Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
A wolf in need of some topics!! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
A wolf in need of some topics!! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
A wolf in need of some topics!! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
A wolf in need of some topics!! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
A wolf in need of some topics!! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
A wolf in need of some topics!! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
A wolf in need of some topics!! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
A wolf in need of some topics!! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
A wolf in need of some topics!! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
A wolf in need of some topics!! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

A wolf in need of some topics!!

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

A wolf in need of some topics!! Empty A wolf in need of some topics!!

Indlæg af Gæst Søn 15 Feb 2015 - 20:08

I might be searching for someone like you!

So people, nu er Genevieve klar til at komme ud og lege :D Efter en lang pause, har jeg valgt at træde frem igen, og denne gang med en ren tavle.  Så mennesker kom nu endelig og skriv ind, red mig fra min kedsomhed og giv mig noget at lave! please? Vi har alle brug for en eller anden form for underholdning, so why not write in? It would really make my day... and I have cake :)

Magiske krav

- Længder. Nu skriver jeg selv en god længde på omkring de 400 ord, det variere meget, da jeg kan komme langt højere end dette hvis blot der er en eller anden form for inspiration. Så da jeg selv ligger oppe i de hundrede, håber jeg da også de jeg emner med selv ligger der oppe :D

- Vold. Nu er tøsen jo gravid, så sker der nogen form for vold, skal barnet helt ikke komme til skade. Selvfølgelig kan der ske vold, hun kan godt blive skåret lidt i, dog i øjeblikket ikke til ekstremerne. Når først barnet er født kan hun skam sagtens få det af den værre del.

- Komma, punktum. I'm not perfect and neither are you, men ja jeg vil da bare gerne have de er der. Skidt med det ikke er perfect, mit er højst tænkelig heller ikke, men bare sæt dem... hellere at der er for meget end for lidt :D

- Stavning. uhh på det punkt kan jeg blive helt bims hvis det ikke er i orden, jeg hader selv hvis jeg opdager jeg har lavet en stavefejl, så please bare stav nogenlunde korrekt.

- Anime. Jeg har intet imod folk vælger at få denne slags fc, men jeg bryder mig ikke om at emne med en der ikke har IRL FC. Det lyder måske lidt ondt af mig, men jeg kan ikke selv få min kreativitet frem også ødelægger det vel emnet...


About the girl

Genevieve er en fuldblodsvarulv, som voksede op i en lille flok oppe i Canada. Hun kommer fra den fransk talende del af Canada og har derfor talt Fransk en god del af sit liv nu. Hun er modsat mange andre varulve ganske rolig, hun ar blid, venlig og utrolig kærlig omkring andre, specielt børn [måske fordi hun selv er gravid]. Dog er hun også en  varulv, så temperament har hun meget af, så pis hende af og du er sikker på at få en sur varulv efter dig, med de sygeste humørsvingninger. Hun er som sagt gravid, omkring de 7-8 måneder [er dog ikke sikker endnu, så plus minus] dette gør at hun nok kan virke meget reserveret fordi hun vil beskytte sit barn. Derudover er hun vel bare en omsorgsfuld kvinde, der hellere end gerne vil hjælpe andre i nød, hun kan dog ikke ligefrem lave de største slåskampe grundet en stor mave og chancen for at skade barnet inde i maven.
[hvis i ønsker at vide mere om hende, så skriv da endelig]


Searching

- Dark moon. Hun ejer en lille hyggelig cafe inde i terre, hvor i hun også arbejder. Dette er en cafe hvor der ofte bliver set varulve, da dette mere eller mindre er et sted for dem, hvor de kan slappe af og bare være sig selv. Dog er mennesker også tilladte. Til denne cafe søger jeg medarbejdere, nogle som ikke har et job og som ikke just ønsker et job med alt for meget gang i. Der er enlig ikke nogle krav til dette, man kan skam godt være aspara også arbejde der, bare man laver noget så kan man skam sagtes arbejde der :D

- Daddy. Nu er hun jo gravid, så derfor søger jeg en hun måske har haft noget kørende med i længere tid eller måske bare i en kort periode. Vedkommende behøver ikke at skulle være i barnets liv, men det nu rart at få et ansigt på babyens far. Kravene til dette er at man i hvert fald har været seksuel aktiv med hende [siger lidt sig selv] ellers er der ikke de helt store.

- Flirts/mulige forhold. Hun har aldrig rigtig været en for bare at have one night stands, så en mulig flirt der måske udvikler sig, dem kan man jo altid have sig af. Vedkommende skal så være klar på at hun er gravid og derfor hvis de skal være sammen, skal han også kunne tage at der en baby på vej. Der er ikke just nogle krav for denne, hun er til alle slags racer og endda begge køn.

- Venner. Alle har jo brug for venner, selv en gravid varulv. Om dette så er gamle venner eller nye bekendskaber... ja det hele er tilladt :) Hun er ikke helt ufattelig tillidsfuld, men hvem er også det overfor fremmede? så med tiden skal hun nok åbne op og hvem ved så hvad der sker :P

- Andre ideer. Ja det var nok hvad jeg lige havde at byde på, så hvis i har nogle ideer så kom da endelig med dem :)

Jeg håber at høre fra jer :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A wolf in need of some topics!! Empty Jeg skriver gerne hvis du vil ^^

Indlæg af Gæst Søn 15 Feb 2015 - 22:10

Hey^^ jeg er godt nok ny her så kender ik helt "reglerne" men din figur lyder virkelig  interessant og jeg er med på den værste (Sorry hvis det lød lidt for direkte^^') så hvis du er klar på et emne, skriver du bare :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A wolf in need of some topics!! Empty Sv: A wolf in need of some topics!!

Indlæg af Gæst Søn 15 Feb 2015 - 22:14

Marckus skrev:Hey^^ jeg er godt nok ny her så kender ik helt "reglerne" men din figur lyder virkelig  interessant og jeg er med på den værste (Sorry hvis det lød lidt for direkte^^') så hvis du er klar på et emne, skriver du bare :)

hvad er der ikke at forstå? :) altså jeg ville gerne emne med dig! men det er bare, jeg er lidt imod at emne med folk som ikke har IRL fc...men vi kan godt prøve!

Så hvad har du af ideer til plot?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A wolf in need of some topics!! Empty Sv: A wolf in need of some topics!!

Indlæg af Gæst Søn 15 Feb 2015 - 22:25

nu stiller jeg muligvis et ret dumt spørgsmål^^' men IRL fc er info om mig, ik? for ville gerne skriv dem på min profil ved bare ik hvordan jeg retter det XD

Med hensyn til plot tænkte jeg det kunne være sjovt hvis Marckus på den ene eller anden måde fik job i den cafe som Genevive ejer og hun kunne måske vise ham noget af byen? da han lige er flyttet der til.
og så kunne der bygges et venskab og måske mere ud fra det, hvis du har lyst?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A wolf in need of some topics!! Empty Sv: A wolf in need of some topics!!

Indlæg af Gæst Søn 15 Feb 2015 - 22:27

kender du ikke sætningen: der er ingen dumme spørgsmål!
nej nej slet ikke, når jeg snakker om IRL FC så snakker jeg om Faceclaim...f. eks har jeg Phoebe Tonkin som Fc. Da hun er en levende person, kan man kalde hende for en IRL FC..hvor du har et billede [ganske pænt billede], men stadigvæk et billede...

mhh jo det kunne han vel godt! SÅ vi tager jobsamtalen?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A wolf in need of some topics!! Empty Sv: A wolf in need of some topics!!

Indlæg af Eleanor Søn 15 Feb 2015 - 22:31

Hej! : D

Jeg vil med glæde også gerne emne med dig Angående plot tænker jeg at de godt kunne være gamle gode veninder? Måske noget med at de mistede kontakt og så finder de hinanden igen?
Eleanor
Eleanor
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En villa i Terre.

Antal indlæg : 140


Tilbage til toppen Go down

A wolf in need of some topics!! Empty Sv: A wolf in need of some topics!!

Indlæg af Gæst Søn 15 Feb 2015 - 22:32

Eleanor skrev:Hej! : D

Jeg vil med glæde også gerne emne med dig Angående plot tænker jeg at de godt kunne være gamle gode veninder? Måske noget med at de mistede kontakt og så finder de hinanden igen?

jamen hej!!

gamle veninder fungere helt fint for mig! Hvor længe har de kendt hinanden og hvornår stoppede de med at se hinanden?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A wolf in need of some topics!! Empty Sv: A wolf in need of some topics!!

Indlæg af Eleanor Man 16 Feb 2015 - 7:47

Tænker de kunne have kendt hende fra de var små? Den sidst ved jeg så ikke helt c:
Eleanor
Eleanor
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En villa i Terre.

Antal indlæg : 140


Tilbage til toppen Go down

A wolf in need of some topics!! Empty Sv: A wolf in need of some topics!!

Indlæg af Gæst Man 16 Feb 2015 - 8:28

jobsamtale lyder helt find ^^
men vil du have noget i mod at begynde? bare så jeg ved hvordan du laver emner og hvordan jeg bedst griber det an :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A wolf in need of some topics!! Empty Sv: A wolf in need of some topics!!

Indlæg af Gæst Tirs 17 Feb 2015 - 17:07

Eleanor skrev:Tænker de kunne have kendt hende fra de var små? Den sidst ved jeg så ikke helt c:

Hun er fra den fransktalende del af Canada og boede i en pack op der. Altså jeg er åben for ideen, men nu ved jeg ikke hvor godt det ville passe ind...?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A wolf in need of some topics!! Empty Sv: A wolf in need of some topics!!

Indlæg af Gæst Tirs 17 Feb 2015 - 17:08

Marckus skrev:jobsamtale lyder helt find ^^
men vil du have noget i mod at begynde? bare så jeg ved hvordan du laver emner og hvordan jeg bedst griber det an :)

øhm jo det kan jeg vel godt...jeg sender linket med en pm når jeg finder tiden til at lave det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A wolf in need of some topics!! Empty Sv: A wolf in need of some topics!!

Indlæg af Eleanor Tirs 17 Feb 2015 - 17:09

Hvornår kom til byen?
Eleanor
Eleanor
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En villa i Terre.

Antal indlæg : 140


Tilbage til toppen Go down

A wolf in need of some topics!! Empty Sv: A wolf in need of some topics!!

Indlæg af Eleanor Tirs 17 Feb 2015 - 17:35

Bedre idé!

Hun kan godt have boet i Canada som mindre
Eleanor
Eleanor
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En villa i Terre.

Antal indlæg : 140


Tilbage til toppen Go down

A wolf in need of some topics!! Empty Sv: A wolf in need of some topics!!

Indlæg af Gæst Tirs 17 Feb 2015 - 17:55

Eleanor skrev:Bedre idé!

Hun kan godt have boet i Canada som mindre

Jamen okay, jeg tænker at Eleanor måske var en ven af Genevieves familie?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A wolf in need of some topics!! Empty Sv: A wolf in need of some topics!!

Indlæg af Eleanor Tirs 17 Feb 2015 - 17:59

Yup, så de kunne godt være flyttet tættere på dem i Canada på grund af Eleanor's forældre arbejde? Så skulle Genevieves forældre passe på hende?
Eleanor
Eleanor
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En villa i Terre.

Antal indlæg : 140


Tilbage til toppen Go down

A wolf in need of some topics!! Empty Sv: A wolf in need of some topics!!

Indlæg af Gæst Tirs 17 Feb 2015 - 18:03

Eleanor skrev:Yup, så de kunne godt være flyttet tættere på dem i Canada på grund af Eleanor's forældre arbejde? Så skulle Genevieves forældre passe på hende?

netop! også voksede de to nærmest op sammen...[hvis du har lyst] kan de have et søskende bånd til hinanden?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A wolf in need of some topics!! Empty Sv: A wolf in need of some topics!!

Indlæg af Eleanor Tirs 17 Feb 2015 - 18:04

Yup! Den er jeg med på : D
Eleanor
Eleanor
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En villa i Terre.

Antal indlæg : 140


Tilbage til toppen Go down

A wolf in need of some topics!! Empty Sv: A wolf in need of some topics!!

Indlæg af Gæst Tirs 17 Feb 2015 - 18:07

Eleanor skrev:Yup! Den er jeg med på : D

perfekt!
Okay de voksede op sammen, har et søskende bånd til hinanden...og de ser stadigvæk hinanden?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A wolf in need of some topics!! Empty Sv: A wolf in need of some topics!!

Indlæg af Eleanor Tirs 17 Feb 2015 - 18:09

Tænker at efter Eleanor flyttede fra Canada at de har set hinanden nogle gange og snakke et del?
Eleanor
Eleanor
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En villa i Terre.

Antal indlæg : 140


Tilbage til toppen Go down

A wolf in need of some topics!! Empty Sv: A wolf in need of some topics!!

Indlæg af Gæst Tirs 17 Feb 2015 - 18:10

Eleanor skrev:Tænker at efter Eleanor flyttede fra Canada at de har set hinanden nogle gange og snakke et del?

De kunne jo holde kontakten igennem mobil

så hvordan skal de mødes igen?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A wolf in need of some topics!! Empty Sv: A wolf in need of some topics!!

Indlæg af Eleanor Tirs 17 Feb 2015 - 18:11

Nemlig : ) Via hendes cafe?
Eleanor
Eleanor
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En villa i Terre.

Antal indlæg : 140


Tilbage til toppen Go down

A wolf in need of some topics!! Empty Sv: A wolf in need of some topics!!

Indlæg af Gæst Tirs 17 Feb 2015 - 18:15

Eleanor skrev:Nemlig : ) Via hendes cafe?

det lyder som en plan!!!
gider du lave emnet?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A wolf in need of some topics!! Empty Sv: A wolf in need of some topics!!

Indlæg af Eleanor Tirs 17 Feb 2015 - 18:19

Tænker det ville være lettere med at hun kom ind og bestilt ved Genevieve?
Eller hvor lægger cafen?
Eleanor
Eleanor
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En villa i Terre.

Antal indlæg : 140


Tilbage til toppen Go down

A wolf in need of some topics!! Empty Sv: A wolf in need of some topics!!

Indlæg af Gæst Tirs 17 Feb 2015 - 18:20

Eleanor skrev:Tænker det ville være lettere med at hun kom ind og bestilt ved Genevieve?
Eller hvor lægger cafen?

caféen ligger i terre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A wolf in need of some topics!! Empty Sv: A wolf in need of some topics!!

Indlæg af Eleanor Tirs 17 Feb 2015 - 19:01

Super, laver nok først i morgen tidligt : D
Eleanor
Eleanor
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En villa i Terre.

Antal indlæg : 140


Tilbage til toppen Go down

A wolf in need of some topics!! Empty Sv: A wolf in need of some topics!!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum