Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
This is not even... [ Emnesøgning ] EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
This is not even... [ Emnesøgning ] EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
This is not even... [ Emnesøgning ] EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
This is not even... [ Emnesøgning ] EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
This is not even... [ Emnesøgning ] EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
This is not even... [ Emnesøgning ] EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
This is not even... [ Emnesøgning ] EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
This is not even... [ Emnesøgning ] EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
This is not even... [ Emnesøgning ] EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
This is not even... [ Emnesøgning ] EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

This is not even... [ Emnesøgning ]

Go down

This is not even... [ Emnesøgning ] Empty This is not even... [ Emnesøgning ]

Indlæg af Gæst Søn 29 Maj 2016 - 15:17

Nå så blev Valentin klar til at blive kastet ud i plots.

This is not even... [ Emnesøgning ] IMG_9810flkl
## LIDT BAGGRUND OM VALENTIN ##

Valentin stammer fra en familie der i mange år har haft sine rødder i Frankrig, der er meget få der er taget der fra. Han stammer fra en familie hvor mange af dem havde rigeligt penge at gøre godt med.. for 200 år siden kig det så galt for den unge Valentin, som blot 25 årig mødte han en mand, der senere viste sig at være som gift i hans urtete.. Valentin forelskede sig i denne mand, men ret hurtigt blev den mørkere side af manden vist frem og Valentin kom i mellem ham og et offer, hvilket endte galt. Valentin endte ud i slåskamp med den person han elskede mest, og var ved at dø, men denne mand redede hans liv, ved at give ham evigt liv.

Valentin flyttede fra familien i Toulouse og til Terre, hvor han har takket nej til alle de penge der kunne have fulgt ham. Han har i stedet for sørget for kontakter i modelverden og har et job ved siden af.

## PLOTS ##

Elskere/elskerinder:: Eftersom han er til begge køn, så gør det ham ikke så meget at det er mænd frem for kvinder. Det kan være alt fra hard love... Sweet love... Eller bare Love generelt. Dog skal man være bevidst om at Valentin på ingen måder er dominant...

Venskaber:: Både mænd og kvinder... Det kan både være korte plots, men også længere..De skulle kunne leve med han er vampyr og ikke er i stand til noget om dagen...

Fortid:: Her tænker jeg folk der måske har taget del i hans tidligere liv... Det kan være venskaber så vel som flirts.

Skaberen:: Som skaber skal man selv være Toreador vampyr, da det giver mest mening! Denne mand skulle være med på det love hate forhold der bliver mellem dem... Det er intimt forhold når de er alene, men ude blandt andre vil Valentin ikke kendes ved ham... Så hvis man vælger dette [ 1PERSON!] Så skal man vide der er forelskelse ind over!

## KRAV ##

Ja.... Det er så her sandheden kommer...

200 ord i hvert indlæg, ellers keder jeg mig altså...
Ingen mord, men vold og andet er deal!
Jeg beder jer have bare en lille tanke om hvad i gerne vil have til at ske i plottet..

Kan fanges her eller PB! :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is not even... [ Emnesøgning ] Empty Sv: This is not even... [ Emnesøgning ]

Indlæg af Gæst Man 30 Maj 2016 - 21:50

Op op op! :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is not even... [ Emnesøgning ] Empty Sv: This is not even... [ Emnesøgning ]

Indlæg af Gæst Tirs 31 Maj 2016 - 18:55

No one S:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is not even... [ Emnesøgning ] Empty Sv: This is not even... [ Emnesøgning ]

Indlæg af Salem Tors 9 Jun 2016 - 14:56

Hej!

Jeg kunne godt være frisk på et plot of some kind. men må være ærlig og sige at jeg ikke lige har noget i tankerne på stående fod xDD

Salem
Salem
Novice (Rank 1)

Bosted : En efterladt lagerbygning som han har indrettet efter bedste evne med gamle møbler

Antal indlæg : 7


Tilbage til toppen Go down

This is not even... [ Emnesøgning ] Empty Sv: This is not even... [ Emnesøgning ]

Indlæg af Gæst Fre 10 Jun 2016 - 16:03

Jamen jeg er skam frisk, er der noget du tænker du kunne bruge Valentin til? :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is not even... [ Emnesøgning ] Empty Sv: This is not even... [ Emnesøgning ]

Indlæg af Salem Fre 10 Jun 2016 - 16:08

Ærligt har jeg ikke tænkt så meget, men måske de kan kende hinanden som enten venner eller fjender? :D
Jeg ville super gerne komme op med den fedeste plotide, men er lige på arbejde og er derfor kun på fra mobilen haha, men jeg er total frisk på at finde på et eller andet awesome!
Salem
Salem
Novice (Rank 1)

Bosted : En efterladt lagerbygning som han har indrettet efter bedste evne med gamle møbler

Antal indlæg : 7


Tilbage til toppen Go down

This is not even... [ Emnesøgning ] Empty Sv: This is not even... [ Emnesøgning ]

Indlæg af Gæst Fre 10 Jun 2016 - 16:11

Skal vi ikke bare finde ud af det når du kommer hjem så :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is not even... [ Emnesøgning ] Empty Sv: This is not even... [ Emnesøgning ]

Indlæg af Salem Fre 10 Jun 2016 - 16:18

Jo, lad os det! Kommer nok først rigtigt på søndag for har først fri ved 21 tiden og er booket hele dagen i morgen, men jeg kan lige skrive når det er jeg er på xD
Salem
Salem
Novice (Rank 1)

Bosted : En efterladt lagerbygning som han har indrettet efter bedste evne med gamle møbler

Antal indlæg : 7


Tilbage til toppen Go down

This is not even... [ Emnesøgning ] Empty Sv: This is not even... [ Emnesøgning ]

Indlæg af Gæst Fre 10 Jun 2016 - 16:19

Lyder super :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

This is not even... [ Emnesøgning ] Empty Sv: This is not even... [ Emnesøgning ]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum