Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Søgning... Søgning... Søgning.. ( Emnesøgning her) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Søgning... Søgning... Søgning.. ( Emnesøgning her) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Søgning... Søgning... Søgning.. ( Emnesøgning her) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Søgning... Søgning... Søgning.. ( Emnesøgning her) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Søgning... Søgning... Søgning.. ( Emnesøgning her) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Søgning... Søgning... Søgning.. ( Emnesøgning her) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Søgning... Søgning... Søgning.. ( Emnesøgning her) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Søgning... Søgning... Søgning.. ( Emnesøgning her) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Søgning... Søgning... Søgning.. ( Emnesøgning her) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Søgning... Søgning... Søgning.. ( Emnesøgning her) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Søgning... Søgning... Søgning.. ( Emnesøgning her)

2 deltagere

Go down

Søgning... Søgning... Søgning.. ( Emnesøgning her) Empty Søgning... Søgning... Søgning.. ( Emnesøgning her)

Indlæg af Ace Tirs 26 Jul 2016 - 21:42

Søgning... Søgning... Søgning.. ( Emnesøgning her) 13674410

Ja så blev det hvist tid til nogle emner på Ace her, jeg søger nogle der kunne have lyst til et emne med min Ace her, jeg skriver kort krav, og omkring Ace, så du kan se om det er noget for dig, eller ikke, and that’s pretty much it

♠Regner med du godt kan skrive lange indlæg da jeg ikke gider de virkelige kote nogle
♠Race er ligemeget
♠Hvis du er på ferie eller ikke har mulighed for at kunne komme på, eller noget andet så giv besked så jeg ved det, vil helst emne med nogle der er aktive
♠Jeg er ligeglad med stavefejl
♠Det var hvist det ellers mor dig, have fun, and that stuff

Lidt om Ace:

Han er vampyr, og kan godt virke godt virke kold, ligegyldig, og ikke tænker på nogle mennesker overhovedet, han er forældre løs, men ser den russiske mafia som sin familie. Han er 20 år og kan godt virke som en der er enten yngre eller ældre, han elsker vold, smerte, ballade, sex. Ace arbejder på en café og for den russiske mafia, ehm ja ellers har jeg det meste på profilen, hvis det er, men han kan nu også godt være det helt modsatte (skal godt nok meget til før han er det).. Men syntes da i skal byde ham velkommen og lige find ud ad om i vil have et emne med ham :b


Nårh ja og så søger jeg også efter relationer til ham generelt alt næsten, så du kommer bare med ideer lytte til alt, og så må vi se om der kan være noget jo. Det kan være alt fra venner, bekendte, flirts, fjender, måske venner han kender fra den russiske mafia, så kom igang da med at finde nogle ideer hvis det er XD det var hvist det hele, har du noget så spørg, er du i tvivl om noget angående ham så spørg
Ace
Ace
Novice (Rank 1)

Bosted : Født og opvokset i Rusland, hans forældre blev dræbt af den russiske mafia, og siden den dag har de taget ham ind til sig(mere beskrivelse på profilen)

Antal indlæg : 2


Tilbage til toppen Go down

Søgning... Søgning... Søgning.. ( Emnesøgning her) Empty Sv: Søgning... Søgning... Søgning.. ( Emnesøgning her)

Indlæg af Gæst Tors 28 Jul 2016 - 17:53

Se, jeg leder efter en skaber til Chii. Men hans skaber skal have været lidt af en douche, da han nemlig efterlod Chii efter hans skabelse. Jeg ved ikke om det kan friste, men hvis det gør må du gerne sige til. Jeg tænker at det kunne være sjovt at lad dem mødes for første gang, da Chii er ret uciviliseret vampyr. Fordi at han ikke har haft sin skaber til lede ham på vej, er han blev lidt at pest for de ændre vampyr omkring ham da han ikke har respekt for vampyr kultur.

Hvis det ikke er interessant nok, kan vi jo snakke om en anden mulighed? :) Jeg er fuldkommen åben overfor andre forslag.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søgning... Søgning... Søgning.. ( Emnesøgning her) Empty Sv: Søgning... Søgning... Søgning.. ( Emnesøgning her)

Indlæg af Ace Lør 30 Jul 2016 - 15:30

Jamen vi kan da sagtens finde ud ad noget jo :)
er også åben for ideer
hvad tænker du ellers omkring hans skaber
Ace
Ace
Novice (Rank 1)

Bosted : Født og opvokset i Rusland, hans forældre blev dræbt af den russiske mafia, og siden den dag har de taget ham ind til sig(mere beskrivelse på profilen)

Antal indlæg : 2


Tilbage til toppen Go down

Søgning... Søgning... Søgning.. ( Emnesøgning her) Empty Sv: Søgning... Søgning... Søgning.. ( Emnesøgning her)

Indlæg af Gæst Lør 10 Sep 2016 - 17:07

Kunne en aspara måske stå til rådelighed som en slags blod donor? Jeg kunne nemlig godt tænkte mig at sket et eller andet farlig i Artemisia liv, og derfor tænkte jeg på at hun måske kunne ende som ufrivige blod donor for Ace?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søgning... Søgning... Søgning.. ( Emnesøgning her) Empty Sv: Søgning... Søgning... Søgning.. ( Emnesøgning her)

Indlæg af Ace Lør 17 Sep 2016 - 22:11

Den er jeg meget med på, lyder nemlig som en god idé , skal vi aftale plot og sådan over pm :)?
Ace
Ace
Novice (Rank 1)

Bosted : Født og opvokset i Rusland, hans forældre blev dræbt af den russiske mafia, og siden den dag har de taget ham ind til sig(mere beskrivelse på profilen)

Antal indlæg : 2


Tilbage til toppen Go down

Søgning... Søgning... Søgning.. ( Emnesøgning her) Empty Sv: Søgning... Søgning... Søgning.. ( Emnesøgning her)

Indlæg af Gæst Søn 18 Sep 2016 - 0:43

Sure, jeg frisk på snakke der :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søgning... Søgning... Søgning.. ( Emnesøgning her) Empty Sv: Søgning... Søgning... Søgning.. ( Emnesøgning her)

Indlæg af Ace Fre 28 Okt 2016 - 19:56

Nogen der er frisk på et emne ;)?
Ace
Ace
Novice (Rank 1)

Bosted : Født og opvokset i Rusland, hans forældre blev dræbt af den russiske mafia, og siden den dag har de taget ham ind til sig(mere beskrivelse på profilen)

Antal indlæg : 2


Tilbage til toppen Go down

Søgning... Søgning... Søgning.. ( Emnesøgning her) Empty Sv: Søgning... Søgning... Søgning.. ( Emnesøgning her)

Indlæg af Lucius Fre 28 Okt 2016 - 21:31

Jeg vil mægtigt gerne have et emne. Lucius er så heldigt at være halv vampyr og halv menneske. ^^
Lucius
Lucius
Novice (Rank 1)

Bosted : Et fint hus i Terra

Antal indlæg : 3


Tilbage til toppen Go down

Søgning... Søgning... Søgning.. ( Emnesøgning her) Empty Sv: Søgning... Søgning... Søgning.. ( Emnesøgning her)

Indlæg af Ace Tirs 1 Nov 2016 - 22:21

Lyder fedt, har du nogle ideer eller plot x) ?
Ace
Ace
Novice (Rank 1)

Bosted : Født og opvokset i Rusland, hans forældre blev dræbt af den russiske mafia, og siden den dag har de taget ham ind til sig(mere beskrivelse på profilen)

Antal indlæg : 2


Tilbage til toppen Go down

Søgning... Søgning... Søgning.. ( Emnesøgning her) Empty Sv: Søgning... Søgning... Søgning.. ( Emnesøgning her)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum