Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Søs I Knibe - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Søs I Knibe - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Søs I Knibe - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Søs I Knibe - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Søs I Knibe - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Søs I Knibe - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Søs I Knibe - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Søs I Knibe - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Søs I Knibe - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Søs I Knibe - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Søs I Knibe

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Søs I Knibe - Page 2 Empty Sv: Søs I Knibe

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 3:31

hun kiggede overrasket på ham og smilede varmt til ham. hun krammede sig glad helt indtil ham, men hun vidste ikke hvad hun skulle sige. Hun var bare vildt glad. Hun kiggede over hans skulder på hans søster og sendte også hende et smil selvom hun ikke kunne se det. Hun kiggede varmt igen på Chris, denne gang dog mere kærligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søs I Knibe - Page 2 Empty Sv: Søs I Knibe

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 3:35

Han smilte stille. Han bed sig kort i læben. Hun var smuk, dejlig og sød. Hvad var hun ikke? Var han blevet forelsket, eller var det bare en 'flelse', hvis man skulle kalde det det. Han trykkede hende helt ind til sig, og smilte stille. Hendes smukke røde hår. Hendes søde smil. Hendes smukke ansigt, som lyste dejligt op. Han vidste godt, at det var overnaturligt, så hun var ikke et menneske.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søs I Knibe - Page 2 Empty Sv: Søs I Knibe

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 3:42

Hun lukkede øjnene og kyssede ham blidt på halsen med et smil. Hun havde det mærkeligt, den her gang var det ikke bare en fyr. Ham her var speciel. Han var faktisk en hun ønskede at binde sig til. Hun kiggede på ham med et sødt blik og et varm, sødt og skævt smil. Hun blev helt væk i ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søs I Knibe - Page 2 Empty Sv: Søs I Knibe

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 3:45

Han smilte stille, og kiggede på hende. "Jeg tror ikke, det er det klogeste. Min søster er elleve. Hvis hun vågner. Og lægen bliver vel heller ikke tilpas," sagde han, og kyssede hende på næsen. Han tog hende med ud igen, ud til hendes guitar, som stadig stod der. Han smilte stille. "Hvilket væsen er du?," spurgte han stille. Det vidste han egentlig ikke endnu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søs I Knibe - Page 2 Empty Sv: Søs I Knibe

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 3:50

hun smilede sødt. "Animagus.. Ræv.." sagde hun med et sødt lille smil og et ½ sekund efter stod der en ræv og kiggede op på ham. hun blev hurtigt sig sig igen. hun lod sin hånd ligge sig på hans hals. hun kiggede sødt på ham. "Hvad med dig?" spurgte hun med et stort smil og kiggede afventende og sødt på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søs I Knibe - Page 2 Empty Sv: Søs I Knibe

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 3:55

"Jeg ville ønske, jeg kunne vise dig det, men så ville jeg brænde stedet af. Jeg er Ild Dæmon," sagde han stille. Han knyttede hånden sammen, og en ild kugle dukkede op inden under. Han kiggede sig omkring, om der var nogen, hvor efter han gav slip, og greb den igen. Den svævede lidt over hans håndflade. Han knuste den med de bare næver igen. Han bed sig lidt i læben, og lagde en hånd på hendes ene kind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søs I Knibe - Page 2 Empty Sv: Søs I Knibe

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 4:01

Hun trådte helt tæt på ham og kiggede ham direkte øjnene. Hendes hale kom frem og bevægede sig lidt. Hun undrede sig lidt over det, da det ikke var med vilje, men så forsvandt halen pludselig igen, og hun kunne igen koncentre sig om Chris. Hun sendte ham et sødt smil og kiggede stadig totalt bundet ind i hals øjne. Denne gang var det virkeligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søs I Knibe - Page 2 Empty Sv: Søs I Knibe

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 4:04

Han kærtegnede hendes kind, og smilte varmt. "Er der noget galt?," spurgte han stille. Han sukkede stille. "Hmm ... Det ser ud til, jeg skal sove her i nat," sagde han stille, og kiggede mistrosik ned på stolene. Det var ret hårdt at sove der, men han havde gjort det før. Han havde jo intet sted at tage hen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søs I Knibe - Page 2 Empty Sv: Søs I Knibe

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 4:09

Hun kiggede lidt på ham. "Du kan da være hos mig." sagde hun med et smil og lod også sin anden hånd ligge sig på hans hals. Hun vidste ikke helt hvad hun nu skulle gøre, så hun smilede sødt til ham og kyssede igen hans hals og lagde sit hovede på skrå, da hun igen kiggede på ham. Hun afventede spændt et svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søs I Knibe - Page 2 Empty Sv: Søs I Knibe

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 4:15

Han smilte stille, og lagde sin pande mod hendes. Han kiggede hende dybt i øjnene. "Du er sikker på, du vil have mig til at overnatte?," spurgte han stille. Han smilte stille, mens han betragtede hende. Stille. han kærtegnede blidt hendes kind, og kunne ikke mere. Han måtte kysse hende. Han lod sit ansigt køre tættere på hendes, og ramte hendes læber med sine egne. En dejlig følelse. Så ubeskrivelig god.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søs I Knibe - Page 2 Empty Sv: Søs I Knibe

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 4:21

Hun gengældte kysset. Det var helt ubeskriveligt. hun nægtede at slippe ham og stod hun helt tæt på ham og hendes arme lå bare det om hans hals og holdte ham fast og tæt indtil hende, da kysset efter et stykke tid var ovre stod hun kiggede lidt på ham, da et stort sødt smilte bredte sig på hendes læber. "Ja, selvfølgelig! ellers ville jeg da ikke sige det." agde hun stort smilende og tog hans hånd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søs I Knibe - Page 2 Empty Sv: Søs I Knibe

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum