Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
A New Friend? EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
A New Friend? EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
A New Friend? EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
A New Friend? EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
A New Friend? EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
A New Friend? EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
A New Friend? EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
A New Friend? EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
A New Friend? EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
A New Friend? EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

A New Friend?

Go down

A New Friend? Empty A New Friend?

Indlæg af Bailey Man 28 Jul 2014 - 18:07

Tid: Omkring 18 tiden
Vejr: Varmt og overskyet
Sted: Værtshuset og kro "Den Glade Sigøjner"

Det var en hel normal Mandag sommeraften, hvor solen havde stået ned fra himlen hele dagen. Det var først hen over aftenen, at skyerne begynde at herske himlen. Det var bare forsent for dem, da solen allerede havde fået byen Terre til at være alt for varm. De fleste havde brugt deres tid nede på stranden, hvor de kunne få sig selv kølet af i det havet. Der var dog en der ikke havde taget på stranden og det var Bailey, han turde simpelthen ikke at være på stranden. Ikke nok med at man skulle være i bikini, og man så aldrig viste om ens hemmelighed slap ud. Der var også så meget vand, og Bailey var ikke en af de personer som kunne svømme. Han havde aldrig fået lært sig denne egenskab, ingen i hans liv som havde haft lyst til at lære ham. Han var derfor bange for vand, og holde sig så langt væk fra det som muligt. Når hans venner og veninder spurgte ham om han havde lyst til at komme med, så fandt han altid på den ene eller anden undskyldning. Det havde han også gjort denne dag, også selv om han ikke var stolt over sig selv. Han havde ikke engang lyst til at se dem i ansigterne, og havde derfor bevæget sig hen til værtshuset hvor de aldrig kom. Han havde et par jeans booty shorts på, som blev dækket af en alt for stor hvid t-shirt som gik ham ned på lårene. Han havde et par hvide ballerina sko på, og hans blonde hår var sat op i en knude.
Det var en rolig dag på værtshuset som altid, de ældre mennesker sad for sig selv og drak deres øl og snakkede om gode gamle dage.
Bailey gik bare roligt ind på værtshuset, som blev mødt af de ældres blikke. Det gik bare ikke længe, før de vende sig tilbage til hvad de end lavede.
Han gik bare roligt hen til et af de mange borde og satte sig ned, og det gik heller ikke længe før en af tjeneren kom over til ham ”bare en øl” sagde han og smilte venligt til hende, som fik hende til at forsvinde hurtigt igen.
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Bosted : Han bor sammen med Leetha i en lejlighed i den dyre ende.

Antal indlæg : 596


Tilbage til toppen Go down

A New Friend? Empty Sv: A New Friend?

Indlæg af Gæst Man 28 Jul 2014 - 18:21

Ikke så lang fra baren, omkring 300 meter, oppe i en af de øverste lejligheder i en stor og flot bygning, stod en smuk kvinde, hun gik nøgen rundt i lejligheden nynnende og fandt noget tøj frem hun syntes aftenen skulle se. Hun gik in på sit soveværelse og fandt en kort kjole, den var creme-hvid og den kunne kun lige dække hendes bagdel. Hun fandt der-til at par korte cowboy-shorts, der til fandt hun nu et pat sorte stiletter med nitter på.
Da hun havde klædt sig på og vendt sig et par gange i spejlet, nikkede hun med hovedet og sagde.* Så må det også være fint*. Hun slændrede ned af trapperne fra sin lejlighed og ud på gaden hvor hun begyndte at gå ned langs fortovet, hen imod baren. Da hun kom hen til baren, kiggede hun ind og så denne person der sad helt for sig selv, hun vendte om på hælen og gik in på baren. Da hun kom ind kiggede hun sig noget omkring, hun tænkte straks, "det er godt nok ikke her jeg plejer at være", hun gik op i baren, bestilte en øl og vandrede ned til personen der sad alene.
* Hej med dig min ven, hvorfor sidder du her helt alene*. Lyset fra lamperne viste hendes lange lyse og blonde hår og hendes krops former der ville få en hver mand til at kigge.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A New Friend? Empty Sv: A New Friend?

Indlæg af Bailey Man 28 Jul 2014 - 18:44

Det var ikke fordi Bailey havde noget imod alene tid, sådan noget havde alle da brug for en gang imellem. Det var da bare rart at falde ind i sine egne tanker, tænke over de forskellige ting som skete i livet. Det havde været meget kaos på det sidste, hans mormor var død efter en længeretid af sygdom. Han havde mødt en flirt atter igen, og nu så livet bare mere lyst ud. Han savede godt nok sin mormor, men det var ikke fordi han så hende alligevel så tit. Han viste også at hun sad oppe i himlen, og kiggede ned på ham og ikke mindst beskyttede ham. Hun havde været den eneste i hans familie, som godkendte ham som den pige han var.
Det gik ikke længe før tjeneren kom tilbage med øllen som han havde bestilt, kruset var helt hvid af dug som afslørede at den var iskold i det. Han skulle lige til at tage en tår af sin øl, da lyden fra en stemme kom i forvejen. Hans blik blev hurtigt mødt af en ung kvinde, som åbenbart havde kommet over til ham... hvorfor? ”jamen hej... jeg slapper bare af” sagde han og viste ikke hvad han ellers skulle svare, det var jo også det som han gjorde ”du er da velkommen til at sætte dig ned” sagde han og pegede kort hen på den tomme slot, som stod overfor ham ”jeg hedder forresten Bailey” sagde han med et smil på sine læber, og tog en tår af sin øl.

// already dirty
Lidt hjælp:
- Tænke: *
- Tale: ”
//
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Bosted : Han bor sammen med Leetha i en lejlighed i den dyre ende.

Antal indlæg : 596


Tilbage til toppen Go down

A New Friend? Empty Sv: A New Friend?

Indlæg af Gæst Man 28 Jul 2014 - 19:00

// Det er ikke fordi jeg ville være påtrængende, men jeg syntes at du så så alene ud, og jeg har lyst til at møde nye mennesker idag, så jeg tænkte at det kunne være hyggeligt at lære dig at kende//. Hun tog fat i stolen, løftede den så alle fire ben kom op fra gulvet, hev den bagud og smed sin lille håndtaske omkring den ene side på den. Hun satte sig, men i sit forsøg lænede hun sig lidt for langt frem og den nedringede kjole ville vise hendes kavalergang. * Åh gud, bare det ikke blev opdaget*, tænkte hun. Hun rakte hånden frem, // Jeg hedder Amber, Amber Heard. Jeg bor et lille stykke her fra, arbejder i en våben-butik og elsker musik//. Da hun præsenterede sig selv, så hun personen dybt i øjnene, hendes egne hav-blå øjne ville få et skær fra lampen der var lige over deres bor.

( Håber det kan bruges)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A New Friend? Empty Sv: A New Friend?

Indlæg af Bailey Man 28 Jul 2014 - 19:46

Det var ikke fordi at Bailey havde noget imod at denne kvinde valgte at komme over til ham, det var jo kun på den måde man kunne lære nye mennesker at kende på. Det var heller ikke fordi at selskab gjorde noget, så havde han i det mindste noget at lave i stedet for at tænke hele tiden. Han smilte bare venligt til hende og nikkede kort ”det er helt fint, selskab skader vil aldrig” sagde han også selv om det ikke var helt sandt, da noget selskab bestemt kunne skade en alt for meget. Han tvilede dog på at denne kvinde kunne skade ham, og hvad ville hun overhovedet få ud af det?
Det var ikke fordi det var særligt skjult, når hendes kavalergang næsten ligefrem slog ham i ansigtet. Han rystede kort på hovedet, og vende hurtigt blikket op mod hendes ansigt igen. Det var en af de der ting som han misundlede hos kvinder, at de kunne have ting som kavalergang og ikke mindst havde mænd som kiggede på det. De fleste kvinder blev sure på det, også selv om det var deres egen skyld når de lod dem hænge udenfor.
Han tog blidt fat i hendes hånd og gav den et lille klem ”hyggeligt at møde dig Amber, som arbejder i en våben butik” sagde han og blottede kort sine tænder i et smil ”jeg bor i den anden side af byen, og arbejder på en café i gågaden” sagde han og tog roligt sin hånd til sig igen, som han greb fat om sin øl i stedet for "hvor længe har du så arbejdet i en våben butik?" spurgte han om og lag sit hoved lidt på skrå
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Bosted : Han bor sammen med Leetha i en lejlighed i den dyre ende.

Antal indlæg : 596


Tilbage til toppen Go down

A New Friend? Empty Sv: A New Friend?

Indlæg af Gæst Man 28 Jul 2014 - 21:53

" Det var godt". Hun vendte hendes blik rundt om i baren og så på de forskelligt farvede vægge. Nogen af stederne var der en lille smule gult, det var nok fra alle de timer der var blevet røget der inde. Hun himmlede lidt videre indtil hun hørte spørgsmålet fra Bailey. " Jamen det er faktisk det første arbejde jeg nogensinde har haft, jeg startede der som 16 årig, lige efter jeg selv havde taget jagt-tegn, og har arbejdet der lige siden faktisk. Den dag i dag har jeg nok mere en 10 forskellige pistoler og geværer der hjemme". Sagde hun og blev lidt rød i kinderne." Men jeg kan der imod også lig biler og sådan noget, man kan godt sige at jeg er meget drengede i de ting jeg kan lig. Men nok om mig, fortæl mig lidt om dig". Hun gav et stort smil og lukkede svagt hendes øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A New Friend? Empty Sv: A New Friend?

Indlæg af Bailey Tirs 29 Jul 2014 - 11:40

Bailey satte roligt sin albue ned mod bordet, og lag sin kind mod sin hånd. Han var faktisk et eller andet sted glad for at hun var kommet der hen, inderst inde så var selskab jo altid det bedste. Han lod sit blik følge hendes rundt i baren, før han hurtigt vende blikket mod hende igen når hun snakkede. Han smilte venligt, mens han bare slappede af i ansigtet mod sin hånd. Det var vel spændende at møde nogen der arbejde med våben, det var da heller ikke ofte at man så kvinder gøre det. Elller det viste han da ikke noget om, han var jo ikke ligefrem en af dem som havde et våben. Selv om han nok burde, med det sted som han boet ”uuuh.. hvor spændende.. dem må du endelig vise mig på et tidspunkt, hvis vi mødes igen” sagde han og viste jo ikke om denne kvinde blot snakkede med ham, fordi der ikke var andre eller om hun faktisk ønskede at blive venner med ham.
Det var noget helt nyt at hænge ud med en kvinde som hende, for det meste hang han blot ud med kvinder som ham selv. Det var da også bare sjovt at hun var meget drenget i det, og han var utroligt piget i det. Han gav et lille grin fra sig, af sine egne tanker ”jeg aner intet om biler.. men hvis de ser flotte ud, så er jeg solgt” sagde han og gav atter et grin fra sig.
Grinet forsvandt bare hurtigt igen, når opmærksomheden røg over på ham. Han rykkede ikke det mindste på sig, også selv om tankerne røg igennem hans hoved ”altså jeg er nok lidt af det modsatte.. jeg elsker at feste, når jeg selvfølgelig har fri fra mit arbejde som tjener på den café.. jeg elsker at shoppe” sagde han og holde en kort pause, nok mest bare for at få luft og tænke over om han havde lyst til at fortælle om sin drøm. Hans ansigtudtryk ændrede sig helt, og han bøjede sig lidt hen over bordet. Der var lykke til at blive set på hans ansigt ”jeg drømmer dog om at blive mode designere” sagde han og gav et lille grin fra sig, som om det var en dum drøm.
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Bosted : Han bor sammen med Leetha i en lejlighed i den dyre ende.

Antal indlæg : 596


Tilbage til toppen Go down

A New Friend? Empty Sv: A New Friend?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum