Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen.

2 deltagere

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen. Empty Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen.

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 13:40

Som folk ved, er der en masse spørgsmål som folk ikke kan komme ud med; hvordan ser han/hun ud?, hvem er han/hun?, hvorfor er han/hun her? Er personen lækker? Hvorfor er der ikke blevet lagt billeder eller informationer ind endnu?

Jeg skal forsøge at stille lidt af jeres tørst, bare så jeg slipper for, at I tænker sådan som I gør om mig - og jo, det gør I, for sådan er mennesker; udseendet betyder vildt meget, og personligheden betyder lidt mindre. Og det kan ingen benægte, for mennesket er en underlig opfindelse.


Jeg er ikke en, der skriver:
Navn;
Hobby;
- nej. Jeg skriver en sammenbunden tekst, så må vi håbe, I kan vende og dreje det til de informationer, I kan bruge. Og hvis ikke, kan I lægge en kommentar, så klare jeg nok, at rette lidt. Okay? - så starter vi:




Folk siger, jeg er en attraktiv, smuk og ung dreng. Men som alle andre, synes jeg at være mere eller mindre, normal; dog med en bredere tankegang end en fjorten årig burde have? For hvad er normal? - hvis folk kendte det svar, så havde de ret til at sige; du er mærkelig, men hvem er mærkelig, og hvem er ikke?
Jeg føler selv, at jeg er "alternativ", og ikke den slags form for: "Pop" som alle går i. Faktisk bliver jeg mobbet pga. alle på skolen er pop, og jeg kan ikke være med i de pop-grupper, og jeg vil heller ikke, derfor bliverjeg skubbet rundt med, og tvunget til ting. Jeg lader dog ikke gå under for pres, da jeg har en fortid med vold i familien, alkohol og selvforsvar til mig.
Jeg har lært; selvforsvar, karate, kick-boxing, boksning og har venner, der kan judo og lidt Jiu-Jitsu - en japansk kampteknik, som er brugt i mange film. Jeg spiller guitar, og har snart gjort det i fire måneder, og er stadig glad for det. Jeg har et meget specielt navn, som ikke bliver offentligt gjort; hvis folk vil, kan de spørge, ellers ikke. Jeg er i bund og grund en meget voldelig fyr, men også meget rolig, og vis, hvis jeg skal. visdom er noget, der hører med til min personlighed.
Jeg skriver historier, og synes selv, jeg er ret god. Lige nu er jeg ved at sælge en historie, der hedder; solens pinsler. Hvis nogen synes, denne lyder spændende, vil jeg gerne sende et udkast til bogen til personen, hvis folk tør spørge? - jeg bider ikke. Jeg er fjorten, og har været det i fire dage nu, og det synes jeg, at have klaret fint, bort set fra, min fødselsdag blev noget sjovt, kludder'agtigt noget - a' la´ akavet; deja-vu.
Jeg har msn osv., da jeg ikke er en olding, vel? Men popsider som: speek opg face-up, dem kan I ikke finde mig på. Msn er til brug af kontakt til vennerne, da jeg er flyttet op til Nordjylland - fra min hjemby: Viborg. JEg har dog stadig kontakt til Viborg, og det er der jeg tager hen, hvis mine forældre bliver lidt for meget. Jeg skriver mine egne sange, og finder selv melodien, og jeg synes selv, det lyder ret godt - kan I også få udkast af.
Min musik smag består meget af; The Dreams, Rise Against, Within Temptation, Bullet for My Valentine og My Chemical Romance. - ikke det mest poppede. JEg har en okay sangstemme, og mit guitar talent er i top - ifl. min guitar lærer, som allerede har udtalt sig om optagelser, og starte et band med en af hans basist elever.
Mit facebook og msn forbliver fortroligt, ind til videre; måske, hvis I spørger pænt? Men ellers ikke. Jeg er ikke en player, men pigerne er vilde med mig. Jeg er i øjeblikket single, og lige nu er min holdning til kærlighed; at det sucks! Låffe sucks! - som man siger heroppe nord på.
Mine drømme og ambitioner, det ved jeg faktisk ikke helt, jeg ved ikke, hvad jeg vil, og jeg har også langt tid til at finde ud af det! Men lige nu vil jeg bare være ung, og hjælpe mine venner og støtte dem. Kærligheden kommer vel automatisk, hvis man har fortjent den? ... og så er jeg ikke jomfru mere .... desværre.



Det var det. Nyd resten. Og husk - kommentarer er tilladt. (:







Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen. Snapshot201110113


Once I'm in I own your heart!



And I'm out. Hope you enjoy'd? (: Håber ikke, det blev for kedeligt.


Once I'm in I own your heart!

I am, what I am. And not, what you want me to be!

I can handle it, on my own!

No need, just be indeed.

Don't cry, when it's not necessary
Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen. Snapshot201110113


Sidst rettet af Chris Søn 25 Dec 2011 - 19:41, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen. Empty Sv: Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen.

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 13:42

Lille og nuttede som altid XD haha
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen. Empty Sv: Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen.

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 13:43

Gider du? -.-

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen. Empty Sv: Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen.

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 13:45

Næh , er i drille humør ... Undskyld , skal nok være sød nu XD
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen. Empty Sv: Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen.

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 13:51

uh uh!!! :D elsker din musik smag n___n!
og dejligt at hører lidt om dig o.o..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen. Empty Sv: Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen.

Indlæg af Damia Lør 5 Jun 2010 - 14:04

Nuurh hvor er du sød XD forresten jeg er vild med dit hår - hvis jeg var en dreng ville jeg måske have den frisure O_O
og forresten ligesom Thief(faith) jeg kan godt lide din musiksmag og yeah well jeg kan
ligsågodt sige at jeg gerne vil have et uddrag af 'Solens Pinsler' eftersom det lyder mucho spændende ^^

nejh er du ikke jomfru mere O_O *kommer ikke yderligere ind på det jeg fabler om alt muligt ^^*
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen. Empty Sv: Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen.

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 14:14

Du vil heller ikke vide, hvor lang tid der tager, at sætte det hår. Du går næsten glip af hele dagen, eller ... Ja, de næste ti minutter af dit liv! xD
- men alle siger bare: sød, nuttet. Det er virkelig underligt. -.-

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen. Empty Sv: Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen.

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 14:15

Tja har du overvejet det nok fordi vi er ældre end dig XD og du er det ... hehe
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen. Empty Sv: Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen.

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 14:16

Jeg er fjorten, det er ikke fair! Jeg ka' ik' gøre for, at I er ældre end mig. Men jeg kan sagtens være klogere. -.- Hvis jeg orkede høre efter i timerne. xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen. Empty Sv: Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen.

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 14:17

Jamen du er da nuttet og sød :3 men du er squ da også Mega Nice!! (Syntes jeg xD)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen. Empty Sv: Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen.

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 14:17

Livet er ikke fair XD ...
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen. Empty Sv: Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen.

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 14:18

Jo. Livet er fair. For i livet er der ikke rigtigt, og forkert. Du kan ikke snyde livet, og derfor er alt det der sker i livet fair?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen. Empty Sv: Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen.

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 14:20

tag lige kloge hatten af igen søde XD ... den passer for godt til dig . jeg vil ha den XD hehe
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen. Empty Sv: Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen.

Indlæg af Damia Lør 5 Jun 2010 - 14:20

Bare rolig jeg er også 14 hehe xD blev det i maj ;3
fint så kalder jeg dig da bare for lækker i stedet? er det bedre ? xb

HELE 10 MINUTTER!!! jeg er en pige og bruger meget mindre tid på mit hår
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen. Empty Sv: Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen.

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 14:22

Og jeg blev det i juni, vi er så heldige, hvad? xD 96'er er de bedste! Eller ikke xD ...
Nej. Som om det er bedre -.- - den hører jeg måske lidt for tit? Tror du ikke det? ...


Mine ti minutter og jeg, det er det, jeg skal bruge på: tøj, billeder, hår &&' accesories!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen. Empty Sv: Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen.

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 14:22

Og det er min smarte, høje Lincoln hat. Køb din egen! xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen. Empty Sv: Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen.

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 14:23

o.o.. eller måske.. hardcore? :3

Og du har da fået nogle piger på krogen x3
og for det andet det blev slet ikke kedeligt :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen. Empty Sv: Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen.

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 14:25

Hardcore? Nej, jeg får snart en ny forsendelse med; tre rækker nittebælte, et armbånd med: Motörhead og nitter rundt om; et badge med: 666 crew på, og en slayer pung med kæde. Så kan vi snakke hardcore ^^,


Hvilke? Jeg kan ikke se en krog? Og jeg ville faktisk ønske, jeg ikke var udstyret med en krog. For du kan selv se, hvad min holdning til kærlighed er -.-

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen. Empty Sv: Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen.

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 14:26

Vil ha din XD ... hehe og ingen anden XD
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen. Empty Sv: Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen.

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 14:27

Jamen, det er min! Hvorfor kan du ikke tage din egen?! Stil dig i kø, ligesom alle andre, eller skal du også bruge kloge hatten for at regne det ud?!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen. Empty Sv: Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen.

Indlæg af Damia Lør 5 Jun 2010 - 14:27

okay hvad f*ck skal jeg så kalde dig *at have en million navne i baghånden men der er aldrig nogen der syntes om dem XD*

96'er STYRER!!! alle de andre kan da bare tro hvad de vil men i 96 blev de met værdigfulde født O_______O eh

haha ok xD mit hår skal bare have lidt coks måske af og til ellers intet XD og jeg går ikke så tit med makeup (får såå tit afvide at jeg ser sødere ud uden makeup - af drenge) wella lad os bare sige at jeg ikke bruger så meget tid på håret ^^
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen. Empty Sv: Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen.

Indlæg af Damia Lør 5 Jun 2010 - 14:28

Min holding til kærlighed er nærmere : "Hvad fuck er kærlighed?!!" livets store spørgsmål xD
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen. Empty Sv: Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen.

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 14:28

Jeg stjæler bare din kloge hat så XD haha ... vil kun ha den .... >< er din største fan ... *Skriger*
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen. Empty Sv: Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen.

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 14:29

Jeg er enig med dig!
Men folk skal vel bare kalde mig mit navn? ***** xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen. Empty Sv: Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen.

Indlæg af Damia Lør 5 Jun 2010 - 14:32

folk gider ikke kalde mig mit navn OO det er enten: Slappe, søde, skøre, smukke.. nåh ja eller mit efternavn. grr alle gør nar af mit efternavn XD (Jeg er da bare STOLT af det ja nemlig ja!)
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen. Empty Sv: Omkring mig; Chris bhs. - Behind screen.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum