Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
need help again, my sister? ( Genevieve ) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
need help again, my sister? ( Genevieve ) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
need help again, my sister? ( Genevieve ) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
need help again, my sister? ( Genevieve ) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
need help again, my sister? ( Genevieve ) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
need help again, my sister? ( Genevieve ) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
need help again, my sister? ( Genevieve ) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
need help again, my sister? ( Genevieve ) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
need help again, my sister? ( Genevieve ) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
need help again, my sister? ( Genevieve ) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

need help again, my sister? ( Genevieve )

Go down

need help again, my sister? ( Genevieve ) Empty need help again, my sister? ( Genevieve )

Indlæg af Gæst Søn 28 Sep 2014 - 20:33

tidspunkt: klokken 14:42.

omgivelser: en stille og rolig gågade ved Dark Moon cafe, og generalt fredelige omgivelser i Terre.

tøj: sorte militær støvler af russisk støbning, blå kamuflage militær bukser af russisk udgave, en sort ærmeløs Tshirt med ordet Army på ryggen, en lædervest med ordet Lone Wolf henover et billede af en ulv med bogstaverne MC ved siden af billedet og neden under billede navnet Russia.

Kuuma havde været på arbejde fra han stod op, 05:30, hvor han havde trænet i sin kælder, og så havde han taget et bad, for at storme ud og tage tøj på og tage afsted, til sit arbejde som sikkerhed's vagt, som var en af han's mange job for og få mad på bordet, dog havde han taget sit tøj på, og en pistol under armen da det ikke var blide tider, han gik ikke med uniform som vagt, og det var simpelt fordi han var den type vagt da skulle skræmme, da det var hårde tider, kunne man kalde det, så han var hoppet op på sin harley davidson chopper, og var drønet afsted med hjelm på og tørklæde for ansigtet.
og dagen havde sneglet sig afsted, for at det ikke skulle være løgn, havde han glemt sin fucking pung, så han kunne ikke få noget mad.. han knurredet galsindet på sig selv, dog sukkede han lavt, da han nok måtte spørge Genevieve om hun kunne give ham noget og spise, forude noget og drikke, ellers døde han simpelhen, så han var hoppet op på sin motorcykel i sin frokost pause, og var drønet afsted ned igennem Terre, med hjelm og tørklæde for ansigtet, og læderhandsker på fingrene, han trommedet let på styret, imens han glædet sig til og se sin lille søster, som han yndet og kalde hende, mest fordi han altid havde været ene barn, så han var glad for Genevieve som en slags lille søster, og med en tilfreds knurren drønedet han videre afsted.

Han ankom i god tid, for roligt at parkere tæt på cafa'en, for at sætte støttebenet ud og rejse sig, tage sin hjelm af og tørklæde, lægge det neden under sædet og låse den, for at tage nøglerne i, og med en tilfreds brummen og et smil på læben, gik han imod cafa'en.
dog var det ikke et glad syn da mødte ham, for de skide bande aspiranter var kommet tilbage, sikkert for og lave afpresning igen, så han igennem glasset, 3 normale varulve, meget unge, og han åbnede døren og trådte ind, for at se sig omkring, gæsterne da var der så ret nervøse ud, og han fik hurtigt øje på Genevieve, som han hilste ved og sige højt.
''hej, Søs, problemer med hvalpene?''
han knyttede de store hårde næver, så de træstamme tykke muskler spændet, da han bestemt ikke var en lille mand med sine 208 cm, 175 kilo, tykke muskler over hele kroppen, med store næver da kunne knuse mursten, imens de mange ar fra han's tid i krig, så vel som mange militær og ulve tattooveringer, kunne skræmme de fleste, han var trænet sådan fra hæren da han gerne ville være juggernaut, men havde for meget tempramang, dog var han fortsat med og træne, havde han gjort siden han var 17, så da var ikke ret dumt han var så stor, selv om han havde besvær med og snakke i mobil.
han trampedet tungt hen imod de ikke ret store varulve, den ene havde en lille kniv og den anden et træ bat, som han nok havde ødelagt et bord eller to med, uden et ord tog Kuuma battet fra hvalpen, greb fat i begge ender ,og med en hårdt vrid, knækkede han battet, og slap stumperne, imens han kneb øjnene sammen og stirrede på de 3 unge, før han roligt sagde.
''nu tæller jeg til præcis 5, og så er i fanme ude af cafa'en, er i med OG SER JEG JER IGEN SÅ BUKKER JEG FANME BEGGE ENDER SAMMEN PÅ JER!!!''
de sidste ord brølede han i hovedet på de 3 unge maskerede varulve, så de fløj imod døren ind til cafa'en, og storm løb hen af gaden, de havde før mærket Kuuma's næver, og huskede åbenbart mødet, dog vendte han sig om imod sin lille søster, ikke han's rigtige søster, men han kaldte hende søster, og med et smil sagde han.
''tja, beklager de unge hvalpe, ingen respekt, er da sket dig noget?''
han var tydeligt bekymret for hende, selv om han ikke kunne sige det samme for nogle borde og stole de havde slået og sparket til for og understrege deres afpresning, han tog dog menu kortet imens han ventede på svar, og undersøgte hvad dagen's ret var, da han var sulten, dog sagde han lavt til hende.
''øhm.. har glemt min pung.. øhm.. må jeg skylde dig? du ved du får pengene''
han smilede venligt, imens han kiggede på kortet, og skævede tilbage, for og se om de unge hvalpe, kom tilbage for og spille seje, men de viste sig ikke, dog undersøgte han gæsterne ,de fleste var stamkunder, varulve, som smilede tøvende til ham, da var ikke sket alvorlige skader så vidt han kunne se, gæsterne var lidt skræmte, men de burde være vant til den der unge drenge bande af varulve prøvede og lave ballade, men de havde dog fundet den forkerte cafe og genere, ifølge Kuuma.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

need help again, my sister? ( Genevieve ) Empty Sv: need help again, my sister? ( Genevieve )

Indlæg af Gæst Man 20 Okt 2014 - 18:25

Hun rullede med øjnene og lagde armene over kors "det er sidste gang jeg siger det, tag så og forsvind" sagde hun for nok femte gang, dog synes idioterne ikke at lytte med på hvad hun sagde. De kom ikke så ofte, men når de endelig kom så var de der så til gengæld også længe. De havde den frækhed, at komme ind på hendes sted og bede om penge. Hun kunne simpelthen ikke fatte den slags folk, at de havde det i sig...det at komme forbi en cafe også beordre at få penge! Med det argument, om de vil "beskytte" stedet. Hun var mere end bare vred og da hun så samtidig var højgravid, blev den vrede kun gjort værre og højere. Hun skulle netop til at åbne munden for at sige noget mere, da en yderst velkendt stemme nåede hende. Hun vendte de brune øjne direkte imod Kuuma, hun vidste at ligegyldig om hun rent faktisk sagde noget eller ej, så ville han højst tænkelig regne ud hvad der foregik. Hun holde hænderne oppe og lod ham agere som han ville, hvilket også var et held da dagens gæster ikke ligefrem var mænd, derimod var det kvinderne der havde valgt at bruge sin dag på cafeen.
Imens hendes kære bror, stod og brøllede løs af de uheldige grønskollinger, gik hun tilbage til at give de sidste par gæster noget at drikke. Hun smilede til hver og en af dem, næsten som for at berolige dem. Hun vendte sig igen imod ham, da han snakkede...eller rettere spurgte ind til hende. Med et smil lagde hun hånden mod den efterhånden ret store mave "ja jeg har det helt fint, vi har det fint" hun strøg fingrene let over den nu godt oppustede mave, der tydeligt sagde noget om hvor få måneder hun havde igen, før den lille kom ud.

Fra han tog menukortet, vidste hun hvad han ville sige og hun vidste samtidig også hvad hun selv ville sige. Dog klukkede hun blidt og daskede til hans arm "selvfølgelig brormand, det er på huset" hun tjente efterhånden nok ind med denne cafe, til hun ikke behøvede pengene fra ham. Hun pegede hen imod et bord, for at indikere han blot kunne sætte sig også ville hun finde ham noget mad og drikke. I det hun vendte om, råbte hun noget på et fremmedsprog, også kendt som spansk og efter få sekunder kom en ung kvinde ind. Hun havde været en flygtning fra Spanien, efter hun var blevet forvandlet havde hendes by været efter hende og hun var set tvunget til at flygte. På trods af Julia ikke kunne noget engelsk eller fransk, så var hun ganske pligtopfyldende. Så derfor havde Genevieve aldrig set nogen grund, til ikke at have hende arbejde.
Hun skrev nogle retter ned, noget som hun vidste hendes kære bror ville elske og derpå satte hun sig hen til ham. Dog gik det med at sætte sig ned, ikke helt så godt som hun havde håbet, derimod var den store mave mere eller mindre i vejen. Hun sukkede, da det endelig lukkedes hende og satte sig derefter bedre til rette i de bløde sædder "nu må baby snart gerne komme ud" sagde hun med et let smil, alt i mens hun nussede sin mave

//undskyld mit sene svar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

need help again, my sister? ( Genevieve ) Empty Sv: need help again, my sister? ( Genevieve )

Indlæg af Gæst Fre 7 Nov 2014 - 13:12

Kuuma havde bemærket sin søster's rullen med øjnene, som han tog at hun var irriteret og han forstod hende skam, han havde hørt hende, og han ville lyde hende's ord, fordi ingen skulle genere han's søster's cafe, og især ikke på hans vagt, men han kendte til de fleste bander, og viste hvor de unge kom fra, da han ofte havde problemer med forskelige unge bander fra om egnenen når han var ude som udsmider, eller for den sags' skyld som vagt, men vis de unge havde lagt hånd på han's lille søster, så havde de ikke kunne regne sig sikre, for så havde han samlet brødrene, og så var da vanket øretæver, men som de kloge fornuftige unge mænd de var, så havde de intet gjort hende, hvilket nok var med til de ikke var blevet skudt i baghovedet og kylet i en å, men det holdt han for sig selv, dette var hverken rusland eller militæret, dog havde han bemærket hende's hænder oppe, som han havde taget som et, værsgo og bræk deres ben, så han havde bare skræmt dem væk denne gang, så panserne ikke kom og ødelagde hende's indtægt, så vel som hende's ry, ved at avisen ville opsnuse at da var problemer, dog havde han bemærket kvinderne, hvilke også var endnu en grund til han ikke slæbte de unge ud bag ved lageret, og tævede dem, men han prøvede ikke og være så voldelig, og for det ikke skulle være løgn, så havde han's chef på klubben, sendt ham til nogle vrede's kursus, fordi han havde problemer med vreden, dog lod han nu vreden gå udover de unge, imens hans søster tog sig af gæsterne, men han gik dog til sidst over til hende, og havde spurgt hende om hun var cool, og da han hørte hende's svar, sagde han blidt.
''det glæder mig, søs, ved ikke hvad jeg havde gjort ved hvalpene hvis de havde gjort dig noget, men det jo fint nok, men du kan altid skrive til mig eller en af drengene, hvis da problemer, det ved du''
han smilede blidt, som tegn på han ikke mente noget ondt med det, men hun viste at han havde taget sin gamle deling med fra rusland, i form af Heavy, Shadow, Doc, Happy og Psycho, hans gamle våben brødre, dog bemærkede han hende's mave, og strøg blidt hende's håndryg for og berolige hende, og sagde mildt.
''det skal nok gå, og vil du have jeg kommer og er der til fødslen, så skal jeg nok få taget fri og komme, okay? så kan jeg altid tage en lækker plade chokolade med!''
han blinkede med øjnene i mild drilleri, som tegn på at han havde den overbevisning at kvinder levede af fløde og chokolade imens de var gravide, da var intet ondt ment i det, men han var bare ikke inde i kvinderne's gravide forstålese, selv om han prøvede.

han så roligt på Genevieve med et kærligt blik, da hun havde gættet han's tanker, og han så tænkende ud, dog rørte han sig der hun havde dasket ham, som om det havde gjort ondt, og han sendte hende et fornærmet blik, med et bredt grin, på trods af at de fleste i rummet vidste han kunne bukke begge ender sammen på hende uden besvær, men dog var tanken aldrig faldet ham ind, og hun var også en af de eneste få da kunne daske til ham uden og blive kastet igennem en væg, dog smilede han og sagde mildt.
''tusind tak, Søs, du har reddet min dag, for har middag's vagt her om nogle timer, så at få noget at spise redder sku seriøst min dag! og så har jeg en række nyheder da måske ville interessere dig!''
dog gik han over til sit bord, og han satte sig roligt i den lidt for lille stol, men han sagde intet, selv om han var bange for det endte som sidst, hvor han havde fået et stykke kage, og en stor kop kaffe, og de havde siddet og snakket, så var stolen knækket under ham og han var faldet med ansigtet lige ned i kagen og så væltet ned på gulvet med et forskrækket hyl, som havde fået ham til og rødme mere end en tøs da så en penis for første gang, men han havde da erstattet stolen, på trods af hende's protest, men hun havde da fået sig et godt grin, og det var det hele værd, selv om han havde måtte til tandlægen med kæbe og tænder, og han vinkede høfligt til den kære Julia da hun kom med han's ribbensteg's sandwich i XXL størrelse, hvilket ville sige et kæmpe bolle med 5 store tykke skiver flæskesteg, og mums mums mums, med salat og det hele, forude et stort glas juice, så blev det ikke bedre, og man kunne høre hans mave rumle som en motor da manglede diesel.
han havde rejst sig op og hjulpet hende ved og støtte hende's side og arm så hun nok fik lidt nemmere ved og sidde ned, og han klukkede mildt og satte sig ned igen, og sagde med en mild stemme.
''syntes nu du ser meget mums ud, med stor mave og spændt krop og det hele''
det var tydeligt han mente hun så godt ud, men ment som mellem bror og søster, og han tog sin sandwich mellem de enorme labber og tog en ordelig bid efter at have takket Julia på den smule spansk han kunne, og satte sig så til og fortælle om den løbene tid for det sidste.
''mig og drengene har meldt os ind i Libra, hvis du har hørt om dem, for at bekæmpe mafia'en, som hyre folk som de bøller da kommer og genere dig, for penge, du ved, eller stoffer, og alt det bræk der, i håb om og gøre nytte, og det går strålene, har mødt en papirnusser da faktisk har en hjerne og ikke er en grådig nar, som kaldes blue bird, sød fyr, og tror han kan klare sig i en kamp!''
han tog en bid af sin sandwich og tykkede med en glad brummen i brystet, og tog en ske med salat på og spiste med stor nydelse, som en orgasme i munden, og tog en stor tår af juicen, før han fortsatte.
''så mødte vi denne her ærkeengel ,da var vaske ægte soldat, som vi har estableret base ved, så politiet ikke finder vores ting, vi bruger til og bekæmpe mafiaen, og så har vi fået et nyt medlem i mit lille kobbel, en da hedder Naya, sød varulv, men en okay god kæmper, og så ser hun godt ud, men ikke lige så godt som dig, men hun er god nok''
han tog en bid mere og skyllede ned med en tår juice og fortsatte så sin lange fortælling.
''INDIRA! er her i byen, og hun ved hvor jeg bor, ARG! men det skal nok gå, men for satan det pigebarn sprang på mig som en vild hund, og jeg svæver hun var trængene, men var jeg sku også, men det går jo nok, vi snakker fint nok sammen!''
han spiste lidt mere salat og en mindre bid af sandwichen, og tog en tår mere af juicen så glasset var halvt tomt, og hun burde vide at Indira var en pige han havde været forelsket i, og sikkert stadig var, og Genevieve ville vide at denne Indira var en særlig pige, da hun kunne dominere den store Kuuma, og de havde samme seksualitet til hård sex, og alt det vister Genevieve også, da Kuuma ikke havde nogen hemmeligheder for sin søster ,selv ikke det med Libra, som kunne få givet ham en kæmpe skide balle af chefen, hvis de fandt ud af han havde fortalt sin søster det, og mafia'en ville nok også begynde og vise sig, men de skulle først forbi ham og brødrene, dog efter lidt tænke tid, sagde han så med et mildt grin.
''så mødte vi den her unge knægt, Skyler, flabet stor kæft, men en lille pjevs, men selv efter at have truet med og bukke ham sammen som et salatfad, men respekt alligevel, selv da vi var parate til og myrde ham, så fortsatte han sine grove manere, ja for satan da! så vi endte med og give knægten en drink og snakke med ham, haha!''
han tog en bid mere af sin sandwich og tykkede roligt for at synke og spise mere salat og tage en tår juice, for mildt og spørge.
''hvad med dig, søs? hvordan har du gået og haft det? savnet din store bror? tak for maden forresten!''
han smilede drillende og spiste videre, imens han spændt ventede på hvad hun havde at fortælle ham.

// undskyld meget sent svar :o

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

need help again, my sister? ( Genevieve ) Empty Sv: need help again, my sister? ( Genevieve )

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum