Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Altid på farten bare ikke lige nu-Ester EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Altid på farten bare ikke lige nu-Ester EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Altid på farten bare ikke lige nu-Ester EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Altid på farten bare ikke lige nu-Ester EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Altid på farten bare ikke lige nu-Ester EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Altid på farten bare ikke lige nu-Ester EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Altid på farten bare ikke lige nu-Ester EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Altid på farten bare ikke lige nu-Ester EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Altid på farten bare ikke lige nu-Ester EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Altid på farten bare ikke lige nu-Ester EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Altid på farten bare ikke lige nu-Ester

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Altid på farten bare ikke lige nu-Ester Empty Altid på farten bare ikke lige nu-Ester

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 19:17

T:Aften
O:Træer, månen, skyer, himlen, vand
V:Koldt, blæsende, tåget
S:Ved søen
D:6/6

Julia lå på ryggen og rørte med en finger i vandet
stille mens hun smillede blidt over at der var en ro over stedet
og at der kunne findes så mange smukke, glitrene ting ved vandet, og igen
bare ved stedet. Julia s hår hang løst ned over hendes skulder den hvide hud
var lys og kold,øjnene røde, og glødende.Hendes negle var lidt lange og sorte
hun var ikke emo men de var malet sort alligevel hun havde et eller andet med den farve
og især rød rød og sort var de to farver hun havde et eller andet med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Altid på farten bare ikke lige nu-Ester Empty Sv: Altid på farten bare ikke lige nu-Ester

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 19:23

Ester kom trippende ned mod søen da hun så en ældre pige.
Hun smilte og gik ned til hende. Pigen så sød ud. *hun ligner min store-søster* tænkte hun, men det kunne det da umuligt være. Hun smilte da hun fik øjenkontakt med pigen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Altid på farten bare ikke lige nu-Ester Empty Sv: Altid på farten bare ikke lige nu-Ester

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 19:25

Julia kiggede op på pigen som var kommet, hun smillede mildt og
rejte sig op for at give pigen en venligt velkosmt"hejsa mit navn er Julia Stone kald mig bare Julia jeg kom herned bare for at nyde vejret der er koldt og mørkt"sagde hun med et lille peg rundt i stedet.Pigen som var kommet så meget venlig ud hun kunne mærke en følelse af at hun også var et af de mange magiske væsner

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Altid på farten bare ikke lige nu-Ester Empty Sv: Altid på farten bare ikke lige nu-Ester

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 19:27

"Og jeg hedder Ester Minty Virt," sagde hun sødt. *Der er virkelig noget bekendt ved hende* tænkte hun mens hun stadig spekulerede over hvem Julia var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Altid på farten bare ikke lige nu-Ester Empty Sv: Altid på farten bare ikke lige nu-Ester

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 19:29

Julia kiggede på hende hun kunne mind eom en lillesøster sådan en hun altid havde ønsket sig men aldrig fik"hyggeligt at møde dig hvad laver du hernede"spurgte hun venligt og fik sat sig ned ved kanten af søens vand*en lillesøster* tænkte hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Altid på farten bare ikke lige nu-Ester Empty Sv: Altid på farten bare ikke lige nu-Ester

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 20:31

"Jeg er her bare lige fordi jeg ville gå en lille tur," sagde hun og satte sig ned ved siden af. *Jeg kan ikke finde ud af hvem det er, men hun minder om en storesøster for mig* tænkte hun. "Jeg er elver," sagde hun og viste Julia sine ører.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Altid på farten bare ikke lige nu-Ester Empty Sv: Altid på farten bare ikke lige nu-Ester

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 20:34

Julia kiggede på ørerne mens hun nikkede kort og åbnede sin mund der stak to spidse hjørne tænder ud fra mundvigen"jeg er vampyr fulldblodet og renblodet hyggeligt at se du er en elver har aldrig mødt en før"sagde hun venligt*ja hun minder om en lilleøster* tænkte hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Altid på farten bare ikke lige nu-Ester Empty Sv: Altid på farten bare ikke lige nu-Ester

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 20:36

"Har du nogen famile?" spurgte hun. Hun håbede på at Julia ville svare.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Altid på farten bare ikke lige nu-Ester Empty Sv: Altid på farten bare ikke lige nu-Ester

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 20:40

Julia rystede trist på hovedet"nej desvære jeg kan ikke fortælle grunden det er alt for trist for mig har du"spurgte hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Altid på farten bare ikke lige nu-Ester Empty Sv: Altid på farten bare ikke lige nu-Ester

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 20:42

"Nej, bor på børnehjem," sagde hun og var mindst lige så trist som Julia. "Nu har du chancen...du kan gøre det nu...." sagde nogle stemmer I Ester's hoved. "Træk dit sværd frem!" Stemmerne vedblev.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Altid på farten bare ikke lige nu-Ester Empty Sv: Altid på farten bare ikke lige nu-Ester

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 16:42

Julia kiggede på hende kort kunne hun høre hendes tanker og trak sig derfor lidt væk fra hende"hvad...vil du dræbe mig eller noget"sagde hun bekymret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Altid på farten bare ikke lige nu-Ester Empty Sv: Altid på farten bare ikke lige nu-Ester

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 16:45

"Nej, nej," sagde Ester trist. "Jeg er lidt flov over at sige det her, men mine øre er levende og de vil have mig til at dræbe alle og en hver, men bare rolig sådan er jeg ikke," Hun smilte berogligende til Julia der var rykket væk. "Du skal ikke være bange...," sagde hun med et dejligt smil på læberne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Altid på farten bare ikke lige nu-Ester Empty Sv: Altid på farten bare ikke lige nu-Ester

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 17:18

Julia kiggede på hende og rystede venligt og lidt på hovedet mens hun lod blikket det røde blik være lidt venligt også"jeg er ikke bange det bliver jeg sjælendt men du minde rmeget om en lilesøster"sagde hun venligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Altid på farten bare ikke lige nu-Ester Empty Sv: Altid på farten bare ikke lige nu-Ester

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 17:20

"Ja, men hjemme på børnehjemmet er jeg den ældste," sagde hun med et smil. "Du minder om en storesøster jeg engang havde, men hun døde..." Ester så trist ned i jorden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Altid på farten bare ikke lige nu-Ester Empty Sv: Altid på farten bare ikke lige nu-Ester

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 17:28

Julia kiggede forstående på hende"wow samme her altså mener jeg ahvde en lillesøster men hun forsvandt for mig for mange år siden"sagde hun trist ligesom Ester det gjorde hende også glad at de to kunne snakke sammen om det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Altid på farten bare ikke lige nu-Ester Empty Sv: Altid på farten bare ikke lige nu-Ester

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 17:30

"Hvad hed din lillesøster?" spurgte Ester med et lille smil. Hun var også glad for dem der hjemme kunne hun jo ikke snakke med om det for de var mennesker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Altid på farten bare ikke lige nu-Ester Empty Sv: Altid på farten bare ikke lige nu-Ester

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 17:36

Julia kiggede tris på hende Ester lignede hende meget hun startede enda med det samme forbogstav"hun hed Emily"sagde hun med et kort smil hun savnede hende meget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Altid på farten bare ikke lige nu-Ester Empty Sv: Altid på farten bare ikke lige nu-Ester

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 17:39

"Jeg har faktisk hedet Emily, men min mor rettede det til Ester..." sagde hun og sørgede for ikke at lyde for intereseret, men det var hun jo. "Min søster hed helt det samme som dig...," sagde hun med et lille smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Altid på farten bare ikke lige nu-Ester Empty Sv: Altid på farten bare ikke lige nu-Ester

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 17:41

Julia kiggede med store øjne på hende før hun krammede hende"så er du Emily wow det helt utroligt du har stadig udseende som hende"sagde hun glad

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Altid på farten bare ikke lige nu-Ester Empty Sv: Altid på farten bare ikke lige nu-Ester

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 17:42

Ester lagde sine arme om Julia og en tåre gled ned. "Jeg kan ikke tro det!" sagde hun med et gald smil. "Men jeg skal snart adopteres af en mand og hans bror..." Hun så lidt trist.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Altid på farten bare ikke lige nu-Ester Empty Sv: Altid på farten bare ikke lige nu-Ester

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 17:49

Julia blev lidt mere trist"træls har enlig ingen at være hos mest mig selv og mine omgivelser"sagde hun endnu mere trist og var selv ved at fælde et par tåre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Altid på farten bare ikke lige nu-Ester Empty Sv: Altid på farten bare ikke lige nu-Ester

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 17:51

"Jeg har fået lov til at være så meget sammen med dig jeg har lyst til og du må jo også gerne komme så meget du har lyst..." sagde hun opmuntrende. "Hvis altså du kender Zann og Zero så er det dem," HUnn så igen på sin dejlige søster. "Jeg elsker dig!" sagde hun og omfavnede hende igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Altid på farten bare ikke lige nu-Ester Empty Sv: Altid på farten bare ikke lige nu-Ester

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 17:56

Julia smillede stort og tænkte ikke på at hun var en vampyr og hun ikke var og holdte bare krammet"jegs elsker også dig søster hvor er det godt jeg kommer self og besøger dig"sagde hun smillende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Altid på farten bare ikke lige nu-Ester Empty Sv: Altid på farten bare ikke lige nu-Ester

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 17:57

"Zann siger at han skal kende dig først...," sagde hun med et smil og knugede Julia til sig. Hun elskede hende virkelig. "Men har du ikke været elver? Jeg mener jeg er jo elver?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Altid på farten bare ikke lige nu-Ester Empty Sv: Altid på farten bare ikke lige nu-Ester

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 21:23

Julia nikkede"jo det må jeg have været men jeg har jo en skaber selv så der blev jeg vampyr"sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Altid på farten bare ikke lige nu-Ester Empty Sv: Altid på farten bare ikke lige nu-Ester

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum