Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
could u be my prince?-Nightmare EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
could u be my prince?-Nightmare EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
could u be my prince?-Nightmare EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
could u be my prince?-Nightmare EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
could u be my prince?-Nightmare EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
could u be my prince?-Nightmare EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
could u be my prince?-Nightmare EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
could u be my prince?-Nightmare EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
could u be my prince?-Nightmare EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
could u be my prince?-Nightmare EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

could u be my prince?-Nightmare

Side 1 af 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

could u be my prince?-Nightmare Empty could u be my prince?-Nightmare

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 22:45

T:Midnat
O:Få bænke, en kirke, gravstene, tåger overalt
S:Kirkegården
V:Koldt, blæsende, regnvejr

Namine sad på en bænk nede ved kirkegården mens hun kort holdte
rundt om sig selv hun frøs lidt og havde slået hendes kridhvide vinger ud for
at holde på varmen, hendes hår var vådt på grund af regnen hun havde et lidt
trist udtryk på sig efter at se alle de afdøde mennesker s grave hun satte sig ned på bænken
men der gik ikke lang tid før hun var faldet i søvn der var en lidt ro over stedet så hun faldt
let i søvn mon der kom nogen ned til hende, det var så ensomt alene hernede i mørket.Regnen
skyllede videre ned over hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

could u be my prince?-Nightmare Empty Sv: could u be my prince?-Nightmare

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 22:57

Nightmare kom gående et stykke væk fra kirken, han kunne se der var nogle der ovre og at personen havde vingger " umuligt" sagde han lavmeldt, idet han fortsatte over mod personen der sad ved kirkegården. Nightmare's Brune hår var næsten blevet sort på grund af regnen, men hans orange-røde øjne lyste op som en kats. Hans sorte engle vinger var blevet driv våde og han ned af ryggen på ham, han satte sig på bænken ved siden af hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

could u be my prince?-Nightmare Empty Sv: could u be my prince?-Nightmare

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 23:00

Namine åbnede stille sine blå krystal lignene øjne op og kiggede kort
rundt ved hende sad en person med sorte vinger hun var lige ved at tabe munden
mens hun smillede kort"wow det kan ikke passe du en engle med sorte vinger jeg troede ikke jeg ville få fler engle at se wow smukt."sagde hun stille mens hun løftede kort sine hvide vinger op og så ned igen hendes hår dryppede kort ned på hendes lår"dumme regn"sagde hun så bagefter og kiggede med et kært blik på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

could u be my prince?-Nightmare Empty Sv: could u be my prince?-Nightmare

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 23:14

Nightmare smilte sagte " jeg troede heller ikke jeg skulle se så smuk en engel" sagde han og ryggede lidt tættere på hende. " hvad laver du ude så sent?" spugte han og lagde hans ene vinge omkring hende og kiggede derefter og på himlen og fik en regndråbe i øjet " argh, jeg fik en dråbe i øjet!" sagde han og grinte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

could u be my prince?-Nightmare Empty Sv: could u be my prince?-Nightmare

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 23:18

Namine grinte blidt mens hun rykkede lidt tættere ind på ham
hun vendte sig mod ham og lagde en finger ved hans øje så regndråben
var smeltet på hendes finger, hun kiggede på ham"men jeg er ikke smukkere end dig dine vinger er helt unikke, så smukke og så bløde tak forbi du valgte at komme ned til mig, du er perfekt på det perfekte tidspunkt. Namine holdte hænderne rundt om sig selv så hun ikke frøs meget der var nemlig meget koldt, så hun ikke ville fryse ihjel."hvad laver du enlig herude så sent, og midt i det vejr i regnvejert dine vinger bliver våde, og fryser du ikke"spurgte hun med hovedet på skrå og et blidt smil

//logger nu vi skrives ved imorgen ikk<3^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

could u be my prince?-Nightmare Empty Sv: could u be my prince?-Nightmare

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 23:25

Nightmare rødmede let af komplimentet og lukkede vingen tæt om hende, " jeg er altid ude på dette tidspunkt" sagde han og fjernede det våde hår fra hendes smukke ansigt, Nightmare's hår sad helt nærmest klistret til hans nakke han tog sin venstre hånd og fjernede håret. Hans orange-røde øjne lyste blidt i mørket

// BAre iorden. Kan ikk imorgen.. Skal opereres :S//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

could u be my prince?-Nightmare Empty Sv: could u be my prince?-Nightmare

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 8:05

Namine smillede mildt mens hun kiggede på ham med et lille smil et kært et, hun sad helt tæt under hans vinger den var så dejlig blød og smuk den sorte farve de havde var så smukke hendes var hvide, og hans sorte de to farver kunne blande en endnu flottere en. Hun rødmede lidt over at se han rødmede"Hihi men jeg er meget glad for at du kom herned selvom det var i regnvejr foresten hvad hedder du"spurgte hun kært og venligt mens hun strøg nogle totter væk fra hans ansigt hans ansigt var også smukt meget næsten også helt fredfyld

//træls ;/ vi skrives bare ved når du er tilbage ^^ hihi//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

could u be my prince?-Nightmare Empty Sv: could u be my prince?-Nightmare

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 11:33

NIghtmare smilte blødt til hende og strøj sit hår væk fra øjet " mit navn er Nightmare Hell, hvad med dig?" sagde han og aede let hendes kind. " du er ret sød, ved du det?" spurgte han oh slikke let sine læber

// helt vildt træls :/ det er mit knæ der er blevet smadret. Faldt af min scooter sammen med min lillebror og scooteren landene på mit højre knæ :(//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

could u be my prince?-Nightmare Empty Sv: could u be my prince?-Nightmare

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 11:37

Hun bukkede lidt mens hun kort smillede lidt"tak mit navn er Namine Gold hyggeligt at møde dig Nightmare wow smukt navn det som om alt ved dig er smukt"sagde hun med et blidt smil og nussede hans hår lidt mens hun fik fler regndråber på sig

//træls ;/ avs gjorde det ikke ondt?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

could u be my prince?-Nightmare Empty Sv: could u be my prince?-Nightmare

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 16:40

Nightmare bed sig let i læben og rødmede sagte " tak, du er nu heller ikke værst" sagde han og tættede hans store sorte vinger omkring hende

// jo mega //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

could u be my prince?-Nightmare Empty Sv: could u be my prince?-Nightmare

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 11:54

Hun rødmede meget og holdte sig tæt idn til ham"jeg hader det her vejr jeg fryswr så meget det er bedst når der er varmt men det varmer meget at du sidder ved mig nu"sagde hun smilllende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

could u be my prince?-Nightmare Empty Sv: could u be my prince?-Nightmare

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 11:56

NIghtmare smilte og kyssede hende i håret " Hader det også, hvis bare der kunne komme noget sol ville det være rart" sagde han og smilte blidt tilbage til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

could u be my prince?-Nightmare Empty Sv: could u be my prince?-Nightmare

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 11:58

Namine nikkede med et blidt smil og rødmede lidt"ja det ville være helt vildt godt mine vinger er blevet helt våde"sagde hun og viftede kort med dem mens hun nussede Nightmare s ene hånd

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

could u be my prince?-Nightmare Empty Sv: could u be my prince?-Nightmare

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 11:59

Nightmare rødmede sagte og kiggede på hendes hånd som nussede hans " du er sød, ved du det?" sagde han stilleog nussede hendes hånd tilbage

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

could u be my prince?-Nightmare Empty Sv: could u be my prince?-Nightmare

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 12:00

Namine rødmede lidt og kiggede hen på ham hans øjne var så sukke så blid en farve"tak det du også meget jeg er så glad for du e rhos mig nu eg ville nemlig ikke være alene i dette vejr"sagde hun og tog et kig ud på det mens hendes hånd stadig var ved hans

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

could u be my prince?-Nightmare Empty Sv: could u be my prince?-Nightmare

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 12:04

Nightmare's øjne begyndte at lyse svagt " kan jeg godt forstå " sagde han og løftede hendes hoved og gjorde klar til et kys idet han kyssede hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

could u be my prince?-Nightmare Empty Sv: could u be my prince?-Nightmare

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 12:05

Namine rødmede lidt idet han kyssede hende men hun holdte det og lukkede sine øjne mens hun nussede hans hånd blidt og nød regnen dryppe ned over dem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

could u be my prince?-Nightmare Empty Sv: could u be my prince?-Nightmare

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 14:40

NIghtmare lukkede øjnene og tog blidt om hende og lod sin tunge glide let over hendes læber

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

could u be my prince?-Nightmare Empty Sv: could u be my prince?-Nightmare

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 9:00

Namine rødmede kort og slog hendes hænder forsigt, blidt rundt om hans nakke mens hun mærkede hans vinge rundt om hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

could u be my prince?-Nightmare Empty Sv: could u be my prince?-Nightmare

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 12:08

Nightmare lod blidt sin tunge seperere hendes læber og legede let med hendes tunge idet han rødmede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

could u be my prince?-Nightmare Empty Sv: could u be my prince?-Nightmare

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 12:53

Namine rødmede meget og nussede hans nakke blidt mens hendes tunge legede blidt med hans tunge, hun mærkede hendes hvide vinger blive våde men hun ignorede det lidt og nd bare kysset og øjeblikket.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

could u be my prince?-Nightmare Empty Sv: could u be my prince?-Nightmare

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 16:05

Nightmare lagde blidt en hånd på hendes lår os fortsatte med at kysse hende. Hans vinger blev kul sorte på grund af regnen der landte på dem, og hans hår blev mørke brunt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

could u be my prince?-Nightmare Empty Sv: could u be my prince?-Nightmare

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 16:11

Namine holdte kysset mens hun blidt nussede hans hår lidt det var vådt men også kært at det strittede en smule nogle få totter, hendes hår hang slasket sammen og helt vådt hendes vinger dryppede med vand fra enderne og hun kiggede kort på hans vinger de var også våde. Og på en måde var det romantisk at de kyssede i regnen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

could u be my prince?-Nightmare Empty Sv: could u be my prince?-Nightmare

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 16:21

Nightmare korte let sin hånd længere op af hendes lår, idet han fortsatte med at kysse hende " gad vide om hun kan lide mig" tænkte nightmare og trak hende tættere på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

could u be my prince?-Nightmare Empty Sv: could u be my prince?-Nightmare

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 16:23

Namine holdte kysset lidt mens hun kort trak sig lidt væk og kiggede rødmende på ham mens hun lagde hovedet ind til ahsn bryst"du sød Nightmare meget"sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

could u be my prince?-Nightmare Empty Sv: could u be my prince?-Nightmare

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum