Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Emnesøgning. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Emnesøgning. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Emnesøgning. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Emnesøgning. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Emnesøgning. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Emnesøgning. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Emnesøgning. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Emnesøgning. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Emnesøgning. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Emnesøgning. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Emnesøgning.

3 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Emnesøgning. Empty Emnesøgning.

Indlæg af Jack Søn 22 Jun 2014 - 18:31

Hej alle!

Jeg står nu og mangler plots/emner, som skal behjælpelige min karakter med at udvikle sig på godt og ondt. Det eneste krav er, at du helst skal skrive over 250 ord. Jeg har et par idéer til plots, men vil hellere udvikle dem sammen, da det kommer meget an på hvordan jeres karakterer er.

Jack er en frygtløs, magtfuld, og kynisk vampyr, med et palads fuld af penge – penge som han primært har svindlet sig gevaldigt til, og under det charmende ydre, gemmer et utal af hemmeligheder, og sandheder som de færreste kender til, og de fleste har hørt rygter om. Han betragter sit arbejde i Den Franske Mafia som sin hovedbeskæftigelse, hvor han som virksomhedsejer, blot dækker over disse koldblodige handlinger, og virker mindre mistænkelig overfor højere magter.

Jeg søger…

Ofre for hans aggressivitet eller blodtørstighed. Enhver der stiller sig i vejen for ham, skal simpelt udryddes eller lide for deres fejltagelse. Deri kommer også relationen fjende, men det er nok nærmere hvis personen er ligeså magtfuld, eller har mulighed for at beskadige ham. Forskellen er, at ofrene ikke nødvendigvis behøves at være fjende med ham, da der kan have været mange grunde til et angreb. En engel har han for eksempel ubeskriveligt svært ved ikke at sætte tænderne i, lige meget hvad de tilbyder ham for at lade vær.

Venskaber, han betragter ikke mange som hans venner, men nogen som forstår ham og har mange af de samme kendetegn, vil han naturligt betragte som allierede. Jeg har en idé om at han med tiden skal begyndt at interesse sig for godsindede væsener, og den måde de er på – fremfor udelukkende at tænke på deres blod, som førhen.

Flirts/romantisk relation, nu er Jack ikke typen der leder efter en kæreste, men af den grund er interessen for kvinder ikke just mindre. Jeg har planer om at han på et tidspunkt, skal møde en pige som kommer til at forandre ham en del. Blandt andet, ved at få ham til at bekymre sig bare en anelse om andre end sig selv, og få ham til at føle noget - noget som han virkelig kommer til at hade at indrømme.

Bror/Søster, altså en vampyr som har haft samme skaber som Jack. Alderen er derfor ligegyldig, men det er en relation som kræver flere plots og har et tæt bånd til ham.

Ansatte hos hans bar. Det kan være alt fra dansere, til bartendere. Der er ikke som sådan nogle adgangskrav, bortset fra at de fleste ansatte er mørke væsener, så hvis man er menneske eller godtroende, er det på helt eget ansvar. Derudover er muligheden for tjenestefolk til hans palads der også, hvis nogen har denne beskæftigelse. Altså en stuepige, eller tjener.

Skaber og afkom, Jack har endnu ikke et navn på en skaber, så denne position må én meget gerne optage. Jeg vil gerne få stablet en dramatisk/spændingsfuld fortid op omkring denne person, og udvikle plots, alt afhængig af hvordan deres nuværende relation er.
Derudover søger jeg også en vampyr som kunne se Jack som sin skaber. Han kunne sagtens have gjort det imod individets vilje, da han ærlig talt udelukkende tænker på sig selv, eventuelt kunne denne person ændre hans syn på følelser og det kan også arrangeres med et menneske der har planer om at blive omvendt, skulle det være tilfældet.

Hvis jeg har fanget din interesse så skriv endelig herunder, eller send mig en PM!
Jack
Jack
Beginner (Rank 5)

Bosted : Bosat i Saint Jean

Antal indlæg : 63


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning. Empty Sv: Emnesøgning.

Indlæg af Gæst Søn 22 Jun 2014 - 19:27

Jeg vil skam gerne emne med dig

Jeg melder mig gerne som skaber hvis du lyster?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning. Empty Sv: Emnesøgning.

Indlæg af Jack Søn 22 Jun 2014 - 20:01

Fantastisk!

Det kunne sagtens være en mulighed, såfremt hun blot har nogle motiver til at have forvandlet ham. Jeg vil lige sende dig en PM, så vi kan aftale de nærmere omstændigheder omkring hvad der er sket imellem dem.
Jack
Jack
Beginner (Rank 5)

Bosted : Bosat i Saint Jean

Antal indlæg : 63


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning. Empty Sv: Emnesøgning.

Indlæg af Gæst Man 23 Jun 2014 - 10:38

Jeg vil gerne foreslog Luke som en ansat på Jacks bar. Han er en hybrid af en masse racer, men størstedelen af ham er dæmon. Han er bestemt ikke sart og kan sagtens bide igen, hvis folk ikke behandler ham ordentligt - måske endda lidt for meget, hvilket måske kan skabe nogle problemer med kunderne, men det er vel kun sjovt, ikke?
Jeg forestiller mig, at han vil fungere godt som bartender. Han spiller desuden musik og har et amatørband, så måske kan han også få en tjans som live musik fra tid til anden?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning. Empty Sv: Emnesøgning.

Indlæg af Jack Man 23 Jun 2014 - 16:36

Det lyder godt!
Med den kundegruppe baren har, vil det kun drage til Luke's fordel at han kan svare igen, så længe det ikke ender ud i at de mister for mange kunder.
Han kan sagtens blive ansat som bartender, og eventuelt spille live musik fra tid til anden, såfremt han har brug for at tjene ekstra penge.

Med hensyn til emnet, så tænker jeg at han enten skal komme til samtale vedrørende jobbet som bartender, hvor Jack kan se ham an inden han bliver ansat, og ellers kunne vi sige han allerede er blevet ansat hvorved vi kunne få et emne ud af at Luke kommer op at toppes med en af kunderne på den ene eller anden måde, og så kan vi eventuelt aftale hvor meget eller hvor slemt det skal udvikle sig.
Hvad tænker du?
Jack
Jack
Beginner (Rank 5)

Bosted : Bosat i Saint Jean

Antal indlæg : 63


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning. Empty Sv: Emnesøgning.

Indlæg af Gæst Man 23 Jun 2014 - 17:26

Jeg mangler også selv relationer! Så jeg tror jeg vil melde mig frivilligt og så sige at Moira nok passer bedst til flirt eller sådan noget i den dur^^ Hun er meget ligesom Jack og skal ikke have et forhold! :D så jeg er in

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning. Empty Sv: Emnesøgning.

Indlæg af Jack Man 23 Jun 2014 - 22:44

Jeg tror bestemt at Moira ville kunne tiltrække hans opmærksomhed - specielt hvis hun ikke går op i latterlige ting som at finde den eneste ene - så en flirt kan sagtens komme på tale.
- Har du eventuelt nogle idéer? Blandt andet til hvordan de skal møde hinanden, eller hvordan de har mødtes, hvis de skal have en eller anden form for fortid sammen? (-:
Jack
Jack
Beginner (Rank 5)

Bosted : Bosat i Saint Jean

Antal indlæg : 63


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning. Empty Sv: Emnesøgning.

Indlæg af Gæst Tirs 24 Jun 2014 - 10:49

Jamen jeg tænkte at de måske havde mødtes før et sted i byen og måske havde lidt kørende, men Moira måske brændte ham af første gang? Og at de så mødes igen, men at Jack måske ikke ville lade hende gøre det samme endnu en gang ? :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning. Empty Sv: Emnesøgning.

Indlæg af Gæst Tirs 24 Jun 2014 - 14:36

Jack skrev:Med hensyn til emnet, så tænker jeg at han enten skal komme til samtale vedrørende jobbet som bartender, hvor Jack kan se ham an inden han bliver ansat, og ellers kunne vi sige han allerede er blevet ansat hvorved vi kunne få et emne ud af at Luke kommer op at toppes med en af kunderne på den ene eller anden måde, og så kan vi eventuelt aftale hvor meget eller hvor slemt det skal udvikle sig.
Hvad tænker du?

Det sidste lyder umiddelbart sjovest i mine ører, men det afhænger af hvad du hælder mest til.
Ved den sidste mulighed forestiller jeg mig, at Jack hiver ham ind til en samtale. Det bliver svært for Luke, der både er stædig og står ved sine handlinger, men samtidig ikke vil miste sit job.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning. Empty Sv: Emnesøgning.

Indlæg af Jack Tirs 24 Jun 2014 - 16:49

Moira - Det kan vi sagtens sige, jeg tror bestemt ikke at det er noget han vil lade sig gentage, også selvom han inderst inde burde være ligeglad. Hvorfor hun gjorde det, må så være op til dig.
Hvor eller hvordan tænker du at de skal mødes igen?

Luke - Jeg er enig i at den sidste ville være sjovest. Hvad han har tænkt sig at gøre er op til dig, men der er ingen tvivl om at Jack har lav tolerance for at de ansatte skaber problemer omkring kunderne, så en samtale lyder rimelig.  Der kan han så stå i et dilemma om hvorfor han handlede som han gjorde, men samtidig ikke vil ødelægge chancen for at blive i jobbet som bartender.
- Kan jeg lokke dig til at oprette?
Jack
Jack
Beginner (Rank 5)

Bosted : Bosat i Saint Jean

Antal indlæg : 63


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning. Empty Sv: Emnesøgning.

Indlæg af Gæst Ons 25 Jun 2014 - 13:40

Det kan du sagtens! Hvis du da lige linker det sted, baren ligger.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning. Empty Sv: Emnesøgning.

Indlæg af Jack Ons 25 Jun 2014 - 15:02

Fedt! Den ligger i Terre midtby, så bare opret emnet her - http://www.vielamort.net/f6-terre
Jack
Jack
Beginner (Rank 5)

Bosted : Bosat i Saint Jean

Antal indlæg : 63


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning. Empty Sv: Emnesøgning.

Indlæg af Azalea Søn 29 Jun 2014 - 19:48

Hvis det ikke er alt for sent! Ville jeg også meget gerne melde mig :D
Soleí kunne evt. være en romantisk relation? Eftersom de begge nu er vampyre, kunne det måske være at Jack og Soleí inden de blev bidt, havde været tætte venner - men med tiden, gået hver til sit (blevet bidt), hvorefter de støder ind i hinanden igen i Di Morga? Det mest idealle ville nok være at de starter ud som venner, og ser hvor det fører hen? :)
Azalea
Azalea
Beginner (Rank 4)

Bosted : En beskeden villa i nærheden af Domkirken.

Antal indlæg : 37


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning. Empty Sv: Emnesøgning.

Indlæg af Jack Ons 2 Jul 2014 - 22:02

Det lyder godt! En romantisk relation kan godt komme på tale, og jeg kan godt lide din ide! Nu er Jack dog en del yngre, så ved ikke hvordan de begge skal have været venner som menneske. Så hvis vi stadig skal gå efter den ide, er det vel kun Jack som drev væk fra hende på grund af at han blev omvendt, eller noget i den stil?  Og så først møder hende i di morga efter alle de år. For min skyld kan vi også godt prøve at spille et emne eller to hvor de opbygger deres venskab for 345 år siden, hvis ikke starter vi bare det emne hvor de genses (-:
Jack
Jack
Beginner (Rank 5)

Bosted : Bosat i Saint Jean

Antal indlæg : 63


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning. Empty Sv: Emnesøgning.

Indlæg af Azalea Tors 3 Jul 2014 - 1:54

Synes helt klart at vi skal opbygge deres venskab igennem et emne! Det kunne være spøjst at se hvordan Jack og Soleí interagere med hinanden som mennesker, og evt. se udviklingen af deres væremåde, og hvordan dele af den senere hen er blevet overført til deres 'overnaturlige' jeg :) Men du har ret i at, vi lige skal finde ud af hvordan vi takler aldersforskellen.

Skal vi spekulere videre over PB?
Azalea
Azalea
Beginner (Rank 4)

Bosted : En beskeden villa i nærheden af Domkirken.

Antal indlæg : 37


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning. Empty Sv: Emnesøgning.

Indlæg af Jack Tors 3 Jul 2014 - 19:00

Præcis! Meget er garanteret ændret.
- ja, sender lige en PB til dig (-:
Jack
Jack
Beginner (Rank 5)

Bosted : Bosat i Saint Jean

Antal indlæg : 63


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning. Empty Sv: Emnesøgning.

Indlæg af Aroa Søn 6 Jul 2014 - 19:17

Jeg er på, når jeg engang for min farve.
Ved dog ikke helt hvor jeg passer ind.
Aroa
Aroa
Beginner (Rank 5)

Bosted : Logemente i en lille, snusket 2 værlsets lejlighed.

Antal indlæg : 58


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning. Empty Sv: Emnesøgning.

Indlæg af Jack Man 7 Jul 2014 - 15:00

Umiddelbart ser Jack udelukkende mennesker som føde, altså er det hendes blod han kun vil være interesseret i, men hvis du havde noget andet i tankerne, tror jeg godt vi kan finde ud af det.
Jack
Jack
Beginner (Rank 5)

Bosted : Bosat i Saint Jean

Antal indlæg : 63


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning. Empty Sv: Emnesøgning.

Indlæg af Aroa Man 7 Jul 2014 - 15:08

Hun kunne godt lade ham drikke af hende, men så skal de lave en aftale, for hun ønsker ikke at dø.
Men tænder på smerten så jeg er på!
Aroa
Aroa
Beginner (Rank 5)

Bosted : Logemente i en lille, snusket 2 værlsets lejlighed.

Antal indlæg : 58


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning. Empty Sv: Emnesøgning.

Indlæg af Jack Man 14 Jul 2014 - 18:22

Det kan vi godt aftale. Jack dræber sjældent sine ofre, så det skal hun ikke bekymre sig om. Det lyder lidt som om hun selv har indvilliget i at han drikker af hende? - for det giver jo et helt andet emne, end hvis han skal jagte hende på anden måde.
Jack
Jack
Beginner (Rank 5)

Bosted : Bosat i Saint Jean

Antal indlæg : 63


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning. Empty Sv: Emnesøgning.

Indlæg af Aroa Man 18 Aug 2014 - 21:05

Jeg kun godt være frisk, på en flirt? måske noget blod indover og en forvandling længere ude i fremtiden?
Aroa
Aroa
Beginner (Rank 5)

Bosted : Logemente i en lille, snusket 2 værlsets lejlighed.

Antal indlæg : 58


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning. Empty Sv: Emnesøgning.

Indlæg af Jack Man 18 Aug 2014 - 21:39

Fedt! I starten vil han nok primært være interesseret i hendes blod, så en flirt vil passe godt. Hvorefter at hun senere ville kunne få ham til at se mere i hende på trods af at hun er et menneske. Om ikke andet, kunne vi finde på et plot hvor hun beviser noget overfor ham, og på den måde giver ham lyst til at forvandle hende, og så er han ligeglad med om hun selv vil omvendes eller ej. Har du nogen idé til hvordan de skal mødes?
Jack
Jack
Beginner (Rank 5)

Bosted : Bosat i Saint Jean

Antal indlæg : 63


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning. Empty Sv: Emnesøgning.

Indlæg af Aroa Man 18 Aug 2014 - 21:43

Det lyder lovende.
Aroa er helt vild med fester, de kunne mødes til en fest, midt i en dans måske? så kunne han fylde lidt alkohol i hende og så prøve at lokke hende med sig hjem eller noget lignende, hun regner med han vil have hende. Men har ikke tænkt over at han vil have hendes blod?
Aroa
Aroa
Beginner (Rank 5)

Bosted : Logemente i en lille, snusket 2 værlsets lejlighed.

Antal indlæg : 58


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning. Empty Sv: Emnesøgning.

Indlæg af Jack Man 18 Aug 2014 - 21:59

Det lyder som en god idé. Det er også mere oplagt, da det gør jagten mere spændende for ham, og det giver hende muligheden for at overraske ham eller få ham til at interessere sig en anelse for hendes person.

Vil du oprette emnet?
Jack
Jack
Beginner (Rank 5)

Bosted : Bosat i Saint Jean

Antal indlæg : 63


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning. Empty Sv: Emnesøgning.

Indlæg af Aroa Man 18 Aug 2014 - 22:04

Jep vi har en plan.
Jeg ville gerne, men må indrømme at jeg her for tiden, ikke har kunne skabe en start som er god nok efter min mening. Derfor ville det være skønt hvis du kunne lave det.
Aroa
Aroa
Beginner (Rank 5)

Bosted : Logemente i en lille, snusket 2 værlsets lejlighed.

Antal indlæg : 58


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning. Empty Sv: Emnesøgning.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum