Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hello there! (emnesøgning) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hello there! (emnesøgning) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hello there! (emnesøgning) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hello there! (emnesøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hello there! (emnesøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hello there! (emnesøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hello there! (emnesøgning) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hello there! (emnesøgning) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hello there! (emnesøgning) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hello there! (emnesøgning) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hello there! (emnesøgning)

Go down

Hello there! (emnesøgning) Empty Hello there! (emnesøgning)

Indlæg af Fox Man 8 Feb 2016 - 12:01

*slæber med besvær en tung kasse midt ud på torvet. Får den placeret, så den står fast, og tørrer sveden af panden, inden han vender om, forsvinder om bag kulissen og kommer tilbage med en megafon lavet af pap. Kravler op på kassen og rømmer sig, inden han sætter megafonen for munden og råber ud over torvet*

Hej.. halløj!
*vinker og smiler stort i et forsøg på at fange folks opmærksomhed*
Hej! Det er mig. Fox! Jeg leder efter nogen at lege med! Jeg er helt ny herinde og er blevet anbefalet at lave en emnesøgning, so here we go!

Jeg har den her smarte karakter, Fox, som mangler nogen at spille med/mod. Siden han er sådan en hurtigt lavet karakter, der lige skal tjekke klimaet ud herinde, har jeg ikke nogen plan med ham. Så han er sådan set 'up for grabs'. Står du lige og mangler en rapkæftet, pisse irriterende, tyvagtig navajo med en polarræv som dyreskikkelse? Led ikke mere! Her er han!
Som sagt er der ikke nogen plan, så lige nu kommer han bare til at dukke sporadisk op og lave lidt ballade hvilket nok kan blive lidt ensformigt i længden.

Hvad søger vi? Gerne noget, med noget gang i! Hverken Fox eller jeg er til lange romantiske øjeblikke, kedelige diskussioner eller foredrag om tudser. Der skal ske noget, og det gør ikke noget, hvis det gør ondt.
Hvis du kun skal bruge ham til at få brændt noget krudt af, nice, så laver vi et enkelt emne! Kan du bruge ham til en længere omgang spil? Fedt! Hvad er din idé? Han kan helt sikkert også hijakces til tre indlæg midt i en tråd, hvis det er sådan noget, der er brug for.

Hvad er mine forventninger?
Ikke andet end at vi ikke skriver one-liners, men heller ikke hele romaner per indlæg. Jeg skriver i meget varieret længde, alt efter situationen, men kan godt, hvis det passer dig bedst, forsøge at nå et vist antal ord.
Jeg skriver selv i datid og tredjeperson.
Jeg vil selv karakterisere mig som en ret garvet rollespiller og forventer lidt, at min modspiller selv er godt øvet og er inde i gos and no gos.

Du kan læse alt om Fox på hans profil!

*står og tripper lidt på kassen*
Okay, det var vist det. Hej hej!
*hopper ned og sætter sig på kassen. Sidder lidt og vipper med fødderne og ser sig forventningsfuldt omkring i håb om, at der er nogen, der har lyst til at underholde ham*


Sidst rettet af Fox Tirs 9 Feb 2016 - 20:41, rettet 1 gang (Reason for editing : Navneskift)
Fox
Fox
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Et afsides område i Maison de fous

Antal indlæg : 164


Tilbage til toppen Go down

Hello there! (emnesøgning) Empty Sv: Hello there! (emnesøgning)

Indlæg af Fox Tors 3 Mar 2016 - 11:56

Okay, siden Fox' åbenbart ikke lige er så populær, har jeg et andet bud!

Tadaa!
http://www.vielamort.net/u3681

Julien Bonaparte er en ilddæmon, som er ved at bygge et lille forretningsimperium i Di Morga. Han har boet her i omkring halvandet år og er allerede ved at have fået skrabet nogle ting op under neglene. Han ejer f.eks. en natklub (Flashing Lights) og en bar/café (Double Up), en også et supermarked, et hotel, et advokatfirma, boligudlejning og diverse andet.

Han kan fremstå normal og venlig nok, men er også ret god til at påtage sig roller - hans indre er følelseskoldt, beregnende, nådesløst og han står ikke tilbage fra at bruge alle midler for at få, det han vil have.

Lad være med at gøre ham vred. Seriøst, lad være med det.

Julien kan, i modsætning til Fox, forsvare sig selv og er ikke noget let bytte, hvis det er det man leder efter.

Jeg leder heller ikke efter noget bestemt til Julien, men han er ikke typen, der får venner eller folk tæt på sig. Det er nu heller ikke, fordi han render rundt og leder efter fjender. Han står helst gerne udenfor det hele - og leder altid efter en god forretning.

Hvis du har en idé, så sig til!

Men du skal bare lige være klar over, at Julien er farlig. Det er ikke en man lige giver sig i kast med på den dårlige måde, medmindre man kan klare at få brændt nallerne lidt.
Fox
Fox
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Et afsides område i Maison de fous

Antal indlæg : 164


Tilbage til toppen Go down

Hello there! (emnesøgning) Empty Sv: Hello there! (emnesøgning)

Indlæg af Gæst Tors 3 Mar 2016 - 15:19

Jeg kunne da godt være interesseret i et emne med Fox hvis det er xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello there! (emnesøgning) Empty Sv: Hello there! (emnesøgning)

Indlæg af Fox Tors 3 Mar 2016 - 15:21

Fedt :D Lad os tage den over PM
Fox
Fox
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Et afsides område i Maison de fous

Antal indlæg : 164


Tilbage til toppen Go down

Hello there! (emnesøgning) Empty Sv: Hello there! (emnesøgning)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum