Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Let me save and protect you - Will (XXX)

Side 5 af 15 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 15  Næste

Go down

Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 5 Empty Sv: Let me save and protect you - Will (XXX)

Indlæg af Gæst Tirs 19 Apr 2016 - 19:50

Josh så en smule overrasket op ham da han begynde at skælde ud. Han så meget overrasket ud da Will fortalte at han havde prøvet på at møde solen. Så han havde ville begå selvmord?... på grund af savn? Han sank blikket en smule. Han havde aldrig brudt sig om Will, men han kunne dog bedre snuppe ham, end Niklaus.

Han så på ham da han sagde at han ikke skulle sammenligne will med Niklaus. Men for ham var de det samme… dog måtte han overgive sig til Wills side! Han havde i det mindste følelser for Harry. Det vidste han langt fra ham Niklaus havde.

Han så efter Will da han gik over og tog brevet og der efter gik mod døren. Med vampyr fart, løb han over og snuppede brevet ud af Wills hånd, og stillede sig op af Muren
”vær nu ikke dum… jeg skal nok aflevere det for dig!” Han sukkede lidt, og så på Will ”Lige meget hvor lidt jeg bryder mig om dig… så syntes jeg alligevel ikke du skal udsættes for at få knust dit hjerte endnu engang” sagde han og gik roligt over mod Will.
”Harry er ikke den samme mere Will… det må du forberede dig på, hvis du har tænkt dig at møde ham!... Han er ikke som da i var sammen!” sagde han og kløede sig lidt i nakken.

”Den søde, men samtidig hårde fyr du kende… han er stort set væk… Tilbage er der en underdanig Engel, der ikke er længere ude end den tid han har fået af Niklaus.. Og selvom jeg virkelig har prøvet på at tale ham til fornuft… så nytter det ikke…”
Han sukkede og så på Will.
”Han elsker Niklaus… og han har ikke tænkt sig at forlade ham…. Hvis du tropper op, vil Niklaus gå amok,.. og Harry… Han vil følge sin herre, og sørge for at der intet sker ham” Sagde han og så på Will med e bedrøvet og næsten undskyldende blik ”jeg havde virkelig håbet at når nu du var kommet tilbage.. så ville han ikke tage tilbage til Niklaus..” sagde han Roligt.

Han sukkede lidt opgivende, men stak så hånden frem ”jeg skal nok klare det med brevet for dig…. Det var godt at se dig igen” Han smilede lidt skævt, men det var tydeligt at det kun var sødt ment
”og sørg for at holde fat i den engel du har nu!... Jeg under dig det” sagde han blot med et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 5 Empty Sv: Let me save and protect you - Will (XXX)

Indlæg af Will Tirs 19 Apr 2016 - 19:59

Han fik det lidt skidt over at han havde skældt Josh ud på en måde, et let undskyldende smil dukkede op på hans blege læber, dog var det ikke stort, men det gjorde noget ved han ellers følelsesløse ansigt. Han gik frem og greb Joshs hånd, med hans egne mindre, slankere og meget koldere hånd. Han trykkede den blidt og slap den derefter igen.

”Jeg er nu glad for at jeg dukkede op, rart at se jer alle sammen igen, og at i har det godt, under omstændighederne.. Hvis i nogensinde behøver noget, så tøv ikke med at kontakte mig. I ved hvor i kan finde mig.” Sagde han blot, venligt, dog med en vis respekt i stemmen.

Will smuttede hurtigt ud af varehuset igen. Pludselig havde han det lidt bedre, på en måde var han ikke længere så bange for at støde ind i dem igen, de var jo fine, de ville blot Harry det bedste. Det var jo ikke deres skyld at Harry forlod ham.

Han gik hurtigt hen til hans bil igen, låste den op og hoppede ind. Han satte noget høj musik på, tændte en smøg og kørte afsted i fuldfart, tilbage imod hans hus igen.

En uro var der dog stadig inde i ham, han var bange for om Harry overhovedet ville dukke op, eller om han ville blive væk, bange for at se Will igen. I dag var en mandag, så han skulle mødes med Harry på fredag. Det føltes som forbandet lang tid, men også utrolig kort tid.

Han kom hurtigt tilbage til hans hus igen, der var gået mere end 1 time, siden han besluttede sig for at skrive brevet, han havde taget en stor omvej og kørt lidt, blot for at få frisket hans hoved op, så Casstiel ville nok være tilbage nu.
Will
Will
Competent (Rank 11)

Bosted : Hans familie's palæ langt udenfor byens grænse.

Antal indlæg : 501


Tilbage til toppen Go down

Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 5 Empty Sv: Let me save and protect you - Will (XXX)

Indlæg af Gæst Tirs 19 Apr 2016 - 20:18

Drengene sagde farve til Will, og fortsatte med hvad de var i gang med!. De havde ikke tænkt sig at bruge mere tid på at være uvenner med Will, det kom der jo ikke noget godt ud af.

Hjemme i huset var Cass allerede kommet hjem. Han havde fundet sedlen, og havde undret sig over hvad der mon pludselig var dukket op! Han valgte dog ikke at ligge mere i det. Så godt kende han jo heller ikke Will så han kunne sige hvad han plejede at lave.
Dog besluttede han sig for at få sat i gardiner op, nu Will jo alligevel ikke var på hans værelse. Han gik der ind, og begynde at sætte dem op, og pille de gamle hullede ned igen, samtidig fik han også lige samlet noget af Wills tøj sammen, så han kunne begynde at vaske det. Og det gjorde også at Wills værelse så en smule mere rent ud.

Han havde også taget en klud med så han lige kunne tørre det værste støv væk. Da han var færdig, gik han lidt ind til sig selv. Han skulle jo have sat alle sine ting på plads. Han gik og satte lidt ting på plads møbler og bakkede så sine kasser ud. Dog var der noget der fangede hans opmærksomhed mere. Hans violin! Det var længe siden han havde spillet på den. Han kunne ikke undgå at smile lidt for sig selv. Han åbnede den lille kuffert den lå i, og lod fingere glide ind over.

Han tog den op, og betragtede den lidt, inden han lagde den mod skulderen og derefter hagen på. Han begynde at spille. Det var længe siden, men når først han spille var det som om han havde spillet hver dag. Han stod med lukkede øjne og lyttede til de smukke toner der kom fra den lille violin. Han glemte helt tiden, og hørte heller ikke at der kom en bil hjem

(Melodien, bare glem pianoet)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 5 Empty Sv: Let me save and protect you - Will (XXX)

Indlæg af Will Tirs 19 Apr 2016 - 20:30

Will fik parkret bilen i garagen igen og smuttede op til hoveddøren hvor han hurtigt hang hans nøgler op og hang også jakken op. Han gik hurtigt op af trappen da han nemt kunne høre violin musikken, han gik forsigtigt og langsomt ned af gangen og åbnede døren ind til Casstiel.

Et lille smil dukkede op på hans læber, da han hørte hvor smukt Casstiel spillede. En lille dejlig følelse dukkede op i hans krop. Will gik hurtigt ned i stuen, hvor hans andet og store piano stod. Han lukkede låget op på den, og satte sig ned. Han kiggede på den i lidt tid, lukkede hans øjne og pustede ud.

Da han hørte hvordan musikken stoppede oppe ved Casstiel, gik der nogle få sekunder og pludselig spillede Will. Det var ikke glade toner, dog det han mest af alt følte inde i sig. Det var en gammel sang, en af de første han nogensinde havde lavet. Denne sang havde altid fyldt meget for ham, og han var utrolig lettet at han i det mindste kunne spille den. Nok fordi der ikke var andre inde i rummet lige nu.
Han holdte hans øjne lukkede og spillede med blide bevægelser.

Hans musik:

Will
Will
Competent (Rank 11)

Bosted : Hans familie's palæ langt udenfor byens grænse.

Antal indlæg : 501


Tilbage til toppen Go down

Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 5 Empty Sv: Let me save and protect you - Will (XXX)

Indlæg af Gæst Tirs 19 Apr 2016 - 20:43

Cass var helt i sin egen verden mens han spillede, så meget at han slet ikke lagde mærke til at Will stod og så på ham. Da han var færdig med at spille, havde han knapt nok åbnet øjnene før han hørte et klaver spille. Han så ud mod gangen, og kunne høre at det kom fra stuen.
Var det Will?
Han lagde violinen fra sig, og gik nedenunder. Han stoppede dog i døren og betragtede Will mens han spillede. Han fik en underlig varm følelse i kroppen. En følelse der gjorde at han ikke kunne lade vær med at smile. Will var virkelig suk når han sad sådan. Dog ville han sådan ønske at Will ville lade sig komme over Harry.
Så han kunne blive glad igen.

Da Will havde spillet færdig, kom Cass Roligt ind i rummet ”det lød smukt” sagde han roligt, og stoppede lidt før Will. ”Er du okay?.... du ser meget træt ud” sagde han og strøg Will over panden, for at mærke hans varme. En gammel vane han hurtigt kom i tanke om ikke hjalp på Will, plus at han jo ikke fik feber. Han sukkede lidt, og nussede Will lidt i håret. ”jeg ville ønske der var noget jeg kunne gøre for at gøre dig i bedre humør William” sagde han stille, og satte sig ved siden af ham på klaver bænken. Han så ned på tangenterne, og lod sine finger glide ind over. Han spillede et par enkelte noder, det lød smukt, men det var dog stadig tydeligt at det var en lille prøve.

Han havde aldrig spillet på et klaver, men på et ovl. Men det var lidt samme princip. Han vende hovedet mod Will igen
”jeg har hængt dine gardiner op.. og så har jeg lige taget lidt af dit vasketøj.. så jeg kan få det vasket uden at skulle forstyrre dig” sagde han med et roligt smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 5 Empty Sv: Let me save and protect you - Will (XXX)

Indlæg af Will Tirs 19 Apr 2016 - 21:14

Han kiggede op da han hørte Casstiel komme ind i rummet, et lille smil var på hans læber da han satte sig ned ved siden af ham. Hans fingre lå stadig på tangenterne og han kiggede langsomt op på Casstiel da han så hvordan han prøvede at spille lidt. Han grinte svagt og kunne nemt se at Casstiel ikke kendte til klaverspil.

”Tak.. Det var sødt af dig.” smilte han og kiggede op på Casstiel.

”Jeg har ikke spillet i over 6 måneder..” hviskede han og kiggede ned på hans egne fingre igen. Han spillede nogle små toner af en sang han engang havde lavet.

”Dog er det lidt som om det langsomt kommer til mig igen.” Hviskede han og spillede pludselig mere.

”Jeg skrev et brev.. Var ude ved Harrys bande, gav dem det og fik dem til at give det videre til ham.. På fredag prøver jeg at møde ham igen, dog ikke fordi jeg vil være sammen med ham igen, men jeg vil have svar på nogle spørgsmål, så jeg kan komme over det og komme videre..” Forklarede han imens han spillede mere. Musikken fyldte rummet helt perfekt og Will vidste ikke hvorfor han endelig fortalte dette til Casstiel.

Dog ville han gerne at Casstiel vidste det, fordi han nu boede her. En lille frygt inde i ham fyldte dog lidt, da han var bange for om Casstiel ville blive vred, fornærmet eller bekymret. Will ville ikke have at han skulle bekymre sig for meget om ham, det var ikke sundt!

Musikken:

Will
Will
Competent (Rank 11)

Bosted : Hans familie's palæ langt udenfor byens grænse.

Antal indlæg : 501


Tilbage til toppen Go down

Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 5 Empty Sv: Let me save and protect you - Will (XXX)

Indlæg af Gæst Tirs 19 Apr 2016 - 21:24

Cass så på ham da han begynde at spille, og han forklarede at han ikke havde spillet i 6 måneder, men at det var på vej tilbage. Det var han glad for. Han kunne fornemme på Will, hvor meget musikken betød for ham. Han lyttede til melodien, og nød det smukke klare toner.

Han vende dog blikket overrasket over mod ham da han sagde at han havde skrevet et brev til Harry. Hans bilk sank en smule, men han lyttede til hvad Will forklarede. Han sukkede lidt stille. Men da Will var færdig med at spille, lagde han sin varme hånd ovenpå Wills mindre og is kolde hånd.
”Så længe du føler det er det rigtige.. så støtter jeg dig i det” sagde han roligt og så på Will.
”jeg vil bare så nødig have at du bliver endnu mere såret” sagde han stille.

Han sad lidt, og skulle lige til at læne sig frem mod Will, for at kysse ham. Men noget stoppede ham. Denne underligt følelse i hans krop. Denne kildende, varme og sære fornemmelse. Han rettede sig op, rømmede sig lidt, og fjernede sin hånd fra Will’s ”Nåårh… jeg må hellere smutte op og pakke ud” sagde han som en dårlig undskyldning, og rejste sig.
Han gik ud af stuen, og op mod sit værelse. Hans hjerte galoperede afsted, og han begynde ligefrem at svede!
hvad var det der skete? Hvorfor havde han det sådan her? Hvad var det der skete med hans krop?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 5 Empty Sv: Let me save and protect you - Will (XXX)

Indlæg af Will Tirs 19 Apr 2016 - 21:30

Will kiggede op på Casstiel da han lagde hans hånd oven på hans og et bredt smil dukkede op på hans læber. Casstiel var virkelig den eneste som kunne få ham til at smile disse dage, det var virkelig rart! Han hev kort efter vejret da han så hvordan Casstiel pludselig bevægede sig tættere på ham og han håbede inderligt at Cass for en gangs skyld tog initiativet til et kys, dog stoppede han? Han så lidt trist ud, da han kom med den værste undskyldning nogensinde og smuttede.

Han kiggede ned og mærkede hvordan hans stille hjerte sank lidt imens han lyttede til det meget hurtige hjerte som Casstiel havde. Det var sikkert på grund af trappen eller sådan noget.. Han vidste ikke helt hvad han skulle gøre lige nu, gå op til Casstiel eller lade ham være lidt?

Will hev hans mobil op af lommen og kiggede på den. Ingen besked endnu, han vidste ikke om Harry havde fået brevet endnu, så han kunne ikke helt lade vær med at tænke på det. Disse dage skulle virkelig gå hurtigt, hvis han ikke skulle ende med at blive sindssyg!

Med et lavt suk, rejste han sig fra bænken og gik op til Casstiel. Han bankede kort på døren inden han gik ind til Casstiel igen og lagde hans mobil ned i lommen igen.

”Er.. Du okay? Du så ikke så glad ud, da du gik..” Spurgte han forsigtigt og bekymret imens han stod lidt i døren og lagde hans egne arme omkring sig selv. Han savnede virkelig kontakten med Casstiel lige nu, det var voldsomt!
Will
Will
Competent (Rank 11)

Bosted : Hans familie's palæ langt udenfor byens grænse.

Antal indlæg : 501


Tilbage til toppen Go down

Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 5 Empty Sv: Let me save and protect you - Will (XXX)

Indlæg af Gæst Tirs 19 Apr 2016 - 21:43

Cass var hurtig om at komme op på sit værelse. Han sukkede og tog sig lidt til brystet. Hans hjerte var lige ved at springe ud gennem hans brystkasse føltes det som.
Han rystede det ud af hovedet og begynde at sætte nogle af hans ting på plads. Hvad skulle han gøre? Han kunne ikke være så tæt på Will, så begynde hans krop bare at opføre sig mærkeligt. Men samtidig ville han bare så gerne være i nærheden af Will. Være tæt på ham og holde om ham, gøre ham glad! Og hvordan kunne han det hvis han var nød til at tage afstand fra ham?.. Hmm måske var det bare noget der gik over? Han plejede jo ikke at bo sammen med nogle, og han og Wills forhold var jo allerede lidt…. forvirrende! Så måske var det bare det.

Dog var det lige før at han var hold op med at trække vejret da han hørte Wills stemme bag sig. Han bed sig lidt i læben, men vende så rundt og så på Will med et smil. ”Nej der er ikke noget galt!... Jeg ville bare gerne have dette på plads.. du ved.. så det er klaret” lød han. Hans hjerte hoppede et af de sindssygt hurtige slag over på grund af løgnen.

Han smilede bare roligt til Will, selvom han inderst inde var ved at gå i panik. Han var virkelig frustreret, og stresset over et her. Og samtidig følte han skyld over ikke bare at kunne sige til Will hvad det var, eller over at kunne gøre noget ved det.
Men han var bange for at Will ville blive sur eller ked af det. For Cass kunne jo intet gøre ved det hans krop følte når han var tæt på Will. Han havde svoret en ed! Han skulle leve rent rasten af sit liv, eller indtil den dag han ble gift.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 5 Empty Sv: Let me save and protect you - Will (XXX)

Indlæg af Will Tirs 19 Apr 2016 - 21:50

Han kiggede over på ham og på en måde var han virkelig glad for hans anden evne, ikke den med isen, men den med at han kunne læse folks følelser. Noget var helt sikkert galt med Casstiel, det kunne han tydeligt mærke! Will gik hurtigt ind i rummet og greb Casstiels hånd, han hev ham over til hans seng og skubbede ham ned og sidde imens han stod foran ham, tæt på ham.

”Casstiel, måske er det på tide at jeg fortæller dig om min anden magi, den som ikke er is. Jeg kan læse folks følelser.. Dog kun grund følelserne når jeg er på afstand. Dog når jeg er i hud kontakt med personen, kan jeg let som ingenting læse det de føler.. Lige nu, kan jeg tydeligt mærke at der er noget som går dig på, så vær venlig og sig det..” Sagde Will bestemt imens han gik helt tæt på Casstiel og kunne tydeligt høre hans hjerte hamre afsted, hvilket blot gjorde Will meget mere sulten.

Han hev lidt efter vejret og bed hans underlæbe imens han prøvede mere at fokusere på Casstiel, imens han ventede på hans svar. Dette gjorde ham virkelig frustrerede når han ikke fortalt ham ting! Nu havde han jo selv lige sagt noget ret vigtigt..
Will
Will
Competent (Rank 11)

Bosted : Hans familie's palæ langt udenfor byens grænse.

Antal indlæg : 501


Tilbage til toppen Go down

Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 5 Empty Sv: Let me save and protect you - Will (XXX)

Indlæg af Gæst Tirs 19 Apr 2016 - 22:05

Cass blev temmelig overrasket da Will tog fat i ham, og skubbede ham ned i hans seng. Han så undrende op på ham ”William hvad er..”
Han hørte hvad Will begynde at forklare, og da det gik op for ham hvad Will mente ændrede hans ansigt farve. Han bed sig lidt i læben da Will bad ham om at fortælle hvad det var der var galt.
Han tog sig lidt frustreret til hovedet med begge hænder og kradsede sig lidt i håret.


”arh…. Det er virkelig svært at forklare” brummede han usikkert. Han bed sig i læben, overvejede hvordan han skulle sige det her, uden at såre Will, men samtidig også uden at Will syntes han var et svin. Han sukkede lidt.
”okay…. Altså.. siden i går hvor jeg tog med dig hjem..” det var tydeligt at det var svært at fortælle det her.
”Altså… jeg har haft det lidt.. underligt... du ved… haft denne sære følelse i kroppen! Jeg kan ikke helt beskrive det!.. Mit hjerte hamre afsted, jeg sveder, og hele min krop sitre bare” stammede han lidt. Han så lidt på Will. ”Min hjerne er ikke bedre, det eneste den tænker på er… dig.. Jeg kan ikke fokusere,… det eneste jeg kan fokusere på er ting jeg ikke burde.”

Han rejste sig lidt, og tog sig frustreret til hovedet ”forstår du… når jeg ser på dig, så fokusere jeg.. på.. dine læber, din krop.. din… bare hud, og der kommer en trang op i mig hver gang… en tang til.. at ville gøre ved den.. hele tiden” Sagde han lidt fokuseret da hans øjne ramte Wills kraveben, og den nøgne og bløde hud, og det kunne ligefrem ses at han overvejede det. Dog rystede han tanken fra sig, og glippede lidt med øjnene.

Han satte sig lidt hårdt ned i sengen igen ”forstår du William… Jeg.. jeg må ikke tænke sådan her! Jeg kan ikke!” Han bed sig i læben. Jeg har levet i over 500 år… og jeg har ALDRIG haft det sådan her!... jeg har aldrig haft den mindste tanke om at bryde min ed” sagde han og det var tydeligt at høre på ham at han var frustreret.
”over 500 år og.. DET.. er aldrig sket før!” sagde han og spredte sine ben lidt, og nikkede ned mod sin manddom, der tydeligt trykkede mod bukserne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 5 Empty Sv: Let me save and protect you - Will (XXX)

Indlæg af Will Tirs 19 Apr 2016 - 22:16

Will kiggede på ham imens han forklarede hvordan havde det. Imens han snakkede dukkede et lille smil op på Wills læber. Han forstod hurtigt hvad der var galt med Casstiel, eller.. Der var ikke rigtigt noget galt, det var vel helt naturligt?

”Casstiel, det er ikke forkert det du føler.. Du har jo lyst til at have sex med mig.” Sagde Will og gik tættere op ham. Han hoppede pludselig op på Casstiels skød, sad med hans ben bøjet og på hver side af hans skød, så han sad overskævs.

”Jeg.. Har det på samme måde med dig.. Det er derfor jeg har kysset dig hele tiden..” Hviskede han sagt og hev kort efter vejret hvorefter han lagde hans arme omkring Casstiel og lænede sig helt ind til ham, så deres læber kun var millimeter fra hinanden. Han lukkede hans øjne halvt og gjorde alt hvad han kunne for at være så sexet som han kunne. Han pressede endda hans bagdel ned imod Casstiels bule i bukserne, hvor hans stive manddom var under.

”Vi.. Ikke engle folk, kalder det at lyste en anden, være tændt og tænde på dem..” Hviskede han lavt med en lav og sensuel stemme. Pludselig lukkede han afstanden imellem deres læber og kyssede Casstiel, sådan som han så gerne ville have gjort i lang tid.

Will var stadig meget forvirret over hvad han endelig følte for Casstiel, det var forvirrende for ham, specielt fordi Casstiel var så anderledes i forhold til hvordan Harry var. Han var meget blid, mere forsigtigt og utrolig sød. Harry var mere brutal, direkte og hård på så mange punkter. Han lod hans fingre glide op I Casstiels hår, hvor han greb fat og lod hans hoved falde lidt til den ene side og gjorde kysset dybere.
Will
Will
Competent (Rank 11)

Bosted : Hans familie's palæ langt udenfor byens grænse.

Antal indlæg : 501


Tilbage til toppen Go down

Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 5 Empty Sv: Let me save and protect you - Will (XXX)

Indlæg af Gæst Tirs 19 Apr 2016 - 22:39

Cass så op på Will da han sagde at det ikke var forkert det han følte. hans ansigt skiftede farve til knald rød. Sex? det var det hsn havde haft mistsnke om, eller rattere! det var det han havde frygtet! hsn måtte jo ikke have sex.
Han mærkede hvordan Will hoppede op og satte sig på ham, og hans svede ture beynde igen "Will...William du for står ik.. det.. det går ikke" stammede han lidt nervøst.

Han hørte hvad Will sagde og så overrasket på ham, selvom Han i virkeligheden godt vidste det. Han mærkede Wills arme der snogede sig om hans nakke, og han mærkede hvordan bulen i hans bukser kun blev hårdere, og hans bukser strammede mere.
Han gispede lidt, og sukkede da Will pressede sig ned mod bulen i Cass's bukser.

han høfte hvad Will sagde, og skulle ligge til at forklare Will hvorfor dette ikke gik da han mærkede de bløde læber mod sine. og bare den handling slog alt ud af hans hoved. Han blev først overrasket, men der gik ikke længe før alle de hellige tanker fløj ud af ham, og han kyssede Will igen.
Han lod sine hænder der ellers var plantet nervøst mod sengen, køre op af Wills ryg, og holde ham ind mod sig.

han nød da Will kyssede ham dybere, Han glemte alt om at stoppe Will. Hans vejrtrækning blev tung, og sukkende. Han sukkede tungt mdllem kyssende, og mærkede hvordan hele hans krop begynde at bruse op igen. Will var så dejlig! så smuk, og dejlig! så lækler og fin.

Cass lod sin ene hænd glide ned for st tage fat i Wills skorte, og trak den op af hans bukser, for så at køre en hånd op under Wills skjorte og op på hans ryg. Årh hans bløde og dejlige hud!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 5 Empty Sv: Let me save and protect you - Will (XXX)

Indlæg af Will Tirs 19 Apr 2016 - 22:50

Will stønnede imod hans læber og mærkede de varme hænder imod hans ryg, han hev efter luften og gav lidt op med det, i stedet stoppede han bare med at trække vejret, blot for at han bedre kunne kysse Casstiel, smage mere af ham og nyde mere! Han greb hans egen skjorte og flåede den op, så knapperne røg af og faldt ned på gulvet. Han trak hans skjorte helt af og lod den falde ned på gulvet bag ved ham. Lænede sig frem og flåede stoffet i stykker i den trøje som Casstiel havde på og kastede den samme vej som han egen skjorte.

Han stønnede blidt, da han endelig mærkede deres nøgne overkroppe imod hinanden og hele hans krop vågnede næsten op. Det strammede i hans egne bukser, da hans eget lem langsomt blev større.

Med et dybt støn, skubbede ham dem begge ned i sengen, han rullede Casstiel rundt, så Will lå under ham og svang hans ben rundt om hans hofter og pressede hans større manddom ned imod hans bagdel igen.

Han holdte godt ved i Casstiels hår og kørte hans kolde fingre igennem det flere gange, blot for virkelig at mærke og føle det bløde hår. Årh, han kunne ikke få nok af det. Hurtigt fik han også sparket hans egne støvler af, som faldt på gulvet med et bump.

”Cass.. Tag.. Mig..” Hviskede han imellem de mange kys. De ord var næsten en klynk. Han ønskede virkelig at blive holdt og taget af en person som ville ham, mere end blot for sex og hans penge. Det kunne tydeligt høres at det virkelig var Casstiel han ville have lige nu, ingen andre end kun ham. Harry var slet ikke tilstede i hans tanker lige nu.
Will
Will
Competent (Rank 11)

Bosted : Hans familie's palæ langt udenfor byens grænse.

Antal indlæg : 501


Tilbage til toppen Go down

Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 5 Empty Sv: Let me save and protect you - Will (XXX)

Indlæg af Gæst Tirs 19 Apr 2016 - 23:05

Cass hørte hvordan Will flåede sin skjorte op, og hev den af, og før han vidste af det, var endnu en af hans trøjer revet i stykker! Dog var det slet ikke noget der gik gennem hans hoved lige nu! det eneste han tænkte på lige nu, var Will.

Han gispede dn smule da han endelig mærkede den bløde og kolde hud af Wills mod sin egen. hans hænder dansede ind over Wills læn, ryg og skulderblade.
Han sukkede lidt overrasket da Will skubbede dem ned i sengen. da han vende dem rundt, tog det ikke Cass længe før han tog fst i Wills hofter, og trak ham længere ned mod sig selv, så hams lem med det samme blev presset mod Wills bagdel. han stønnede selv lidt mod Wills læber da han mærkede det.

Cass hørte hvad Will sagde, og normalt ville det nok få ham til at flippe ud. men han tænkte slet ikke på ddn slags lige nu.
han begynde blot at kysse Will ned over kæben, halsen og kravebenet. åh han havde ventet på at kunne gøre detre! og han kunne slet ikke beskrive hvordan det føltes nu hvor han endelig fik lov.

han skubbede. dem begge ind midt på sengen, og lod sine hænder bevæge sig rundt på Wills mave. dog var der noget der fik ham til at stoppe. dog ikke fordi han gik i panik. men der var noget andet der plagede ham. han kunne dog ikke lade vær med at kysse Will på munden igen mens han sagde "William jeg... mh.. jeg.. har aldrig... prøvet det.. før..så... bær over.. med mig" sulkede han mellem kyssende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 5 Empty Sv: Let me save and protect you - Will (XXX)

Indlæg af Will Tirs 19 Apr 2016 - 23:13

Han gispede højt, da han blev hevet mere ind i sengen og vred sig i nydelse under Casstiel lige nu. Wills vejrtrækning var kommet tilbage, da han begyndte at stønne mere, over de varme kys som blev plantet ned over hans krop og tilbage til hans mund. Han stønnede mere og mere imens han mærkede hvordan hele hans krop virkelig nød de varme og bløde berøringer.

”Mmh.. Iorden… Skal nok.. Hjælpe..” Mumlede han tilbage imellem de mange kys, han skubbede Casstiel rundt og satte sig oven på hans skød. Han kyssede ned over Casstiels brystkasse, mave og ned til hans underdel. Han kravlede ned imellem Casstiels ben, flåede hans sko og sokker af, smed dem over hans skulder og ud på gulvet, hvorefter han bevægede sig op, kyssede hans maveskind imens han åbnede hans bukser.

Der gik ikke lang tid, før Will fik skubbet Casstiels bukser ned og slap hans ret store manddom fri. Han kiggede op på Casstiel imens han slikkede hans læber.

”Slap af og nyd det.” Hviskede han før han dykkede ned, greb den utrolig varme og bløde manddom i hans kolde hånd, lod hans tunge glide hen over den med et dyb støn. Han slikkede op langs længden af den og pludselig tog han hovedet i hans mund.

Will lukkede hans læber tæt omkring hovedet og begyndte at slikke og sutte ned over ham, bevægede hans hånd op og ned langs det sidste stykke imens han arbejde sig ned og gjorde den vildt våd.
Will
Will
Competent (Rank 11)

Bosted : Hans familie's palæ langt udenfor byens grænse.

Antal indlæg : 501


Tilbage til toppen Go down

Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 5 Empty Sv: Let me save and protect you - Will (XXX)

Indlæg af Gæst Tirs 19 Apr 2016 - 23:23

Cass hørte tydeligt de søde og lette støn der kom fra Will, og det gjorde det bare endnu værre i hans underliv. han kunnd ligefrem mæfke hvordan hans manddom dunkede.
han hørte hvad Will sagde, og smilede over det. hn var nu glad for at Will ikke grinte af ham. det var jo lidt pinligt.

han gispede lidt da Will vende ham rundt, og begynde at kysse ned over hans krop. han sukkede tungt og nydendd over det. det var virkslig en rar følelse, men for hvert kys, var det som om hans krop var ved at eksplodere. Han mærkede dog hvad Will var i færd med, og blev ret nervøs. Han lå stille og lod Will hevie hans sko og sokker af, og derefter hans bukser. Han hørte hvad Will sagde og bed sig lidt i læben "William... du behøver virkelic ik....åårh" mere nåede han ikke at sige før han mærkede Wills hånd om sin manddom.

han sukkede tungt, og lullede øjene. Da Will begynde at slikke op af den, og derefter sutte, æagde Will en arm over hovedet og krummede. lagnet mens han stønnede. den anden hånd famdt vej ned til Wills hår.
hele hans krop dirrede, og han vred sig lidt under Will. han havde alsrig følt noget lignenede. og hele hans kroo var ved at speænges

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 5 Empty Sv: Let me save and protect you - Will (XXX)

Indlæg af Will Ons 20 Apr 2016 - 15:35

Will kiggede kort op på ham, før han bukkede sig ned igen og suttede hårdere omkring Casstiels lem. Han lagde hans hånd strammere omkring og begyndte at bevægede sig hurtigere og hurtigere. Små støn kom fra ham dog, da han mærkede hvordan hans eget lem, strammede meget i hans bukser. Han sukkede og vrikkede lidt med hans bagdel, før han gav slip omkring hans lem.

Han kravlede op igen, smed hans egne bukser på vejen og sokker, så han kun var i underbukser, oven på den helt nøgne Casstiels. Han satte sig på hans skød, så Casstiels lem hvilede imod hans bagdel.

”Mmmhh.. Du smager dejligt~” Hviskede han legende og bukkede sig ned, for at fange Casstiels læber igen og kyssede ham dybt og kærligt imens hans bagdel legede imod hans lem.

Han lod hans kølige hænder glide op over Casstiels brystkasse og nussede hans skuldre kærligt, før han kyssede ned over hans kind, kæbe og ned til halsen.

”Jeg er så sulten..” Hviskede han hæs imens han kyssede og slikkede ned over Casstiels hals, hans vejrtrækning lød utrolig hæs, imens hans øjne lyst op i mørket og hans tænder var allerede ude.
Will
Will
Competent (Rank 11)

Bosted : Hans familie's palæ langt udenfor byens grænse.

Antal indlæg : 501


Tilbage til toppen Go down

Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 5 Empty Sv: Let me save and protect you - Will (XXX)

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2016 - 15:59

Cass følte sig næsten rundtosset! Han havde aldrig følt noget som det her, og hans krop var ved at gå amok. Det var pludselig som om hans krop var langt mere følsom og sensitiv! Han mærkede alt meget bedre. Hans krop var også blevet utrolig varm, og han svedte næsten allerede. Han stønnede da han mærkede hvordan Will gik hårde til den, og hans hånd krummede sig lidt om Wills hår, da han satte farten op.  Det var en meget blandet fornemmelse det her! På den ene side havde han skyldfølelse over at kunne lide det her! Over at bryde sin ed, og lade sig forføre. På den anden side, havde hans krop aldrig haft det så godt, han havde aldrig følt en så fantastisk følelse, Og han var tæt på Will.
Men det måtte vel også betyde noget at det var sammen med en han kunne lide!?

Da Will satte sig op, så Cass op på ham lidt forpustet,  Han lagde mærke til at Will smed bukserne på halvvejen, og pludselig blev det meget virkelig for ham at han selv intet havde på, og Will næsten heller ikke.
Han kom med en nydende lyd da Will satte hans bagdel ned mod Cass utroligt hårde lem. Han hørte hvad han sagde, og rødmede lidt. Hvorfor sagde han den slags?
Han bed sig lidt i læben, og gispede da han mærkede hvordan Will pressede sin bagdel ned mod ham..

Han fangede dog hurtigt Wills læber, og gengælde kysset. Han lagde en hånd mod Wills kæbe og nakke, og nød kysset, skønt Will ikke kunne sidde stille.
Han mærkede kyssende ned over hans kæbe og hals, og lagde hovedet lidt tilbage, og sukkede. Han hørte hvad Will sagde, og smilede en smule. Han så op på ham ”Du kan bare drikke!... Du behøver ikke engang spørge” sagde han roligt, og med et blidt smil. Han havde jo ingen ide om hvad hans blod måske kunne gøre ved Will når de var i gang med den slags

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 5 Empty Sv: Let me save and protect you - Will (XXX)

Indlæg af Will Ons 20 Apr 2016 - 16:07

Han smilte stort og bed blidt ned i Casstiels hals, kort til efter han fik af vide at han måtte. Han stønnede højt, da blodet sprøjtede ind i hans mund og hans begyndte hurtigt at drikke. Det var virkelig som om hans krop vågnede op. Han blev varmere, mere sensitiv og en utrolig blid rødmen spredte sig over hans kinder imens hele hans vampyriske jeg blev hevet lidt væk, han var pludselig ikke så styrende mere og i stedet lå han blot og vred sig lidt oven på Casstiel imens han drak og stønnede.

”Mmhh, så lækkert~” Hviskede han med en lidt lysere stemme imens hans hænder hvilede imod Casstiels brystkasse. Han lod hans fingre glide forsigtigt ned over hans brystkasse og gnubbede hans bagdel blidere imod hans lem.

Efter lidt tid, lukkede han såret igen ved at slikke det. Han kiggede lidt genert op på Casstiel og pludselig blev hans øjne lidt forandret, de blev mere blå i det, ikke helt is klar blå, men mørke blå. Han hev efter vejret og dykkede ned for at kysse Casstiel forsigtigt imens han hænder gled op i hans hår. Han rullede dem rundt, så Casstiel kom oven på ham igen og han kiggede op på ham.

”Bare.. Gør det.. du har lyst til..” Hviskede han forsigtigt imens hans øjne hvilede lidt på ham og den røde glød stadig hvilede på hans kindben.
Will
Will
Competent (Rank 11)

Bosted : Hans familie's palæ langt udenfor byens grænse.

Antal indlæg : 501


Tilbage til toppen Go down

Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 5 Empty Sv: Let me save and protect you - Will (XXX)

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2016 - 16:35

Cass gispede en smule da han mærkede at Will bed. Han sagde dig ikke noget, og lod am bare. Han lagde armene en smule om ham, og nød det på en måde lidt. Han nød i hvert fald hvad det gjorde ved Wills krop! Den var klart varmere.

Da Will stoppede med at drikke, men så kyssede Cass i stedet, deltog han hurtigt, der kom dog nogle tunge suk da Will begynde at bevæge sin bagdel, og sine hænder. Det kildede i hele kroppen når Will gjorde det. Han så på Will da han vende dem rundt, og han opdagede hans øjne.
Han hørte hvad Will sagde, og lagde en hænd mod Wills kind. Han nussede sin tommelfinger mod hans kind, lige under øjet.. Han ville sådan ønske at han kunne sørge for at Will igen fik de smukke øjne han havde set den ene gang!

Han lænede sig i stedet ned, og kyssede ham, og uden slev at tænke over det, pressede han sig ned mod Will, med sit underliv. Han kom til med et suk. Det var så rart en følelse at ligge her. Mærke Wills krop. Han lod sine hænder glide ned over Wills overkop, og ned af hans sider. Han kyssede Will lidt ned af kæben, og ned af halsen. Han var så smuk, og hans hud var så dejlig blød.

Han vidste ikke helt hvad han skulle gøre, han havde aldrig prøvet noget af det her, og det var slet ikke gået helt op for ham at det faktisk skete.
Han lod sine hænder bevæge sig rundt, og mærkede Wills krop under sig.
Han lod dog sin hånd glide ned mod hans underbukser, han tøvede lidt, men lod sin hånd glide ned over bulen der var, han blev ligefrem pinlig berørt over det. Men han valgte dog at tage en smule fat i den dog ude på underbukserne først. Han nussede den blot, og lod hans hænd presse lidt mod den.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 5 Empty Sv: Let me save and protect you - Will (XXX)

Indlæg af Will Ons 20 Apr 2016 - 16:44

Han mærkede tydeligt den store forandring der var sket med hans krop, han kunne ikke helt beskrive det, men noget var virkelig forandret! Han mærkede Casstiels varmere hænder ned over hans krop, hvilket fik ham helt til at sitre i nydelse, han stønnede svagt og bed sig hårdt i underlæben imens han lukkede hans øjne halvt i.

Et større støn kom fra ham, da Casstiels hånd pludselig var nede ved hans lem og pressede omkring den, det fik ham kort til at vride sig lidt under ham og en lille våd plet var allerede dukket op i stoffet fra hovedet af hans lem.

”Bare.. Tag den ud.. Og gør.. Som jeg gjorde.. Tidligere.. Ved dig..” Hviskede han blidt imellem stønnende, imens han kiggede op på Casstiel, dog dukkede der hurtigt et mere genert udtryk op i hans øjne.

”Kun.. Hvis du har lyst..” Mumlede han og kiggede lidt væk imens han bed sig selv hårdere i underlæben. En sjov idé dukkede pludselig op. Harry havde jo dengang drukket af Wills blod.. Det havde påvirket ham lidt, ville det også det ved Casstiel.

Han kiggede hurtigt op på ham, lod hans egne hænder glide lidt ned over hans egen krop og kom ved et ’uheld’ til et rive hul på hans hud, ret dybt, så det begyndte at bløde.

”Arh..” Peb han lidt, imens han mærkede hvordan det sveg lidt.
Will
Will
Competent (Rank 11)

Bosted : Hans familie's palæ langt udenfor byens grænse.

Antal indlæg : 501


Tilbage til toppen Go down

Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 5 Empty Sv: Let me save and protect you - Will (XXX)

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2016 - 16:57

Cass hørte det høje støn der kom fra Will da Cass røre ved hans lem. Han hørte hvad han sagde, og så lidt overrasket ud. Han bed sig lidt i læben, og så ned mod bulen. Det havde han jo aldrig prøvet.. og.. han var heller ikke sikker på at han kunne.. Han sank en klump da han virkelig skulle overveje det her.
Han så på Will da han bevægede sine hænder ned over sig selv, og så pludselig hvordan han blødte. ”Du bløder” sagde han og skynde sig med det samme, at bukke sig ned og slikke det op. Mere fordi det ville gøre for ondt hvis han gjorde det med sin finger. Dog tænkte han slet ikke over det.

Dog da han fik blodet på tungen, var der noget der gjorde at han ikke bare kunne stoppe. Han kom med et dyt suk, og begynde at slikke mere ind over såret for at få blod med. Hans hænder klamrede sig lidt mere til Will, og han mærkede denne sære følelse i kroppen.

Han måtte tage sig sammen for at stoppe med at drikke, og til sidst satte han sig mere op. han så ned på Will, og lænede sig hurtigt ned mod ham, og kyssede ham mere sultent. Hans hænder gled ned over Wills sider, og grab fat om hans underbukser og hev dem ned. Det var underligt, men det var næsten som om alt det seksuelle han havde tænkt på og følt, kun blev tredoblet.
Han kyssede will ned over maven, og ned mod hans lem.. Han efterlod nogle kys mod hans lem, og gjorde derefter som Will havde gjort, dog tøvende.

Han vidste ikke hvad der skete med ham! Men det var som om han slet ikke kunne få nok af will overhoved. Han slikkede ind over hovedet på Wills lem, og tog den derefter i munden, og begynde blidt at slikke op af den mens han havde den i munden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 5 Empty Sv: Let me save and protect you - Will (XXX)

Indlæg af Will Ons 20 Apr 2016 - 17:19

Han kiggede ned på Casstiel, da han pludselig slikkede blodet op. Et svagt støn kom fra ham igen og han greb hans hår lidt imens han hev efter vejret og mærkede hvordan det virkelig kildede nede i hans lem, imens Casstiel drak lidt fra såret. Han havde den samme reaktion, som Harry havde.. Så vampyr blod påvirker åbenbart meget engle.

Et overrasket gisp kom fra ham, da hans underbukser hurtigt blev hevet af ham, han kiggede ned på Casstiel og mærkede de mange kys ned imod hans underliv. Han greb hårdere fat i det blonde hår og mærkede pludselig de varme læber imod hans lem. Et højt støn kom fra ham og hele hans krop vred sig i nydelse, da han mærkede de varme læber lukke sig omkring den.

Han stønnede højt, da han mærkede hvordan han begyndte at slikke og sutte omkring den, nydelsen skød op igennem ham og han svingede hans ben op på hans skuldre, så hans bagdel blev vidst mere.

”H-Hvis.. V-Vi sk-ska… M-Mer’.. S-S-Så.. Er du nø-nød til a-a-a-t.. Ugh!.. Gøre.. Mig kl-kla-klar..” Hviskede han og lod hans hænder glide ned til hans egne balder, som han hurtigt trak i, så hans hul blev vidst frem. Han rødmede meget mere og mærkede hvordan hele hans krop blev mere varm og lidt sved dukkede op, imens han hev efter vejret og stønnede højt.
Will
Will
Competent (Rank 11)

Bosted : Hans familie's palæ langt udenfor byens grænse.

Antal indlæg : 501


Tilbage til toppen Go down

Let me save and protect you - Will (XXX) - Page 5 Empty Sv: Let me save and protect you - Will (XXX)

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2016 - 18:05

Cass kunne tydeligt. mærke hvofdan Will vred sig under ham, og re de smukke og søde støn der kom fra ham. normalt ville Cass nok går lidt i panik over det her, men Wills blod havde hjulpet pp hans nervøsitet, selvom den helt klart stadig var der.

han mærkede Wills hånd, og nød Wills berøring. han bevægede sin mund merr, dog var det tydeligt at dette var noget han aldrig havde prøvet før! Han mæfkede hvordan Will svang sine ben om hans skuldre, hvilket intet gjorde ham, for det gjorde det egentlig bare nemmere.

han hørte dog hvad Will sagde, og stoppede lidt Blowjobbet. han så hvordan Will førte sine hænder ned, og spræte sine baller lidt. han så kort op på Will, tøvede lidt, men bukkede så hovedet mere ned, og lod sin tunge glide ind over hullet. han var ikke helt klar over hvad Will mente, men siden han var i gang med at slikke det ene sted, måtte det vel være det Will mente.
Han gled langsomt hele tungen ind over, lod den lege mege blidt med Wills hul mens han også lod sin ene hånd gæide op og lege med Wills lem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 15 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 15  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum