Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
nyt sted, nyt liv! - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
nyt sted, nyt liv! - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
nyt sted, nyt liv! - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
nyt sted, nyt liv! - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
nyt sted, nyt liv! - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
nyt sted, nyt liv! - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
nyt sted, nyt liv! - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
nyt sted, nyt liv! - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
nyt sted, nyt liv! - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
nyt sted, nyt liv! - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

nyt sted, nyt liv!

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

nyt sted, nyt liv! - Page 2 Empty Sv: nyt sted, nyt liv!

Indlæg af Gæst Tors 15 Apr 2010 - 19:50

Yuuki kiggede stille på Nero i det hun stille slog sine guld farvede vinger ud og fløj op ved hans side og kiggede stille på ham i det hun tog om ham blidt og kiggede på huset og sagde mens hun holdte blidt om ham"hvad? er det her for et sted søde??" hun kiggede med lidt store øjne mod det store hus og rødmede let over at spørge så meget i det hun slap ham og strøg sit hår til siden, hendes vinger var blevet lidt større end sidst

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt sted, nyt liv! - Page 2 Empty Sv: nyt sted, nyt liv!

Indlæg af Gæst Tors 15 Apr 2010 - 19:55

Nero smilede og åbnede vinduet, smuttede indenfor og hans vinger forsvandt, han kiggede ud på hende, og rakte hende hans hånd, "sandsynligvis mit gamle hjem!" han snakkede stille og var ganske spændt, han måtte ikke vække sin familie, han kunne ikke se dem igen, trængen til at dræbe dem ville bare blive for stor igen, han havde allerede dræbt dem en gang, men dengang havde han genoplivet dem og slettet hukommelsen af det igen, denne gang ville det blive farvel, han tilhørte en ny verden, og han kunne ikke hænge i sine dødeliges forældres skørter mere, han måtte klare sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt sted, nyt liv! - Page 2 Empty Sv: nyt sted, nyt liv!

Indlæg af Gæst Tors 15 Apr 2010 - 20:00

Yuuki tog i mod hans hånd og slog vingerne ind og kiggede stille på Nero i det med at han sagde det var hans gamle hjem, hun tog stille rundt om hans kinder og kiggede ham i øjnene og hviskede, "Nero! kan du huske dit eget hjem?? seriøs er det virkelig rigtigt??" hun smilede kært og kiggede rundt i rummet og sagde"hvad skal vi så lave her skal du mødes med dem eller se dem Nero??" hun strøg sit hår til siden og kiggede mod nero i det hun stille strøg hans hår til siden og smilede glad

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt sted, nyt liv! - Page 2 Empty Sv: nyt sted, nyt liv!

Indlæg af Gæst Tors 15 Apr 2010 - 20:20

Nero så trist på hende, "jeg kan ikke tvinge dem med mig ind i denne verden jeg er en del af, jeg skal bare sige farvel!" han smilede og lagde en finger mod hendes læber og smuttede ganske hurtigt hen af en gang, han var ikke ufattelig stille, men heller ikke larmende, han smuttede ind i et værelse, det var klart en piges og der lå da også en pige på omkring 12 i sengen, hendes hår var ravsort, og hun havde lidt nogle af Neros ansigts træk, han smilede og lænte sig stille ind over hende, kyssede hende på panden og aede hende stille i håret, hun åbnede stille øjnene men faldt i søvn igen sekundtet efter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt sted, nyt liv! - Page 2 Empty Sv: nyt sted, nyt liv!

Indlæg af Gæst Tors 15 Apr 2010 - 20:50

Yuuki kiggede stille på nero og rødmede i det hun stille nikkede og så lidt rundt i det hun stille begav sig til at kigge lidt rundt i værelset, hun så på pigen da hun kom ind i værelset og gik stille ud da han havde kysset hende og sagde"hmm?? er det din lille søster nero jeg vidste ikke du havde en lille søster og det fantastisk du kan huske ting måske kan du også huske hvem der dræbte dig eller noget" hun strøg sit hår til siden og kiggede undersøgende på nero

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt sted, nyt liv! - Page 2 Empty Sv: nyt sted, nyt liv!

Indlæg af Gæst Tors 15 Apr 2010 - 21:53

Nero smilede og rejste sig op, han tog roligt Yuuki ud af værelset og smilede til hende, "snak når vi er ude, det ville blive kaos hvis de bliver vækket nu!"[ /b] han smilede til hende og førte hende roligt med genenm huset og ind til sine forældres værelser, faderen havde det sorte hår, men moderen havde både pigens og Nero's træk, hun havde også rødt hår, og Nero kiggede roligt på dem, og forsvandt så, han førte igen Yuuki med hen til vinduet, og åbnede det, han smilede og nikkede ud af det, [b]"vi må hellere smutte nu, damerne først!" han kiggede venligt på hende og smilede venligt til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt sted, nyt liv! - Page 2 Empty Sv: nyt sted, nyt liv!

Indlæg af Gæst Tors 15 Apr 2010 - 22:33

Yuuki smilede sødt og tog vingerne ud og fløj ud der fra og kiggede efter Nero og sagde da han kom ud der fra"nero er det din familie hvor er de dog søde men... men hvorfor vil du ikke hilse på dem er der noget du holder hemmeligt for mig ?? nero..." hun kíggede lidt på ham i det hun stille strøg håret væk fra ansigtet og landet ikke lagt der fra huset og så lettere alvorligt på nero og sukkede over at vide han ikke sagde noget til sine forældre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt sted, nyt liv! - Page 2 Empty Sv: nyt sted, nyt liv!

Indlæg af Gæst Tors 15 Apr 2010 - 22:43

Nero smilede til hende og fløj efter, han lukkede vinduet med Magi, og fløj ned til hende, hans vinger forsvandt og han smilede roligt til hende, "jeg havde glemt dem, jeg husker kun siluetter endnu, skygger, og jeg kan huske episoden med min død, men ikke bestemte detaljer endnu!" han sukkede og kiggede på hende, "jeg har været væk i 2 måneder, de skal videre, og jeg kan ikke lade andre udødelige finde dem, de skal ikke leve i min verden, det kan jeg ikke byde dem!" han smilede venligt og krammede hende, venligt og smuttede roligt hen under et tag igen fra regnen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt sted, nyt liv! - Page 2 Empty Sv: nyt sted, nyt liv!

Indlæg af Gæst Tors 15 Apr 2010 - 22:50

Yuuki kiggede stille på nero og tog om ham og sagde"ååårh nero jeg?? det vidste jeg ikke var det derfor du forsvandt den dag og pludselig bare var helt væk fra mig??" hun smilede og sagde"jeg tror faktisk os at Lucifer han savner dig lidt i var altid sååå brødre agtig over for hinanden og sådan men nogen gange var i os lidt barske over for hinanden men jeg kan ikke fatte du ikke mere ser ham som en ven men som en slags demon agtig ting??" hun kiggede lettere undrende på nero og gik os under taget og tog vingerne ind

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt sted, nyt liv! - Page 2 Empty Sv: nyt sted, nyt liv!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum