Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots] EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots] EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots] EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots] EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots] EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots] EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots] EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots] EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots] EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots] EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots]

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots] Empty Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots]

Indlæg af Kolya Man 6 Apr 2015 - 22:21

Hej derude!

Eftersom at jeg er helt ny på siden her, søger jeg, gerne en masse!, bekendtskaber til min nye karakter Kolya!
Han har tidligere gået på en designskole i textil og mode i Moskva inden han kom hertil, og det kan give grundlag for tidligere bekendtskaber hvis det skulle friste - det kunne også være ganske sjovt ; )

Søger hovedsageligt venner og gerne et par flirts (jo flere jo bedre tihi)

Hold jer endelig ikke tilbage! : )


Sidst rettet af Kolya Ons 22 Apr 2015 - 19:49, rettet 1 gang
Kolya
Kolya
Novice (Rank 1)

Bosted : I en lille 3-værelses ikke så langt fra havnen.

Antal indlæg : 8


Tilbage til toppen Go down

Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots] Empty Sv: Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots]

Indlæg af Gæst Tirs 7 Apr 2015 - 9:44

Jamen velkommen til! Hvis du har spørgsmål omkring noget, du ikke helt forstår, skal du være velkommen til at sende mig en besked.
Og så vil jeg da også lige byde dig velkommen ved at tilbyde et plot!

Luke og Kolya er på samme alder, så jeg tænker, at de sagtens kan have en del til fælles og komme godt ud af det med hinanden. De er begge droppet ud af en uddannelse, de er begge kreative og så har Kolya en kat, hvilket Luke uden tvivl vil elske, da han ikke selv kan have en!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots] Empty Sv: Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots]

Indlæg af Gæst Tirs 7 Apr 2015 - 11:39

jeg kunne se i din profil at kolya er en naiv person! Tænkte det måske kunne være fedt hvis han stødet ind i Matt? 
Kolay drømmer vel stadig om at blive designer, eller noget andet Stort. 
Ville ham kunne være naiv nok til at sælge sin sjæl for st få det opfyld? Dette ville typisk være en handel hvor Matt gav ham.. 5 -10 år med sin sjæl, men efter den? 

Hvad ville du sige til det? 
Så kan vi jo altid bedømme hvad der ville komme ud af det, ren relations messigt :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots] Empty Sv: Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots]

Indlæg af Kolya Tirs 7 Apr 2015 - 14:40

Luke skrev:Jamen velkommen til! Hvis du har spørgsmål omkring noget, du ikke helt forstår, skal du være velkommen til at sende mig en besked.
Og så vil jeg da også lige byde dig velkommen ved at tilbyde et plot!

Luke og Kolya er på samme alder, så jeg tænker, at de sagtens kan have en del til fælles og komme godt ud af det med hinanden. De er begge droppet ud af en uddannelse, de er begge kreative og så har Kolya en kat, hvilket Luke uden tvivl vil elske, da han ikke selv kan have en!
Tusind tak for velkomsten!

Det lyder til at de to sagtens kunne have noget til fælles, så det kunne være hyggeligt at se hvad der kunne ske : ) Jeg ved ikke om du måske kan starte en tråd? Ellers kan jeg sagtens.
Kolya
Kolya
Novice (Rank 1)

Bosted : I en lille 3-værelses ikke så langt fra havnen.

Antal indlæg : 8


Tilbage til toppen Go down

Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots] Empty Sv: Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots]

Indlæg af Kolya Tirs 7 Apr 2015 - 14:41

Matt Jonas skrev:jeg kunne se i din profil at kolya er en naiv person! Tænkte det måske kunne være fedt hvis han stødet ind i Matt? 
Kolay drømmer vel stadig om at blive designer, eller noget andet Stort. 
Ville ham kunne være naiv nok til at sælge sin sjæl for st få det opfyld? Dette ville typisk være en handel hvor Matt gav ham.. 5 -10 år med sin sjæl, men efter den? 

Hvad ville du sige til det? 
Så kan vi jo altid bedømme hvad der ville komme ud af det, ren relations messigt :)
Jeg ved ikke helt med Kolya endnu, for jeg kender ham ikke så godt haha. Men vi kan sagtens prøve at se hvad han siger til det ; )
Kolya
Kolya
Novice (Rank 1)

Bosted : I en lille 3-værelses ikke så langt fra havnen.

Antal indlæg : 8


Tilbage til toppen Go down

Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots] Empty Sv: Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots]

Indlæg af Gæst Tirs 7 Apr 2015 - 15:57

Lyder godt :) Det kan jo også være at han ikke vil, men at Matt bliver intrasseret i hvad han ellers kunne tænke sig :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots] Empty Sv: Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots]

Indlæg af Kolya Tirs 7 Apr 2015 - 18:20

Det lyder godt! Vil du oprette en tråd? : )
Kolya
Kolya
Novice (Rank 1)

Bosted : I en lille 3-værelses ikke så langt fra havnen.

Antal indlæg : 8


Tilbage til toppen Go down

Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots] Empty Sv: Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots]

Indlæg af Gæst Ons 8 Apr 2015 - 13:49

Det kan jeg sagtens! Men hvor kunne du tænke dig det foregå?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots] Empty Sv: Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots]

Indlæg af Gæst Ons 8 Apr 2015 - 14:26

Kolya skrev:
Det lyder til at de to sagtens kunne have noget til fælles, så det kunne være hyggeligt at se hvad der kunne ske : ) Jeg ved ikke om du måske kan starte en tråd? Ellers kan jeg sagtens.

Du skal være velkommen til at starte tråden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots] Empty Sv: Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots]

Indlæg af Kolya Ons 8 Apr 2015 - 16:50

Matt Jonas skrev:Det kan jeg sagtens! Men hvor kunne du tænke dig det foregå?
Det kan foregå hvor som helst : ) Du skal være velkommen til at udvælge et passende spot!
Kolya
Kolya
Novice (Rank 1)

Bosted : I en lille 3-værelses ikke så langt fra havnen.

Antal indlæg : 8


Tilbage til toppen Go down

Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots] Empty Sv: Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots]

Indlæg af Kolya Ons 8 Apr 2015 - 16:50

Luke skrev:
Kolya skrev:
Det lyder til at de to sagtens kunne have noget til fælles, så det kunne være hyggeligt at se hvad der kunne ske : ) Jeg ved ikke om du måske kan starte en tråd? Ellers kan jeg sagtens.

Du skal være velkommen til at starte tråden.
Super jeg starter en også sender jeg et link!
Kolya
Kolya
Novice (Rank 1)

Bosted : I en lille 3-værelses ikke så langt fra havnen.

Antal indlæg : 8


Tilbage til toppen Go down

Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots] Empty Sv: Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots]

Indlæg af Gæst Ons 8 Apr 2015 - 21:49

Jeg kunne godt være interesseret i at emne med dig, hvis du kan bruge Avery?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots] Empty Sv: Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots]

Indlæg af Kolya Ons 8 Apr 2015 - 22:41

Avery skrev:Jeg kunne godt være interesseret i at emne med dig, hvis du kan bruge Avery?
Det kan jeg helt sikkert! Hun lyder ret interessant så vi kan altid se hvad der sker ; ) jeg kan godt starte et emne, hvis det er.
Kolya
Kolya
Novice (Rank 1)

Bosted : I en lille 3-værelses ikke så langt fra havnen.

Antal indlæg : 8


Tilbage til toppen Go down

Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots] Empty Sv: Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots]

Indlæg af Gæst Ons 8 Apr 2015 - 22:43

Det må du meget gerne.
Finder du selv et sted eller vil du have et forslag? c:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots] Empty Sv: Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots]

Indlæg af Kolya Tors 9 Apr 2015 - 14:29

Hvis du har et godt sted hvor Avery hænger ud må du gerne dele det ; )
Kolya
Kolya
Novice (Rank 1)

Bosted : I en lille 3-værelses ikke så langt fra havnen.

Antal indlæg : 8


Tilbage til toppen Go down

Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots] Empty Sv: Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots]

Indlæg af Gæst Tors 9 Apr 2015 - 14:56

Hun er ret glad for steder med gang i den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots] Empty Sv: Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots]

Indlæg af Kolya Tors 9 Apr 2015 - 21:00

Super så finder jeg et sted med gang i den også starter jeg!
Kolya
Kolya
Novice (Rank 1)

Bosted : I en lille 3-værelses ikke så langt fra havnen.

Antal indlæg : 8


Tilbage til toppen Go down

Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots] Empty Sv: Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots]

Indlæg af Kolya Ons 22 Apr 2015 - 19:34

Søger stadig emner! En lille flirt eller fem ville heller ikke gøre skade!
Kolya
Kolya
Novice (Rank 1)

Bosted : I en lille 3-værelses ikke så langt fra havnen.

Antal indlæg : 8


Tilbage til toppen Go down

Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots] Empty Sv: Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots]

Indlæg af Gæst Søn 26 Apr 2015 - 21:27

http://www.vielamort.net/t14073-let-s-make-a-deal-kolya

Kan ikke huske om jeg sende linket til dig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots] Empty Sv: Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots]

Indlæg af Eleanor Man 27 Apr 2015 - 8:44

Jeg vil gerne smide Elly ind i spillet, hvis du stadig søger? :)
Eleanor
Eleanor
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En villa i Terre.

Antal indlæg : 140


Tilbage til toppen Go down

Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots] Empty Sv: Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots]

Indlæg af Kolya Man 27 Apr 2015 - 18:41

Eleanor skrev:Jeg vil gerne smide Elly ind i spillet, hvis du stadig søger? :)
Det gør jeg skam! har du noget bestemt i tankerne?
Kolya
Kolya
Novice (Rank 1)

Bosted : I en lille 3-værelses ikke så langt fra havnen.

Antal indlæg : 8


Tilbage til toppen Go down

Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots] Empty Sv: Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots]

Indlæg af Eleanor Man 27 Apr 2015 - 19:07

Nope ikke rigtig c:
Eleanor
Eleanor
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En villa i Terre.

Antal indlæg : 140


Tilbage til toppen Go down

Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots] Empty Sv: Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots]

Indlæg af Kolya Man 27 Apr 2015 - 20:25

Eleanor skrev:Nope ikke rigtig c:
Så lad os se hvor det fører henad - vil du ikke starte en tråd? så er du for nice c:
Kolya
Kolya
Novice (Rank 1)

Bosted : I en lille 3-værelses ikke så langt fra havnen.

Antal indlæg : 8


Tilbage til toppen Go down

Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots] Empty Sv: Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots]

Indlæg af Gæst Man 27 Apr 2015 - 22:23

well hallo!

Jeg melder mig gerne til et emne...hvis du har lyst til en flirt er jeg frisk, hvis ikke kan vi tage noget andet!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots] Empty Sv: Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots]

Indlæg af Kolya Ons 29 Apr 2015 - 6:37

Det lyder Nice! En flirt kunne være ret skæg så jeg er også frisk - kan jeg få dig til at starte et emne, eller skal jeg?
Kolya
Kolya
Novice (Rank 1)

Bosted : I en lille 3-værelses ikke så langt fra havnen.

Antal indlæg : 8


Tilbage til toppen Go down

Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots] Empty Sv: Spritny søger bekendtskaber! [Søger stadig! plots]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum