Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag? - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag? - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag? - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag? - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag? - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag? - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag? - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag? - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag? - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag? - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag?

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag? - Page 2 Empty Sv: Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag?

Indlæg af Gæst Tirs 13 Apr 2010 - 10:42

Han smilede til hende, og kiggede frem for sig i noget tid før han vente blikket mod hende det var nu meget rart at have nogen at snakke med, istemte for at man skulle rende rundt omkring for sig selv og ikke kunne komme ud med noget som helst fordi man ikke kendte nogen, men det kunne han jo nu, hvilket var meget dejligt efter hans mening. Han grinede lidt af hendes selvsikkerhed, det var ikke altid man fandt det, dog lå det ikke hos ham. “Lyder til at være godt, og New York, skulle nu egentlig være meget fedt.” smilede han og kiggede på hende. “Tjo, det er det… men det er jo sådan at jeg vil rende rundt og blærer mig med min mave hvis jeg tog den af.” grinede han drillende og kiggede på hende. Han kunne nu godt lide sin hættetrøje, men, han var ikke personen der vidste sig frem omkring sin krop og den slags, det mente han var en privat ting, og kun måtte ses i private tilfælde. Han kiggede på hende med et let smil. “Så hvor kommer du oprindeligt fra?” spurgte han og smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag? - Page 2 Empty Sv: Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag?

Indlæg af Gæst Tirs 13 Apr 2010 - 11:15

Yuuki smilede sødt og kiggede stille på ham i det hun stille bed sig i underlæben og rødmede let i det hun så på sam og sagde"ja det er det også?? faktisk meget fedt der henne måske vis du vil kan jeg tage dig med næste gang og vise dig rundt i new york og sådan altså vis du vil" hun smilede kært og legede lidt med en hårlok der stille var ved hendes kind og så mod ham. hun havde samme mening angående det med at vise kroppen til fremmede det var hun ikke meget for og ville helst vise sig helt frem for sin fyr. vis hun dog havde en .. men ellers var hun ikke den der sådan viste alt frem fordi det gjorde hende så pinligt berørt. selv om hendes krop var smuk viste hun den ikke sådan helt. hun grinte over det han sagde med hætte trøjen og uglede blidt hans hår og sagde"hvor er du dog fjollede Sam" hun kiggede stille nysgerrigt på ham og svarede" nåår mig? jeg kommer her og der fra, egenlig fra japan altså ikke af natur eller udseende men jeg blev født der og så flytetde vi til england ög ja så flyttede jeg her til Di morga, hvad med dig? hvor stammer du fra?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag? - Page 2 Empty Sv: Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag?

Indlæg af Gæst Tirs 13 Apr 2010 - 11:53

Han smilede tilbage og kiggede på hende, han sagde ikke så meget til den lille rødmende blusen der kom frem i hendes kinder, faktisk syntes han det var ret kært. “Fedt, det vil jeg da se frem til så.” grinede han smilede varmt til hende, og kiggede så lidt fremad for ligesom at indsuge de ting der var rundt omkring dem ind til sig så det for evigt ville blive husket, hver en lille enkelte detalje skulle gemmes og aldrig mistes, sådan havde han det. Han kiggede så på hende og smilede drillende, “Altid da…” grinede han og tog sin hånd op af bukselommen og kilede hende kort på siden inden han lagde den ned i sin bukselomme igen. Han kiggede interesseret på hende da hun begyndte at fortælle om sig selv, han syntes det var en fed ting sådan noget, at kunne fortælle en anden om hvilket miljø man sådan muligvis kommer fra, “Sejt, jeg kommer fra Canada..” smilede han og kløede sig i det pjuskede hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag? - Page 2 Empty Sv: Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag?

Indlæg af Gæst Tirs 13 Apr 2010 - 14:49

Yuuki havde lyst til at stoppe med at rødme men det blev ved med at komme frem og da han rørte hende rødmede hun endnu mere og så helt uskyldig ud og grinte sødt i det hun sagde"nååårh skal du kilde haha" hun tog sig til siden og gned hånden op og ned af sin side mens hun sendte ham et kærligt smil. Hun gik lidt og så rundt i det hun hørte på hvad han sagde, hun kunne ikke lade vær med at få et smil på læberne i det hun stille sagde"Canada!?? Ej virkelig, hvordan er det så at ha boede i Canada??, jeg mener i forhold til Di Morga" hun sendte ham et kært smil med varme i og prikkede ham blidt i siden som en lille hævn for hans kilderi og det smukke smil han gav hende så hun rødmede årh så pinligt foran ham, De var allerede gået et stykke væk fra byen allerede og langt fra biblioteket, De var nær en af Di morga´s store Smukke Favrige skove, der så småt var ved at ændre farve fra orange rød til lysse grøn og blomsterne stod i blomst helt til sommer hvor de så ville springe ud og vise deres vidunderlige farver. Mens de gik kunne yuuki mærke hvordan varmen blev leder men inden i skoven ville træerne skygge for dem sådan da.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag? - Page 2 Empty Sv: Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag?

Indlæg af Gæst Tirs 13 Apr 2010 - 15:26

Han smilede bare til hende, og kunne ikke lade være med at grine lidt af hendes rødmen det virkede så kært efter hans mening, men nu var det vel os forskelligt fra person til person, men han syntes det var sødt. Han kiggede frem for sig imens han tænkte lidt, hun var nu endelig meget sød efter hans mening, havde en dejlig udstrålende personlighed. “Hm, jeg synes nu det er et meget fedt sted, men der kan godt gå hen og blive for meget skov og den slags, så jeg søgte ly her i stedet for.” smilede han til hende, han kunne virkelig ikke lade være med at smile, sådan som hun rødmede han syntes det var sødt. Han kiggede så frem for sig og betragtede den farverige skov lige så stille, med de brune øjne, som han nu havde fået tildelt sig fra sin mor af. Han tog stille sine hænder ud af lommen og bukkede sig ned i det han tog en blomst op fra jorden af, han kiggede på den i en kort stund, og greb så Yuuki i armen med et skævt smil, og plantede blomsten i hendes hår, “Hvor er du fin..” smilede han og kiggede på hende med kort grin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag? - Page 2 Empty Sv: Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag?

Indlæg af Gæst Tirs 13 Apr 2010 - 15:35

Yuuki smilede og cirkelede lidt rundt om sig selv i mens de is blå øjne glimtede i solens stråler når de ramte hendes øjne og spejlede sig magisk i dem, hun sendte Sam et kært smil og løb over til ham efter som hun var kommet på en temmelig lang afstand fra ham og sagde"Hvor er her egenlig dejligt! i skoven når der ikke er så mange her og det lidt mere køligt her end ude i den glo hede sol" hun lavet en sjov grimasse og sagde"årh jeg troede jeg skulle smelte ligesom i Cartoon filmene hah, vis du altså kender dem" hun lænede sig stille op af et træ og gjorde som om hun smeltede i det hun gav et lille sødt hop fra sig og grinte kært og muntret, mens hun stille løb mellem nogen af træerne og man kunne se hvordan hendes hår flagrede, hun så stille mod Sam og sagde"jamen vis du vil i Ly er det bedste sted da under trænerne" hun hentydet til det land han boede i og smilede nuttede i det hun skulle til at gå videre mærkede hun en hånd mod sin arm og med en elegant bevægelse vendte hun sig mod Sam og så på en måde chokeret ud og på en måde utrolig uskyldig og nuttede ud, hun kiggede på Sam og fik med det samme øjnekontakt i det han satte blomsten fint i hendes lange blonde hår, hun over rødmede foran ham og det kunne sagtens se på den fejlfrie hud der stille lod sig glimte i solens små lys stråler der kom ind under bladene,
Hun tog sig til kinden og så på Sam i det hun lagde hovedet på skrå og sendte ham et lysendes glædes smil og sagde"årh! Sam tak hvor er du dog nuttede" hun gav ham med det samme et blidt kram og slap ham blidt i det hun, kiggede på ham med de lyse blå øjne der lignede at de var taget fra den sky frie himmel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag? - Page 2 Empty Sv: Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag?

Indlæg af Gæst Tirs 13 Apr 2010 - 15:58

Han smilede bare til hende, og kunne ikke lade være med at grine lidt af hendes rødmen det virkede så kært efter hans mening, men nu var det vel os forskelligt fra person til person, men han syntes det var sødt. Han kiggede frem for sig imens han tænkte lidt, hun var nu endelig meget sød efter hans mening, havde en dejlig udstrålende personlighed. “Hm, jeg synes nu det er et meget fedt sted, men der kan godt gå hen og blive for meget skov og den slags, så jeg søgte ly her i stedet for.” smilede han til hende, han kunne virkelig ikke lade være med at smile, sådan som hun rødmede han syntes det var sødt. Han kiggede så frem for sig og betragtede den farverige skov lige så stille, med de brune øjne, som han nu havde fået tildelt sig fra sin mor af. Han gik skulle lige til at gå, men opdagede så at Yuuki krammede ham, han grinte lidt, og krammede hende igen, da han mente hun fortjente det, sådan en flink og rar person som hun var. Stille slap han hende igen og smilede varmt til hende inden han begyndte at gå videre igen og kiggede rundt, “Hmm tja, man kan vel nok godt sige at træer giver en ly, men nogen gange bliver det bare for grønt.” smilede han og kiggede tilbage på hende, “Hvis du forstår…?” lo han stille og rakte sin hånd i mod hende, han syntes det var meget hyggeligt sådan at gå rundt herude sammen med hende uden at bekymre sig det mindste om noget farligt eller noget, “Så har du nogen sød fyr på dig ?” drillede han stille og kiggede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag? - Page 2 Empty Sv: Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag?

Indlæg af Gæst Tirs 13 Apr 2010 - 16:05

Yuuki kiggede lettere undrende på den smukke betagende Sam og var endelig stoppede med at rødme, hendes kinder havde fået sin normale farve tilbage i det hun stille så mod Sam og sagde"Hmmm ja det kan jeg godt forstå men jeg elsker når bladene skifter farve jeg aner ikke hvorfor og tror egenlig heller ikke jeg vil vide det ? vis du ved hvad jeg mener?, altså vis man ved det forsvinder magien jo i at de selv kan skifte farve" hun prikkede ham blidt på næsen i det hun stille så rundt og tænkte*godt det egenlig er meget køligere her fordi ellers tror jeg bare at" hun tog stille hånden for munden og sagde"det vist godt der er ly her hva Sam?" hun smilede kært og sagde"ellers ville du sikkert bare smelte som en sodavands is gør i bare den mindste smugle sol" hun lod stille en finger køre gennem sit lange blonde hvide hår og lod fingeren sno hårlokken om sig og kiggede på ham i det hun fik rødmen op til kinderne igen og sagde"jeg??.... øøøøhm mig heh??... nej det har jeg ikke" hun sendte ham et kært smil og roede stille i sit hår i det hun stoppede op fordi hun så en bæk mellem træerne et sted under et meget mørkt ly sted ved siden af en åben plads, Hun smilede og gik der hen og satte sig stille på bænken i læ for den slemme sol der fik dem til at ha det varmt og sagde"hvad med dig?? Sam.... Har du en sød pige??" hun blinkede sødt til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag? - Page 2 Empty Sv: Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag?

Indlæg af Gæst Tirs 13 Apr 2010 - 16:46

Han lo stille, og nikkede så kort, “Ja… årstids skiftning er en smuk ting, det vil jeg give dig ret i.” sagde han og gik med hende, hen over græsset og de mange visne blade, han kiggede lidt ned på sin næse da hun prikkede til den og smilede skævt, “Når så det tror du?” grinede han af hende, og satte sig hen ved siden af hende på en bænk under det store træs trækroner, han kiggede op på dem og nikkede til det hun sagde men rystede så på hovedet til hendes spørgsmål, “Nej.. Har jeg ikke.. Men hun kommer nok…” smilede han og kiggede hen på hende med et varmt blik, han folede sine hænder sammen og lagde dem på sin mave idet han satte sig lidt længere ude på sædet og lænede ryggen op af ryglænet, han kiggede frem for sig og lyttede til de mange fine lyde som fugle, og træer kunne lave, dog os de lyde som andre dyr kunne finde på at lave. Han gabte kort men skjulte det hurtigt med sin ene håndryg og kiggede så på den kønne pige der sad ved siden af ham, Yuuki.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag? - Page 2 Empty Sv: Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag?

Indlæg af Gæst Tirs 13 Apr 2010 - 19:26

Yuuki kiggede lettere nysgerrigt på Sam i det hun grinte sødt og så på ham med et rigtig kært smil der lignede det kunne lyse de mest triste stunder væk og sagde"Ja det vil jeg væde med hun gør, fordi du virkelig noget for dig selv Sam" hun lagde hovedet på sine hænder fordi hun havde sat sig så hun holdte sit hoved oppe og støttede af med albuerne, hun kiggede mod ham med hovedet let på skrå og sagde"der skal nok os komme en fyr ved mig tror? jeg, men jeg har det med at nogen gange blive syrlig jaloux" hun grinte kært og holdte sig selv for munden lidt og sagde da hun fjernet hånden efter at ha grinet på en lettere nuttede måde"Jeg har det bare med at vis jeg får en så han min så vil jeg helst ikke ha andre piger ligger an på ham" hun strøg let og elegant sit hår til siden og kiggede på Sam med de klare is blå øjne og sagde undrende men mest nysgerrigt"hvad med dig ?? Sam bliver du nogen gange jaloux? på nogen eller noget...??" hun smilede kært og legede stille med en hårlok igen rundt om sin finger og prikkede ham blidt i siden i det hun drilsk rakte tunge af ham og grinte kært

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag? - Page 2 Empty Sv: Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag?

Indlæg af Gæst Tirs 13 Apr 2010 - 20:49

Han smilede stille til hende, og trak på skuldrende, “Tak skal du have, du er nu os en meget fantastisk person..” smilede han og nikkede lidt for at understrege det. Han kiggede op på himlen og betragtede de mange ting, eller skyer som var der oppe, men som kunne forme sig i forskellige størrelser, former, og den slags ting, nøjagtig lige som ham selv, han kiggede så på hende, med et let smil, og trak lidt på skuldrene, han vidste ikke helt om han blev meget jaloux, han blev vel nok jaloux når folk begyndte at lægge alt for meget an på den person han elskede, og det gjorde det svært for ham at tage det roligt, så han blev vel nok meget jaloux, “Jeg bliver hurtigt jaloux… ja… men det kan være over så forskellige ting, men jeg har os været meget jaloux, i sin tid, eller er det stadig…” sagde han roligt og trak på skuldrende. Han smilede skævt til hende da hun prikkede ham i siden, og prikkede hende på næsen igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag? - Page 2 Empty Sv: Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag?

Indlæg af Gæst Tirs 13 Apr 2010 - 21:27

Yuuki grinte da han prikkede ham på næsen og smilede kært i det hun prikkede ham blidt på hans mave og rakte drilsk tunge til ham i det hun rejste sig op og løb lidt rundt mellem træerne og lænte sig så op af et overfor ham og sagde"hmm?? Det vel os iorden at være jaloux, altså vis man er bange for at miste den man elsker, der mange der ser det som en dum ting, men man kan ikke gør for det og jeg syntes ærligtalt det mega nuttet, fordi så ved man altid at personen elsker en og ja? så der vel ingen grund til at være bange for at man skilles" hun smilede kært og gik stille hen til Sam og strøg blidt hans hår til siden med et smil på de lyse bløde læber og kiggede ham blidt i øjnene med et varmt glimt, og sagde"Dine øjne de virkelig smukke Sam, de har en smuk lighed med brun rag du ved det der næsten skattes ligeså højt som guld" hun blinkede til ham og satte sig stille på bordet med fødderne på bænken og strøg sit hår elegant væk med håndryggen så det blev kastede bagud og vinden fangede det, hun kiggede stille på Sam og sagde"Såå sam ? angående din evne hvad kan du forvandle dig til??" hun rørte blidt ved blomsten der sad smukt placeret i hendes hår ved siden, og rødmede let over at det var ham der havde sat den der

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag? - Page 2 Empty Sv: Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag?

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 1:35

Sam nikkede bekræftende til det hun sagde, med en lille tænke rynke i panden, “Yea.. Må man give dig ret, men så igen for jaloux kan godt drive en til vanvid, men nogen gange glemmer man at man os er det selv.” han smilede let og kiggede rundt inden han kiggede på hende igen da hun strøg hans pandehår væk. Han smilede stille, og trak på skuldrende han havde endelig ikke set sine øjne som sådan, “Tak skal du have… dine øjne, ligner faktisk for mit vedkommende utrolig meget is, men så samtidig… en kant af noget blåt lyn…” han trak på skuldrende og smilede lidt, inden han kiggede lidt rundt og kiggede så op på hende med et lille smil, inden han lagde hånden for sit pandehår og ruskede let i det så det kom tilbage i sin normale frisurer. “Alt det jeg har i drømme om, udover universet… det er for stort til jeg kan forvandle mig til nøjagtig det, men kan lave en mini kopi af det hvis jeg vil.” smilede han og kiggede på hende med et let skævt smil over at hun rødmede, “Lidt underligt at du ikke har den person som du elsker og det er gengældt… har du nogen sinde fået sådan et rigtigt kys?” spurgte han så og kiggede lidt på hendes ansigt med et lille smil, hans øjne landede så på hendes læber i en kort stund, men kiggede så op på hendes øjne igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag? - Page 2 Empty Sv: Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag?

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 16:17

Yuuki satte sig ved hans side og kiggede intresseret på Sam med et smil og lyttede rigtig godt med hvad han fortalte, hun syntes han var så smuk og sød og fasinerende en rigtig go ny ven hun havde fået, hun rødmede lidt igen og grinte sødt i det hun sagde"Min evne er os noget med lyn at gøre jo såå?? det måske os derfor og den blå farve har jeg arvet fra min far min mor havde nemlig lyse brune øjne" hun smilede kært og så stille på Sam og strøg blidt sit hår til siden og sagde for sjov"så du kan forvandle dig til en globus eller?? en lille kopi af ? Eifeltårnet? eller uuuh friheds gudinden" hun grinte kært og smilede lykkeligt til ham i det hun så mod bladene med et nuttet smil på de lyse fyldige læber og sagde"Jeg driller bare men stadig?? kan du egenlig det??" hun kiggede lettere nysgerrigt på ham og prøvede at fokusere på ham i stedet for at virke fræværende, hun så på ham og tog sig stille til sine rødmende kinder da han så på hende og spurgte angående kysset i det hun fumlede stille med sine finger og sagde"jeeeeg?? ..... øøøhm?? nej.. nej jeg er aldrig .. blevet kysset sådan på læberne vis du mener kærligheds agtig, altså selvfølgelig da man var lille kyssede ens mor og far en på munden men nej... jeg aldrig blevet kysset på munden før" hun tog sig stille til de uskyldige læber og rødmede yderligere og så lidt væk for at skjule det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag? - Page 2 Empty Sv: Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag?

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 18:13

Han satte sig lidt bedre tilrette og kiggede på hende med et blidt smil, “Lyder da til at være fedt da…” grinede han venligt af hende, imens han lyttede til det hun havde at sige, han betragtede hende stille, og kunne ikke andet end at holde mere af den personlighed hun udviste lige nu, “Tja… det kan jeg vel nok godt…” grinede han stille og aede hende kort på kinden “Det er okay…” smilede han stille, “Men ja kan jeg vel sådan nogenlunde.” smilede han stille, og kiggede lidt rundt inden han kiggede på hende igen, han grinte lidt af hendes pludselig fumlende bevægelser omkring sine fingre, og den nervøse stemme, han kiggede på hende med et skævt smil og lagde stille sin pege og tommelfinger glide ind under hendes hage, han vente hendes hoved lige så stille og kiggede hende ind i øjnene… “Vil… vil du have noget imod hvis jeg gav dig sådan et kys..?” spurgte han stille og kiggede lidt på hendes læber inden han kiggede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag? - Page 2 Empty Sv: Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag?

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 18:17

Yuuki så mod Sam og smilede kært og roede lidt vildt i sit hår og sagde"vis jeg kunne forvandle mig så ville jeg?? hmm forvandle mig til en kage og æde mig selv!, selv om det måske ville blive et problem??" hun grinte sødt og kiggede stille mod Sam og smilede over de Lyse læber og så stille på ham da han stille strøg hende over kinden kunne hun ikke lade vær med at mærke at blodet igen steg hende til hovedet og rødmen var ved at tag over på de smukke kinder, hun tog sig til kinden han havde rørt og så stille på ham i det han vendte hendes hoved blidt mod ham og blev helt rød i hovedet af flovhed da han spurgte om han måtte give hende det.... kys et.... kys fra ham. Yuuki så ham i øjnene og rødmede og vidste slet ikke hvad hun skulle sige hun havde jo lige lært ham at kende, men han var os utrolig nuttede og ville hun mund fortryde at sige nej, hun kiggede stille på ham i det hun stille nikkede ja...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag? - Page 2 Empty Sv: Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag?

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 18:44

Han smilede skævt og nærmede stille sit hoved mod hendes, lige så forsigtigt pressede han sine læber mod hendes og kyssede hende blidt og stille, han smilede lidt, og trak hende lidt tættere ind på sig dog ikke for meget da han ikke ville presse hende til noget hun måske ikke havde lyst til egentlig. Han lukkede øjne efter en smule tid, og slap så hendes læber inden længe, og kiggede på hende med et lille smil, i mens han kløede sig lidt i håret, han vidste ikke helt om det måske havde været godt af ham at gøre som han gjorde, det kunne jo være hun slet ikke havde lyst inderst inde, og at han bare handlede ved hendes tiltrækkende personlighed, egentlig var han ligeglad med hvordan hun så ud, han syntes hun var en vidunderlig person.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag? - Page 2 Empty Sv: Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag?

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 18:51

Yuuki kiggede på ham da han kom tættere på og rødmede og så rigtig uskyldig ud i det hun næsten ikke turde kigge på ham fordi han så nuttede ud og ville kysse hende, hun tænkte*har jeg?? nu tænkt mig ovenlig om?, åååårh! han skal til at kysse mig... hvad skal jeg gør ?* hun knne pludselig mærke de varme bløde læber mod sine egne og lukkede stille øjnene i det hun kom tæt på ham og havde en let rødmen over sine kinder der stille kom mere frem og havde øjnene stille lukket i gennem det meste af deres kys. hun åbnede langsomt øjnene igen da han trak sig væk og så lidt væk flov og pinlig berørt og lod stille en hårlok svinges rundt om fingeren i det hun stille så over mod ham og tog sig blidt til læberne med et lille glad smil og sagde stille"Wauw.... det... det har jeg.... jeg aldrig oplevet før" hun kiggede stille mod Sam igen og rykkede sig tæt på ham lidt og smilede til ham i det hun rettede på blomsten i sit hår og sagde"så nu sidder den på plads igen" hun grinte sødt og rødmede endnu mere og sagde"sååå?? .." hun vidste slet ikke hvad hun skulle sige,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag? - Page 2 Empty Sv: Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag?

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 20:20

Han grinede lidt af hendes kommentar og kiggede på hende med et blidt blik, inden han kiggede frem for sig igen, det havde nu været meget rart, bestemt fordi det havde været hende, han vidste endelig ikke hvad det var der havde fået ham til at gøre dette, men det var som om det bare boblede inden i ham, stille kiggede han på hende igen, og smilede skævt til hende, uden rigtig at sige noget, han kløede sig lidt i håret og fik så tungen på gled, “Var det… som du forventede?” grinede han lidt og kiggede på hende med et skævt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag? - Page 2 Empty Sv: Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag?

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 20:27

Yuuki rødmede let og tog sig lidt til læberne og kiggede mod ham med et lysende smil der lignede det selv kunne bringe døde til live igen bare for at se det smukke engle smil hun sendte ham, hun nikkede og sagde"ja eller det var faktisk utrolig bedre" hun fik det helt varmt inden i når han kiggede mod hende. hun roede sig blidt i håret og kiggede mod ham i det hun rejste sig og sagde"skal vi gå videre altså ind mod byen igen ?? bare for at ha noget at lave sådan??" hun grinte sødt og tog hans hånd før han svarede og trak ham blidt med sig og slap den efter et stykke tid og kiggede nysgerrigt på ham i det hun sagde"Hmm?? Såå Sam hvad er din ynglings farve??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag? - Page 2 Empty Sv: Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag?

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 20:42

Han smilede stille til hende og nikkede så, han tog hendes hånd og gik stille med hende men slap den dog da de havde gået i lidt tid. Han smilede for sig selv, over det han havde gjort, og skulle han være ærlig var han ret begejstret over den følelse der susede igennem ham, utroligt… han trak kort på skuldrende og kiggede på hende da hun spurgte ham om hvilken ynglings farve han havde, han anede det faktisk ikke, han havde i grunden rigtig mange så. “Hmm… Sort, rød, blå, gul, grøn, turkis, hvid, grå, lilla, pink, sølv… erhm…” grinede han lidt og var lidt overvældet over de mange farver han endelig selv kunne lide, og afsluttede så med et: “Ja… det var dem..” smilede han og kiggede på hende, med et spørgende blik som i at hun nu skulle fortælle omkring sine ynglings farver.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag? - Page 2 Empty Sv: Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag?

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 20:59

Yuuki grinte og sagde"sååå du en utrolig faverig fyr??, Det kan jeg godt lige jeg os til alle farver men der er en der overstråler dem alle syntes jeg og det er blå som himlen, jeg elsker at se på himlen og de sjove skyer der kan forme sig på alle mådere og skabe smukke illusioner som en kanin som den der" hun pegede op mod himlen og en sky havde lavet en form som en lille kanin. hun grinte og kiggede stille på Sam og rødmede let i det hun tog sig til håret og roede lidt i det og sagde"ååårh sam jeg vil så gerne vide mere om dig men på en måde kan jeg os godt li at der er noget om dig jeg ikke ved så man holder mysteriet i live" hun smilede sødt over læberne og ´bed sig blidt i underlæben

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag? - Page 2 Empty Sv: Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag?

Indlæg af Gæst Tors 15 Apr 2010 - 9:46

Sam nikkede lidt med et smil på læberne der fik de to snakebites til at komme bedre frem, “Yea…” smilede han let, og kiggede på hende med et roligt blik, “Hmm, jeg tror jeg bedst kan lide den grønne, den virker sådan meget frisk i det, men blå er os meget fed.” nikkede han let og smilede til hende. Han viftede lidt af sit pandehår væk så det ikke spærrede får synet til at se, han kiggede hen på hende med et halv skævt smil, og trak på skuldrende, “Det sjove ligger i mysteriet, hvis man kender en person lige med det samme, så ved man måske ikke helt hvad man skal sige dernæst..” han trak på skuldrende, med et roligt smil, og kiggede lidt op på himlen så han kunne betragte nogle af de få skyer der nu var på denne dag, det var endelig utroligt at de slap for synet af solen, men ville bare ikke dække over den i fem minutter, også på sådan en dag som denne hvor der var så varmt at man skulle tro det var løgn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag? - Page 2 Empty Sv: Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag?

Indlæg af Gæst Tors 15 Apr 2010 - 14:50

Yuuki smilede og kiggede sødt mod ham i det hun glad nikkede "ja det er rigtigt, det sjove ligger i mysteriet det vist os det ? der tiltrækker ? en mest tror du ikke altså det med at man kender personen men alligevel virker man som et mysterium" hun grinte kært og rødmede let i det hun strøg sit lange helt lyse hår til siden for ikke at spære for øjnene og kiggede stille op mod himlen og så, så igen mod Sam i det hun fik øje på hans læber og rødmede over at hendes blik ledet hende hen til sådan et uskyldigt og ømt sted, hun kiggede hurtigt væk i det hun fandt det pinligt vis han opdagede at hun så mod hans læber, hun tog sig blidt til læberne og sagde i mens hun så op mod skyerne"såå? Sam gør det ikke ondt??" hun gik stille hen til ham og stoppede foran ham i det hun så ham i øjnene med et sødt smil og prikkede ham blidt på læberne og sagde"Dine snakebite??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag? - Page 2 Empty Sv: Laaa la la? Endnu en kedsommelig dag?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum