Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
FAQ: Kan jeg have en ond engel? (+ faldne engle) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
FAQ: Kan jeg have en ond engel? (+ faldne engle) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
FAQ: Kan jeg have en ond engel? (+ faldne engle) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
FAQ: Kan jeg have en ond engel? (+ faldne engle) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
FAQ: Kan jeg have en ond engel? (+ faldne engle) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
FAQ: Kan jeg have en ond engel? (+ faldne engle) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
FAQ: Kan jeg have en ond engel? (+ faldne engle) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
FAQ: Kan jeg have en ond engel? (+ faldne engle) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
FAQ: Kan jeg have en ond engel? (+ faldne engle) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
FAQ: Kan jeg have en ond engel? (+ faldne engle) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

FAQ: Kan jeg have en ond engel? (+ faldne engle)

Go down

FAQ: Kan jeg have en ond engel? (+ faldne engle) Empty FAQ: Kan jeg have en ond engel? (+ faldne engle)

Indlæg af Abraham Borzakov Ons 18 Jun 2014 - 15:47

1. Kan jeg oprette en ond engel?

2. Hvor går grænsen?

3. Hvad sker der, hvis min engel er ond?

4. Hvordan kan originator Gud påvirke min karakter?

5. Hvordan bliver min engel en djævel eller falden engel?


(1) Som udgangspunkt kan man ikke oprette en ond engel. Men hvornår er ens karakter ond? (2) I bibelen er synd og ondskab det samme i det Satan (Lucifer, Belial og Leviathan) er ondskaben. Dette betyder altså, at man ikke kan have en engel, der er bygget på et fundament af synder; at ens engels karaktertræk er stolte, aggressive, grådige og så videre. Det er lidt som at oprette en vampyr, der kan gå i sollys. Det er vigtigt at man husker på, at ikke alle racer er ens og finde glæde i denne forskellighed. Hvis du vil have en engel, skal du være i stand til at finde glæde og interesse i at have en karakter, hvis primære mål er at sprede positivitet, kærlighed og bibelens budskab. Jeg kender godt selv, at man kan køre træt i at skrive i det samme generelle humør hele tiden, det er derfor, I har mulighed for at oprette flere brugere, så I ikke ender med én karakter, der har fem millioner forskellige personligheder, fordi man brænder inde med en masse kreativitet! Jeg har Abraham, som er grådig og sarkastisk og så har jeg en engel, som jeg kan være glad og positiv med. Hvis jeg i stedet havde givet Abraham den rolle at være hellig og kærlig, ville det have ødelagt ham.

Fuldblodsengle bliver skabt direkte af Gud og vil derfor IKKE bære præg af syndige fundamenter i deres karaktertræk. Dog er de ikke perfekte - det vil altså sige, at de sagtens kan blive fristet af synd og komme til at begå små synder hist og her. Det er fordi, Jesus var den eneste perfekte fysiske skabning og ingen kan være som ham. Gud og Jesus er forresten den samme.

Hvis man er en død karakter, der genopstår som engel kan man sagtens have en syndig baggrund. Man bør dog huske på, at i ens levende liv adskiller synd én fra Gud. Jesus blev sendt til jorden for at mindske denne adskillelse ved at bære alle vores synder og gør det muligt at blive tilgivet - det betyder altså, at ens karakter ikke kan genopstå som engel med mindre ens karakter på et eller andet tidspunkt i sit levende liv siger JA til Jesus og til tilgivelsen af synder.

(3) Ligegyldigt om man er fuldblodsengel eller engel, kan man risikere at blive bortvist fra Himlen og få frataget sin status som guddommeligt væsen. Hvis ens engel bliver fristet til FOR MEGET synd (og den proces kan Gud jo følge i jeres emner) vil man modtage en besked i sin indbakke fra Gud(4) . Det er en invitation tilbage til Himlen, hvor man vil blive dømt - udfaldet er som regel at man bliver kastet ned fra Himlen som en Falden Engel (man kan risikere at få status som djævel, hvis der tages kontakt til en af de fire kronprinser) men heldige engle kan få en chance til, hvis de ændrer sig.

Falden engel:
Lever man for meget i synd, vil man til sidst opleve, at Gud vil vende ryggen til en. Gud kan ikke se direkte på synd, så jo mere synd, en engel begår, jo svagere bliver forholdet mellem englen og Gud. Når Gud ikke længere betragter en engel som sit barn, vil han simpelthen være nødt til at smide den ud af klubben.
Som falden engel, lever man nu under mere menneskelige vilkår:
- Englen vil nu være dødelig og kun have omtrent 5 år tilbage at leve i
- de kan ikke blive til andre racer (F.eks. vampyr, varulve, djævle)
- deres magier og evner bliver stærkt svækket
- de har ingen spirituel kontakt til Gud (men kan komme i kontakt med deres ærkeengel)
- deres vinger bliver revet af

Hvordan bliver min engel en djævel?
En engel kan blive djævel ved selv at kontakte en af de fire kronprinser, mens den stadig er engel - hos en falden engel er det altså for sent. Du kan selv vælge, hvilken kronprins, der tages fat i. Kronprinsene vil som regel være meget ivrige efter at have en eks-engel med på holdet, så din karakter vil blive forsynet med mere styrke end de almindelige djævle. Du skal erstatte dine magier fra din tid som engel med nye djævlemagier, som bliver givet til din karakter af kronprinsen. (Kontakt en admin for at få skiftet farve)

Tilføj Gud som ven her: Guds profil
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum