Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Lets try this again - Emnesøgning EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Lets try this again - Emnesøgning EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Lets try this again - Emnesøgning EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Lets try this again - Emnesøgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Lets try this again - Emnesøgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Lets try this again - Emnesøgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Lets try this again - Emnesøgning EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Lets try this again - Emnesøgning EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Lets try this again - Emnesøgning EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Lets try this again - Emnesøgning EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Lets try this again - Emnesøgning

4 deltagere

Go down

Lets try this again - Emnesøgning Empty Lets try this again - Emnesøgning

Indlæg af Roar Man 4 Maj 2015 - 21:25

Pænt goddag!


Hvis man ikke er helt dum, så har man regnet ud at dette er en emnesøgning. Jeg har været her på siden i ret lang tid efterhånden. Jeg har éen enkelt (meget fantastisk) emnepartner, og tænker at jeg nok godt kan håndtere lidt flere emner. Så jeg håber at der er nogen af jer, der er friske!

Nu kommer jeg til at lyde som en kæmpe idiot, men jeg er lidt kræsen omkring emnepartnere og har ligesom alle andre nogen krav.

1. Jeg ser helst at et emne har et formål, altså at det fører imod noget. Hej-hyggeligt-at-møde-dig-farvel emner er ikke lige mig. Der skal ske noget! Alt behøver ikke at være aftalt på forhånd, selvfølgelig skal der være plads til spontane, kreative in-puts. Men overordnet set, vil jeg gerne aftale et plot først.
Jeg er ret meget en douche på det her område. Hvis jeg mister interessen for et emne, har jeg det med bare at lade være med at svare. I know... Det er ikke særlig venligt. Sorry.

2. Stavning og grammatik skal være i orden. Enkelte fejl og tastefejl kan ske for alle, men jeg kan ikke leve mig ind i plottet, hvis jeg skal bruge ekstra tid på at afkode et indlæg for stavefejl. No offense to anyone.
Jeg er ikke selv særlig god til tegnsætning. Bare der er kommaer og punktummer, så er det fint.

3. Jeg værdsætter en god længde, en roman er ikke forventet. Men en 200-300 ord mindst, så er jeg glad. Jeg har det med at rette mig nogenlunde ind efter, hvor meget min emnepartner skriver. Ligesom alle andre har jeg dage hvor min kreative mojo er fraværende, så det har jeg selvfølgelig fuld forståelse for hvis det sker.

Jeg håber stadig du er interesseret, efter jeg har været en nar med mine krav.


Så hvem er Roar egentlig?
Spild ikke tiden med at kigge på min profil, jeg er for doven til at få den skrevet den er under ombygning.
Roar er en ret selvsikker gut, der har en tendens til at være en smule arrogant. Dog har han nogle spøjse usikkerheder han prøver at gemme, desværre skinner de ret tydeligt igennem. Han er meget nem at tirre, og har et temperament der siger spar to, og er ikke bleg for at brække næsen på personen der kigger forkert på ham. På bunden er han egentlig god nok, hvis man ikke lader sig skræmme væk og faktisk lærer ham at kende. Han har været en rigtig ladies man, hvilket der er blevet lagt lidt en dæmper på, efter mødet med et vis halvmenneske - don't ask, it's complicated. Dog kan han nok ikke ligge vanen fra sig, med at flirte med alle hunkøn han finder tiltalende. Overordnet set, er han ret meget en nar. Men en god nar.

OBS! Roar er fra Australien og kan måske 7 ord på fransk. Derfor er alt hans talesprog engelsk.


Hvad søger jeg?

Stalker
Jeg synes det kunne være enormt morsomt, hvis han fik sig en stalker. I beruset tilstand kunne han let have lovet en stakkels tøs guld og grønne skove, men det ved vi jo godt ikke kommer til at ske. Måske endda, at en stakkels naiv fyr har misforstået noget? Dette kræver selvfølgelig, at det ligger til din karakters natur. Det ville skam heller ikke gøre noget hvis hun/han var en lille smule crazy.


Fjender
Roar kunne snildt vinde mesterskabet i at pisse folk af. Han synes endda det er sjovt til tider. Vi snakker ikke nødvendigvis dødsfjender - medmindre du er en vampyr, så hader han dig af den grund.


Offer
Nu er han jo en varulv, og uheld sker under fuldmånen. Her kunne hans gode, bløde side komme frem sammen med hans dårlige samvittighed. Jeg forestiller mig, at han kunne forsøge at lappe sit offer sammen efter forvandlingen.
Dette kunne også hænge sammen med stalker emnet, at der måske går totalt Stockholmsyndrom i den. Hvilket også kunne gøre det sværere for ham at afvise sin stalker, fordi han har dårlig samvittighed.


Venner/veninder
Den her er lidt tricky. Han er ikke nem at komme tæt på, og er nok ikke den bedste ven at have, eftersom han er ret egoistisk. Man skal også være ret speciel, hvis Roar overhovedet skal gide at bruge tid sammen en anden. Men en drinkingbuddy eller to, tror jeg godt han ville kunne klare.


Ellers er jeg åben for alle mulige andre forslag. Så hvis Roar lyder interessant, så skriv enten her, eller send mig en PM.
Roar
Roar
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Bor midlertidigt i et telt i skoven.

Antal indlæg : 181


Tilbage til toppen Go down

Lets try this again - Emnesøgning Empty Sv: Lets try this again - Emnesøgning

Indlæg af Nessa Man 4 Maj 2015 - 23:33

Smider gerne Nessa ind som en potentiel emnepartner.
Nessa
Nessa
Advanced Beginner (Rank 6)

Antal indlæg : 83


Tilbage til toppen Go down

Lets try this again - Emnesøgning Empty Sv: Lets try this again - Emnesøgning

Indlæg af Roar Tirs 5 Maj 2015 - 0:01

Great! Har du noget bestemt i tankerne? (:
Roar
Roar
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Bor midlertidigt i et telt i skoven.

Antal indlæg : 181


Tilbage til toppen Go down

Lets try this again - Emnesøgning Empty Sv: Lets try this again - Emnesøgning

Indlæg af Nessa Tirs 5 Maj 2015 - 23:00

Roar lyder som en der kunne pisse Nessa ret voldsomt af, så måske noget med en drinking buddy, man ikke er fej for at slå lidt på?
Nessa
Nessa
Advanced Beginner (Rank 6)

Antal indlæg : 83


Tilbage til toppen Go down

Lets try this again - Emnesøgning Empty Sv: Lets try this again - Emnesøgning

Indlæg af Roar Tirs 5 Maj 2015 - 23:08

Haha! I like the way you're thinking xD.

Så hvordan skal de ende der? Han er dog så hæderlig, at han ikke har den store lyst til at slå på en pige, så hun skal i hvert fald pisse ham godt og grundigt af, før det kommer dertil. (:
Roar
Roar
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Bor midlertidigt i et telt i skoven.

Antal indlæg : 181


Tilbage til toppen Go down

Lets try this again - Emnesøgning Empty Sv: Lets try this again - Emnesøgning

Indlæg af Nessa Tirs 5 Maj 2015 - 23:19

Så snart hun selv for lidt indenbords virker alle slagsmål som en fantastisk ide, så hun kunne nok godt finde på at slå først, hvis det kunne hjælpe lidt til at pisse ham af xD
Jeg synes dog at vi bare skal starte et emne med det mål i tankerne, så ender de nok der.
Nessa
Nessa
Advanced Beginner (Rank 6)

Antal indlæg : 83


Tilbage til toppen Go down

Lets try this again - Emnesøgning Empty Sv: Lets try this again - Emnesøgning

Indlæg af Roar Tirs 5 Maj 2015 - 23:32

Lyder som en plan. Så til det store spørgsmål, hvem starter? (:
Roar
Roar
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Bor midlertidigt i et telt i skoven.

Antal indlæg : 181


Tilbage til toppen Go down

Lets try this again - Emnesøgning Empty Sv: Lets try this again - Emnesøgning

Indlæg af Joy Ons 6 Maj 2015 - 8:14

Mangler du stadigvæk en drinking buddy? For så er Joy en oplagt mulighed. Hun arbejder på de strip-tease og er frisk på stortset hvad som helst ^^'
Joy
Joy
Novice (Rank 1)

Bosted : På grund af en rig slægt (hun er adopteret) har det været muligt for Joy at bosætte sig i Quartier de Saint Jean. Oftest overnatter hun dog på hotellet Quatre, fordi hun har kunder.

Antal indlæg : 3


Tilbage til toppen Go down

Lets try this again - Emnesøgning Empty Sv: Lets try this again - Emnesøgning

Indlæg af Roar Ons 6 Maj 2015 - 16:20

Man kan vel ikke have for mange drinking buddies xD?

De kunne sagtens støde ind i hinanden på De Strip-tease. Måske Joy kunne se ham som en potentiel kunde? Til trods for at han egentlig ikke har vildt mange penge. Han vil klart afvise hende. Hvordan de så ender ud i at være drinking buddies, ved jeg så ikke. Men jeg kan i hvert fald godt se situationen for mig. (:
Roar
Roar
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Bor midlertidigt i et telt i skoven.

Antal indlæg : 181


Tilbage til toppen Go down

Lets try this again - Emnesøgning Empty Sv: Lets try this again - Emnesøgning

Indlæg af Joy Ons 6 Maj 2015 - 18:28

Roar skrev:Man kan vel ikke have for mange drinking buddies xD?

De kunne sagtens støde ind i hinanden på De Strip-tease. Måske Joy kunne se ham som en potentiel kunde? Til trods for at han egentlig ikke har vildt mange penge. Han vil klart afvise hende. Hvordan de så ender ud i at være drinking buddies, ved jeg så ikke. Men jeg kan i hvert fald godt se situationen for mig. (:
Det lyder faktisk meget sjovt. En spændende scene. Jeg er frisk på at spille den ud :)
Joy
Joy
Novice (Rank 1)

Bosted : På grund af en rig slægt (hun er adopteret) har det været muligt for Joy at bosætte sig i Quartier de Saint Jean. Oftest overnatter hun dog på hotellet Quatre, fordi hun har kunder.

Antal indlæg : 3


Tilbage til toppen Go down

Lets try this again - Emnesøgning Empty Sv: Lets try this again - Emnesøgning

Indlæg af Roar Ons 6 Maj 2015 - 20:05

Yes. Jeg tror det giver mest mening hvis jeg starter? (:
Roar
Roar
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Bor midlertidigt i et telt i skoven.

Antal indlæg : 181


Tilbage til toppen Go down

Lets try this again - Emnesøgning Empty Sv: Lets try this again - Emnesøgning

Indlæg af Joy Ons 6 Maj 2015 - 20:48

Roar skrev:Yes. Jeg tror det giver mest mening hvis jeg starter? (:
Må give til kende, at jeg er enig ^^'
Joy
Joy
Novice (Rank 1)

Bosted : På grund af en rig slægt (hun er adopteret) har det været muligt for Joy at bosætte sig i Quartier de Saint Jean. Oftest overnatter hun dog på hotellet Quatre, fordi hun har kunder.

Antal indlæg : 3


Tilbage til toppen Go down

Lets try this again - Emnesøgning Empty Sv: Lets try this again - Emnesøgning

Indlæg af Roar Ons 6 Maj 2015 - 22:16

Yes. Jeg sender et link i din retning når emnet er lavet. Det bliver nok først imorgen. Det håber jeg du kan leve med. (:
Roar
Roar
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Bor midlertidigt i et telt i skoven.

Antal indlæg : 181


Tilbage til toppen Go down

Lets try this again - Emnesøgning Empty Sv: Lets try this again - Emnesøgning

Indlæg af Joy Tors 7 Maj 2015 - 8:09

No problemo ^^'
Joy
Joy
Novice (Rank 1)

Bosted : På grund af en rig slægt (hun er adopteret) har det været muligt for Joy at bosætte sig i Quartier de Saint Jean. Oftest overnatter hun dog på hotellet Quatre, fordi hun har kunder.

Antal indlæg : 3


Tilbage til toppen Go down

Lets try this again - Emnesøgning Empty Sv: Lets try this again - Emnesøgning

Indlæg af Nessa Fre 8 Maj 2015 - 23:53

Kan jeg lokke dig til at lave det? xD
Nessa
Nessa
Advanced Beginner (Rank 6)

Antal indlæg : 83


Tilbage til toppen Go down

Lets try this again - Emnesøgning Empty Sv: Lets try this again - Emnesøgning

Indlæg af Roar Søn 10 Maj 2015 - 22:22

Det kunne du måske godt xD. Jeg undskylder på forhånd, hvis det kommer til at tage lidt tid. Men jeg skal nok sende et link i din retning når jeg får snøvlet mig sammen til at få emnet lavet. (:
Roar
Roar
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Bor midlertidigt i et telt i skoven.

Antal indlæg : 181


Tilbage til toppen Go down

Lets try this again - Emnesøgning Empty Sv: Lets try this again - Emnesøgning

Indlæg af Dai Søn 10 Maj 2015 - 22:55

Har ikke lige læst hvad du allerede har fået stablet på benene, men lige umiddelbart kan jeg tænke Dai ind som enten en ven, eller eventuelt stalker(med evt udvikling til venner/fjender alt efter hvordan det går og hvad du tænker), da han er ret mistroisk over for folk, og godt kan finde på at holde øje med dem og dem de omgås med, før han giver sig egentlig til kende :)

Det kan fra tid til anden tage mig et par dage, eller når det virkelig bare går skidt for mig/jeg ikke har noget inspiration, endda et par uger for mig at svare. Dog plejer det først at være efter 2-3 sider vi når derud.
Det sker at jeg kun skriver 150 ord(fordi jeg hellere vil skrive en smule godt, end meget pladder), men det er mit absolutte minimum, og ofte skriver jeg nærmere 2-400 ord :)
Det varierer en del efter hvordan emnet skrider frem, og hvor meget kød der er på dine svar :)
Dai
Dai
Competent (Rank 11)

Bosted : Bor sammen med Xander i en lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 437


Tilbage til toppen Go down

Lets try this again - Emnesøgning Empty Sv: Lets try this again - Emnesøgning

Indlæg af Roar Tirs 12 Maj 2015 - 22:02

Hov.. Jeg glemte helt min emnesøgning. Min situation lige nu, er at jeg er blevet syg og slet ikke magter at få gang i mine emner, eller at planlægge dem for den sags skyld. Det er selvfølgelig ret røv.

Din idé lyder egentlig spændende nok. Men kan jeg ikke vende tilbage til dig, når jeg lige er kommet over min sygdom, er mindre irriteret og mere klar i hovedet? (:
Roar
Roar
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Bor midlertidigt i et telt i skoven.

Antal indlæg : 181


Tilbage til toppen Go down

Lets try this again - Emnesøgning Empty Sv: Lets try this again - Emnesøgning

Indlæg af Dai Ons 13 Maj 2015 - 10:29

Jo helt sikkert :)
God bedring, håber du bliver okay igen snart :)
Dai
Dai
Competent (Rank 11)

Bosted : Bor sammen med Xander i en lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 437


Tilbage til toppen Go down

Lets try this again - Emnesøgning Empty Sv: Lets try this again - Emnesøgning

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum