Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Blood for Blood ( Emnesøgning ) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Blood for Blood ( Emnesøgning ) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Blood for Blood ( Emnesøgning ) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Blood for Blood ( Emnesøgning ) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Blood for Blood ( Emnesøgning ) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Blood for Blood ( Emnesøgning ) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Blood for Blood ( Emnesøgning ) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Blood for Blood ( Emnesøgning ) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Blood for Blood ( Emnesøgning ) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Blood for Blood ( Emnesøgning ) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Blood for Blood ( Emnesøgning )

Go down

Blood for Blood ( Emnesøgning ) Empty Blood for Blood ( Emnesøgning )

Indlæg af Gæst Fre 21 Nov 2014 - 15:47

Greetings Vie!

Blood for Blood ( Emnesøgning ) Tumblr_lvfraoCPpq1r2zliio1_500

Jeg er igen kommet dertil hvor at jeg mangler lidt emner, da min hverdag er utrolig kedelig. Jeg kan start med sige at jeg gå på en teknisk skole hvor at vi ikke har hjemme opgaver, derfor har jeg altid utrolig meget fritid hverdag. Den fritid kunne jeg godt tænke mig at fylde ud med et par emner, helst med gode plot og muligheder. Jeg holder mig fra små emner da de dør meget hurtigt i min verden, jeg spiller ikke blinde emner. Der skal kød på, før at jeg gider at emne med folk. Med det vil jeg blot sige at jeg den her weekend fri, derved har jeg masser af timer til svare emner, så jeg gerne start emner op, maks tre emner af gangen da jeg godt kan finde på skrive meget lange svar som kan være over de 1000 ord, eller mere. Det kommer an på hvor kreativ jeg er, plus at der også skal være energi fra min medspiller.

OM DANTE
Jeg vil gøre det kort, da jeg en helvedes masse som jeg kunne fortælle om Dante. Han har været vampyr i over tusind år, han blev forvandlet i en alder af 24 år. Før at blev vampyr hed han Viktor, men han skiftet sit navn efter at han blev vampyr. Derved gav han slip hans liv som menneske, men ind i mellem har han haft brugt hans menneske navn til skift identitet, han har være mange personer samt personligheder. Da han et sted i mellem de 500-600 år dræbte han sin eget skaber, da hun blev for meget for ham. Fra den dag har han aldrig været den samme vampyr, drabet på hans skaber tog den sidste menneskelig som der var til finde i ham. I de sidste 100 år har Dante levet i Rusland, her han være haft levet meget i militæret som leder en special gruppe kaldet Corpse Crop, som var enhed der tog sig at snigmord, beskyttes at betydningsfuld person i Rusland, samt mange andre stor opgaver, dette kom til brat slutning. Da både Dante og andre militær leder blev ”drabet” under en skud episode til vigtigt møde. Dante blev bort ført fra møde, i de næste fire år levede han som hemmelig forsknings projekt i USA, her blev han blandt andet skaber for næsten 30 vampyr, men disse vampyr blev drabet. Dante undslap selv fra dette center, men det har efterlad man ar, både fysisk og psykisk.

EMNER
Lige nu ved jeg ikke helt hvad jeg søger til Dante, men jeg kan sige at jeg ikke ønsker at lad Dante være skaber for flere vampyr, denne opgave er ikke psykisk egnet til. Så ingen forvandling fra Dante, men andre ideer for forslag er åbne, jeg tag imod alt, bare det giver god mening.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum