Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

4 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Gæst Søn 10 Maj 2015 - 19:42

We're going to get you.
We're going to get you.
Not another peep.
Time to go to sleep.


The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Tumblr_mhxhynjfim1ql5sc0o1_500

Halo señorita y señore
Som alle jo gør når kedsomheden strækker, eller når lysten til at emne melder sig, så har jeg valgt at lave en emnesøgning. Jeg mangler blot at få kære Alvah nogle emner! Det er så her i er behøvet.

Nogle krav

1. Længde Jeg kunne godt tænke mig, at dem jeg emner med kan skrive en rimelig længde. Jeg forventer ingen roman, man minimum 200-300 ord.
2. Stavning Jeg er på nogle punkter virkelig en der går op i stavning, så at man kan stave ordenligt vil da være dejligt. Små fejl engang imellem er da okay, men helst ikke for mange af dem :)
3. Vold Nu er Alvahs personlighed bygget op på en pige, der igennem mange år i helvede...og grundet sin evne er blevet lidt "sindssyg". Så det kan forventes at der sker vold og den slags!

Om hende

Lilith har, grundet sit giftige blod, altid været utrolig ustabil. Hun kan skifte person hurtigere end et menneske kan blinke med sine øjne. Fra det ene øjeblik kan hun ligne en uskyldig ung pige, og det næste dit værste mareridt. Nogle gange er hun direkte barnlig, som f. eks hvis hun er i gang med at dræbe nogen, kan hun finde på at synge en sang om hvordan hun vil gøre det [Den sang der står skrevet øverst oppe]. Hun er oftest uempatisk og har virkelig ingen forståelse på følelse eller for den sags skyld andres behov. Hun har dog få øjeblikke hvor man virkelig ser en bange og forvirret ung pige der ikke ved hvad pokker der sker. Hun er derudover også utrolig intelligent, så man skal ikke lade sig narre af hendes lille størrelse eller for den sags skyld hendes udseende...for hun er skam også en stærk satan. Med blod der kan gøre folk sindssyge og til sidst få dem til at dræbe sig selv på de mest groteske måder...så kan hun både være nyttig og farlig.

Søger

1. Sex
[En hun kan bruge for sex...eller blot en hån udelukkende har et fysisk forhold til - mand/kvinde]
2. Familie aka en hun får et familiebånd med
[helst en der er mindst ligeså sindssyg som hun er...det er en som acceptere hende
4. Venner/bekendte
[Hun er skør...så vedkommende skal kunne acceptere dette eller være ligeså skør som hun er]
5. A partner in rime
[en der er ligeså crazy som hun er...en hun dræber sammen med osv]
6. The speciel person
[En helt special person, som hun på en eller anden måde vil se op til. Denne person kan evt. udnytte hende for deres eget gode. Dette kan evt. skyldes hendes evne eller det faktum hun egentlig på nogle punkter er et barn der gerne vil have et hjem]
6. Gamle venner
[nogle fra fortiden]


Det var alt hvad jeg søgte lige nu og her, men kom endelig selv med nogle ideer! Jeg er som regel altid frisk på det hele. Men håber at høre fra jer!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Gæst Søn 10 Maj 2015 - 22:32

...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Nessa Søn 17 Maj 2015 - 23:20

Hvis du stadig søger, smider jeg gerne Nessa ind.
Nessa
Nessa
Advanced Beginner (Rank 6)

Antal indlæg : 83


Tilbage til toppen Go down

The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Kuuma Tors 28 Maj 2015 - 19:01

du ser da spændende ud, Kuuma har selv sine skeletter i skabet, men det er tys tys

men de kan sagten's blive venner, da Kuuma i sig selv har en vis sindsyge, fra tortur i krig, og andre små ting da ikke er nævne værdige ^^
sex, venner, sex venner, venner da myrder sammen fordi de simpelt kan, da masser af muligheder, noget da kunne friste ? ^^

hilsen Kuuma :3
Kuuma
Kuuma
Beginner (Rank 4)

Bosted : Quartier de Saint Jean i en stor villa, med bevæbnede vagter da patruljere, i et lille lukket område, dog pænt enormt alligevel.

Antal indlæg : 41


Tilbage til toppen Go down

The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Gæst Tors 28 Maj 2015 - 19:24

Nessa skrev:Hvis du stadig søger, smider jeg gerne Nessa ind.

sorry for mit så sene svar, men lyder dejligt!
Har du en ide til et plot?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Gæst Tors 28 Maj 2015 - 19:26

Kuuma skrev:du ser da spændende ud, Kuuma har selv sine skeletter i skabet, men det er tys tys

men de kan sagten's blive venner, da Kuuma i sig selv har en vis sindsyge, fra tortur i krig, og andre små ting da ikke er nævne værdige ^^
sex, venner, sex venner, venner da myrder sammen fordi de simpelt kan, da masser af muligheder, noget da kunne friste ? ^^

hilsen Kuuma :3

der er da en masse der kan friste my dear

Jeg tænker sagtens de kunne være en form for venner, der myrder sammen...måske også har sex sammen. Man kan lidt sige, at de på en eller anden måde acceptere hinanden. De dømmer ikke hinanden for de ting de har gjort/gør...men har det vel bare nogle gange sjovt sammen. Du ved hvis han keder sig kan han tilkalde hende, de har enten sex eller smutter ud og dræber nogle...og har så sex, måske endda omvendt

men hvad siger du?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Kuuma Tors 28 Maj 2015 - 19:33

uh ha, så er jeg bestemt deal, smukke ^^

jeg kan rigtig godt lide din ide, men han ville bestemt acceptere hende, og gerne sætte en ''hunt'' op, hvor de måske skal jage en, de skal slå ihjel, eller en gruppe, og den da slår flest ihjel, bestemmer hva da skal ske af sex? hva syntes du?, men han ville bestemt tilkalde hende, til en gang super lækker mad, drikke, og så en fed gang hygge med en jagt, og så masser af sex, hvis det kan indramme i din ide også? :3

men jeg er bestemt frisk! hmm kan være de mødes, ved at de beslutter sig for og slå den samme ihjel, og hun dræber ham først, og som tak, tilbyder han middag lige hvor hun vil, hvad hun vil have, og hva hun vil drikke, og så tager vi den der fra af? :3
Kuuma
Kuuma
Beginner (Rank 4)

Bosted : Quartier de Saint Jean i en stor villa, med bevæbnede vagter da patruljere, i et lille lukket område, dog pænt enormt alligevel.

Antal indlæg : 41


Tilbage til toppen Go down

The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Gæst Tors 28 Maj 2015 - 19:37

Kuuma skrev:uh ha, så er jeg bestemt deal, smukke ^^

jeg kan rigtig godt lide din ide, men han ville bestemt acceptere hende, og gerne sætte en ''hunt'' op, hvor de måske skal jage en, de skal slå ihjel, eller en gruppe, og den da slår flest ihjel, bestemmer hva da skal ske af sex? hva syntes du?, men han ville bestemt tilkalde hende, til en gang super lækker mad, drikke, og så en fed gang hygge med en jagt, og så masser af sex, hvis det kan indramme i din ide også? :3

men jeg er bestemt frisk! hmm kan være de mødes, ved at de beslutter sig for og slå den samme ihjel, og hun dræber ham først, og som tak, tilbyder han middag lige hvor hun vil, hvad hun vil have, og hva hun vil drikke, og så tager vi den der fra af? :3

Jamen fantastisk

lyder helt perfekt!

den forstå jeg så til gengæld ikke. kender de hinanden i forvejen, eller vil dette være deres første møde?
Derudover mener du at de har sat målet på den samme person, hun ender dog op med at slå vedkommende ihjel osv.?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Kuuma Tors 28 Maj 2015 - 19:38

hehe cool :D

yea, sorry xD
altså, nej de kender ikke hinanden, men det er deres første møde, og de har bestemt sig og slå den samme ihjel ( hver for sig ), men hun kommer først, og han opdager hende, MEN, derfor invitere han hende til middag, mad, drikke, DET hele :3
Kuuma
Kuuma
Beginner (Rank 4)

Bosted : Quartier de Saint Jean i en stor villa, med bevæbnede vagter da patruljere, i et lille lukket område, dog pænt enormt alligevel.

Antal indlæg : 41


Tilbage til toppen Go down

The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Gæst Tors 28 Maj 2015 - 19:40

Kuuma skrev:hehe cool :D

yea, sorry xD
altså, nej de kender ikke hinanden, men det er deres første møde, og de har bestemt sig og slå den samme ihjel ( hver for sig ), men hun kommer først, og han opdager hende, MEN, derfor invitere han hende til middag, mad, drikke, DET hele :3

du skal skam ikke undskylde, jeg er så træt...så jeg skylder skylden på det
Nu forstår jeg den og det lyder fantastisk!!!


Så er der jo bare en ting tilbage...nej to ting faktisk:

Uno. I must admit i fucking love your FC!!!!!! *savle savle*

Dos. Hvem laver og hvor?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Kuuma Tors 28 Maj 2015 - 19:46

har været til bodybuliding, så er også meget træt ,det er helt iorden :D
hehe yeps ;D

trods me, i love him too det er Bradley Cooper fra american sniper ^^

hmm.. tænker i centrum byen i Terre, og vil du lave, da du tager det første dræb ^^ ( det ikke en undskyldning, kan sagten's lave, men ved ikke hvornår det bliver, da jeg igang med et emne jeg arbejder på, og skal lave nogle andre ting også :3 ) :3
Kuuma
Kuuma
Beginner (Rank 4)

Bosted : Quartier de Saint Jean i en stor villa, med bevæbnede vagter da patruljere, i et lille lukket område, dog pænt enormt alligevel.

Antal indlæg : 41


Tilbage til toppen Go down

The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Gæst Tors 28 Maj 2015 - 19:48

Kuuma skrev:har været til bodybuliding, så er også meget træt ,det er helt iorden :D
hehe yeps ;D

trods me, i love him too det er Bradley Cooper fra american sniper ^^

hmm.. tænker i centrum byen i Terre, og vil du lave, da du tager det første dræb ^^ ( det ikke en undskyldning, kan sagten's lave, men ved ikke hvornår det bliver, da jeg igang med et emne jeg arbejder på, og skal lave nogle andre ting også :3 ) :3

jeg kan skam godt lave emnet!

jeg sender linket når emnet er lavet!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Kuuma Tors 28 Maj 2015 - 19:48

helt cool, du en engel ( it's you know what i mean ) ^^
Kuuma
Kuuma
Beginner (Rank 4)

Bosted : Quartier de Saint Jean i en stor villa, med bevæbnede vagter da patruljere, i et lille lukket område, dog pænt enormt alligevel.

Antal indlæg : 41


Tilbage til toppen Go down

The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Gæst Tors 28 Maj 2015 - 19:49

Kuuma skrev:helt cool, du en engel ( it's you know what i mean ) ^^

haha en engel er jeg nu aldrig blevet kaldt :P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Kuuma Tors 28 Maj 2015 - 19:51

du ved hvad jeg mener! XD
Kuuma
Kuuma
Beginner (Rank 4)

Bosted : Quartier de Saint Jean i en stor villa, med bevæbnede vagter da patruljere, i et lille lukket område, dog pænt enormt alligevel.

Antal indlæg : 41


Tilbage til toppen Go down

The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Gæst Tors 28 Maj 2015 - 19:53

Kuuma skrev:du ved hvad jeg mener! XD

yeah i do :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Gæst Tors 28 Maj 2015 - 20:51

ellers andre?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Nessa Tors 28 Maj 2015 - 21:36

Helt fint.
Nessa kunne sagtens være en form for ven eller en hun så op til. Nessa selv har en ide om godt og ondt, så hun ville sagtens kunne guide en anden person - nok mest til at gøre onde ting, men den kan vi muligvis tage senere. At hun så også er djævel, ville nok være et lille plus.
Nessa
Nessa
Advanced Beginner (Rank 6)

Antal indlæg : 83


Tilbage til toppen Go down

The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Gæst Fre 29 Maj 2015 - 16:08

Nessa skrev:Helt fint.
Nessa kunne sagtens være en form for ven eller en hun så op til. Nessa selv har en ide om godt og ondt, så hun ville sagtens kunne guide en anden person - nok mest til at gøre onde ting, men den kan vi muligvis tage senere. At hun så også er djævel, ville nok være et lille plus.

det lyder perfekt! Man kan evt. sige at Alvah gerne vil gøre Nessa glad...du ved dræbe dem som hun gerne vil have død osv.?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Nessa Man 1 Jun 2015 - 16:41

Lyder som en god ide, ved dog ikke hvor mange Nessa har på sin dødsliste, da alle er potentielle klienter, men det ville være dejligt at have Alvah.
Nessa
Nessa
Advanced Beginner (Rank 6)

Antal indlæg : 83


Tilbage til toppen Go down

The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Gæst Man 1 Jun 2015 - 18:12

Nessa skrev:Lyder som en god ide, ved dog ikke hvor mange Nessa har på sin dødsliste, da alle er potentielle klienter, men det ville være dejligt at have Alvah.

haha det kan der selvfølgelig være noget om!!!

men altså hvordan gør vi? kender de hinanden på forhånd eller vil dette være deres første møde?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Nessa Ons 3 Jun 2015 - 19:03

Vi kunne nok godt lave det til deres første møde, hvor en af dem muligvis hjælper den anden med noget, og bygger tillid på den måde. Det ville dog nok være lettere hvis de allerede havde mødt hinanden, men jeg er ikke sikker på, hvordan man kan opbygge sådan et bånd fra før.
Nessa
Nessa
Advanced Beginner (Rank 6)

Antal indlæg : 83


Tilbage til toppen Go down

The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Jasmin Tors 4 Jun 2015 - 18:00

Jeg tror jeg vælger nummer 2 :D

Synes selv Jasmin er lide så sindssyg :P
Jasmin
Jasmin
Novice (Rank 3)

Bosted : I en lille Lejlighed.

Antal indlæg : 28


Tilbage til toppen Go down

The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Gæst Tors 4 Jun 2015 - 18:06

Nessa skrev:Vi kunne nok godt lave det til deres første møde, hvor en af dem muligvis hjælper den anden med noget, og bygger tillid på den måde. Det ville dog nok være lettere hvis de allerede havde mødt hinanden, men jeg er ikke sikker på, hvordan man kan opbygge sådan et bånd fra før.

Så lad os sige de kender hinanden. Vi kan evt. Sige Alvah var i problemer, Nessa reddede hende også begyndte hele venskabet?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Gæst Tors 4 Jun 2015 - 18:06

Jasmin skrev:Jeg tror jeg vælger nummer 2 :D

Synes selv Jasmin er lide så sindssyg :P

Jamen perfekt!! Kender de yåhinanden i forvejen eller...?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: The crazy ones [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum