Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Caught in the Act (Fox) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Caught in the Act (Fox) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Caught in the Act (Fox) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Caught in the Act (Fox) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Caught in the Act (Fox) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Caught in the Act (Fox) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Caught in the Act (Fox) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Caught in the Act (Fox) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Caught in the Act (Fox) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Caught in the Act (Fox) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Caught in the Act (Fox)

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Caught in the Act (Fox) - Page 2 Empty Sv: Caught in the Act (Fox)

Indlæg af Fox Lør 13 Feb 2016 - 16:20

Fox lyttede lidt vantro til ham. Hjælpe ham? Med hvad? Fox havde ikke brug for hjælp, han klarede sig fint. Med små uheld ind i mellem, som ofte afkom lidt fysisk smerte og skade, men intet han ikke havde kunne klare sig igennem selv. Han begyndte at blive vred. Hvem troede englen lige han var?
Fox rejse sig og tog sin jakke, som han hurtigt trak på.
"Jeg har ikke brug for hjælp. Og absolut ikke et sted at gemme mig. Jeg kan klare mig selv." Han trak nogle penge frem fra inderlommen og smed dem på bordet. "Her." Han sendte ham et vredt blik, vendte om og gik mod døren. Hjælp? Pff. Han var ikke en, der skulle under en engels beskyttelse.
Fox
Fox
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Et afsides område i Maison de fous

Antal indlæg : 164


Tilbage til toppen Go down

Caught in the Act (Fox) - Page 2 Empty Sv: Caught in the Act (Fox)

Indlæg af Khaa Lør 13 Feb 2016 - 16:31

Khá lod pengene ligge på bordet og tænkte egentlig slet ikke over dem.
I stedet rejste han sig ligeledes og gjorde klar til at gå.
"Hvis ikke du har haft brug for hjælp.... Hvorfor bor du så på gaden?.... Hvorfor er så nødvendigt at kaste mad i hovedet som om du ikke ved hvornår næste måltid kommer? Men hvis du skulle være interesseret i at tjene lidt ekstra på et tidspunkt, så kan du finde mig på mit slot oppe i bjergene. Og hvis du gør dig selv en tjeneste, så anerkend din egen svaghed i stedet for at misfortolke det som en styrke... Der findes folk såsom mig selv der vil hjælpe bare fordi de kan. Du skylder intet så dine penge ligger der..." 
Khá passerede ham ved døren og nikkede underligt anerkendende af Fox inden han gik ud på gaden og bevægede sig mod sin bil. Gad vide om Fox nogensinde ville tage ordene til sig eller tro at verden var ond endnu en gang
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Caught in the Act (Fox) - Page 2 Empty Sv: Caught in the Act (Fox)

Indlæg af Fox Lør 13 Feb 2016 - 16:53

Fox knyttede sine hænder. Hvad englen sagde gjorde ikke noget bedre, bare værre. Hidsigt gik Fox tilbage til bordet og tog sine penge med en vred bevægelse. Han så surt på manden bag disken.
"Hvad fanden glor du på?" Kulden udenfor ramte ham, men hjalp ikke noget i med vreden. Han så efter englen, der gik ned af gågaden. Han håbede, at han aldrig nogensinde skulle se ham igen. Sikke en idiot. Han sparkede hårdt til et eller andet stykke skrald, inden han skiftede skikkelse og løb ned af gågaden og ind af en sidegade. Han havde brug for at komme af med vreden, så han løb hurtigt af sted mod sit hjem.

(( Selvom Fox ikke vil se Khá igen, dukker der sikkert en mulighed op for et emne en dag ))
Fox
Fox
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Et afsides område i Maison de fous

Antal indlæg : 164


Tilbage til toppen Go down

Caught in the Act (Fox) - Page 2 Empty Sv: Caught in the Act (Fox)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum