Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Er der sæler i havnen?? EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Er der sæler i havnen?? EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Er der sæler i havnen?? EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Er der sæler i havnen?? EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Er der sæler i havnen?? EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Er der sæler i havnen?? EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Er der sæler i havnen?? EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Er der sæler i havnen?? EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Er der sæler i havnen?? EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Er der sæler i havnen?? EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Er der sæler i havnen??

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Er der sæler i havnen?? Empty Er der sæler i havnen??

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 20:21

Sted: Havnen
Tid: 20:20
Dato: Samme som IRL.
Vejr: Klar himmel og nogenlunde varmt.
Omgivelser: Et par fiskere, nogle både og en hel masse måger.



Amical kom slentrende ned mod havnen bærende på sin lille lilla parasol. Hun skulle jo nødigt blive solbrændt. Det var dejligt vejr og derfor tænkte hun at hun ville gå en tur langs havnen. Hun vinkede muntert til et par fiskere som stod og snakkede ved siden af deres både, men hun blev mindre irriteret da de desværre som forventet straks stod og glanede over hendes udseende. Det kunne nogle gange godt være problematisk at være et så kønt væsen som en Aspare. Et par måger fløj over hende og skrappede højlydt over hvem der skulle have den fisk den ene havde i næbet. Typisk primitive dyr tænkte hun, og fortsatte sin spaser tur. Hun kikkede ud mod det blå hav, og så noget glimte en 10 m. ude fra havnen.. En halefinne? Fandtes der sæler i havnen. Hvis det ikke var fordi at fiskermændene stadig gloede havde hun spurgt dem. Men det gjorde de naturligvis så Amical fortsatte hen langs kajen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er der sæler i havnen?? Empty Sv: Er der sæler i havnen??

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 20:29

Yuuki kom løbende Mod den vej hvor Amical var fordi hun havde taget en fisk fra en af fiskerne fordi han havde klappede hende i røven. hun grinte og råbte"så kunne du bare holde fingerne ! fra dig selv! naaaa na na naaa na! du får aldrig denne fisk at se igen" hun grinte. den var pakkede ind i avis papir ellers havde hun ALDRIG! rørt den fordi de er så glatte og våde og stinker lidt i det??. Hun grinte og Yuuki var kun iført en hvid kort top så man kunne se hendes mave og navle piercing i sølv der lignede en dråbe med blod af hendes eget inden i. hun var Halv Aspara og Halv døds engel 2 af de smukkeste væsner blandet i et. hendes shorts var korte så hendes lår kunne ses og hun nød vejret i fulde drag selv om det var lidt svært at løbe væk i herkules sandaler(dem som romer havde på en gang der går over anklen). hun grinte og var lige ved at løbe direkte ind i Amical hvilket hun faktisk gjorde."Argh! pas! PÅ!!! Arrrrgh!!!" hun styrt dykkede direkte ind i hende og landede oven på hende og fisken røg lidt væk.. hun så på Amical og sagde"ups undskyld"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er der sæler i havnen?? Empty Sv: Er der sæler i havnen??

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 20:38

Amical lagde egentlig ikke mærke til hvad det var der skete men lige pludselig lå hun på ryggen med en pige oven på sig. Hendes hår var uglet og hendes kjole krøllet. "Åh gud nej!" skreg hun, skubbede Yuuki af sig og begyndte febrilsk at glatte på sin lårkorte kjole, der var sort med hvide prikker og sløjfer. Hun stak hånden ned i sin lille sorte håndtaske og trak en hårbørste og et lille spejl op. Da hun havde gjordt så meget som hun kunne med disse få recurser, hvilket efter hendes mening var en meget lav standard, kikkede hun endelig på pigen der stadig lå nede på jorden. "Og hvem.. om jeg må spørge kunne finde på at løbe ind i mig?" spurgte Amical og kikkede mindre mobset på Yuuki. "Jeg gik lige og havde det så dejligt!". Hun kikkede sig om for at finde sin parasol og så til sin store skræk og rædsel at den var trillet ud over kajen og ned i vandet. "Nooo.. No, no, no, no!" sagde hun og løb hen til kanten, mens hun kikkede ned på den lille lilla parasol der muntert vuggede ud mod havet, som om den var lykkelig over endelig at slippe væk fra sin ejer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er der sæler i havnen?? Empty Sv: Er der sæler i havnen??

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 20:52

Yuuki bed sig let i læben og sagde"jeg virkelig ! ked af det altså! seriøs det var virkelig ikke med mening jeg løb bare der i mine egne tanker og så ja så?? gik det galt" hun kiggede på den meget Hysteriske tøs der børstede sin kjole men ville hun vel os lidt ha gjord men hun virkede ellers sød nok i alt sin fremtræden og sådan??... Yuuki kiggede med store øjne på pigen da hun skulle til at sige"jeg hedder?? hey.... havd nu??" hun kiggede på pigen der løb hen til kajen og så hendes parasol ligesom flyde væk. Yuuki rejste sig hurtigt op og løb forbi pigen og råbte"Jeg! tager den!" hun sprang i som en rigtig svømmer eller livredder ville ha gjordt og svømmede der ud i det hun stille fik fat i den. heldigvis var den ikke sådan våd kun lige i den ene ende. hun tog stille den i skaftet og holdte den over vandet. hun svømmede drivvåd tilbage og trak sig op og sagde"her ... den skal nok tørre om 10 min i denne sols varme og undskyld" hendes lange blonde hår og tøj var driv våd og klæbte til hendes krop

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er der sæler i havnen?? Empty Sv: Er der sæler i havnen??

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 21:02

Amical stod helt perpleks og så på den drivvåde Yuuki der rakte parasollen til hende. I nogle få sekunder fattede hun ikke rigtig hvad der var sket, men så kom det. Amical brast i gråd. Hun hulkede og tudede som om hun havde drukket hele havet og det nu kom ud gennem hendes øjne. Hun græd og græd, og klamrede sig til Yuukis ellers så drivvåde tøj.. "Jeg... Snøft.. jeg er så.. frygtelig ked af det!" græd hun og kikkede op på Yuuki med sine store tårevædede øjne. Nogle få meter derfra stod fiskermændene og gloede mod åben mund og polyper på den synderknuste Amical der nærmest brugte Yuukis top som lommetørklæde. "Det var ikke min mening.. snøft.." snøftede hun, da hun efter et stykke tid var ved at komme til besindelsen igen. "Se nu dit fine tøj!" sagde hun og kikkede på Yuuki. "Og din ene sko er faldet af!" sagde hun med rystende stemme og var lige ved at bryde sammen igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er der sæler i havnen?? Empty Sv: Er der sæler i havnen??

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 21:10

Yuuki stod bare der på knæ og kiggede på den grædende Amical med hendes parasol i hånden faktisk så hun temmelig sjov ud efter som hendes ansigt viste en temmelig uforstående grimasse og skar ansigt da hun kiggede på Amical og sagde stille"sååå så?? det er okay... altså Det bare tøj jeg overlever desuden var det jo mig der faldt over did og ikke omvendt vel" hun grinte sødt og lukkede øjnene og havde hovedet på skrå og sendte hende et rigtig sødt smil og så lidt undrende på sine bare fødder og lignede et spørgsmål tegn i hovedet i det hun fabrilsk sagde"jaaah?? tja... Øhm" hun tog sig til føderne i det hun grinte og sagde"det vist bare uheldigt for mig ??" hun så på Amical og tørrede blidt en tåre væk fra hendes kind og sagde"så jeg er okay og det er mit tøj også tænk ikke på det og pas nu på du gør jo dig sev helt plask våd" Yuuki lignede en gudinde i forhold til den smukke Amical. men det var os kun fordi hun var en engel og Aspara. hun kiggede på Sø mændene og rejste sig stille op og nu lød hun ikke så meget som en engel"HVAD! glor i på?! i fortjener ikke at se et så smukt væsen græde og skal i ikke arbejde ! VIDERE!?" hun grinte sødt da de så væk i frygt og smilede til Amical

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er der sæler i havnen?? Empty Sv: Er der sæler i havnen??

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 21:20

Amical halvt grinede, halvt snøftede over Yuukis kommentar til sømændene. Mænd er sgu lige så primitive væsner som de skide måger tænkte hun og gloede onskabsfuldt op på de larmende skadedyr højt oppe i himlen over dem. Hun rejste sig op og kikkede sig i spejlet. "Åh gud.. Jeg ser jo hæslig ud!" udbrød hun og lo. Det var ikke så tit at hun så sig selv som sådan et mareridt. Hendes mascare var løbet ned over hendes kinder og hun lignede en der kunne have været hovedperson i en gyser. Hun tørede det meste af med et lommetørklæde og kikkede muntert på Yuuki. "Nå, men jeg hedder så Amical". Hun rakte hånden ud mod pigen. "Nu må du ikke tage dette forkert. Sådan er jeg ikke i til hverdag. Jeg ved ikke hvad der gik af mig.. Hmm.. Jeg er ked af det med din sko". Hun smilede undskyldende til Yuuki og gloede rasende over på fiskerne der stadig tog sig den frihed at sende dem stjålende blikke. "HAR I ET PROBLEM ELLER HVAD!?" råbte hun efter dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er der sæler i havnen?? Empty Sv: Er der sæler i havnen??

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 21:31

Yuuki små grinte og tog hendes hånd i det hun sagde"jamen det er en fornøjelse at bumpe ind i dig Amical og mit navn er Yuuki, Yuuki kaname Cross men altså bare kald mig hvad du ny lyster" hun blinkede og tog hånden stille til sig og så undrende på mændene og rystede på hovedet hun var vand til det men Amical var vist ikke så vand til at folk sådan blev ved med at glo efter som hun var en Aspara ville hun hurtige lære at i en vis alder blev det være og være når folk fik øje på en. Yuuki sagde"Nåår mine sko gør intet altså jeg har jo os gjordt dit ansigt helt hæsligt" hun blinkede lettere drilsk til Amical og grinte i det hun sagde"kom lad os finde et sted hvor du kan få dig chinet lidt op igen og ? hvad laver du egenlig her ude helt for dig selv" hendes parasol var helt tør igen så hun gav den stille til amical og kiggede på hende og gik bare der i bare fødder.. hun tog sig ikke rigtig af det hun kunne jo bare flyve hjem vis det lystede... hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er der sæler i havnen?? Empty Sv: Er der sæler i havnen??

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 21:40

Hun kikkede oplivet på Yuuki og tog parasollen. "Jeg fik bare lyst til at gå en tur i det dejlige vejr" sagde Amical. Jeg havde ikke regnet ud at en skønhed som dig havde tænkt sig at bumpe ind i mig idag" fnes hun og tullede rundt. Lige pludselig virkede det ikke så vigtigt om hendes hår var ødelagt eller ej. Hun kikkede på den fisk som Yuuki havde tabt som stadig lå på jorden. Så flækkede hun af grin. Hun samlede den op, sigtede, og floppede den op i luften. Den ramte præcist lige i hovedet på den ene af fiskerne. "DET VAR EN LILLE GAVE FRA MIG SMUKKE!" sagde hun og gav dem fingeren hvorefter hun vendte sig mod Yuuki igen med et tilfreds smil på læben. Hun gav sig til at hoppe afsted med parasollen dinglende over skulderen. "Gawd.. Efter så lang tid som Aspare kunne man godt begynde at blive lidt irriterret over alle de mænd der glor" sagde hun klagende til Yuuki.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er der sæler i havnen?? Empty Sv: Er der sæler i havnen??

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 21:46

Yuuki grinte kort og sagde"åååårh skønhed ved jeg nu ikke jeg syntes nu du meget smukker end mig? men altså det os hårdt at være smuk men det ved du alt om ikke os" hun grinte og blinkede i det hun så mod fiskerne og sagde"så der røg den fisk haha" hun smilede og begyndte stille at gå lidt frem i det hun så på den glade ? meget glade Amical og sagde"såå?? det var da dejligt at møde dig ? forrresten hvor er du egenlig på vej hen??" Yuuki gik bare med af ren nysgerrighed til det nye væsen i byen og det var jo en Aspara som hende selv så det gjorde det bare endnu mere spændende i det hun os kunne sætte sig ind i det med at man vist nogen gange var lidt for smuk eller forførende.. hun grinte for sig selv og sagde"Mænd er sååå?? ... Så mærkelig altså.... men der vel os mange tøser der tjekker en ud men sådan er livet når man er smuk ? så kigger de på en som om man er famous??" hun grinte og roede i sit lange blonde våde hår

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er der sæler i havnen?? Empty Sv: Er der sæler i havnen??

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 21:57

Amical tullede rundt på kajen. "Ja sådan er det vel bare. Der er jo egentlig ikke rigtig noget at gøre ved det" sagde hun og smilede til Yuukie. "Jeg tror.. Jeg tror jeg vil tage på biblioteket. Jeg har hørt at bibliotikaren bliver stiktosset hvis man ikke opfører sig.. anstændingt, og jeg vil gerne prøve at pirre hende lidt. Men det kommer selvfølgelig an på hvad du har lyst til. Vi kan også tage på cafe?". Amical remsede en hel masse muligheder op, mens hun dansede rundt på havnen mellem gloende fiskere og skræppende måger. Det var lang tid siden hun havde følt sig så befriet, men på den anden side var det jo også lang tid siden hun havde været sammen med, eller snakket med en af samme race som hende selv. Hun vinkede muntert til alle dem hun kom forbi og prikkede til en doven hund med en pind. Så vendte hun sig mod Yuuki, og aede hendes kind. "Du er dog et dejligt menneske!" sagde hun... "Jeg mener Aspare!" grinte hun og fortsatte sin lalleglade slentren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er der sæler i havnen?? Empty Sv: Er der sæler i havnen??

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 22:04

Yuuki grinte og sagde"Stadig halv Aspara husk jeg er os en engel jo" hun kiggede lettere voksent på Amical og grinte kort igen over hendes opførsel og kiggede undersøgende rundt i det hun stille besluttede sig for at gå med hende og sagde"hmm jeg ved egenlig ikke hvad jeg vil men vi kan da godt beslutte os for et cafe besøg vis du vil?" hun rødmede over hendes berøring på kinden det var første gang en pige havde rørt hendes kind det var hun slet ikke vand til eller at nogen hun ikke kendte rørte hende men hun smilede bare over berørelsen og uglede blidt Amical i håret og gjorde så det sad lidt bedre end før og sagde"Skal vi ikke tag hen til den der Cafe" hun pegede på en hyggelig og stille cafe der var nemlig ikke særlig mange der inde og man kunne få Cocio .(kakao) Hun grinte og gik stille indenfor i det hun kiggede mod den muntre amical og roede blidt sit hår og satte sig ved vinduet og kiggede mod havnen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er der sæler i havnen?? Empty Sv: Er der sæler i havnen??

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 22:16

Amical fulgte efter Yuuki og faldt om i stolen overfor hende ved et lille rundt bord. "Her er da meget hyggeligt" sagde hun og smilede lattermildt til Yuuki over at hun kun havde en sko på. Det så egentlig ret morsomt ud tænkte hun, og så fik hun skyldfølelse igen over at Yuuki sprang i havet efter hendes parasol. En venlig personlighed, det er hvad hun har tænkte Amical mens hun glattede lidt på sit hår. Hun var faldet lidt ned efter hendes hyperseance, og var nu i sit normale humør. Hun kikkede sig om. Oppe i loftet hang lysstofrør, og de stole de sad på var overtrukket med flødefarvet lædder. Hun tog spejlet op af sin taske igen, og fjernede resten af sin sminke. Da tjeneren kom bestilte hun en varm kakao. "Hvad skal du have?" spurgte hun og kikkede over på Yuuki. Tjeneren stod og glanede så det var til at blive sindsyg af. Amical fnes og gloede irriteret på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er der sæler i havnen?? Empty Sv: Er der sæler i havnen??

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 22:25

Yuuki grinte og kiggede rundt i det hun stille så på Amical og sagde"Hmm Jeg skal bare have en kakao" hun så på tjeneren der total tjekkede dem ud og rejste sig op og strøg ham blidt over kinden og kiggede ham i øjnene alvorligt i det han besluttede sig hurtigt for at se væk og gik hurtigt hen til baren og fik lavet to kakao og kom tilbage med dem og gik hurtigt igen. Yuukis øjenfarve var blød røde i det hun satte sig tilbage blev de igen is blå og hun så mod Amical og sagde"typisk fyre" hun grinte og tog lidt af sin kakao med et suge rør fordi hun ville ikke havde flødeskum i hele krydren hun grinte og gav stille Amical et sugerør og sagde"vis du ikke vil ha overskægs fløde" hun smilede og kiggede stille ud mod havet og lænede hovedet på sin hånd der støtttede af ved bordet.. med albuen og sagde"her er da rigtig hyggeligt??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er der sæler i havnen?? Empty Sv: Er der sæler i havnen??

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 22:34

Amical grinte og tog imod sugerøret. "Tak" sagde hun og kikkede i samme retning som Yuuki. Havet var utrolig smukt selvom der var ved at blive rimlig mørkt uden for. På en måde følte hun sig draget af det. "Hmm.. Som du sagde er du halvt Aspare.." begyndte Amical og vendte igen blikket mod den gude skønne pige der sad over for hende. "Men hvad er du så mere? For efter min erfaring kan man ikke kun være halvt noget, og så ikke mere" sagde hun og smilede lattermildt til Yuuki. Hun kløede sig let på kinden, og lagde hovedet ned i sine hænder som hun havde liggende på bordet. Et enkelt mågeskrig hørtes ude i horisonten, kaffemaskinen summede, tjenerne larmede lidt rundt og en radio spillede sagte en 60' melodi i baggrunden. Ud over dem var der kun et par lurvede typer som hang ud i den anden ende af lokalet. Den ene af dem holdt nøje øje med dem. Lidt for nøje efter Amicals mening. Hans øjne genemborede hendes da han så hun kikkede og hun vendte hurtigt blikket væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er der sæler i havnen?? Empty Sv: Er der sæler i havnen??

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 22:40

Yuuki kiggede lettere undrende på Amical men fik et varm hjertede smil på gled over de lyse læber og sagde stille i det hun fugtede sine læber først med tungen og sagde"mig hvad jeg er halv af? jeg er faktisk for det ikke skal være løgn" hun grinte for sig selv over tanken det var en sjælden kombination men hva pokker. hun smilede og sagde"jeg er halv Aspara og halv Engel" hun kiggede på Amical lidt og tog noget af sin kakao.
Yuuki følte en meget tryghed over Amical og følte at intet måtte ske hende så da fyren så mod Amical kiggede hun så Amical og sagde stille"er der noget galt" hun kiggede mod det sted hun havde set Amical kigge og fik øje på fyrene og så mod Amical igen og tænkte*De rør hende ikke så får de med mig at bestille!* hun sugede lidt af det dejlige kakao i sig igen med et smil over læberne og kiggede stille ud i mørkets dejlige skygge rige og månen var snart så småt oppe at stå på himlen og spejlede sig tusind steder i vær en sø og havet og åer og ja alt hvad der havde med vand af gøre og stod for skud til månens slør af sølv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er der sæler i havnen?? Empty Sv: Er der sæler i havnen??

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 22:50

Amical kikkede på Yuuki og følte sig beskyttet. Som en Aura der beskyttede hende mod alt ondt så længe Amical var nær hende. At Yuuki var halvt dødsengel samtidig med at hun var Aspare undrede hende faktisk ikke for Yuukis skønhed overstrålede alt hun nogensinde havde set, også hende selv selvom hun i Aspare kredse ansås får at være smukkere end normalt. Hun sugede lidt kakao op igennem sugrøret og følte sig godt tilpads. Også selvom hun stadig kunne mærke den stikkende fornemmelse af at blive iagtaget. Hun kikkede ned på sin kjole. Den havde fået en lille flænge i siden efter styrtet, men det slog hun hen. Det kunne klares med nål og tråd. "Bor du her i byen?" spurgte Amical Yuuki, mens hun sugede vidre på kakaoen. Den smagte faktisk umanerligt godt, selvom cafeen var lavere standard en det hun plejede at gå på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er der sæler i havnen?? Empty Sv: Er der sæler i havnen??

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 22:55

Yuuki sendte hende et sødt smil og så lidt rundt i det hun os tog en tår til og sank det inden hun svarede på Amicals spørgsmål, Hun smilede og svarede"ja jeg har boet her i byen en gang i en luksus suite på et 5 stjernede hotel men altså meget er sket siden den gang så nu bor jeg ved en af mine sjælvenner Måske kender du ham? han hedder lucifer" hun smilede og kiggede på amical og tænkte*Wauw hvor ser hun dog smuk ud egenlig meget mere smukker end de almindelig Aspara?? der er et eller andet over hende... heh det kan jeg godt li* hun grinte kort og sagde"Du er egenlig utrolig smuk af en Aspara at være jeg mener jeg har set mange men du er nok den smukkeste indtil videre jeg har set??" hun kiggede over mod fyrene igen og drak stille det sidste af sin kakao og rejste sig elegant op og sagde"Skal vi smutte?? altså kun vis du vil selvfølgeliig??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er der sæler i havnen?? Empty Sv: Er der sæler i havnen??

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 23:04

Amical løftede skuldrene.. "Jeg ved ikke. Måske har jeg bare været heldig?" Hun blinkede til Yuuki, drak det sidste kakao, rejste sig og fulgte efter Yuuki ud på gaden igen. Før hun lukkede døren efter dem kikkede hun en sidste gang over på de to mænd. Den ene kikkede stadig efter dem. Uden for var lygtepæle tændt over hele havnen, og Amical snusede den friske natteluft helt ned i lungerne. Selvom der lugtede stærkt af fisk var det egentlig behageligt at få noget ren luft efter den måske lidt hengemte fra cafeen. I stedet for røg, lugtede her nu af nat, og hav. Det kunne hun godt lide. Hun slentrede roligt hen ad havnen. "Hvad så nu?" spurgte hun Yuuki. Hvis Yuuki tog hjem nu, havde Amical ikke noget at lave, for træt, det var hun ikke. En af hendes små tillægsevner som hun havde arvet fra hendes bedstemor var nemlig at hun aldrig havde brug for at sove. Selvfølgelig kunne hun godt lide det, men brug for det... Det havde hun ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er der sæler i havnen?? Empty Sv: Er der sæler i havnen??

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 23:08

Yuuki strakte sig og kunne se i hendes øjenkrog at de to mænd stille rejste sig og kunne høre dem gå efter dem. hun så mod Amical og sagde"vi ka bare gå lidt rundt her og snakke vis det er du gerne vil det?? Amical" hun fik et dejlig varmt glimt i hendes ellers is blå øjne og kiggede mod amical i det hun stille satte farten lidt op og så mod amical og sagde"såå? amical bor du egenlig her i byen?? nu når du jo har spurgt mig??" hun kiggede undrende men dog meget nysgerrigt på Amical i mens hun stille ikke kunne lade vær med at smile stort i ansigtet over det dejlige selvskab men dog var bekymret for efterfølgerne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er der sæler i havnen?? Empty Sv: Er der sæler i havnen??

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 23:17

Amical havde også lagt mærke til at de havde fået ubehageligt følgeskab og gjorde derfor ligesom Yuuki og satte farten lidt op. "Tjoo.. Jeg bor egentlig ikke noget specielt sted. Jeg flytter fra sted til sted alt efter hvad der lyster mig" svarede hun og prøvede at holde sin stemme i ro. Den bævede en smule for hun kunne mærke at disse mænd som så ihærdigt prøvede at følge trit med dem, ikke havde dem noget godt i sinde. Hun prøvede at holde blikket fokuseret lige ud, men pga. hendes nysgerrighed kunne hun ikke lade være med at kikke bagud på forfølgerne. "Hvad tror du de har gang i?" halvhviskede hun til Yuuki og satte farten en smugle op. Ikke fordi hun ikke var sikker på at de kunne klare dem. Selvfølgerlig kunne de klare dem. Men hun ville bare ikke bryde sig om at skulle op i en slåskamp. Det ville bringe for meget i røre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er der sæler i havnen?? Empty Sv: Er der sæler i havnen??

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 23:26

Yuuki kunne mærke de var tættere på nu og kunne snart ikke gå mere... det ville ende med en slås kamp men hun ville ikke lade dem gør hendes nye veninde noget aldrig i livet skulle de rør hende, Hun kunne høre de var tæt på nu fordi de havde løbet hun kiggede mod Amical og sagde"de vil sikkert ha dig og mig..... jeg tror de er ude på at overfalde nogen og få sex..." hun bed sig hårdt i underlæben i det hun kunne se en skygge nu ved amicals Side og hendes verden gik helt i chok over de var kommet så hurtigt op til dem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er der sæler i havnen?? Empty Sv: Er der sæler i havnen??

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 23:33

Hun mærkede noget strejfe hendes skulder. Pludselig var det hele kaos. Amical kastede sig ud efter de to forfølgere. Noway, de skulle have lov til at gøre Yuuki noget. Hun lagde ikke rigtig mærke til hvad der skete.. Men som en af Asparenes evner kunne hun selvfølgelig bestemmer hvordan kampen skulle ende. Hun sprang rundt, og hendes kamp lignede egentlig mere en yndefuld og sensuel dans, end en kamp for at beskytte sin veninde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er der sæler i havnen?? Empty Sv: Er der sæler i havnen??

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 23:38

Yuuki kiggede overrasket på Amical og sagde"Amical træd væk" hun Smilede ondt lidt nu og man kunne se alle gade lygterne stille begynde at blinke helt vildt... og man kunne Se stødet stille gå ned i jorden, Yuukis øjne blev helt Klare og blod røde i det hun så mod folkene og hendes Lange guld farvede vinger kom frem hun så i sandhed farlig og Smuk ud. en ægte kaos gudinde. hendes hår rejste sig op i det stødet stille samlede sig om hendes krop som blade ville ha vivlede som hinanden. man kunne se de elektriske ladninger om hendes krop og hendes øjne blev nu hvide. hun smilede og gik hen til mændene da Amical ikke var der. man kunne høre de elektriske ladninger knitre og springes om hende... lamperne Sprang i takt med hendes skridt, hun tog hårdt fat i en af fyrene og gav ham stød gennem kroppen. man hørte hans skrig og han faldt til jorden. hun så efter den anden som løb i det hun tændte en bil og lod den køre ind foran ham og fik ham lammet med stødet og tog sin mobil frem og blev sig selv igen og ringede til politiet, Hun gik ned i knæ og alt forsvandt.... alt strøm og lys. hun havde stadig de lange smukke guld farvede vinger ude i det hun var helt svag nu og sagde"sådan der....." hun kiggede stille på Amical og sagde"jeg troede ikke du kunne slås men Wauw ..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er der sæler i havnen?? Empty Sv: Er der sæler i havnen??

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 23:53

Mens alt dette skete stod Amical og stirrede forbløffet på Yuuki. "Det må jeg sige.. Det var godt nok inponerende!" sagde hun og kikkede på Yuuki med ny opvækket interresse. "Normalt så kæmper vi Aspare jo ikke, men min fa... en mand som jeg engang kendte boede halvdelen af sit liv hos en engel så han lærte mig lidt at kæmpe.." sagde hun og kikkede væk for ikke at møde Yuukis øjne. Hun sank en klump, og kikkede så en enkelt gang på de to halvdøde fyre der lå krøbet sammen nede på jorden. De fik hvad de fortjente tænkte Amical og smilede ondt til dem. "Politiet kommer nok snart" sagde hun nå med et roligere tonefald. "Du må hellere se at få trukket vingerne ind, for jeg tror altså ikke de ville regnede med at finde en engel.." sagde hun. "Du er okaj ikke??" spurgte hun den en smule slattende Yuuki. "Hele nabolaget har nok fået strømsvigt".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er der sæler i havnen?? Empty Sv: Er der sæler i havnen??

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum