Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hey little guy, where on earth are you from? (emnesøgning!) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hey little guy, where on earth are you from? (emnesøgning!) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hey little guy, where on earth are you from? (emnesøgning!) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hey little guy, where on earth are you from? (emnesøgning!) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hey little guy, where on earth are you from? (emnesøgning!) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hey little guy, where on earth are you from? (emnesøgning!) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hey little guy, where on earth are you from? (emnesøgning!) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hey little guy, where on earth are you from? (emnesøgning!) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hey little guy, where on earth are you from? (emnesøgning!) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hey little guy, where on earth are you from? (emnesøgning!) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hey little guy, where on earth are you from? (emnesøgning!)

2 deltagere

Go down

Hey little guy, where on earth are you from? (emnesøgning!) Empty Hey little guy, where on earth are you from? (emnesøgning!)

Indlæg af Christa Søn 15 Jun 2014 - 21:51

Nu da min skønne lille Christa er kommet på benene, mener jeg at det må være min tur til at søge efter emner!

Hey little guy, where on earth are you from? (emnesøgning!) Kawaii_pixel_cat_icon_by_boogle_chan-d4evsi1Hey little guy, where on earth are you from? (emnesøgning!) Tumblr_mpyhh9wfWQ1rv8zefo1_250Hey little guy, where on earth are you from? (emnesøgning!) Kawaii_pixel_cat_icon_by_boogle_chan-d4evsi1

Hvem er Christa egentlig?
Ja, Christa er en sød pige, som ikke er helt som de fleste, på flere måder end en. Mens hun er 100% menneske, og på den måde ikke er noget specielt, er der nogle specielle ting ved hende. Kort historie kort: hun blev født som en dreng, men har altid følt sig som en pige. Udover det, lider hun af en sygdom, som har gjort at hun har tabt al hår på hendes hoved og krop, hvilket gør at hun nu går med parykker og falske øjenvipper for ikke at skille sig for meget ud. Det afholder hende dog ikke fra at være social. Hun elsker at være blandt andre, og er en festabe når hun får lov, ligesom en hvilken som helst anden teenager på hendes alder. Hun er en smule naiv, men holder sig ved et standpunkt til hun tager et nyt.
For nyligt er hendes familie, og hende selv, flyttet til Terre, hvor de nu er i gang med at slå sig ned. Det betyder at hun er ny i området og har brug for nogle relationer



Men hvad søger du/I så?

Tjo, vi søger alt. Venner, fjender, problemer og kærestesorger. Hvis vi kan, tager vi gerne hele pakken (ikke på en gang naturligvis). Selvfølgelig er der også alt det overnaturlige, som naturligvis er mere end velkomment.
Det eneste krav jeg har er at du skriver minimum 150 ord. Det er ikke så meget, er det? Jeg skriver ikke selv en roman på fem A4 sider, men det gør ikke noget hvis du gør det, jeg har en tendens med at skrive mere når det er et kreativt emne. Plot behøves ikke men det kunne være rart at vide hvad vi arbejder hen imod. Jeg vil ikke være imod at hun bliver kastet lidt rundt med, men jeg vil gerne kunne udskyde hendes død lidt! ^^'

Skriv gerne herinde eller en pb hvis der er noget af det her, som lyder spændende!
Christa
Christa
Novice (Rank 1)

Bosted : I et boligkvarter et godt stykke fra centrum

Antal indlæg : 1


Tilbage til toppen Go down

Hey little guy, where on earth are you from? (emnesøgning!) Empty Sv: Hey little guy, where on earth are you from? (emnesøgning!)

Indlæg af Dexter Ons 18 Jun 2014 - 5:26

Jeg vil gerne smide Dexter på banen hvis vi kan komme på en idé sammen.
Dexter
Dexter
Novice (Rank 3)

Bosted : En etværelses lejlighed i udkanten af Terre - Søger roommate til større lejlighed.

Antal indlæg : 31


Tilbage til toppen Go down

Hey little guy, where on earth are you from? (emnesøgning!) Empty Sv: Hey little guy, where on earth are you from? (emnesøgning!)

Indlæg af Gæst Ons 18 Jun 2014 - 11:00

Din karakter lyder ret interessant, så jeg vil gerne smide Lynx ind i spil :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey little guy, where on earth are you from? (emnesøgning!) Empty Sv: Hey little guy, where on earth are you from? (emnesøgning!)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum