Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Det smukke vand, den smukke himmel, og den smukke sø....-stefan EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Det smukke vand, den smukke himmel, og den smukke sø....-stefan EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Det smukke vand, den smukke himmel, og den smukke sø....-stefan EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Det smukke vand, den smukke himmel, og den smukke sø....-stefan EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Det smukke vand, den smukke himmel, og den smukke sø....-stefan EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Det smukke vand, den smukke himmel, og den smukke sø....-stefan EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Det smukke vand, den smukke himmel, og den smukke sø....-stefan EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Det smukke vand, den smukke himmel, og den smukke sø....-stefan EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Det smukke vand, den smukke himmel, og den smukke sø....-stefan EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Det smukke vand, den smukke himmel, og den smukke sø....-stefan EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Det smukke vand, den smukke himmel, og den smukke sø....-stefan

Go down

Det smukke vand, den smukke himmel, og den smukke sø....-stefan Empty Det smukke vand, den smukke himmel, og den smukke sø....-stefan

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 21:06

Tid. 23.45
Sted. Søen
Dato. 4 Juni
Omgivelser. Hvad der nu er ved en sø....
Vejr. Nymåne, lidt dejlig kold vind
________

Ester sad ved søen og nynnnede. Hendes smukke rødbrune hår var sat op i en heste-hale. Hendes hud var solbrænt, og hendes øjne så tyrkis blå som det smukke rene vand. Hun nynnede en smuk vuggevise som hendes mor plejede at synge for hende da hun var lille.
Ester var meget glad for søen. Hun havde været der så meget fra hun blev 2 til hun kom på børnehjem som 5 årig. Hun havde ikke været ved søen i snart 12 år. Det var første gang i de 12 år.

Hendes øjne funklede og hendes hår flavrede. Hun smilte stille da der ploppede en fisk op af vandet og da der gik en hjort og frak vand fra søens kølige vand. Der kom en familie af kaniner hen til hende og hun gav dem hver nogle gulerødder. Der var 5 små unger og en mor.

Hun rettede sig op og så igen ud over den smukke sø og derefter næsten under det smukke vand og så op på den dejlig mørke himmel. Hun havde en brun kjole på. Der var et grønt bælte om maven.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det smukke vand, den smukke himmel, og den smukke sø....-stefan Empty Sv: Det smukke vand, den smukke himmel, og den smukke sø....-stefan

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 21:11

stefan kom gående mod søen fra et mørkt sted bag hende og gik op bag hende "hva laver en frisk ung pige her ude"sagde han drilsk. Han smilede ondt og drisk til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det smukke vand, den smukke himmel, og den smukke sø....-stefan Empty Sv: Det smukke vand, den smukke himmel, og den smukke sø....-stefan

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 21:14

Det gav et sæt i hende da der var en der talte til hende. Hun vendte sig mod ham med store øjne. "øhh..jeg øhh....vil bare lige lidt væk fra børnehjemmet..." sagde hun usikkert og så på drengen. Hendes dejlige øjne funklede stadig mens hun smilte usikkert.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det smukke vand, den smukke himmel, og den smukke sø....-stefan Empty Sv: Det smukke vand, den smukke himmel, og den smukke sø....-stefan

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 21:17

hans kolde latter kom frem og han så bare på hende "javel så"sagde han drilsk og ondt til hende "kan du gætte hvad jeg er"sagde han og lagde hovedet på skrå med et drilsk smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det smukke vand, den smukke himmel, og den smukke sø....-stefan Empty Sv: Det smukke vand, den smukke himmel, og den smukke sø....-stefan

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 21:19

"Øhh...vampyr?" gættede hun med et sødt smil og hovedet på skrå. Hun rejste sig og gik lidt tættere på ham. Hendes bare tæer nød det bløde sand, og hun holdt skoende i hånden.
Hendes kjole blæste op og hun tog fat rundt om den for ikke at den skulle flyve helt op omkring hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det smukke vand, den smukke himmel, og den smukke sø....-stefan Empty Sv: Det smukke vand, den smukke himmel, og den smukke sø....-stefan

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 21:22

han smilede stadig drilsk men han var ikke den der onde satan der ville bide vis han fik chancen (?staves). "Mit navn er Stefan"sagde han og smilede til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det smukke vand, den smukke himmel, og den smukke sø....-stefan Empty Sv: Det smukke vand, den smukke himmel, og den smukke sø....-stefan

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 21:24

Hun smilte også. "Jeg hedder Ester!" sagde hun blidt. Hun lagde mærke til at hans onde latter ikke var der.

//Det staves sådan//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det smukke vand, den smukke himmel, og den smukke sø....-stefan Empty Sv: Det smukke vand, den smukke himmel, og den smukke sø....-stefan

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 21:27

han så bare til hende og satte sig på en sten og så nd i jorden med et trist smil. Faktisk ved han ikke hvad der har været sket mens hans øjne har været røde og skammer sig over hvad han har haft gjordt ved andre mennesker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det smukke vand, den smukke himmel, og den smukke sø....-stefan Empty Sv: Det smukke vand, den smukke himmel, og den smukke sø....-stefan

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 21:28

Ester gik hen og lagde en hånd på hans ryg. "Hvad er der dog galt?" spurgte hun forbavset med et lidt trist smil på hans vejne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det smukke vand, den smukke himmel, og den smukke sø....-stefan Empty Sv: Det smukke vand, den smukke himmel, og den smukke sø....-stefan

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 21:40

"jeg har gjordt forykteleige ting"sagde han og så på hende "jeg husker intet efter min tang har taget over og mie øjne har været røde"sagde han trist "jeg ser først hvad jeg har gjordt efter når jeg kommer til mig selv"sagde han trist

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det smukke vand, den smukke himmel, og den smukke sø....-stefan Empty Sv: Det smukke vand, den smukke himmel, og den smukke sø....-stefan

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 21:44

"Er du dig selv nu?" spurgte hun og så ham i øjnene. Hun smilte trøstede og aede hans ryg. "Såså, det skal nok gå, jeg har også stukket folk ned med mit elver-svær op til mange gange!" sagde hun med et lille grin mens hun stadig aede hans ryg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det smukke vand, den smukke himmel, og den smukke sø....-stefan Empty Sv: Det smukke vand, den smukke himmel, og den smukke sø....-stefan

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum