toppen Go down

Kom og få et emne med et sødt spøgelse! (Emnesøgning) Empty Sv: Kom og få et emne med et sødt spøgelse! (Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Søn 22 Jun 2014 - 1:24

Jeg vil også meget gerne emne med dig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kom og få et emne med et sødt spøgelse! (Emnesøgning) Empty Sv: Kom og få et emne med et sødt spøgelse! (Emnesøgning)

Indlæg af Dai Søn 22 Jun 2014 - 11:21

jeg er også på! :D
Dai
Dai
Competent (Rank 11)

Bosted : Bor sammen med Xander i en lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 437


Tilbage til toppen Go down

Kom og få et emne med et sødt spøgelse! (Emnesøgning) Empty Sv: Kom og få et emne med et sødt spøgelse! (Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Søn 22 Jun 2014 - 16:50

Fantastisk!
Jeg sender jer lige en pm :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kom og få et emne med et sødt spøgelse! (Emnesøgning) Empty Sv: Kom og få et emne med et sødt spøgelse! (Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Søn 22 Jun 2014 - 17:12

Jeg kunne godt være interesseret i og emne med dig :)
Men det kan måske være fordel hvis du selv kiggere min egen emnesøgning igennem også kan vi snak om det derfra

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kom og få et emne med et sødt spøgelse! (Emnesøgning) Empty Sv: Kom og få et emne med et sødt spøgelse! (Emnesøgning)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum