Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Getting a relationship on the move. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Getting a relationship on the move. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Getting a relationship on the move. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Getting a relationship on the move. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Getting a relationship on the move. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Getting a relationship on the move. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Getting a relationship on the move. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Getting a relationship on the move. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Getting a relationship on the move. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Getting a relationship on the move. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Getting a relationship on the move.

Go down

Getting a relationship on the move. Empty Getting a relationship on the move.

Indlæg af Gæst Søn 21 Sep 2014 - 14:41

Greetings Di Morga

Getting a relationship on the move. Tumblr_ly4lwlrj4l1qgxqjk

Et nyt liv er kommet til Di Morga. Hendes navn er Faith, hun er en lys elver på de 105 år som er kommet til byen fra det nordlig Rusland. Hun er kommet til Di Morga for start på et nyt liv, hvor at hun håber at hun lærer og blive mere selvstændig i livet som ung voksen elver. Faith har indtil videre taget det første og store skidt, nemlig ved forlad familien i Rusland. Hun havde bare brug for lærer livet af kende på egen hånd, hun fik hjælp af familien og sammen kom de frem til Di Morga. Hvor at Faith fik lov til flyt til. Nu skal Faith så lærer og tag vare på sig selv, hun var allerede startet på dette da hun boede i Rusland, hun havde sin egen lejlighed som var købt at hendes forældre for hun kun start ud i de små. Men med tiden blev det klart for hende at hun gerne ville have mere frihed. Hun er en begavet ung elver, hun klarede skolen med nemhed, hun har derfra forsat på high school i Rusland indtil at hun flyttede videre til Di Morga hvor at hun nu er i gang med sit anden år på high school. Faith tjener sine penge ved optræde i små undergrond bands, hun har en utrolig god sangstemme og hun er i gang med en mindre demo sammen med lille band som hun er kommet ind i. Men rent økonomiske kunne hun godt bruge lidt hjælp til behold den lejlighed som hun bor i nu.

Jeg søger derfor en fast roomie som Faith kan komme til bo sammen med, Faith tjener jo ikke de store penge i nu og derfor kan hun lige netop have råd til bo i Di Morga i en mindre lejlighed. Det lige meget med hvad køn man er men det vil nok være smart at person er et menneske, engle, elver eller en anden race som der ikke prøver på spise Faith konstant. For og komme til bor sammen med Faith skal der nok et emne til så Faith kan få en ide om hvem din person er, bare så hun ikke kommer til bor sammen med den forkerte person.

Jeg søger alle de små relationer som venner, nær venner og bedsteven og veninde. Krig, kærlighed og hvad der nu ellers er til smide i hoved på Faith.
Jeg emner helst med lidt længde, omkring 300 ord eller der over, altså ikke små emner. Helst ægte personer som avatar, jeg ikke fan af tegnet eller animerede billeder da jeg ser ret realistisk på mine emner med folk. Men ellers har jeg ikke de store krav og smide i hoved på jer.

Jeg ser frem til og komme i gang med emne på Faith, kontakt mig gerne her eller skriv privat.


Sidst rettet af Faith Tors 25 Sep 2014 - 13:51, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Getting a relationship on the move. Empty Sv: Getting a relationship on the move.

Indlæg af Manda Søn 21 Sep 2014 - 21:01

Jeg vil gerne et emne, jeg er dog ikke så god med en decideret plan over hvad plot det skulle være. Jeg er bedre til bare at se hvad der kommer :)
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Getting a relationship on the move. Empty Sv: Getting a relationship on the move.

Indlæg af Gæst Søn 21 Sep 2014 - 21:43

Mhh jeg smider mig sgu også i puljen

lige pt har jeg ingen ide til et plot, men jeg tænker vi nok skal kunne finde på noget interessant :P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Getting a relationship on the move. Empty Sv: Getting a relationship on the move.

Indlæg af Gæst Søn 21 Sep 2014 - 22:33

Apollo vi kan os bare snak om et godt plot, jeg er altid frisk på og arbejde på et godt plot c:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Getting a relationship on the move. Empty Sv: Getting a relationship on the move.

Indlæg af Gæst Søn 21 Sep 2014 - 22:40

super, so any idears?
selv er jeg en smule tom for det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Getting a relationship on the move. Empty Sv: Getting a relationship on the move.

Indlæg af Gæst Man 22 Sep 2014 - 12:18

Lad mig tænke mig om til sener i aften, jeg har nemlig en masse aftaler sener idag. Så jeg kan lige se hvad jeg kan komme frem til i aften.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Getting a relationship on the move. Empty Sv: Getting a relationship on the move.

Indlæg af Gæst Man 22 Sep 2014 - 16:10

Det lyder skam helt fint :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Getting a relationship on the move. Empty Sv: Getting a relationship on the move.

Indlæg af Gæst Ons 24 Sep 2014 - 8:47

Undskyld hvis jeg først skriver tilbage idag, men jeg har haft mega travlt i de sidste par dage, og jeg gar stadig lidt at se til indtil i aften.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Getting a relationship on the move. Empty Sv: Getting a relationship on the move.

Indlæg af Gæst Ons 24 Sep 2014 - 11:55

Hey faith, jeg er også meget ny på vie la mort, og jeg stiller gerne min karakter til rådighed som roommate, så han ikke går totalt emo corner, da han er en meget særpræget varulv, han ville ikke æde faith, men nok bare være en slags stille ven da laller omkring i lejligheden og for det meste passer sig selv, men er du frisk på og prøve det ud i et emne, om de mon kunne sammen, så jah er jeg frisk :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Getting a relationship on the move. Empty Sv: Getting a relationship on the move.

Indlæg af Gæst Tors 25 Sep 2014 - 13:30

Vi kan altid forsøg os via et emne og se hvordan at spiller sig ud sammen. Eventuelt kan vi tjek kemien mellem dem og der efter kunne de måske flyt sammen hvis de da kan hold hinanden ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Getting a relationship on the move. Empty Sv: Getting a relationship on the move.

Indlæg af Gæst Tors 25 Sep 2014 - 14:17

det er fint med mig, har du nogen ideer eller ønsker til et plot angående måde de kan møde på, Faith? owO

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Getting a relationship on the move. Empty Sv: Getting a relationship on the move.

Indlæg af Gæst Tors 25 Sep 2014 - 14:32

Faith opholder sig jo meget i naturen, så måske kunne de eventuelt lære hinanden af kende via skoven, altså hvor at hun er ude på en af sine mange turer. Hun holder nemlig ikke så meget af bylivet udover når hun skal i skolen, men ellers er hun umulig og hive med i byen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Getting a relationship on the move. Empty Sv: Getting a relationship on the move.

Indlæg af Gæst Tors 25 Sep 2014 - 14:33

det er cool med mig, kan det være hun falder og den store Kuuma også er i skoven, hjælper hende op og de falder i snak? og så ser vi hvordan det udvikler sig, ellers finder du bare på noget, du
og skal jeg lave eller vil du? skal jeg, må du nok vente lidt, da jeg har nogle ting jeg skal ordne :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Getting a relationship on the move. Empty Sv: Getting a relationship on the move.

Indlæg af Gæst Tors 25 Sep 2014 - 20:03

don't forget about me now Faith :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Getting a relationship on the move. Empty Sv: Getting a relationship on the move.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum