Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)

Side 6 af 16 Forrige  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 16  Næste

Go down

Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 6 Empty Sv: Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)

Indlæg af Taylor Ons 22 Feb 2017 - 10:46

Han nikkede lidt, fuld forstående med Matts tilgang til Kaffe. Taylor var den samme, han skulle have en varm drik om morgen, om det så var te, kaffe eller kakao. Der skulle bare noget varmt ned! For ellers følte han sig ikke ordentligt tilpas.

”Jeg behøver ikke noget i den.” smilte han og var allerede hoppet op på en barstol og sidde. Han satte med albuerne på bordet, kæben i håndfladerne og betragtede Matt. Hold nu kæft den mand var jo virkelig lækker, han kunne slet ikke lade vær med at smile lidt, specielt fordi han vidste hvad de jo havde lavet, aftenen inden. Årh, nu blev han helt varm i kroppen.

Taylor rystede hurtigt på hans hoved og klappede hans kinder lidt for at få sig selv tilbage til virkeligheden.

Det blik han fik fra Matt, da han så på ham og så maden. Fik ham tydeligt til at grine lidt, han vidste godt hvad Matt havde i tankerne. Han grinte blot mere da han hørte hvad han sagde og kunne slet ikke lade vær med at smile.

”Ja ja, det siger du bare! Indrøm nu at du havde håbet jeg blev.” Smilte han helt flabet, tog koppen med den varme væske i, i hans hænder. Han holdte dem i begge hænder, duftede til den og smilte lidt, før han tog en tår og sukkede glad. Mmmh, det bedste ved dagen, var helt sikkert hans eget lille morgenritual, med dette. Han var virkelig glad for at Matt havde det lidt på samme måde, bare kun med kaffe.

”Fik jeg udmattet dig lidt?” Grinte han og lagde hans hoved lidt på skrå, inden han hurtigt tog Matts tallerken og gav ham en god portion. Dette var lidt noget som Taylor ofte gemte for andre. Han nød nu at hjælpe lidt og endda servere for folk. Der var en husmor gemt langt inde i ham, så lige nu gjorde han blot dette, helt uden at tænke videre over det. Han satte den ned foran Matt igen og tog en noget mindre portion til sig selv. Taylor kunne ikke spise så meget for morgenen af. Da han var van til at drikke mere og have fart på ud af døren.

”Har du endelig nogle gode historier du skal have fanget for tiden?” Spurgte han nysgerrigt imens han tog en bid af hans bolle. Taylor var faktisk meget nysgerrig hvad angik Matts arbejde med avisen. Det måtte var virkelig spænende! Han svang det ene nøgne ben over det andet og nød tydeligt hans mad lige nu. Skjorten var så lang at det lignede han ikke have noget som helst under. Hans underbukser var virkelig gemt under den og han havde i mellem tiden forsigtigt rullet ærmerne op så han ikke fik pletter på den.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 6 Empty Sv: Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)

Indlæg af Gæst Ons 22 Feb 2017 - 12:32

Matt var ikke ligefrem den sak salige type om morgen. Han var ikke et morgenmenneske, så han sad blot og summede lidt. Han fnøs lidt for sig selv da Taylor spurgte om han havde udmattet Matt i går. Han tog bare en tår af sin kaffe ”nu var det ikke mig der blev båret i seng” sagde han blot, og tog et stykke Bacon fra fadet mens Taylor øste op. Han havde sin mobil med ned, og gennemtjekkede lige at der ikke var en masse beskeder eller noget.

Taylor havde knapt sat tallerkenen på bordet, før Matt grab gaflen og begynde at spise. Han sad stadig og så på sin mobil. Det var tydeligt at hans morgen normalt foregik sådan her. Så da han pludselig hørte Taylors stemme der stillede ham et spørgsmål, kom han pludselig tilbage til virkeligheden. Han så på Taylor, først med et spørgende blik, inden spørgsmålet blev drejet et par gange i hovedet, og han faktisk opfangede det. Han trak på den ene skulder ”det er ikke min opgave at finde historierne… det står mine jonalister og min nest formand for” sagde han og lagde endeligt mobilen fra sig.

Han så på Taylor. ”jeg kunne faktisk godt tænke mig nogle billeder af dig” sagde han som om det var helt normalt. Inden han så på Taylor som om han var kommet i tanke om noget vigtigt ”når ja det er sandt!.. kan jeg ikke få nummeret på nogle af dine model veninder?” sagde han inden han spiste videre. Han var altid så dårligt til at forklare meningen med hans spørgsmål, så ja det kunne lyde helt forkert når han pludselig ville have hans veninders numre. Især for en mand der havde ry for at være en playboy.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 6 Empty Sv: Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)

Indlæg af Taylor Ons 22 Feb 2017 - 12:48

Han nikkede blot lidt da han hørte hvad Matt forklarede om hans journalister og sådan. Han kunne heller ikke lade vær med at rødme kort lidt, da Matt direkte spurgte om billeder af Taylor. Med et lille suk, kiggede han kort rundt bagved sig i stuen efter hans mobil, han var hoppet ned og gået efter den, da han hørte det næste Matt spurgte om.

Taylor mærkede lidt en knude i hans brystkasse, da Matt direkte ville have numre fra dem. Nå, så blev der vist ikke andre gange med Matt. Han trak vejret kort og gik videre, over til bordet hvor hans smartphone lå. Han kiggede kort igennem den og gik igennem nogle billeder. Han havde jo selvfølgelig billederne på hans mobil.

”Du kan altid gå ind på min blog, hvis du vil have nogle billeder af mig. Der ligger de fleste inde. Ellers har jeg andre på min mobil her og et usb derhjemme. Det er lidt mere.. Altså.. Ikke så.. Der skal nok ikke være børn der ser dem..” Mumlede han blot og hoppede op på hans stol igen. Tydeligt ikke begejstret for det sidste spørgsmål han havde fået.

”Og.. Yeah, du vil nok gerne have beskyttelse på, hvis du skal lege med de piger.. Model piger er meget vidt omkring.” Sagde han blot flabet og smed hans mobil ved siden af Matt. Der var alle mulige pige navne på og billeder af dem, så man kunne se hvem de var.

Taylor gik derefter i gang med at spise hans mad lidt hurtigere. Han havde kun været vågen 1 time efter de havde sovet sammen og pludselig var Matt allerede på vej efter hans veninder? Hvad fanden tænkte han lige på? Han kunne da lige vente 1 dag, inden at kontakte den næste?

Taylor blev hurtigt færdig, tog hans tallerken og gik over til vasken, hvor han begyndte at skylle den af. Han spændte lidt musklen i hans kæbe, for ikke at sige mere lige nu, for han var vred. Men hvorfor var han så vred? De havde jo bare knaldet, 2 gange nu.. Men Matt havde jo givet udtryk for at han nok ikke ville have mere? Ellers havde han hvert fald ikke været sådan overfor Taylor lige nu her.

Han lagde tallerken ned i vaskemaskinen, lukkede den og gik imod sofaen, hvor alt hans tøj lå omkring. Han smed skjorten, imens han stod med ryggen til Matt. Lagde den ned på sofaen og begyndte derefter at tage hans bukser på, efter hans trøjer og sokkerne.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 6 Empty Sv: Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)

Indlæg af Gæst Ons 22 Feb 2017 - 13:19

Matt sad blot og spiste sin morgenmad. Han var jo ikke ret meget til stede, så da Taylor lagde hans mobil ved siden af ham og begynde at snakke om billeder var han ikke helt med. Hmm Taylor havde vidst misforstået hvad han mente med billeder.
Men da der kom en spydig bemærkning om at han skulle bruge noget hvis han var sammen med hans veninder da modeller var meget omkring, var han helt tabt.
Hvad sakkede Taylor lige om. Han sad og så på numrende, og lagde mærke til hvordan Taylor rejste sig og bestemt ikke virkede tilfreds. Okay hvad skete der lige? Hvorfor fanden var Taylor pludselig så sur.

Dog gik det op for ham hvad problemet var. Taylor troede at Matt var interesseret i hans veninder. Han så efter ham da han gik over og begynde at tage tøj på. Han kunne ikke helt lade vær med at grine lavt for sig selv. Det var faktisk lidt sødt at Taylor blev så sur. Taylor havde kun lige fået bukser på, da Matt rejste sig. Han gik hurtigt over til Taylor, bukkede sig ned og løftede Taylor op, og smed ham over sin skulder. Han gik over til køkkenøen, og satte Taylor på den, hvor der ingenting var.
Han grinte lidt ”dit lille fjols!... jeg ville have billeder af dig til avisen!” sagde han mens han holde mod Taylors hofter.
”og dine veninder…. Har du helt glemt hvorfor jeg overhoved dukkede op på dit shoot i går?.. vi laver en atikkel til avisen om modeller” sagde han med et løftet øjenbryn og dog et smil.
”hvis jeg var intrasseret i dine veninder ville jeg da ikke bede dig om deres nummer… hvor stor en idiot tror du egentlig jeg er?” spurgte han roligt.

Han smilede lidt skævt, og stillede sig mere op af Taylor, han bukkede hovedet frem, og kyssede hans kraveben og hals. ”desuden..” sagde han mens hans hænder fik lov til at glide lidt op af Tayors bare hud. ”så er jeg da slet ikke færdig med dig” sagde han så

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 6 Empty Sv: Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)

Indlæg af Taylor Ons 22 Feb 2017 - 13:28

Han hørte godt Matt komme hen til ham, dog forventede han slet ikke det næste. Han havde ikke engang lukket hans bukser, da et par varme hænder greb ham på den måde, smed ham op over hans skulder og gik med ham. Taylor skreg op og bankede imod hans ryg og svang hans lange ben rundt.

”Hey! Sæt mig ned!” Råbte han og blev derefter sat ned på bordet. Han skulle til at hoppe ned, da Matt greb fat i hans hofter og han så hurtigt op. En knude dukkede op i hans mave, da han hørte hvad Matt sagde. Han bed sig lidt i underlæben og begyndte at rødme lidt. Okay, han havde helt misforstået det og overreageret fuldstændigt. Han havde slet ikke tænkt videre over det.

Taylor troede dog Matt ville give slip på ham, han lænede sig lidt tilbage da Matt dog dukkede ned imod ham. Rødmede mere da han mærkede de varme kys imod hans hals og kraveben. Han trak allerede vejret tungt over det og hørte de næste ord.

”Ikke.. Færdig?.. Jamen..” Mere fik han virkelig ikke sagt. Han blev næsten helt tom af ord og greb Matts skuldre lidt, skubbede ham tilbage og så op på ham.

”Hvad vil du så? Troede blot jeg var et engangsknald? Eller.. To gangs knald? Vil du have mere?” Han så tydeligt meget forvirret ud og lod hans hænder hvile på Matts skuldre. Dog lod han dem ikke hvile der ret længe. Han kunne endelig få lov at se Matts krop i dagslys, hvilket han udnyttede.

Hans hænder gled ned over hans brystkasse, mærkede og nussede hen over de mange muskler, hvilket fik ham helt i en trance. Han havde altid elsket brystkasser.. De var så lækre. Så derfor lænede han sig lidt frem, kyssede hen over hans brystkasse og endda nappede lidt med hans tænder. Han trak sig selv lidt op, med arme omkring Matts nakke og lod deres ansigter komme tættere på.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 6 Empty Sv: Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)

Indlæg af Gæst Ons 22 Feb 2017 - 14:00

Matt smilede bare lidt over hvordan Taylor kæmpede imod, hvilket selvfølgelig ikke hjalp noget. De mange slag mod hans ryg og skuldre var selvfølgelig også bare som små prik. Han grinte lidt da han fik sat Taylor ned, og da det viste gik op for Taylor at han havde misforstået, kunne han ikke undgå at grinte lidt for selv.

Han hørte godt Taylors gentagelse mens han kyssede hans hals og kraveben. Han trak sig selvfølgelig lidt væk da Taylor skubbede ham lidt væk. Han lod fortsat sine hænder hvile på Taylors hofter, og lyttede så til hvad han sagde.
Han smilede bare roligt. ”Vi er jo først lige startet med at se hinanden… jeg plejer at gøre det klart for folk inden, hvis ikke jeg har tænkt mig at være sammen med dem flere gange” sagde han så, men slap på Taylors hofter ”men hvis du fortrækker det slutter her så okay” sagde han så, og skulle til at træde væk da han pludselig mærkede Taylors hænder mod sit bryst og sine skuldre.

Han så lidt roligt op på ham, og lod ham blot mærke derud af. Han stillede sig tættere op af Taylor da han trak sig mere mod Matt, og lod igen hans hænder Hvile mod Taylors hofter. Han bukkede sig ned igen, og fortsatte med at forkæle Taylors hals med fugtige kys, og nappen i den tynde hud omkring hans hals, kraveben, skulder og øre.
Hans hænder fik lod til at bevæge sit lidt op af den slanke krop, og over den bløde hud.

”du behøver slet ikke være nervøs… Du er min nu… og jeg har ikke tænkt mig at lade dig være” sagde han med en charmerende stemme ind mod Taylors hals. Han var ikke bange for at Taylor lugtede lunten, eller at han pludselig huskede noget om kontrakten. De fleste ville vel tage det som noget sødt at han sagde at Taylor var hans

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 6 Empty Sv: Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)

Indlæg af Taylor Fre 3 Mar 2017 - 20:29

Den måde som Matt kyssede ham på, fik ham blot til at gyse og nyde det alt for meget, hvilket ham virkelig ikke var glad for. Han skulle jo være sur på Matt! Ikke tilgive ham så hurtigt igen, heldigvis formåede han at holde hans prinsesse fornærmet udtryk oppe imens han lyttede til hvad Matt sagde. Han fik ham væk, men kontakten imellem dem blev dog ikke brudt, på grund af Matts hænder. En klump dannede sig i hans mave, Matt ville have mere med ham? Det havde han virkelig slet ikke regnet med, så det kom helt bag på Taylor. Han så lidt ned, imens han bed sig i underlæben og prøvede at komme på et kækt svar.

At komme så tæt på Matt, føltes virkelig bare som om han kom hjem igen. Han sukkede og nød den meget trænede mund, som legede løs på hans utrolig sensitive hals. Trak sig selv helt tæt ind til Matt, så længe han kunne få lov til det. Hans ben gled også op, lod hans fødder glide op langs Matts baglår, imens han trak dem tæt omkring hans hofter.

Den næste sætning, kom lidt bag på Taylor. Han var hans? Var de blevet kæreste? Det kunne han virkelig ikke huske at han var gået med til! Men det måtte da være det? Ellers ville Matt da ikke sige sådan om ham? Han rødmede svagt.

Dog ramte et minde ham, det var sløret og han huske pludselig lidt fra aftenen inden. Matt var en djævel? Han havde snakket noget om at blive hans ejendom? Og til gengæld ville Taylor have fået noget. Han kunne virkelig ikke huske ret meget overhovedet. Taylor huskede slet ikke at han havde skrevet under med hans eget blod, på at sælge hans sjæl.

Han hev sig selv lidt tilbage og kiggede lidt forskrækket op på Matt, tydeligt kunne han huske meget lidt fra deres aften, på grund af forvirringen i hans øjne. Han var ikke bange eller skræmt, men bare virkelig forvirret.

”Ve-vent.. Vent vent vent.. Jeg er ikke nogens? Jeg er kun min egen? Du ejer mig da ikke..” Han begyndte at grine lidt og prøvede at komme ned fra bordet, ved at skubbe lidt til Matt. Dog vidste han godt at det ikke ville virke, manden var jo stor.. Men Taylor gav ikke så let op!
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 6 Empty Sv: Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)

Indlæg af Gæst Ons 8 Mar 2017 - 23:21

Matt havde ellers sit ansigt så godt begravet i Taylors hals da han pludselig blev afbrudt af at Taylor trak sig væk. Han så undrende på ham. Han skulle til at grine over det Taylor sagde men formåede at holde masken. Hmm skulle han mon fortælle Taylor hvad der var sket? Eller skulle han lade den køre lidt endnu? Hvorfor ikke? Taylor skulle nok få det afvide, men han skulle lige tryllebindes en anelse mere.
Derfor så han blot roligt op Taylor.

"Taylor tag det roligt.. det.. det var bare en tale måde" sagde han roligt og så lidt op på han. Han kløede sig lidt i nakken "det.. var nu mere ment som.. at jeg nok ville blive lidt trist hvis du var sammen med andre.. altså mens vi to.." sagde han og virkede oprigtig.
På en måde var det også sandt! Var Taylor sammen med andre, ville Matt gå amok.Han hadet at dele, og lige Taylor havde en ingen tanker om at dele med nogle.

Han tog lidt fat i Taylors hofter og hev ham lidt tætteste på sig. "jeg vil bare gerne have dig lidt for mig selv.. jeg er ked af du troede jeg mente at jeg ejede dig.. det var ikke meningen" sagde han roligt, og nussede Taylors kind. Han kunne ikke lade vær med at spise "vi to skal vidst have et kursus i at tale sammen hva?" Drillede han lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 6 Empty Sv: Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)

Indlæg af Taylor Tors 9 Mar 2017 - 20:44

Han så meget undrende op på Matt og på en måde gjorde det lidt ondt i hans bryst, da Matt havde skudt det væk som en joke. Så han mente det ikke? Okay, det var vel også forståeligt. Han smilte lidt tilbage til Matt, da han hørte det sidste omkring at han ville blive trist, hvis Taylor var sammen med en anden.

”Nu havde jeg så heller ikke lige i tankerne om at tage direkte ud og være sammen med en anden..” Grinte han og lagde hans hoved lidt mere ind i  Matt’s hånd og smilte. Mmmh, Matt var virkelig dejlig, når han var så sød og ærlig overfor Taylor. Den lidt røvhuls attitude han nogen gange havde, var ret lækker, men den store forandring han nogen gange lavede på denne måde.

Han svang hans ben lidt mere omkring Matt’s hofter og så op på ham.

”Mmmh, du er virkelig tæt på lige nu? Vil du så gerne have en runde mere eller?” Grinte Taylor lidt, imens hans hånd gled ned over Matt’s brystkasse. De var virkelig så tætte sammen og det hele føltes virkelig intenst.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 6 Empty Sv: Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)

Indlæg af Gæst Fre 31 Mar 2017 - 22:03

Matt smilede som Taylor smed sine ben om hans hofter, han lagde hænderne mod Taylors hofter. Han smilede lidt over Taylors ord, og kunne ikke undgå at sende ham et lille grin. ”ja… jeg vil altid gerne have mere af dig” sagde han og lænede sig frem. Han plantede et kys mod hans læber. Blev stående lidt. Han rykkede sig dog lidt. Han smilede til ham ”dog tror jeg hellere vi må lade vær.. du skulle gerne kunne arbejde i aften” nævnte han. Han vidste at han ville ende med at ødelægge Taylor hvis han gjorde noget ved ham lige nu.. Han smilede dog, og skulle lige til at læne sig frem da hans mobil ringede.
Han bukkede hovedet ned med et højlyst og opgivende suk.
Han skubbede sig lidt tilbage fra bordet, og gik over og tog hans mobil. Hans sektater!? Han havde sagt han ikke ville forstyrres.
Han tog den og lagde den mod øret ”hvad?... jeg syntes jeg sagde jeg ikke ville forstyres?!” sagde han hårdt.
Han sukkede lidt. ”øjelik” han tog hånden for røret og så på Taylor ”undskyld… men jeg er nød til at klare det her.. bare lad som du er hjemme okay” sagde han inden han gik mod sit kontor mens han talte med sekretæren

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 6 Empty Sv: Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)

Indlæg af Taylor Fre 31 Mar 2017 - 22:27

Taylor sukkede blidt imod Matt’s læber da han kyssede ham igen og kunne ikke lade vær med at fnise lidt mere over den bemærkning, med at han jo helst skulle kunne gå samme aften. Mmh, nok en god idé at han skulle være i ordentligt stand for arbejde. Men det dejlige kys, kunne han jo virkelig ikke undgå at give lyde af.

Deres øjeblik blev dog virkelig ødelagt af den hylde hans mobil lavede. Han knurrede lidt og lod Matt smutte over, ikke at han havde et valg. For Matt fløj hurtigt derover. Han hørte hurtigt at det var Matt’s arbejde som ringede og sukkede endnu mere. Han nikkede kun til ham, før han så ham forsvinde ind på kontoret.

Han sad lidt der, imens han lyttede. Mmmh, det var lidt kedeligt, hvad skulle han da lave nu? Pludselig dukkede der en lille fræk idé op i hans tanker. Han kunne drille Matt helt vildt. Specielt fordi Matt ikke ville sige hvad der skete dagen før og han havde drillet ham så meget? Han fniste lidt og hoppede ned, smed hans egen trøje og bukser, som han havde været ved at tage på. Derefter løb han tilbage til soveværelset, fandt en af Matt’s skjorter og smed endda hans underbukser. Okay. Han havde aldrig gjort dette før, men man skal leve i nu’et og hvorfor ikke prøve nogle ting af? Matt virkede som typen der ville kunne lide det der ville ske.

Han sneg sig tilbage og stod lidt ved døren, samlede mod til sig og sneg dig langsomt ind. Skjorten var så lang at den nemt dækkede hans bagdel og det hele. Han så ind og så tydeligt Matt sidde i hans stol. Smilte lidt og gik elegant over imod ham.

Taylor fandt hans vej omkring bordet, lod en hånd lande på Matt’s skulder og lod den glide ned over hans arm, inden han bevægede hans finger op til hans læber og lagde den imod dem, med ’shh’-tegnet. Han smilte lumsk og bevægede sig op på Matt’s skød, med et ben på hver side. Skjorten gled mere op og Matt ville hurtigt se at Taylor ikke have nogle underbukser på. Der var kun to knapper knappet i skjorten, så den vidste meget af hans brystkasse og den gled endda lidt ned på hans skulder.

Han bevægede sig mere sensuelt op af Matt, lod hans hoved glide op imod den modsatte sige hvor Matt havde hans mobil. Kyssede op af hans kæbe og pressede hans underliv imod Matt’s manddom, som var gemt væk af bukserne. Taylor lod et lille blid støn komme frem fra hans læber og direkte ind i Matt’s øre. Derefter bevægede han sin bagdel ud, så Matt ville kunne se det, slikkede hans egne finger og lod dem glide ned. Med brystkasse presset imod ham, bagdelen ude så Matt kunne se showet, lod han en finger glide op i ham selv. Dog kun lige spidsen.

”Forestil dig.. Min finger er noget andet~” Hviskede han lavt og pludselig pressede han 2 fingre, hårdt op i sig selv. Hvilket udløste et virkelig frækt og fandens sensuelt støn, som Matt tydeligt ville kunne genkende fra aftenen forinden.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 6 Empty Sv: Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)

Indlæg af Gæst Fre 31 Mar 2017 - 23:06

Selvom han elskede sit arbejde, måtte han erkende at han kedet sig når han bare skulle sidde og høre om tal og statistikker. Og han vidste ikke helt hvorfor han skulle høre om dem nu, men det var der vel en grund til. Han sad blot og så ud men kvinde mennesket i den anden ende knævrede løs. Han så hurtigt til siden da han mærkede nogle røre ved ham. Han blev noget overrasket over Taylor men kunne ikke undgå at smilede lidt skævt over at Taylor stod der i Matts skjorte. Han så lidt undrende på ham da han satte sig over ham, men lagde hurtigt mærke til at Taylor intet tøj havde på under skjorten. Han smilede skævt, og en smule tilfreds over det.
Han mærkede hvordan Taylor gned sig op af ham, og op af den bule der inden længe havde bokset sig stor i hans bukser. Han svarede sekratæren når han skulle, men ellers holde han opmærksomheden på Taylor. Han smilede over det små støn han kom med. Han blev dog lidt overrasket da Taylor valgte at begynde at lege med sig selv. Han holde ham dog hurtigt for munden da han kom med et støn.
Han forsikrede sekratæren at det ikke var en lys der kom fra omkring ham. han fjernede hånden fra Taylors mund, og gjorde tegn til at han skulle være stille. Han lod sine frie hånd glide ned over Taylors mave. Mens han stadig talte i telefon.
Han smilede skævt til Taylor, og tog pludselig fat om ham. Løftede ham op på skrivebordet og satte ham med et smil. derefter trillede han stolen en smule tilbage, og satte sig klar, så han ville kunne se hele showet ordenligt.
Det her ville han glæde sig til! Hvis Taylor vat typen der frivilligt ville gøre det her, så kom han nok hurtigt til at vænne sig til de ting Matt forventede af ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 6 Empty Sv: Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)

Indlæg af Taylor Fre 31 Mar 2017 - 23:14

Han smilede alt for meget over det Matt gjorde, ligefrem holde ham for munden? Hvad bildte han sig ind? Årh, han skulle virkelig pirre og være ond nu! Et lille gisp kom dog fra ham, da Matt valgte at sætte ham op på bordet. Han faldt tilbage og passede lige med, at hans bagdel var ud over kanten og hans hoved lå på bordet. Han så op på Matt, spredte hans ben mere, så han frit kunne se. Hans eget lem, var dog stadig gemt af skjorten.

Taylor åbnede hans mund og trak vejret tungt, imens hans rodet hans fingre rundt i det stramme hul, årh det føltes virkelig godt, han vidste jo lige præcis hvor hans eget g-punkt var henne dernede. Så derfor fik han hurtigt fundet det og gnubbede hans fingre imod punktet. Hans frie han, trak skjorten lidt til siden, hvor han slikkede hans fingre og lod dem glide ned over hans ene bryst.

”Matt..” hviskede han og stønnede lidt mere imens hans ryg bevægede sig op i en bue. Han gispede og hev efter vejret. Hans ene fod fik fundet dens vej over til bulen i Matt’s bukser, hvor den blidt nussede den opspændte lem bagved den.

Der gik dog ikke længe inden Matt ville sig hvor uroligt Taylor lå og specielt hvor svært han havde med at være stille. Han små stønnede efterhånden lidt, hvilket han kun smilte mere og mere af. Det var tydeligt hvor uartig Taylor var. Matt ville have store problemer med at holde ham i ro og være stille.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 6 Empty Sv: Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)

Indlæg af Gæst Fre 31 Mar 2017 - 23:42

Matt måtte indrømme at han nød showet et tilfreds smil var over hans læber hele tiden, og han kunne egentlig ikke lade vær med at smile over situationen. Han kunne lide hvad han så, og Taylor var virkelig en fræk fyr når han lige frem lå og gjorde sig til på den måde. Han smilede flere gange til ham. Han mærkede Taylors for der begynde at nusse hans allerede hårde lem der lå stramt gemt væk i bukserne.
Han lod Taylor lege, men da han kunne fornemme at Taylor var ved at være lidt for ophidset. Han viftede med sin finger som tegn på at Taylor skulle komme over til ham. Imens åbnede han sine bukser.
Kom Taylor hen til ham, ville han tage blidt fat i ham og bukkede ham ned mod sit lem så Taylor skulle give ham et af de blowjobs han var så dygtig til.
Samtidig ville Matt slikke et par gange på sine finger til de var våde nok, inden han ville føre sin hånd om for at presse sine finger op i Taylor og lege med ham imens

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 6 Empty Sv: Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)

Indlæg af Taylor Fre 31 Mar 2017 - 23:52

Taylor så op på Matt med hans varme og meget tændte øjne. Han kunne se på Matt hvor meget han kunne lide det han så lige nu. Det gik kun lige ind til hans eget ego, nøj den blev boosted alt for meget af dette lige nu. At se så lækker en mand være vild i varmen efter ham, årh. Det kunne han virkelig godt lide. Han lagde hovedet lidt på skrå, da han så at Matt ville have ham over til sig. Han lod hans egne fingre glide ud og hoppede ned fra bordet. Smilte da han så hvad Matt ønskede og bukkede sig forover, som han trak ham ned til at gøre.

Hans lidt kolde fingre fandt hurtigt deres greb omkring bunden af hans længde og pungen. De nussede blidt der, hvorefter han slikkede på hovedet, gjorde den helt ren inden han tog den i munden og begyndte på hans arbejde.

De pludselig varme og store fingre i hans bagende, fik ham til at stønne højt. Men det var svært, siden han havde munden fuld og gjorde klar til at tage mere og mere. Han ville gøre det svært for Matt, specielt med at tale.

Så uden noget varsel, åbnede han helt op for hans hals og tog ham helt til roden. Taylor gjorde det et par gange, inden han kyssede op langs længden igen og virkelig gik i gang med arbejdet. Alt imens han skød hans egne hofter tilbage imod Matts fingre og tydeligt gjorde krav på dem.

Dette begyndte dog at kede ham lidt, så han rettede sig op. Skubbede deres blidt Matt tilbage i hans kontorstol. Kravlede op på hans skød igen. Grab Matt’s hånd og tog hans fingre i hans mund. Imens lod han Matt’s store lem presse imod hans indgang og uden videre lod han sin egen vægt skubbe ham ned over ham. Så Matt langsomt og meget pirrende gled op i hans stramme og virkelig varme hul.

Taylors øjne rullede tilbage i hans hoved og han knurrede svagt i en stønnende måde. Årh, dette ville blive svært! Han tog det hele ind, så han til sidst sad nede på Matts skød, helt fyldt op med hans store lem indenfor. Han sad nogle få sekunder og vende sig til det, inden han rettede sig op og begyndte at bevæge sig. Meget langsomt og virkelig pirrende imod han suttede på hans fingre. Dette var kun langsomt, fordi Matt ikke gad det langsomme, han ville jo have det hårdt. Men han var jo travlt optaget, så Taylor ville blot udnytte øjeblikket til hans egen fordel.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 6 Empty Sv: Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)

Indlæg af Gæst Søn 2 Apr 2017 - 15:47

Matt var bestemt tilfreds med at Taylor valgte at bukke sig. Han måtte dog lige tage nogle lidt dybe indåndinger undervejs for ikke at komme med lyde mens Taylor arbejdede med hans allerede meget hårde lem. Han ende dog med at sukke tungt ud da Taylor pludselig tog ham til roden. Han nåede kun lige at fjerne mobilen fra sin mund inden han havde endt med at stønne sin sækrater ind i øret. Han nød dog det Taylor gjorde, så han havde ikke tænkt sig at stoppe ham. Han fik ro over sig selv, og tog røret til øret igen. et stykke tid blev de ved sådan her, men lige pludselig stoppede Taylor. Matt så undrende på ham, især da han satte sig op på hans skød. Et skævt smil formede sig da Taylor begynde at sutte på hans finger. Han skulle dog til at sige noget i telefornen, da han pludseligt mærkede at Taylor gled ned over ham, hvilket gjorde at det ikke var ord der kom ud af hans mund, men der imod et tungt form for støn. Han bed sig hurtigt i læben for ikke at komme med flere. Hans sækrater spurgte selvfølgelig om der var noget galt.
”nej… jeg.. jeg skulle bare lige løfte noget.. tung.. så… bare fortsæt” fik han sagt uden at lyde alt for meget som en der lige nu var i gang med at stikke sit lem op i en anden fyrs røv. Taylor var virkelig stram, så det var virkelig svært ikke at sige noget.
Men han holde ud. Også selvom Taylor bevægede sig.

Efter noget tid, var hans sækrater færdige. ”godt… tak, vi ses på kontoret i morgen” sagde han roligt. Han havde dog ikke meget mere end lige lagt på, før han smed den. Rejste sig i en hurtig bevægelse stadig oppe i Taylor og ham hængende med benene om sig. Han smed Taylor op på skive bordet så han lå på det. Grab hårdt fat i hans hofter inden han begynde at hamre sig hårdt op i ham. Taylor havde ikke bare tændt ham, han havde pirret ham, ladt ham op, fået begæret til at stige mens han sad der og intet kunne stille op. Så nu… nu måtte han også tage konsekvenserne af det han havde startet. Egentlig havde Matt jo sagt han ikke ville have sex med Taylor mere før han havde været på arbejde. Men han havde selv startet det.
Han grab fat i siderne på skjorten, der godt nok var hans egen, og flåede den på, så knappere fløj til siderne. Han bukkede sig ned, slikkede og kyssede hans bryst, legede med hans nippels med både tungen og tændere. Mens han hamrede sig hårdt op i ham. Han rettede sig dog op. ”ved du hvad jeg plejer at gøre ved dem der er ulydige?” spurgte han så. Inden han trak sig ud. Han vende Taylor rundt så han stod med maven ind over bordet, og røven strittende. Matt løftede sin hånd, og med meget kræft på, og en flad hånd, ramte han Taylors balle så den blev helt rød. Han holde Taylor nede med den ene hånd. Han vidste at han kunne takket være hans djævle kræfter. Han lod Taylor få endnu et smæk, og et til, og lige et mere.
”nårh? Er du sød frem over?” spurgte han med en klart dominerende stemme, mens han fortsat gav Taylor disse klask i røven. Efterhånden var Taylors numse helt rød, og havde fine hånd aftryk på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 6 Empty Sv: Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)

Indlæg af Taylor Søn 2 Apr 2017 - 15:58

Han ville klart lyve, hvis han sagde han ikke nød at pirre og drille Matt så meget. Lige nu var der virkelig et kæmpe smil på hans læber og han grinte lidt for sig selv. Dog blev han lidt mere bekymret da han hørte Matt ligge på. Han skreg op, da Matt ligefrem smed hans mobil, løftede ham op og lagde ham på bordet. Han stønnede højt og grab Matts håndled da han blev hamret op i, med sådan en kræft. Taylor rullede hans øjne tilbage i hovedet og stønnede mere og mere.

Specielt da skjorten blev flået op og hans brystkasse også fik en tur. Der var han virkelig sensitive og han greb Matts hår, hev efter vejret og mærkede hvordan han begyndte at svede. Alle de andre gange hvor de havde haft sex, havde han jo været påvirket af alkohol! Lige nu, var der intet og han var helt vågen. Så dette var jo en helt anden oplevelse.

Han undrede sig dog meget, da han hørte hvad Matt sagde, om hvad han gjorde ved de ulydige. Taylor huskede jo intet om at han lige nu var Matts ejendom. Han nåede dog ikke at svare, før han fandt sig selv, med numsen i vejret og pludselig et ordentligt smæk på den. Hans masokistiske side forådte ham og han stønnede højt og nydende. Årh, følelsen af at været udvidet af Matts lem, den svindende smerte blev virkelig alt for meget for ham. Han rokkede med hans hofter, så hans eget lem blev gnubbet imod træ bordet under ham og mærkede hvordan han var på vej imod hans egen udløsning.

”J-Ja..”
Grinte han lidt og så op på Matt med et legesygt smil.

”Men hvis jeg ikke er.. Hvad vil du så gøre? Spank mig igen?” Grinte han. Det var tydeligt at smæk ikke var vejen frem for at straffe Taylor, han nød det kun..
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 6 Empty Sv: Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)

Indlæg af Gæst Søn 2 Apr 2017 - 16:14

Taylor var jo som født til det her! Han skreg ikke, græd ikke og tryllede Matt om at stoppe. Han nød det jo faktisk! Og det tillod et smil på Matts læber. Han havde ikke tænkt sig at lade Taylor slippe så ledt hver gang. Han ville ikke lade ham slippe med et par klask i røven. Men nu hvor Taylor ligefrem nød det, så ville han da lade ham få nogle flere. Han smilede som Taylor sagde ja.
Men da han spurgte på denne flabede måde om Matt ville spanke ham igen hvis han ikke var. Han gav ham endnu et klask, denne gang dog med langt mere kræft bag, hvilket med det samme efterlod et stort rødt håndaftryk på hans balle der hævede lidt op. Han gik om bag ham ”ja…. Men selvfølgelig sætter jeg kaliberen op for hver gang” knurrede han ind mod hans øre. Taylor vidste intet om Matts mere… dystre side. Hvor altså en djævel kunne have en mere dyster side. Men Matt var ikke bare glad for sex, og han var ikke bare glad for hård sex. Han var glad for VIRKELIG hård sex. Og indtil nu, der havde han kun været blid overfor det lille menneske.

Han gav Taylor endnu et klask, inden han stillede sig bag ham, spredte hans baller. Og pressede sig hårdt op i ham. Begynde på nu at hamre sig op i den meget stramme bagdel. Han stønnede selv så småt over det. Han klemte hårdt om Taylors baller. Tog ham voldsomt, så bordet ligefrem rykkede sig for hvert stød. Det var dog boldret fast, så det skete ikke, men kunne det, var de allerede midt ude i rummet.
Matts smilede for sig selv. Han rakte frem, grab Taylors hår, og trak hans hoved tilbage. ”har du stadig paner om at være en slem dreng?” spurgte han hvæsende ind i hans øre, dog med en klar tændt hed over sig. Han ville da elske at kunne få lov til at straffe det lille menneske her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 6 Empty Sv: Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)

Indlæg af Taylor Søn 2 Apr 2017 - 16:24

Han skreg op, dog mest fordi han blev forskrækket over den nye hårdhed de mange slag havde. Mmh, ikke mange turde give en fyr som Taylor så hårde slag imod hans fine lille bagdel, men Matt gjorde. Hvilket fik ham til at kradse hans negle ned i bordet under ham. Shit han ville have problemer med at sidde ned efter dette, heldigvis skulle han stå op, til hans job denne aften, hvilket var snart. Han pustede svagt og lagde hans hoved ned imod bordet. Peb svagt da Matt skubbede sig selv op i ham igen, det gjorde ondt, men det nød han jo, hvilket skræmte både ham selv lidt, men også mange andre.

Taylor stønnede højt igen, da han blev hamret så voldsomt op i, han mærkede hvordan kanten af bordet gnavede sig ind i hans lår, han stå på hans tær oppe af det og virkelig skulle kæmpe for at holde sig selv oppe. Men han kunne mærke hvor opstemt Matt, var virkelig kun fik Taylor til at elske det endnu mere. Hånden i hans hår, smilte han over og han lagde hans hoved tilbage, hørte Matt knurre det ind i hans øre.

”H-har.. H-har jeg a-altid..” Stønnede han tilbage og Matt ville tydeligt kunne se det legesyge glimt i hans øjne. Taylor ville aldrig være den der knækkede, eller.. Han var typen hvor det var svært ved, han havde altid nye planer op i ærmet, så derfor ville Matt virkelig have problemer med ham. Men Taylor ville først blive slem, lige så snart han så det mærke på hans skulderblad, han stadig ikke have set.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 6 Empty Sv: Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)

Indlæg af Gæst Søn 2 Apr 2017 - 16:54

Taylor var en flabet knægt, og det var kun godt, på den måde var der flere grunde til at straffe ham. Og det var også sjovere, når han ikke blot skulle have et klask i røven og så var det overstået. Det var da langt sjovere at man kunne få lov til at lege noget mere.
Han hamrede sig fortsat op i Taylor og smilede over hans legesyge blik. ”bare rolig.. vi skal nok få dig opdraget” sagde han ind i hans øre og bed i det. Inden han rettede sig op, tog fat om Taylors hofter, og begynde at støde endnu hårdere op i ham.
Det dejlige ved at være overmenneskelig stærk var nok at selv om de dødelige troede at nu gjorde man sit ypperste, og brugte alle sine kræfter så kunne man altid overraske.
Bordet under dem, begynde at komme med knirkene lyde eftersom at det jo ikke var vandt til at blive rusket så meget i. Taylor ville i virkeligheden nok ikke helt kunne nå når de var færdige, om nok slet ikke aften når kroppen var begyndt at blive øm.
Han stod forholdsvis længe sådan her. Han vidste ikke om Taylor havde nogle tidsfornemmelse fra de andre gange, han havde jo været fuld. Men nu var det jo sådan at Matt kunne holde længe. Og han havde da ikke tænkt sig at skynde sig. Taylor kunne jo lige så godt vænne sig til at han var nød til at være udholdende for at kunne følge med Matt. Og at fra nu af gik det ud på at tilfredstille Matt. Selvfølgelig ville han tilfredsstille Taylor, det var nu en gang det han syntes var sjovest. Presse folks grænser. Få dem til at indse at de ikke bare var til det der almindlige sex. Det kunne skræmme de fleste at finde ud af det om sig selv. Men Taylor lod til at tage det meget pænt.

Efter forholdsvis lang tid, stødte Matt hårdt op i Taylor og kom op i ham. Han var selv blevet lidt forpustet, og svedte lidt. han trak sig ud, lukkede sine bukser, og satte sig i sin stol.
”nårh.. smut så ud med dig… jeg skal arbejde lidt” sagde han blot mens han samlede sin mobil op. Han ville teste Taylor. Hvad ville han sige til at blive brugt. Taget hårdt og udnyttet seksuelt og derefter ligegyldig gjort, blevet smidt ud?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 6 Empty Sv: Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)

Indlæg af Taylor Søn 2 Apr 2017 - 17:03

Han skreg op og mærkede hvordan Matt blev ved med at støde så hårdt i ham, han kunne slet ikke følge med og vidste virkelig ikke var klokken var. Han hev efter vejret og svedte meget. Okay, denne mand vidste virkelig hvad god sex var, for det var hvad der skete lige nu. Efter lidt tid, hvor han pludselig mærkede Matt spænde og komme op i ham, kom han selv med et halvt skrig og kom ud over Matts bord, totalt ligeglad med at det blev grisset til på denne måde, det var Matt selv udenom.

Taylor samlede sig selv lidt og vendte sig om halvt, så på Matt lidt, da han satte sig tilbage i stolen. Han så meget undrende på Matt, da han smed den røvhuls attitude op igen, okay. Hvad fanden var lige det for noget at gøre og sige?

Taylor blev tydeligt fornærmet, han rettede sig op og stod på gulvet foran Matt. Trak skjorten af, tørrede Matts eget sæd af og smed den på ham.

”Fint.. Jeg skal også på arbejde..” Brummede han og gik nøgen. Han gjorde endda noget så flabet, som at bevæge hans hånd op og give Matt fingeren over hans skulder, da han gik ud af døren, smækkede den bag sig.
Denne her gang, var der ingen undskyldning. De havde da haft det sjovt? Og så skulle han lige dræbe det helt? En ting som Taylor aldrig fandt sig i, var blot at blive udnyttet. Han kunne tag meget, men lige det. Den gjorde ondt på ham. For det havde han oplevet alt for meget i hans model liv.

Han fik hans eget tøj på, ville blot tage et bad på studiet, han havde et badeværelse sammen med hans omklædning og make-up rum.

Taylor fik pakket alle hans ting ned i hans taske, fik tøjet på og trak huen ned over hans hår.

”Røvhul.. Troede han mente det før..” Brummede han og gik imod indgangen, hvor han fik hans sko på.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 6 Empty Sv: Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)

Indlæg af Gæst Søn 2 Apr 2017 - 17:28

Matt var da udmærket godt klar over at Taylor ville blive stik tosset. Men det ville også kun gøre det sjovere at fortælle at Taylor slet ikke kunne slippe for at! Matt ejede den unge! Og han havde tænkt sig at gøre med ham hvad han ville! Så alle de her ting var blot for at piske en stemning op, noget Matt altid morrede sig med. At se folks reaktion. For når Taylor blev så sur som han blev, og ligefrem smed en beskidt skjorte i hovedet på ham, og gav ham fingeren så måtte det betyde at der kom noget i klemme. Noget der generede. Ellers ville Taylor jo være ligeglad. Hvis ikke han havde noget for Matt ville han jo ikke blive så sur.
Han smilede bare for sig selv som Taylor gik. Han fik tørret sit bord af, og begynde at arbejde. Også selvom han kunne høre at Taylor gik. Han morrede sig over det her. Han behøvede ikke storme efter ham. Taylor ville komme tilbage nå han opdagede mærket. Og hvis ikke, så måtte Matt jo bare hente ham. Det ville ikke blive så svært.

Han arbejdede det meste af dagen og aften. Men han måtte indrømme at det var svært at koncentrere sig når han hele tiden kunne dufte Taylor på sit bord, hvilket fik ham til at tænke på Taylor liggende på sit bord og lege med sig selv. Hvilket gav ham stå dreng, og så var han nød til at gøre noget ved den. Og det fik man jo ikke arbejdet ret meget af. Så i stedet blev det til at han gik ind i stuen for at se noget tv. Hans rengøring havde heldigvis været der så der lå ikke raster af Taylor alle steder.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 6 Empty Sv: Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)

Indlæg af Taylor Søn 2 Apr 2017 - 17:46

Taylor var rasende, hvad fanden skete der lige for ham?! Matt var et røvhul, et manipulerende røvhul og Taylor nægtede at tage tilbage til det røvhul igen! Han tog en taxa til studiet, hvor han hurtigt gik ind. De mange piger skulle til at snakke til ham og så videre, men da de så hans ansigt og vrede udtryk, tog de hurtigt nogle trin tilbage. Han gik over til hans omklædningsrum, smed tøjet efter han havde lukket og låst døren. Derefter gik han ud på badeværelset, helt nøgen og tog et godt brusebad. Han havde stadig hånd aftryk på hans bagdel, sæd som var klistret på hans lår, bide mærker og sugemærker på hans lår, brystkasse, ryg og endda arme! Han sukkede og fik derefter vasket det hele, overalt. Fik lugten af Matt væk fra hans hud og hår. Derefter tørrede hans sigt hår med en føntørrer og gik ud i omklædningsrummet. På en hylde lå det tøj hans skulle have på. Han fik klædt om, make-up på og sat hans hår.

Endelig da han var klar og færdig gik han ud til studiet, det var bare en hvid baggrund, ikke noget særligt. Tøjet han havde på var kinesisk mærke, meget underlig stil. De vidste bare meget af hans skuldre. Selve shootet gik fint, lige indtil hans chef på ind og Taylor vendte sig om. Alle blev stille da de så mærket på hans skulderblad.

”Hvad fanden er det du har på ryggen Tay?!” råbte hans boss op. Han hev en mobil op, tog et billede og greb Taylors skulder, flåede ham rundt så han kunne se det. Taylor blev bleg og gik hurtigt over til et spejl, vendte sig om og kiggede over hans skulder, han mærkede hans hjerte sænke ned i hans mave. Fuck.. Taylor var den type model, som måtte have ingen mærker eller tatoveringer på kroppen. En tattoo som denne.. Det var fyrings grundlag.

”Du går ud og pakker dine ting.. Jeg vil ikke se dig her mere.. Du er fyret!!” Råbte hans chef. Taylor så op på ham, mærkede hvordan skrækken gled igennem hans krop og han løb ud til hans omklædning. Smed hans tøj og var ved at tage et sæt ekstra tøj på, som han havde liggende. Da hans chef smækkede døren op, kom over og pressede Taylor op imod sminkebordet. Taylor hev lidt efter vejret og mærkede hans chef’s ånde imod ham, da den fremmede hånd greb hans lem, som heldigvis var dækket til af bukserne.

”Sikke en skam.. Jeg havde ellers gået og ventet på at få nogle nøgenbilleder af dig og denne.. lækre røv..” Knurrede Chefen. Taylor vred sig ud af hans greb, da en anden fremmed hånd havde grebet hans bagdel. Han tog de sidste af hans ting, som han havde smidt i en skuldertaske, løb ud af døren og stormede ud på gaden, den sene aften gaden. Han hev efter vejret og løb, løb hele vejen hjem til hans egen lejlighed, låste døren op, smækkede den efter ham selv, rev alt hans tøj af på vejen og snublede ud på badeværelset hvor han faldt ind i bruseren, tændte vandet og krøb sammen i hjørnet. Hele hans liv var med et væltet sammen, alle hans drømme og håb om en stor model karriere var ødelagt.

Alt imens han stormede hjem, var en af Taylors veninder i gang med at sende en sms til en person hun vidste kunne have hjulpet. Hun havde filmet hendes chef’s udbrud, da han så Taylors mærke. Havde smidt den i en fil, og skrev hurtigt en email.

’Matt! Taylor er i knibe! Vi ved ikke hvorfor, men han har fået en tatovering og lige blevet fyret på stedet! Jeg ved min chef har lystet efter Taylor i mange år.. På den ikke så gode måde og Taylor stormede pludselig ud af døren, han var ikke engang helt færdig med at skifte tøj!

Jeg ved ikke om du vil gøre noget.. Synes blot du skulle vide det.

- Camille.’
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 6 Empty Sv: Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)

Indlæg af Gæst Søn 2 Apr 2017 - 18:25

Matt havde nu aldrig haft i tankerne at Taylor skulle blive fyret på det her. For ham var det mærke jo blot et symbol. Hans symbol. Han lå blot og fløde på sofaen, og måtte flere gange i "underholde" seng selv. Det forbandede menneske kunne jo lugtes over alt. Det eneste sted han kunne være fri fra lugten var hvis han lavede mad, men han var ikke sulten.
Han sukkede da der kom en Mail bibbende ind på hans mobil. Han tog den og læste. Han satte sig dog hurtigt på da han så videoen, og læste hva der stod. Han knurrede for sig selvmord ingen skulle behandle hans ejendom sådan! Og ingen skulle lægge en hånd på ham.
Han rejste sig fra sofaen. Fik noget tøj på. Et par tæt siddende bukser, en flå skjorte der sad ude på hans bukser, og en læderjakke. Han gik ud startede sin motorcykel da det klart var den hurtigste måde at komme frem på.
Inden længe var han ved det studie som Taylor arbejdede op. Han gik ind med faste skridt, og trods han passede Camille, så sagde han ikke lige noget. Han havde en stram grimasse og så bestemt ikke glad ud.

Han marcerde direkte hen til den mand der på videoen havde råbt af Taylor. Han tog fat i kraven på han. Midt i et Shoot. Skubbede ham hårdt op af væggen med ansigtet mast op af den. "Nu skal du høre!.. jeg siger det EN gang.. tør Taylor og du vil fortryde det!" Sagde han hårdt mens han brækkede armen om på manden.
"Hvad gjorde du ved ham i omklædningsrummet?!" Knurrede han vredt.

Dog havde han ikke tålmodig til det her. Og vreden var for voldsom. Han lavede et vred og et højt smeld lås. Som en Gran der knak. Han havde brækket armen op mandens han Grab fat i mandens krave. "Og prøv ikke på at anmelde det her! Jeg kan sagsøge din røv så meget at du vil få ødelagt hele dit liv!... Bare rolig, jeg er mester til at finde lort om folk, og er klamt svin som dig har helt sikkert gjordt rigeligt!" Råbte han lige frem inden han vende sig om og gik. Han stoppede ved Camille. "Gå ud og pak dine ting, her.. kom over til mit kontor og jeg skal nok sørge for at finde et ordenligt sted til dig" sagde han så "Taylors adresse?" Spurgte han hende så om.

Da han fik den, startede han motorcykelen. Kørte afsted. Da han var ved Taylors lejlighed skynde han sig op. Gik ind uden at banke på. Han ledte efter ham, men hørte vandet løbe. Han gik der ud, og slukkede for vandet "Taylor! Rejs dig op og tag dig sammen!" Sagde han måske lidt for hårdt. Adrenalin og vreden snurrende stadig rundt i hans krop. Han sukkede dog blot, og satte sig ned på WCet. Han gned sig i panden.
"Det var ikke meningen det her skulle ske..." Sagde han så. "Og nu har jeg lige brækket armen på din chef.." sukkede han opgivende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 6 Empty Sv: Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)

Indlæg af Taylor Søn 2 Apr 2017 - 19:12

Taylor for sammen, da han hørte nogen komme ind, dog følte han sig klam og beskidt overalt. Han kunne stadig mærke hans chefs hænder på sig og han skreg op da Matt pludselig stod inde i hans badeværelse. Han mærkede hvordan det hele kørte rundt i kroppen på ham og han følte sig dårlig. Den hårde sætning, fik tårerne til at vælte op i hans øjne og han snøftede lidt. Hans underlæbe vibrerede og han kæmpede for ikke at begynde at græde. Heldigvis faldt Matt lidt ned, han sad nu på hans toilet, som var ved siden af det badekar/bruser Taylor sad i.

Dog kunne han ikke lade vær med at grine lidt, efter lidt tid. Da han hørte at Matt havde brækket armen på hans chef. Den lille kluklatter, blev højere og Taylor begyndte at grine lidt. Alt dette virkede virkelig alt for urealistisk. Han kørte en hånd igennem hans våde hår og grinte mere og mere.

”Årh.. Du.. Du brækkede hans arm? Hvorfor?” Han grinte mere og tårer som var der før begyndte at trille ned over hans kinder. Latter gik til gråd og han rykkede frem hvorefter han lagde hans pande imod Matts knæ. Han snøftede og krøb helt sammen. Der var endda et mærke på hans skulder, efter han var blevet grebet af hans chef så hårdt. Hans hånd var næsten printet på hans skulder, med blå mærker.

”Han rørte ved mig Matt.. Jeg føler mig så beskidt.. Jeg har intet job.. Jeg har ingen indkomst.. Jeg vil miste min lejlighed og.. Jeg ved ikke engang hvor jeg har dig.. Og denne tatovering på min skulder.. Jeg ved ikke engang hvor den kommer fra!” Han snøftede mere og græd lidt længere. Dog blev han stille efter lidt tid, fik samlet sig selv og bevægede sig rundt. Han drejede på nogle haner og begyndte at fylde det badekar op, som han sad i. Smed en bathbomb, som var lilla og duftede lækkert af lavendel, som passede helt perfekt til den duft Taylor selv havde. Derefter satte han sig ordentligt med ryggen til Matt. Som ville kunne se at hans håndaftryk stadig var på hans ene balle. Hans hænder var også printet på hans hofter og sugemærker. Alle de mange mærker var fra Matt, udover den på hans ene skulder, modsat Matts tatovering.

”Jeg.. Vil prøve at få mig selv rend.. Du kan blot bevæge dig rundt, eller blive siddende. Det er op til dig..” Smilte han lidt og så sig over skulderen på Matt. Da karet endelig var fyldt op, vente han sig om og begyndte at vaske hans hår, hele hans krop og skrubbede endda hans krop med en børste, så han blev virkelig ren og vandet som var en fin lilla farve, fjernede stanken af hans chef, som var på hans krop.

Hans lejlighed:
Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 6 E556ade8336f9d687d278b3696480807
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 16 Forrige  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 16  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum