Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
EMNESØGNING PPL :) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
EMNESØGNING PPL :) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
EMNESØGNING PPL :) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
EMNESØGNING PPL :) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
EMNESØGNING PPL :) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
EMNESØGNING PPL :) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
EMNESØGNING PPL :) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
EMNESØGNING PPL :) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
EMNESØGNING PPL :) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
EMNESØGNING PPL :) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

EMNESØGNING PPL :)

4 deltagere

Go down

EMNESØGNING PPL :) Empty EMNESØGNING PPL :)

Indlæg af Tommy Ayres Tirs 20 Jan 2015 - 21:06

*Cough* kinda new to thiiis *cough*

Men her er jeg så! Klar til at udvikle/udfolde min karakter, og hvilken bedre måde at gøre det på end ved at opstarte nogle emner? Har ikke rigtigt nogle plot krav, da jeg nok kan få ham til at passe ind i de fleste kontekster (på grund af hans arbejde som entreprenør). Inden vi når til den 'vilde' del med selve emnerne, skal der jo to til at danse tango: SÅ! Her er lidt om Tommy (ellers kan i også kigge på min profil).

Han er lidt af en opportunist, da han ser en mulighed eller et potentiale i næste hvad som helst. Hvilket også gør ham utrolig stædig, da han oftest gerne vil gøre krav på at tilegne sig, det han har set potentiale i. Han er en djævel (no sheit Sherlock), og imodsætning til sine artsfæller, er han ikke den provokative type; selv om han da glædeligt nyder at se, andre miste besindelsen. Han kan finde humoren i de mest groteske af situationer, men har svært ved at opfatte eller forstå menneskers trang til at få sympati, eller gengive empati. Dette betyder dog ikke at han er kynisk, bare at menneskers logiske forstand og forståelse, længe har overgået hans tålmodighed. Mest af alt bruger han sin fritid som freelance entreprenør, hans ydelser rangerende fra legale til illegale, alt efter hans interesse og fascination med projektet.

Men udover det, er han en ret simpel fyr. I hans verden er der ikke en forskel på godt og ondt, da overlevelse efter hans mening trumfer dem begge. Ergo kan det reneste af væsner, gøre ondt hvis det er dens overlevelser der bliver truet. Og omvendt er godhed (for ham) ikke et eksklusivt begreb tilegnet mennesker, engle og andre lysvæsner; for ham kan en god gerning bestå i at lade nogen slippe med deres liv i behold. It's aaaaaaall about perspective :D

Men ja, tror ikke der er så meget mere at sige, andet end at: jeg håber i kan finde en plads til min karakter i jeres verden .





EMNESØGNING PPL :) Large
Tommy Ayres
Tommy Ayres
Novice (Rank 1)

Bosted : Quatre.

Antal indlæg : 2


Tilbage til toppen Go down

EMNESØGNING PPL :) Empty Sv: EMNESØGNING PPL :)

Indlæg af Alessa Tirs 20 Jan 2015 - 23:20

Jeg kunne godt være frisk på et eller andet.
De har begge nogle år på bagen, så de kan jo godt have kendt hinanden i et stykke tid. Hvis vi kører ud af det spor, så kan det jo være fordi han har set en mulighed med hende. Omvendt, hvis de skal have et længerevarende kendskab, skal Alessa også kunne se en fordel i det, for hun overhoved har hold kontakten med et "uvæsen" i så lang tid. :b
Heri kunne vi jo forsøge at finde et fælles standpunkt, det er lidt begrænset hvad der står i din profil.

Ellers kan der jo også sagtens laves et nyt bekendtskab. Igen gerne med en tanke bag, da "hej og hvem er du så"-emner hurtigt kan gå døde efter min smag.

Men ja.. Med lidt mere specifikke idéer, skal jeg bruge lidt mere viden. Alessa selv har været lidt over det hele. ^^
Alessa
Alessa
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Nær Domkirken, mindre hus

Antal indlæg : 142


Tilbage til toppen Go down

EMNESØGNING PPL :) Empty Sv: EMNESØGNING PPL :)

Indlæg af Eliyah Ons 21 Jan 2015 - 0:19

Halløj og velkommen til siden!

Jeg vil rigtig gerne stable et plot på benene sammen med dig, for Eliyah her er helt død når det kommer til emner. Han er en forstyrret, menneskesky lille gut, der er fuldkommen clueless om alt omkring ham, da han først lige for nylig er blevet sluppet ud i den "virkelige" verden. Så sig endelig til hvis et emne med ham kan have interesse!
Eliyah
Eliyah
Beginner (Rank 4)

Bosted : I en hytte i skoven, afskåret fra civilisationen. Hytten består af et køkken, et badeværelse og et stort rum, der både fungerer som spisestue og soveværelse. Der står et gammelt tv i stuen med en tilhørende PlayStation, men eftersom der intet signal er, kan der kun ses film på tv'et. Han deler huset med sin hvide kat, Morrison.

Antal indlæg : 36


Tilbage til toppen Go down

EMNESØGNING PPL :) Empty Sv: EMNESØGNING PPL :)

Indlæg af Tommy Ayres Ons 21 Jan 2015 - 14:53

Alessa: Er helt enig; et grundplot eller en relation af en art, er oftest essentiel, hvis emnet skal overleve 'the honeymoon-fase', men smider lige en PB din vej, så kan vi brainstorme os frem til noget interessant :)
Tommy Ayres
Tommy Ayres
Novice (Rank 1)

Bosted : Quatre.

Antal indlæg : 2


Tilbage til toppen Go down

EMNESØGNING PPL :) Empty Sv: EMNESØGNING PPL :)

Indlæg af Nanna Ons 21 Jan 2015 - 21:44

Velkommen til :D Håber du kan lide stedet! *pudser og polerer det til dit skue*
Jeg er i hvert fald frisk :)
Nanna er en ubehøvlet lille mennesketøs som ikke er bange af sig. Hun får tit rodet sig ud i en masse bøvl, da hun ikke forstår begrebet i at holde mund eller trække sig mens legen er god.
Jeg har også et par andre karakterer hvis det skulle være ^^
Nanna
Nanna
Competent (Rank 11)

Bosted : Hun har fundet et døsforladt og faldefærdigt 'hus' i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 411


Tilbage til toppen Go down

EMNESØGNING PPL :) Empty Sv: EMNESØGNING PPL :)

Indlæg af Tommy Ayres Ons 21 Jan 2015 - 22:29

Jo tak, er langsomt ved at falde til~ men tænker da, at et møde imellem Tommy og Nanna kunne blive eksplosivt (in a positive way! No negativity) :D Skal vi brainstorme over PB?
Tommy Ayres
Tommy Ayres
Novice (Rank 1)

Bosted : Quatre.

Antal indlæg : 2


Tilbage til toppen Go down

EMNESØGNING PPL :) Empty Sv: EMNESØGNING PPL :)

Indlæg af Nanna Tors 22 Jan 2015 - 12:15

Det synes jeg vi skal gøre :D
Nanna
Nanna
Competent (Rank 11)

Bosted : Hun har fundet et døsforladt og faldefærdigt 'hus' i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 411


Tilbage til toppen Go down

EMNESØGNING PPL :) Empty Sv: EMNESØGNING PPL :)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum