Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
BRING ALL THE BITCHES! {EMNESØGNING} EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
BRING ALL THE BITCHES! {EMNESØGNING} EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
BRING ALL THE BITCHES! {EMNESØGNING} EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
BRING ALL THE BITCHES! {EMNESØGNING} EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
BRING ALL THE BITCHES! {EMNESØGNING} EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
BRING ALL THE BITCHES! {EMNESØGNING} EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
BRING ALL THE BITCHES! {EMNESØGNING} EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
BRING ALL THE BITCHES! {EMNESØGNING} EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
BRING ALL THE BITCHES! {EMNESØGNING} EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
BRING ALL THE BITCHES! {EMNESØGNING} EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

BRING ALL THE BITCHES! {EMNESØGNING}

3 deltagere

Go down

BRING ALL THE BITCHES! {EMNESØGNING} Empty BRING ALL THE BITCHES! {EMNESØGNING}

Indlæg af Blake Tors 5 Mar 2015 - 0:44

'SUP MORONS?
Før jeg for alvor slår hul på den her emnesøgning, vil jeg lige advare om, at hvis du ikke er særlig begejstret for tråde, der indeholder sex, blod, vold eller andre makabre, upassende ting for børn, så...

BRING ALL THE BITCHES! {EMNESØGNING} 093

Hah, nah I'm just messin' around with ya. Men jeg lægger dog ikke skjul på, at det uden tvivl er den slags emner, jeg søger flest af. Der skal gerne ske noget jo!

But enough talking already! Let's get started, shall we?

Jeeeeeg... søger i egentlig alt, men nogle ting søger jeg som sagt mere end andre. Fjender frem for venner, og flirts frem for faste forhold. You can't tame this handsome devil, baby.

Welly, welly, well, well. Det kom vi ikke meget længere med, gjorde vi? Want me to be more precise? Fiiiiine!
Så klatter jeg da lige nogle plots/måske-nærmere-relationer på også

NUMERO UNO! - Eftersom Blake her blev nødt til at efterlade sit gamle sted af lad os bare sige uvisse årsager, har han ikke rigtig noget sted at være. Derfor synes jeg, det ville være fedt, hvis han crashede hos nogen. Dette kræver nok, som den eneste, at der bliver udviklet tæt bånd. Jeg snakker ikke om kærlighed, men et meget fortroligt bånd. Medmindre Blake skal gå og være enormt hemmelighedsfuld overfor denne husly-giver - se dét kunne egentlig også være temmelig nice! Men jeg skal i hvert fald bruge en - mand eller kvinde, doesn't matter - som er villig til at lukke den her djævel ind i deres hjem. Hvor længe han bliver, det vil tiden vise.

NUMERO DOS! - En fjende! En værdig fjende! Det ville faktisk være vældig passende, hvis dette var en engel, da der ikke rigtig er andre racer, der kan gøre den store skade på ham. Præcis hvordan det fjendtlige forhold skal udvikle sig og alle de andre spændende detaljer, kan vi tage over pm, men det ville være sprødt med noget modstand for en gangs skyld. Nogen som han ikke umiddelbart lige kan klare.

NUMERO TRES! - Ofre! Mange ofre! En, to, mange! Nogle nyder at se komedieserier i TV som underholdning, andre holder af at torturere og kidnappe unge kvinder - som ham her! BRING ALL THE BITCHES! {EMNESØGNING} Desismileys_3573

NUMERO QUARTOOO! - This one needs a drum roll. DDDRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.........!!!...DDDDRRRRRRRRRRRRRRR....... Det ultimative stalking-offer! A guy needs a hobby doesn't he?! Hans sidste gik lidt i stykker... (host, this) Dette vil være en kvinde, som han har skygget i længere tid og til sidst ender med at opsøge, face-to-face. Det her plot bliver - forhåbentlig - et længerevarende ét, som både kan udvikle sig i en god og en dårlig retning - nah just messing witcha again, det kan selvfølgelig kun udvikle sig skidt! Så, hvis du sidder med en karakter, der godt kunne trænge til at få spicet sin hverdag lidt op i form af en kombination af psykisk og fysisk lidelse, Blake's the man you're looking for. Come on. You know y'want to. It'll be great fun. For him at least BRING ALL THE BITCHES! {EMNESØGNING} Sm-smiley_215663
Okay, den smiley var måske lidt upassende. But hey, you can't say I didn't warn ya!

And that's the end of that! Jeg kunne nok have fundet på en masse andet, men hvad skulle du så lave? Mulighederne er uendelige. Det her er Di Morga for Hell's sake! Find gerne på et eller andet awesome selv og del det med mig, hvis ikke du synes noget af det, jeg skrev, passer til din karakter, men alligevel er interesseret i et emne.

WELP, I'M OUT.

BRING ALL THE BITCHES! {EMNESØGNING} 2ldu8og
Blake
Blake
Beginner (Rank 4)

Bosted : Blake har på nuværende tidspunkt ikke nogen fast bopæl og springer derfor fra motel til motel. Han har tidligere resideret i boligkvarteret Logement, hvor hans hus nu ligger forfaldent hen, indklistret i afspærringsbånd.

Antal indlæg : 46


Tilbage til toppen Go down

BRING ALL THE BITCHES! {EMNESØGNING} Empty Sv: BRING ALL THE BITCHES! {EMNESØGNING}

Indlæg af Gæst Tors 5 Mar 2015 - 1:10



* Rækker højre hånd i vejret *

I´m so game on, but i don't have any plot ideas

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

BRING ALL THE BITCHES! {EMNESØGNING} Empty Sv: BRING ALL THE BITCHES! {EMNESØGNING}

Indlæg af Gysbert Tors 5 Mar 2015 - 1:43

Hvis Blake ikke er alt for kræsen med hvor han sover, kan Gysbert sagtens finde et hjørne til ham i dagligstuen. Gremlinen kan til tider godt være lidt knotten, men han er lidt alene i en meget stor by.
Gysbert
Gysbert
Novice (Rank 1)

Bosted : Grillen. Har en meget lille dagligstue i bagrummet, og han sover i en lille lufttæt kasse.

Antal indlæg : 10


Tilbage til toppen Go down

BRING ALL THE BITCHES! {EMNESØGNING} Empty Sv: BRING ALL THE BITCHES! {EMNESØGNING}

Indlæg af Blake Clearwater Tors 5 Mar 2015 - 8:56

Blake kan også crashe, hos Blake. Tror de ville have en fest sammen :P
Blake Clearwater
Blake Clearwater
Beginner (Rank 5)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 55


Tilbage til toppen Go down

BRING ALL THE BITCHES! {EMNESØGNING} Empty Sv: BRING ALL THE BITCHES! {EMNESØGNING}

Indlæg af Blake Tors 5 Mar 2015 - 13:19

Ah schweet!
Sender lige en pm til dig, Kajika. Så må vi se, om ikke vi kan hitte på et eller andet awesome plot sammen!

Årh, det er svært at sige nej til. Hvem vil dog ikke have en gremlin som bofælle? I know I do! Du får også lige en pm.

Blake (love the name): Tja, ind til videre ser det ud som om, den post er blevet besat. Det er dog en mulighed, at min Blake på et senere tidspunkt crasher hos din Blake! Men det skal da ikke stoppe dem I at mødes anyway, så din indbakke smider jeg også lige en besked i!
Edit: Jeg aner ikke hvorfor, men jeg kan ikke sende dig en pm, så det må blive dig, der sender mig en.
Blake
Blake
Beginner (Rank 4)

Bosted : Blake har på nuværende tidspunkt ikke nogen fast bopæl og springer derfor fra motel til motel. Han har tidligere resideret i boligkvarteret Logement, hvor hans hus nu ligger forfaldent hen, indklistret i afspærringsbånd.

Antal indlæg : 46


Tilbage til toppen Go down

BRING ALL THE BITCHES! {EMNESØGNING} Empty Sv: BRING ALL THE BITCHES! {EMNESØGNING}

Indlæg af Gæst Tors 5 Mar 2015 - 13:48

Jeg vil da gerne være til rådighed, hvis du har lyst naturligvis.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

BRING ALL THE BITCHES! {EMNESØGNING} Empty Sv: BRING ALL THE BITCHES! {EMNESØGNING}

Indlæg af Blake Tors 5 Mar 2015 - 14:25

Et styks pm sendt afsted til dig!...Om lidt!
Blake
Blake
Beginner (Rank 4)

Bosted : Blake har på nuværende tidspunkt ikke nogen fast bopæl og springer derfor fra motel til motel. Han har tidligere resideret i boligkvarteret Logement, hvor hans hus nu ligger forfaldent hen, indklistret i afspærringsbånd.

Antal indlæg : 46


Tilbage til toppen Go down

BRING ALL THE BITCHES! {EMNESØGNING} Empty Sv: BRING ALL THE BITCHES! {EMNESØGNING}

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum