Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hvad kan jeg hjælp med - Katherine EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hvad kan jeg hjælp med - Katherine EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hvad kan jeg hjælp med - Katherine EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hvad kan jeg hjælp med - Katherine EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hvad kan jeg hjælp med - Katherine EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hvad kan jeg hjælp med - Katherine EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hvad kan jeg hjælp med - Katherine EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hvad kan jeg hjælp med - Katherine EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hvad kan jeg hjælp med - Katherine EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hvad kan jeg hjælp med - Katherine EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hvad kan jeg hjælp med - Katherine

Go down

Hvad kan jeg hjælp med - Katherine Empty Hvad kan jeg hjælp med - Katherine

Indlæg af Aleksei Man 7 Sep 2015 - 21:06

Tid: 22:00
Sted: Værtshuset og kro "Den Glade Sigøjner"
Vejr: Lidt varm, blæst ellers lidt oversky.
Omgivelser: Border, stoler, menneske/væsner.

Dagen var gået stille og rolig, der var ikke sket der vild da vejret havde været lidt dårlig, selvom det ikke holde alle fra at kommer udenfor, det havde regne lidt tidlig på dag men ikke rigtig noget af snakke om, det havde dog ikke holdet folk fra at kom ned på den glade sigøjner, som er et værtshuset/kro, Aleksei havde selv fundet vej her ned, han sad ned i det en hjørne for sig selv, der stod to glas foran ham på bordet og en flaske vodka, der var drukket 1/4 af flaske og der var hældt op i den en glas.

Aleksei var så set kun kommer her ned fordi han var blevet kontaktet af en kvinde som han havde mødet for ca et år side, så her sad han så og venter på at hun skulle kom, så han kun finde ud af hvad det er hun mangle, det havde han dog fundet ud af da han snakke med hende, han handel ikke med folk over telefon, da de kan bliv overvåger, meget havde han dog lært af havde været i FSB, han tog en tår af sit glas og stille den på bordet.

Han kiggede op da dør dik op og en kvinde kom ind, der kom hun, hun tog sig tid men det overrasker ham enlig ikke at hun gjort det, han var klædt i nogen sort cowboy bukser og en kong blå t-shirt som sidder lidt tæt på ham, hans halv lang hår hang løs, han rette sig lidt op på stol så det var nemme at ser at han enlig er høj, hans små 190cm og hans veltræning krop.

"Godaften, længe side" sagde han og kiggede på hende, han nikke kort mod stol over foran ham, han tog fat i flaske og hælder op i den tom glas og stille flaske bagefter, hvor han rolig skubbe glasset over til hende, "hvad kan jeg være medhjælpe med" spurgte han og kiggede over på hende, han kiggede kort rundt, værtshuset var halv fyldt, nogle var godt op af køre og andre holdet det ned, han rette blikke over på hende og smiler svagt.
Aleksei
Aleksei
Competent (Rank 9)

Bosted : Rundt omkring

Antal indlæg : 282


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum