Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 15 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 15 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 15 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 15 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 15 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 15 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 15 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 15 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 15 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 15 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)

Side 15 af 16 Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16  Næste

Go down

Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 15 Empty Sv: Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)

Indlæg af Gæst Søn 3 Sep 2017 - 16:04

Han var nu både glad, og tilfreds med at Taylor tog det så roligt. Og at han accepterede at det var sådan her tingene var! Det var nemmere end at skulle tvinge ham til det. Eller end at skulle låse Taylor inde, og havde dette drama hver gang han var nød til få Trevor til at komme.
Ikke at det var noget der skete tit. Måske en gang hver eller hver anden måned.

Han så på Taylor da han fortalte hvad Trevor havde gjordt, og kunne ikke lade vær med at små grine lidt og rystede på hovedet.
"Ja det kunne ligne ham at gøre sådan noget." Sagde han, men smilede så lidt og så på Taylor. "Vil du gerne det?.. ses med Trevor?.. han kunne sikkert også lære dig en del?"  Sagde han roligt.

Han så på Taylor da han satte sig ind mod Matt, og da han sagde at han elskede sin herre.han smilede roligt, og strøg Taylor lidt over håret.
Der blev banket på døren. "Ja?!" Lød det fra Matt
Trevor åbnede døren, og så på dem. Et bredt smil voksede på hans læber "godt at se i de gode venner igen" sagde han med et smil.
"Jeg ville bare sige at jeg tog afsted nu" sagde han med et buk med hovedet.
Matt smilede roligt. "Det er i orden Trevor! Hold din herre og sig at jeg kontakter ham snart" sagde han roligt.
Trevor smilede og nikkede lidt.
"Det ville han sætte pris på! Han savner dig" sagde han med et smil. Han vende blikket mod Taylor.
"Det var dejligt at møde dig Taylor!.. jeg håber vi ser hinanden igen" sagde han med et smil. I den han forsvandt.

Matt smilede bare roligt, og vende blikket mod Taylor. Han lænede sig frem og kyssede ham en enkelt gang. "Hvad med at vi får noget søvn? Du må være træt" sagde han roligt og rejste sig op for at tage sin skjorte af. Jakken og slipset havde han smidt da han og Taylor var i gang.

Han fik hevet skjorten af, og smilede så lidt skævt "for jeg forventer selvfølgelig stadig at få mornmad og blive vækket som i morgen tidlig" sagde han med et skævt smil.
Det havde jo faktisk været en regl, at Taylor stod rat op og skulle sørge for morgenmad, og for at Matt kom op. Han havde måske nok bare været lidt for mild med det.

Matt var i gang med at åbne sine bukser, da han så ud til at tænke en del. Han så lidt på Taylor.
"Taylor.... Nu hvor du ved hvorfor jeg har en slave.. såh.. har jeg tænkt mig at starte din træning ordenligt!" Sagde han så.
Han sukkede lidt "men det betyder også at der vil komme flere afstraffelser hvis ikke du adlyder ordre, eller opføre dig som du skal..men! Hvis du gør dig fortjent til det, vil der også være belønninger" forklarede han så roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 15 Empty Sv: Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)

Indlæg af Taylor Søn 3 Sep 2017 - 16:15

Han sad lidt og gnubbede hans øjne træt, imens Matt tog hans eget tøj af. Selvfølgelig ville han lave morgenmad og vække manden, han nød det jo og kunne rigtig godt lide at generelt lave mad. Normalt havde han ikke gjort det førhen, da det jo ikke er så sjovt, når man er alene. Så der havde han ikke brugt meget tid på det. Han så dog op, da Matt sagde hans træning ville gå i gang, han nikkede til ham og rejste sig op. Mest fordi han ikke vidste om Matt ville lave noget nu eller aj. Han håbede lidt, at de endelig bare kunne gå i seng, da.. Han var så træt.

”Skal jeg hjælpe Herre?” Spurgte han. Taylor vidste ikke hvorfor, men jeg ville tro at Matt sikkert gerne ville have ham til at hjælpe, med at få hans eget tøj af. Så Taylor gik hurtigt over, for at åbne det sidste af bukserne, hvor han roligt bukkede sig ned, for at trække dem af ham. Lod ham gå ud af dem og derefter tog både bukser og skjorte ud på badeværelset, for at smide dem til vask. Han gik tilbage og stod lidt i døren. Tøvede svagt, men gik ind igen, hvor han så op på Matt, stod lidt ved hjørnet af sengen og vidste tydeligt ikke hvad han skulle.

Mest af alt, ville han bare så gerne nusse sig ind til Matt og bare være tæt på ham. Dog kom han i tanke om noget Matt havde spurgt om før og han rødmede svagt.

”Øhm.. Angående Trevor, så.. Kunne jeg godt tænke mig at holde kontakten ved lige med ham? Siden.. Han endelig er den eneste jeg kan snakke med, udover dig. Angående disse ting.. Så.. For at jeg ikke skal bombe dig med spørgsmål hele tiden.. Så kunne det være rart at snakke mere med Trevor.. Han virkede meget sød, så.. Ja..” Han bed sig lidt i underlæben og vred hans egne hænder lidt.

”Og.. Det kunne være sjovt at lege med ham, men kun hvis min Herre tillader det jo.. Jeg er jo din, så det er ikke op til mig at bestemme.. Men jeg ville ikke have noget imod det, hvis det var Trevor.. Men kun ham.. Ikke andre.. Jeg.. Bryder mig ikke meget om at fremmede rør ved mig.” Han så mere ned.. Hans hænder rystede lidt.

Taylor vidste meget lidt om dette univers, men nogen kunne jo lide.. at lade andre lege med deres legetøj og han vidste ikke om Matt var typen. Men det var også nemt at regne ud, at Taylor ikke brød sig om berøringer fra fremmede, specielt efter de to overfald han allerede havde været ude for, bare på under 1 måned.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 15 Empty Sv: Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)

Indlæg af Gæst Søn 3 Sep 2017 - 17:51

Matt så først lidt undrende på Taylor da han spurgte om han skulle hjælpe, og så rejste sig. Så på ham, men smilede så af Taylor da han begynde at hjælpe med at åbne Matts bukser og trække den af. Han lod ham gøre det, og trøste roligt ud af bukserne.
Han så efter Taylor da han gik ud mod tøjet, og smilede lidt over det. Han begynde at tage sit ur af g lagde det på Natbordet da han hørte hvad Taylor sagde med Trevor. At han gerne ville ses mere med ham, for at de kunne snakke og sådan.
Han smilede roligt "det kan vi sagtens arrangere" sagde han så. Han hørte dog det værste Taylor sagde.
Han smilede skævt. "så du vil gerne prøve at lege med Trevor?" Spurgte han med et drillende smil.
Han lænede sig frem mod Taylor og lagde et par finger under Taylors hage. "Hmm det tror jeg Trevors herre ville elske" sagde han roligt.
Han placerede et enkelt kys på Taylors læber. Inden han rettede sig op, og slap Taylor "kom lad os hoppe i seng" sagde han med et smil, og gik selv hen til sengen og lagde sig ned i den under dynen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 15 Empty Sv: Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)

Indlæg af Taylor Søn 3 Sep 2017 - 18:00

Han rødmede lidt over det kys Matt gav ham og vred sig lidt mere, der hvor han stod. Trevors Herre ville elske det? Han kravlede også op i sengen og lagde sig ned under dynen ved siden af Matt. Rørte ham ikke, men blot ved siden af ham. Han fik puttet sig selv godt og så over på Matt imens han trak hans egne ben lidt op under ham selv.

”Hvorfor ville Trevors Herre elske det?” spurgte han nysgerrigt. Var han måske en type der godt kunne lide at se på, imens andre legede? Matt kunne jo godt lide at se på Taylor, imens han havde alle mulige ting inde i sig og på sig. Så måske kunne Trevors Herre også godt lide at lade Trevor lege med andre? Det var en mulighed.

Taylor mærkede dog også hvordan hans krop blev mere og mere slap, han lukkede hans øjne lidt og hev dynen så langt up at det kun var toppen af hans hoved og hans øjne der kunne ses. Han gabte højt og rullede om på hans egen mave, så han nærmest var gemte væk under alle tæpperne og dynerne. Han lå sådan lidt akavet, men det kunne han godt lide.

”Godnat Herre.. Og.. Tak fordi du passer på mig..” Hviskede han, inden han faldt helt i søvn. Dette var dejligt, men det ville jo være meget mere perfekt, hvis han lå og puttede med Matt i stedet.

Midt om natten dog.. Begyndte Taylor at klynke, vride sig og svede meget.. Så meget at hans t-shirt, sokker og endda lidt underbukser blev våde. Han vred sig meget mere og trak vejret hurtigt og alt for tungt. Et mareridt var over ham og det var ikke en sød en.. En af de meget mere stygge. Han skreg op og smed sig mere rundt, imens hans hår klistrede sig til hans hals.

”N-nej! S-stop.. Lad vær!” råbte han og kunne slet ikke komme ud af det.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 15 Empty Sv: Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)

Indlæg af Gæst Søn 3 Sep 2017 - 18:15

Matt så på Taylor da han var kravlet op i sengen, og da han spurgte til Trevors herre.
"De fleste herre kan lide at se deres slaver der får lov at lege med andre slaver... Nogle enkelte kan endda lide at se andre herre være sammen med deres slaver.. dog er det ikke noget hverken jeg eller Jackson bryder os om.. vi fortrækker at holde dem for os selv.. men slaver imellem gør ikke noget" sagde han med et træk på skulderen.

Han smilede lidt over hvor søvnig Taylor tydeligvis blev. Han smilede da han sagde godnat. "Godnat Taylor" sagde han roligt, som han slukkede lyset.
Han lagde sig selv til rette. Og der gik ikke lang tid før også han sov tungt.

Hen på natten vågnede han af at Taylor lå uroligt og han skulle til at brokke sig. Det var netop derfor han ikke delte seng med andre! Fordi de væltede ham, sov uroligt eller fyldte for meget. Der var altid et eller andet når han havde delt seng med nogle.
Dog lagde han hurtigt mærke til at det ikke BARE var fordi Taylor sov uroligt!
Han havde tydeligvis mareridt.
Han gabte lidt, inden han rullede om på siden og vende nu mod Taylor. Han greb fyren, og i en bestemt bevægelse, fik han hevet knægten ind til sig. Slog armene om ham han lagde dog mærke til den noget fugtige T-Shirt, der hurtigt blev hevet af ham. Han lagde atter armene om Taylor, og lod så en hånd stryge ham ned over ryggen. Mens han selv lagde sig til at sove igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 15 Empty Sv: Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)

Indlæg af Taylor Søn 3 Sep 2017 - 18:58

Han vågnede lidt ved at Matt hev T-shirten af ham, klynkede svagt imens og puttede sig ind til ham, imens han prøvede at finde forskellen på virkeligheden og drømmen han lige havde haft. Taylor havde virkelig haft et slemt mareridt, så at være trygt i Matts arme fik ham virkelig til at slappe af.. Ellers var han en person som hverken rørte på sig, fyldte eller larmede imens han sov. Resten af natten lå han helt stille der.. Og da det så blev morgen, så han over på et ur.. Det var søndag og klokken var omkring 10.. Hmm.. Han vågnede lidt og tænkte lidt..

Matt havde ikke haft alarm på.. Han havde ikke vågnet før, så derfor havde han sikkert ikke noget han skulle.. Taylor fik blidt lusket sig ud af Matts greb, puttede ham godt igen og lagde i stedet en pude der hvor Taylor havde lagt. Han lå op på hans værelse hurtigt, tog en hættetrøje på og nogle joggingbukser, før han gik ud i køkkenet og sørgede for at døren var lukket ind til Matt.

Taylor fik bagt nogle boller, kogt nogle æg, lavet kaffe til Matt og te til ham selv. Derefter dækket bord, sat det hele på, så det var klar og ikke ville blive dårligt inden de kom derud.. For han vidste nemlig godt, hvordan Matt ville vækkes.

Han gik derefter tilbage ind på Matts soveværelse, smed alt hans eget tøj, så han var helt nøgen og krøb op i sengen, under dynen ved Matt og sneg sig op imellem hans ben. Klokken var omkring 11 på dette tidspunkt, så manden havde sovet meget længe.. Han fandt Matts underbukser, som han blidt hev lidt ned, til han fik hans lem fri… Nussede han egen næse lidt imod den, kyssede den og slikkede blidt. Han gik derefter roligt i gang med et blowjob som steg langsomt i intensitet.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 15 Empty Sv: Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)

Indlæg af Gæst Søn 3 Sep 2017 - 21:12

Det var godt at Taylor endeligt fandt til ro da han fik lov til at lægge hos Matt! Det var godt at Matt ikke bare fik ham til at flippe mere ud! Men det virkede heldigvis, og Taylor slappede af, og faldt hurtigt i søvn igen.

Næste morgen sov Matt tungt. Han ville nødig indrømme det, men han sov selv meget bedre når de lå som de gjorde! Han sov tungere, og var som regl ikke til at vække når først han så sov. Dog da Taylor vegunde at rykke på sig, kom der en klart brokkende knurren fra ham. Næsten truende. Han vende lidt rundt i sengen, og lå nu på maven, med armene ud til hver side, og det samme med hans ben.
Han fik dog vendt sig om, så han i stedet lå pladask på ryggen, med en arm over hovedet, og et helt dødt udtryk i ansigtet. Var der en der kunne sove, så var det Matt. Det var svært at forstille sig hvordan han selv kom op meget tideligt om morgnen. Når han om søndagen selv med hjælp, næsten ikke var til at skubbe ud af sengen.

Han sov alt i mens Taylor var væk. Han hørte ikke engang at der blev rumsteret i køkkenet. Han vågnede næsten ikke engang af at Taylor kom tilbage. Det var først da der blev rodet med hans underbukser, at han brummede. Han var ikke helt vågen da han mærkede noget mod hans lem. Han åbnede træt øjenne og glippede lidt med dem, som han fornemmede at der foregik noget under dynen.
Og Taylor havde da heller ikke meget mere end lige rørt ved hans lem, før det stod stift op. Han sukkede over Taylors tunge der gled op af ham.
Han lod Taylor gå i gang, nød det og sukkede nydende over Taylors mund omkring om han,.
Han lå roligt og vågnede af det her, slappede af, og nød bare at ligge i sengen og blive tilfredstillet.

Han lod Taylor fortsætte noget tid, indtil han vågnede mere op. Indtil han selv var vågen nok til at blive ordenligt tilfredsstillet.
I en hurtig bevæglese kom han op og side. Han skubbede Taylor op, og væk fra sit lem. Vende ham rundt, skubbede hans overkrop ned, og hev hans røv op, inden han pressede sig hård op i ham. Han greb Taylors hofte med sin ene hånd, og tyrkkede ham ned med en anden hånd, Mens han begynde at bevæge sig i et hurtigt og hårdt tempo i taylor.
Han smilede for sig selv "jeg ser du selv har klædt dig af... sikken en dygtig dreng du er" sagde han med en delvis rosende og delvis hånlig stemme.
Han greb Taylors hofter med begge hænder, og begynde at banke sig voldtsomt op i mennesket. Det var sådan her han vågnede bedst. Ikke noget med at lægge roligt ud. Nej! Han var liderlig om morgenen, og når det var sådan, så måtte Taylor vænne sig til at blive kneppet i gennem.
Han haqmrede sig ind i drengen mens han selv stønnede.

Han fortsatte forholdsvis længe i det samme vilde og voldsomme tempo til han kom op i ham. Han trak sig ud. Lod Taylor lægge og rejste sig fra sengen. Han gik mod badeævrelset.
Noget Taylor hurtigt ville lære, og måske godt viste, var at der ikke var meget kærligt ved Matt om morgenen. Om morgenen skulle man finde sig i at blive kneppet hårdt, og derefter smidt til side.
Han gik ud for at vaske sig og blive barberet. inden han kom ud igen, trak et par rene underbukser på, og et par natbukser.
"skulle vi spise?" sagde hanblot lidt køligt. Han var stadig træt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 15 Empty Sv: Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)

Indlæg af Taylor Søn 3 Sep 2017 - 21:23

Han smilte til Matt, da han mærkede Matt satte sig op. Gispede svagt og blev bogstaveligt rykket rundt og kneppet i madrassen. Taylor stønnede højt og klynkede svagt imens hans Herre tog det han skulle bruge og han nåede selv at komme godt 2 gange, inden Matt afsluttede det hele. Han gispede lidt og kom sig fra det, imens Matt gik rundt ude på badeværelset. Taylor følte sig lidt brugt, men skubbede det til side inde i hans hoved. Det kom op, fik hans underbukser på, selv om han mærkede Matts sæd dryppe fra hans bagdel.. Det måtte han ordne senere.. Joggingbukserne kom på igen og han fulgte med Matt ud igen.

”J-Ja Herre, jeg har næsten alt klar.” Han løb hen til køkkenet og fandt de sidste ting, som han satte på spisebordet, hvilket også var Matt tablet, som var åbnet på nyheds siderne, som han brugte, samt noget post der var kommet ind af brevsprækken.. Der var intet der kunne rettes på det bord.. Alt lå helt perfekt.

Taylor ventede lidt, indtil Matt satte sig ned, med også at selv hoppe på en stol. Han fik i stedet en halv bolle med ost og en skål med yoghurt og mysli. Det var mere hans smag. Der var ellers alt mulig andet som Matt kunne tænke sig. Plus en varm kop kaffe.

”Uhm.. Hvad er planen i dag, Herre?” spurgte han nysgerrigt.. Ellers sagde han faktisk ikke andet.. Han kunne dog godt tænke sig at snakke lidt mere med Trevor.. Han havde jo en mulig ven der, som var i samme verden som ham selv!
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 15 Empty Sv: Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)

Indlæg af Gæst Søn 3 Sep 2017 - 23:39

Han var stadig træt da han gik ned af trappen, og var bestemt ikke i snakke humør! Så det var meget godt at Taylor valgte at være stille. Ellers havde Matt nok også knurret. Han kom.ned i køkkenet. Og duften af mad og kaffe hjalp heldigvis en del på det. Ham satte sig ved bordet, tog en slurk af kaffen, inden han øsede op på tallerkenen. Han sad og læste de forskellige nyheder i stilhed. Han var virkelig ikke noget morgen menneske.

Desværre varede stilheden ikke evigt. Han hørte nemlig Taylor spørge om hvad planen var. Han sukkede lidt.
"Planen?...." Mumlede han blot, indtil han lidt blev klar over hvad Taylor spurgte om.
"Oh.. planen ja!" Sagde han inden han lagde Ipaden fra sig.

Han gabte lidt og kløede sig i håret. "Jackson har skrevet om vi vil komme på besøg! Trevor har åbenbart fortalt om dog, og han Jackson vil gerne møde min nye slave" sagde han inden han spiste lidt videre.
Han så lod Taylor.
"Så sørg for du er vasket og klar til kl 17... Jeg har nogle enkelte ting jeg skal klare på kontoret" sagde han roligt.
Han spiste lidt videre, men så, så på Taylor. "Men hvis du er sød, og stille, så kan du få lov til at være inde hos mig i dag.. du er selvfølgelig også fri til at lave noget andet.. måske det er bedst du slapper af det meste af dagen, jeg ved ikke hvad Jackson har i tankerne for i aften" sagde han roligt.

Han strakte sig lidt. Åh hvor han hadet morgener! De Lille forbydes! Eller nærmere! Det skulle forbydes at skulle stå op!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 15 Empty Sv: Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)

Indlæg af Taylor Man 4 Sep 2017 - 8:21

Taylor så ret overrasket, da Matt sagde at de allerede i dag skulle ud til ham Jackson og Trevor. Han smilte lidt og blev endnu mere glad da Matt direkte sagde han kunne sidde inde ved ham endda! Han fik spist færdig og så på Matt da han også var. Derefter gik Taylor i gang med at rydde op. Han fik vasket det hele af, sat ting i køleskabet igen. Pakket de sidste boller ind, så de kunne klare sig til i morgen og lavet kaffe på en kande, samt med en kop, som han satte ind til Matt på hans kontor.

Han gik derefter op i bad, fik vasket sig, barberet sig og sat hans hår. Fik noget creme på hans hud, olie lidt i hans hår spidser og sat hans hår. Fik noget nyt tøj på. Som var nogle stramme cowboy bukser med huller på hans knæ, en t-shirt, en hvid hættetrøje og sokker på. Han tog derefter hans computer og nogle høretelefoner og smutte ned til Matt.

Der lagde han sig inde på kontoret i sofaen, med hans bærbar på maven hvor han så lidt.. og googlede nogle ting.

Han endte dog på netflix, hvor han fandt en serie som han lå og så lidt. Dog vandrede hans tanker hele tiden.. Hvad kunne der ske ude ved ham Jackson? Hvad skulle han lave mon, og ville han få snakket lidt med Trevor? Han vidste det ikke.. Men han heller ikke lade vær med at tænke på, hvad Trevor mon var? Han ville sikkert være det eneste menneske.

Da klokken så nærmede sig 17, hoppede Taylor op fra sofaen, han løb op med hans bærbar og pakkede en taske.. Blot.. med nogle ting i, blot en skuldertaske. Han havde altid en blok med papir med, en kuglepen, læbepomade og en vandflaske. Han småløb neden under, stod derefter ved døren med sko og jakke på, da klokken slog præcis 17.

”Så er jeg klar.” smilte han til Matt og holdte ved hans taske.. Det var tydeligt at han var meget nervøs.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 15 Empty Sv: Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)

Indlæg af Gæst Man 4 Sep 2017 - 10:56

Matt fik spist færdig, og lod Taylor tage sig af at rygge af bordet og den slags. Han gik selv op for at finde noget andet tøj, som sædvanligt et jakkesæt. Det var hans fortryllende outfit.
Han gik ned på kontoret og fik eller ordnet de ting han skulle ordne. Han skævede en enkelt gang eller to hen mod Taylor, men ordnede ellers bare det han skulle.
Han drak af sin kaffe ind i mellem, og det var tydeligt at mærke at han til sidst vågnede ordenligt op.

Da klokken var omkring de 16.30 stoppede Matt.
Han fik ordnet det sidste, fik ur og den slag på. Folk at håret og sådan noget.
Han kom ned til Taylor og så på ham. Han kunne ikke undgå at smile. Han gik over til ham, og tog hans taske, og tog den af ham, for at sætte den på gulvet "den der får du ikke brug for" forklarede han, inden han tog Taylors hånd, og trak ham med sig.
De satte sig ud i bilen og kørte mod Jackson's hus.
Jackson boede i den anden ende af byen. De kom ud mod vandet, Matt drejede ind, til en stor og flot villa! Større end Marks, en del større.
Mark parkerede og hoppede ud af bilen. Han så på Taylor da han kom ud.
"Jeg er ked af det Taylor men.. du er nød smide noget af alt det tøj" sagde han inden han hjælp ham jakken af.
"Jackson har en bestemt opfattelse af hvordan slaver er, eller skal være! Og de regler må vi følge når vi er her" sagde han så.
Han tog fat i både Taylors hættetrøje og T-shirt, og trak dem begge af ham så han stod i bar overkrop "og den første regler, er at Slaver hun har bukser op inde i huset" konstaterede han så.

Han nussede Taylor lidt i håret "bare rolig der kommer til at gå fint" sagde han roligt, inden han lagde en arm om Taylor og trak ham med mod indgangen.
Da de kom til døren bankede Matt på. Der blev åbnet af en butler "Mr. Jonas! Sikken en fornøjelse... Herren venter på den i dagligstuen" sagde han med et nik med hovedet.

Matt smilede og nikkede "tak Robert" han trak Taylor med ind. "Bare slap af.. Jackson er slet ikke så slem" sagde han med et roligt smil.
De blev vist ind i dagligstuen af butleren. Inde i stuen, sad der en flot ældre mand på omkring de 55-60 år. En mand der holde sig rigtig flot, og som ligsom Matt havde utrolig meget stil og så godt ud, og selvfølgelig i et jakke sæt.
I rasten af sofaen lå Trevor, med hovedet på sin herred skød, som en anden hund. Men han så tilgengæld tilfreds ud.
Han rejste dog hurtigt hovedet så han så Matt og Taylor.
"Taylor!?" Sagde han med en glad stemme inden han vende hovedet mod sin herre.
"ja smut du bare en og sig hey Trevor" lød det fra Jackson. Han rejste sig selv efter Trevor var små løbet over til Taylor.
"hej Taylor! Hvor var det godt du ville komme med!" sagde han med et bredt smil.
Trevor selv var iførst et par sorte tætsidende Jeans. Og intet andet.
Han flyttede sig lidt da Jackson kom over til dem.

Han gik over til Matt "godt at se dig igen Matt! Det er efterhånden noget tid siden" sagde han inden hans blik faldt på Taylor. Han gik over til ham, studerede ham lidt, "jeg ser du har fået en ny slave!... Det må jeg sige! Han er en smuk en" sagde han mens han lagde en hånd under Taylors hage og studerede ham lidt mere.. han ende dog med at nusse drengen lidt på kinden "dejlig! Helt i gennem dejlig!.. jeg fårstør godt du er så forgabt i ham" sagde han så, inden han vende rundt og gik mod Sofaen igen. Han gjorde tegn til at Matt skulle sidde i sofaen overfor Jackson. Jackson satte sig, og Trevor var hurtigt henne hos ham for at ligge igen.

Matt smilede roligt til Taylor, inden han selv satte sig i sofaen..han så på Taylor lidt afventende, og gjorde tegn til at han skulle komme op i sofaen.
Han havde bedt Taylor om at smide sine sko da de kom ind, så han havde jo heldigvis bsretær.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 15 Empty Sv: Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)

Indlæg af Taylor Man 4 Sep 2017 - 11:33

Han var meget nervøs og fulgte endelig blot med Matt hele vejen. Da de dog kom til huset, blev han meget mere nervøs, specielt fordi Matt direkte tog noget af hans tøj af på gårdspladsen foran. Han fik lagt hans tøj i bilen, inden de gik ind. Det var koldt, så han frøs lidt. Det gjorde han jo meget nemt, selvom han var så nervøs. De kom inden for og han fik hans sko og strømper af. Så Taylor endelig kun var i de tætsiddende cowboybukser med huller på hans knæ og et bælte til at holde dem oppe omkring hans hofter. Han så på manden, som de mødte, bed sig lidt i underlæben. Men slappede meget mere af da Trevor kom over.

”Hej du.” grinte han lidt. Taylor følte sig meget lille.. Han var jo mindre end alle de andre og var sikkert også det eneste menneske.. Han holdte sig til Matt side hele tiden og rødmede svagt da Jackson direkte rørte ved ham og nussede hans kind. Alle de søde ord, fik endelig bare Taylor til at blive ildrød i hovedet og så ned, da Jackson havde sluppet ham.

Han holdte øje med Matt da han gik over for at sætte sig ned, hvilket han hurtigt fulgte med over. Han satte sig på sofaen ved siden af Matt, dog med afstand på ham. Siden han ikke helt vidste hvad Matt ville, andet end have ham i sofaen. Matt havde aldrig regler for hvor eller hvordan han skulle sidde, så det var jo forskelligt for hver gang.

Så han fik ellers sat sig ned, så lidt over på Matt, derefter Trevor og så Jackson.. Han vidste jo ikke helt hvad de skulle, så han var meget nervøs.. Dette var jo første gang han endelig skulle møde en anden Herre og tydeligt en som var anderledes og meget mere.. Magtfuld og.. På en måde en med flere regler også. Taylor så ned og ventede lidt imens han pillede ved en løs tråd i hans bukser.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 15 Empty Sv: Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)

Indlæg af Gæst Man 4 Sep 2017 - 14:37

Matt betragtede Taylor lidt da han kom over i sofaen, og han lagde dog mærke til hvordan Taylor satte sig. Og det bar tydeligt præg af at Taylor vidste hvordan Matt havde det med for meget nærkontakt. Han kunne ikke undgå at smile lidt over det. Taylor havde efterhånden lært Matt meget godt at kende, på nogle punkter.

Jackson så på Taylor og lagde mærke til hvor nervøs han var.
"tag det roligt min dreng.. du kan sagtens slappe af" sagde han med en roligt stemme. Mens han strøg Trevor over håret som en anden kat.
Han vende blikket mod Matt "det er efterhånden længe siden vi har set noget til dig?.. Nu skal du ikke begynde at gemme dig væk igen vel?" sagde han med en tydeligt drillen, men også lidt en ordre.
Matt rømmede sig lidt, og kløede sig lidt i nakken "ja.. det må du undskylde.. men... jeg har haft en del at se til" forklarede han.
Jackson nikkede roligt. Han så på Taylor, og derefter på Matt igen "hvor ny er han så?" spurgte han.
Matt smilede lidt, og vende blikket mod Taylor. Han lod en hånd glide op og nusse Taylor lidt i nakken "sprit ny" sagde han så roligt. Han lod blikket hvile lidt på Taylor. Han kunne tydeligt se at Taylor var nervøs. Og det var nu heller ikke så underligt. Taylor vidste stadig ikke hvad alt dette gik ud på, og for ham kunne Jackson jo lige så godt være en eller anden mand der behandlede Trevor som en hund, eller en som var helt bindegal med alt det her.

Jackson smilede bare lidt over dem.
"ja jeg må erkende at jeg er overrasket... jeg havde aldrig forudset at du ville tage et menneske til slave.. slet ikke med dit tempramant" erkende han som han vende blikket mod døren da en tjener kom ind med te.
Matt blev stille, han bed sig en smule i indersiden af læben. Jackson havde ret. Matt havde aldrig haft et menneske som slave! Og det havde han heller aldrig af intentioner om!

Der blev serveret te, imens var begynde Matt og Jackson at tale politik og sådan nogle ting.
Trevor så over på Taylor og sende ham et blikt sammen med et frisk smil, inden han rettede sig lidt op, og nussede sin herre lidt over låret. Hvilket med det samme fangede hans herres opmærksomhed.
Trevor smilede sødt til ham "herre.. må jeg godt vise Taylor vores lege rum?" spurgte han høfligt og sødt.
Jackson så først lidt overraket ud, men så over på Matt. Han smilede lidt "hvis Taylor må for sin herre, så smut i 2 bare.. men ingen ballade!" det var tydeligt at høre at det sidste mere var for sjov, som om han vidste at det aldrig kunne ske.
Trevor smilede blidt til ham. "vi skal nok opføre os pænt" sagde han og placerede et kys mod Jacksons kind.

Matt vende hovedet og så mod Taylor. "smut du bare med Trevor" sagde han inden han kyssede ham mod tæningen. Han hviskede roligt til ham "bare spørg Trevor hvis du er i tvivl om noget ikke" han kyssede ham endnu engang inden han sende ham afsted.

Trevor kom hurtigt over til Taylor og tog hans hånd. "kom" sagde han med et bredt smil, og trak Taylor med.
De gik ud af stuen. De gik ud i entren igen, og hen til en død, der førte ned af en trappe til kælderen.
Han så på Taylor mens de gik ned af trappen. "vær klar på at blive skuffet over jeres rum" drillede han lidt inden han åbnede ned til en stor kælder.
Kælderen var fyldt med alt muligt. stativer, en seng, kors og en helt masse andet. Kæder, reb, og legetøj hængende over alt på væggende. Trevor slap Taylor så han kunne komme rundt og kigge.
Der var særligt et hjørne i rummet der kunne være i øjenfaldende. Et Hjørne hvor der var lagt fliser på gulvet og væggende. Der hang gæder fra loftet, og nogle i gulvet. særligt til at man blev spændt op med arme og ben ud til hver side.
langs vægende der, hang der en masse forskellige piske. Nogle almindlige slags, nogle der var lidt kræftigere, men dem der nok faldt mest i øjnene var dem med pigge, på.

Trevos gik ind i rummet, og satte sig ned i en sofa der stod i rummet. Han så på Taylor. "nårh?... hvordan er det så at være sammen med din herre?.. i så ud til at være blevet gode venner... og at dømme efter dine hofter, så blev i vidst rigtig gode venner" sagde han og hentydet til taylors hofter der havde nogle enkelte blå mærker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 15 Empty Sv: Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)

Indlæg af Taylor Man 4 Sep 2017 - 15:42

Han så lidt op, da Jackson valgte at tale til ham, smilede lidt og nikkede.. Han blev ret intimideret af den mand, specielt sådan som han sad med Trevor.. Det var meget anderledes for Taylor.. Derefter lyttede han endelig bare, hans tanker fløj lidt.. Til hvordan ham Jackson var med Trevor, kontra ham selv og Matt.. De her var noget anderledes, specielt bare med de husregler og måden Trevor var på.. Matt lod jo endelig bare Taylor rende rundt i det tøj han ville.. Eller.. Indtil videre gjorde han. Men måske var det også fordi Taylor var sådan en frossen pind.. Men endelig savnede han allerede lidt Matts fysiske kontakt, specielt lige nu hvor han følte sig meget på show. Hans tanker blev dog afbrudt, da Matt nussede ham i nakken.

Taylor så op på ham og smilte varmt. Ja, han hørte Matt sagde ’sprit ny’ så det var sikkert om Taylor kendte til denne verden, hvilket han slet ikke gjorde.. Han lagde hans hoved lidt imod Matts hånd og sukkede svagt.. Det var tydeligt på Taylor hvor meget han holdte af hans Herre.. Og hvor meget han endelig ville gå for ham! Dog var der noget som ramte Taylor lidt.. Det.. At han var menneske igen.. Hans blik blev lidt mørkere og han så lidt ned.. Den gjorde faktisk ondt efterhånden.. At han var menneske..

Der kom en tjener ind og Taylor så sig blot lidt omkring igen. Men han blik vendte hele tiden over på, hvordan Trevor lå.. Det var lidt specielt.. Også nu hvor emnet var politik og lidt tørre ting. Han smilte også tilbage til Trevor, da han blinkede til Taylor. Han holdte lidt øje med Trevor, med den måde han endelig.. Kunne nogle ting, som Taylor ville få smæk over.. At afbryde Matt, ville ende i en rød bagdel for Taylor.

Taylor så selv på Matt, med spørgsmål i hans øjne.. Han rødmede og kyssende, hvilket fik ham til at grine lidt. Han nikkede til ham og kravlede selvfølgelig selv over og kyssede Matts kind, inden han hoppede ned fra sofaen, tog Trevors hånd og fulgte med ham. Han så meget rundt, da de kom ud derfra igen, blev næsten helt forvirret over vejen til det sted de skulle hen. Det undrede ham lidt, da Trevor så sagde han skulle blive skuffet over deres rum, lige indtil han så det rum han så kom ind i..

Han tog en kigger rundt lidt, rørte ikke ved noget, men så bare. Det kildede helt overalt på ham, hvilket Trevor måske ville opfange.. Siden han vred lidt med hans hofter.. Han havde desværre fået smag for denne verden, men ikke så ekstrem endnu. Der gik heller ikke længe, inden han også gik over og satte sig i sofaen.. Den var ret lille, så deres ben rørte ved hinanden. Taylor sad med siden til ryggen af sofaen og et ben oppe, med fronten imod Trevor. Han så ned på hans egne hofter og grinte lidt, imens han trak på hans skuldre.

”Jeg.. Kan godt lide mærkerne jeg får af det.. Da.. Det blot viser at der stadig er nogle ting jeg kan holde til.. Jeg.. Er jo menneske, hvilket alle virkelig husker at minde mig om..” Han så lidt ned.. Det var tydeligt at det var et emne som gjorde lidt ondt på Taylor, han brød sig ikke om at der var nogle ting han ikke kunne med Matt, bare fordi han ville.. Komme for meget til skade over det.

”Men.. Det går, han siger min træning for alvor går i gang i dag.. Så det er jeg glad for.. Og, hver dag jeg endelig har længere med Matt, sætter jeg meget pris på.. Jeg ved jo ikke, om der pludselig vil være en dag hvor han ikke vil mig mere, siden jeg ville forvolde for mange problemer.. Jeg.. Havde nemlig en chef som næsten voldtog mig.. En tjener i går som næsten stak mig ihjel og.. Ja.. Mange ting, på grund af Matt tog mig ind og jeg fik tatoveringen.. Jeg var model før, så derfor var det en lidt voldsom ting.. Og model branchen er ikke sød.” Grinte han lidt og kløede sig i hans hår.

”Men.. Jeg er faktisk glad for at komme her i dag. Jeg sagde til Matt at jeg gerne ville snakke mere med dig.. Da du endelig er den eneste jeg kender, som ved om alt dette! Og Matt.” Grinte han og rødmede svagt imens han så over på Trevor. Den lyserøde glød i hans kinder, klædede hans smukke ydre så meget og der var bare noget vildt over Trevor som stod så meget i konstrast til Taylor.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 15 Empty Sv: Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)

Indlæg af Gæst Man 4 Sep 2017 - 16:27

Trevor kunne ikke lade vær med at smile over Taylor da han gik rundt! Det var tydeligt at han var facineret af alle disse ting.
Da de begge sad i sofaen, satte Trevor sig på samme måde som Taylor. Da han begynde at forklare at han kunne lide mærkeren smilede ham. "Jeg misunder dig faktisk! Jeg får aldrig mærker! Jeg kan ikke engang få en tattoo" forklarede han og trak på skulderen. Han sukkede lidt over Taylor talte om det med at være menneske.
"Taylor! Hvis din herre mente at det var en dårlig ting at du var et menneske, så havde du ikke været hos ham endnu! Du var højest sandsynligt aldrig endt hos ham!" Forkastede han.
Han smilede lidt over Taylor. Denne dreng var virkelig uskyldige.
"Så du glæder dig til din træning?.. jeg er ked af at sige det, men træning betyder altså også en del flere afstraffelser" nævnte han med et træk i mundvigen.
Han smilede dog lidt.
"Hmm men jeg kan da give dit et lille forspring!.. jeg er trods alt oplært hos din herre" forklarede han.
Han grinte lidt.
"Mit første råd er nok, at du altid bør omtale din herre som netop herre!.. hvis du bliver ved med at sige det så snart du skal omtale om, inden til ham eller andre, så begynder din opfattelse af ham også at være det samme!" Trevor lagde en arm over ryglænet, og hvilede hovedet mod sin arm. "Din herre er faktisk let ikke så forvirrende som du tror!.. om morgenen lader du ham være med mindre han siger andet.. først ca 2 timer efter han er vågnet kan du begynde at forvente en velfungerende mand!. Hmmm... Når ja! Vis ham gerne opmærksomhed, men uden at være klæbrig. Altså! Hvis du vil have fysisk kontakt med ham, eller for den sags skyld, så have hans opmærksomhed, så gør noget for ham! Nus ham, kys ham eller masser ham! Det med at gnubbe sig op af ham, eller sætte sig på skødet af ham uden at han har bedt dig om det!.. som jeg gjorde med min herre! Han elsker det! Og han har intet imod at jeg kommer il at afbryde deres snak, så længe jeg gør det på den måde. Havde jeg begyndt at tale uden at gøre noget, så var jeg blevet straffet!" Forkælense han.

Han lænede sig lidt frem mod Taylor. "Mænd som den er virkelig ikke så mystiske! Du skal bare lære hans vaner at kende! Og derefter skal du bare lære hvilken metode der passer bedst, måske du bliver straffet lidt ind i mellem, men når først du har lært det, så kan I have det godt sammen!... Min herre er sød ved mig! Han behandler lige fantastisk! Det vil jeg gerne gengælde ved at være lydig!" Forklarede han.
Han smilede lidt "men jeg er glad for at du ville ses med mig, på trods af den måde vi mødtes i går! Du kunne lige så godt hade mig!... Jeg kan se hvor meget du føler for din herre" sagde han så med et roligt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 15 Empty Sv: Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)

Indlæg af Taylor Man 4 Sep 2017 - 16:39

Han lyttede nysgerrigt og opdagede knap nok at Trevor lænede sig frem, før til sidst. Han rødmede lidt og nikkede imens han lænede sig selv lidt tilbage og mærkede ryglænet på sofaen. Taylor så lidt rundt i rummet, ved at dreje hans hoved og sukkede svagt. Det gav meget mening, det som Trevor sagde..
Han kendte allerede til mange af Matts vaner, hvor han også begyndte at lære mere om det.. Dog kunne han ikke lide hans afstraffelser, men Matt vidste til gengæld hvad han skulle bruge som belønning for Taylor. Det var meget nemt. Han så lidt på Trevor og derefter på sig selv. Han var endda lille i forhold til Trevor!

Taylor håbede dog ikke at Trevor ville få nogle sjove idéer.. Han kunne jo selv ikke lide at vise hans køn til andre.. Da.. Den jo var så lille.. Det var virkelig pinligt og selv med Matt havde han ikke engang vænnet sig til det! Hver gang Matt selv rørte ved den, var det utrolig pinligt..

”Ja, jeg er glad for min Herre, han er sød, men kan også være led.. Sådan skal det vel være? Og.. Jeg er begyndt at vende mig til dette liv, selvom jeg ofte savner fysisk kontakt og generelt omverdenen omkring os.” Han trak lidt på hans skuldre, hvorefter han kravlede mere op i sofaen med hans ben foran sig. Lige meget hvordan han sad, rørte han hele tiden ved Trevor.. Det var lidt små irriterende. Siden han ikke vidste hvordan Matt ville have det, med at de var så tætte på hinanden.

Han kiggede dog op på Trevor og blev meget nysgerrig.

”Jeg tænkte endelig.. Min Herre er jo en djævel, og.. Jeg er menneske.. Hvad er i endelig? Jeg.. kendte intet til den overnaturlige verden, før jeg mødte Matt.. Og har endelig kun mødt en engel siden.” Han lagde hans hoved lidt på skrå og blev meget nysgerrig, nok til han selv lænede sig lidt frem imod Trevor.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 15 Empty Sv: Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)

Indlæg af Gæst Man 4 Sep 2017 - 17:37

Trevor smilede over Taylors kommentar om at han havde vænnet sig til livet, men at han savnede krops kontakt, og det sociale liv.
"Det sociale liv kommer så snart han stoler nok på at du ikke stikker af, eller fortæller nogle hvad der foregår!.. han er faktisk ret fleksibel med lige det, da han gerne vil have det hele til at virke så naturligt som muligt" forklarede Trevor der lagde mærke til hvordan Taylor møvede lidt rundt, sikker for ikke at ramme Trevor.
Han smilede lidt. "Angående det fysiske.. hvorfor så ikke gøre grav på det?" Sagde han som om det var åbenlyst.
"Hvem siger du ikke må fortælle din herre når du har lyst til ham? Eller til når du bare har lyst til at være tæt på ham? De fleste herre elsker det, og din plejede i hvert fald også at kunne.. det handler bare om ikke at bede om det, men tilbyde det!" Forklarede han.
Han lagde hovedet lidt på skrå med et smil.
"Hvis du har lyst til at din herre skal holde om dig, eller på anden måde være fysisk med dig, så lok ham! Det er ret nemt, tag dit tøj af! Eller.. tag noget lækkert på! Det vil næsten altid få deres opmærksomhed og de vil ikke kunne få fingrene fra dig! Og det er altså ikke altid det ender i sex, med minde det er det du giver udtryk for.. og så skal du bare selv tilbyde den tjeneste du føler for, som f.eks at sætte sig på knæ foran ham, kæl for det han har i sine bukser.. vis ham at du tilbeder det, og elsker det.. helt ærlig søde! Mænd som vores herre er store og mægtige!.. men de tænker stadig med deres skridt det meste af tiden!" Grinte han lidt.

Han så lidt overrasket på Taylor da han spurgte ind til Racer. Han smilede blidt til ham.
"Min herre er en djævel som din... Det er derfor de er gamle venner... Og jeg.. er en dæmon" han rettede lidt op dig. "som dæmon er jeg mere udhldende... Men samtidig har jeg også en gave.. en evne om man vil.. jeg kan Heale mig selv.. hvilket er grunden til at jeg ingen sår, ar ellers emærket har... Og hvilket er grunden til at din herre kontaktede mig! Selv hvis du havde været et overnaturligt væsen, havde du nok ikke overlevet det han udsatte mig for i går!... Han var virkelig vred.. det er mange år siden jeg har set ham se vred" sukkede han lidt.

Han lagde en hånd på Taylors knæ. "Taylor! Lad vær med at bekymre dig om det at du er et menneske! Det at være slave, og herre, handler netop om lige præcis at kende hinandens grænser, og han vil nok gæster den en dag.. men du skal være forberedt på at føle smerte!.. men når det er sagt!.. er din herre også god til at pleje en bag efter" sagde han og blinkede med øjet til Taylor

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 15 Empty Sv: Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)

Indlæg af Taylor Tirs 5 Sep 2017 - 7:59

Han nikkede lidt og smilte meget over de mange råd han endelig fik fra Trevor. Han nikkede lidt mere og smilede over den hånd på hans knæ, hvor han så op på Trevor. Smerte, det var et emne han stadig ikke helt kunne vende sig til mentalt. Han nikkede lidt mere og smilte blidt til Trevor.

”Hold op jeg er glad for endelig at have en der kan.. Sætte lidt lys over tingene..” Grinte han og så sig lidt mere omkring. Han kunne dog ikke helt sætte ord på, hvordan han havde det med alle de her ting. Faktisk var han glad for at deres lege kælder var så lille.. Eller rum. Han grinte lidt til Trevor og lagde en hånd oven på hans.

”Mange tak for din hjælp, Trevor. Det er virkelig dejligt.” Han rejste sig derefter og gnubbede hans hofter lidt, hvor han ømmede sig. Han så lidt omkring og vente sig til ham.

”Hvad skal vi så finde på at lave, imens de to snakker kedelig snak?” Grinte han til ham. Han vidste ikke hvad Trevor kunne tænke sig til. Men deres snak var endelig ovre. Taylor havde ikke rigtigt andet, i hans tanker. Han havde hvertfald ikke mere han kunne tænke sig til. Han havde fået svar på alle hans spørgsmål nu.

Han håbede han kunne få mere ud af det med Matt nu, hvor han vidste mere og nok også var lidt mere modig. Han ville i hvertfald prøve at få noget lidt mere lækkert på for Matt. Det kunne være lidt sjovt. Han rødmede lidt og stod med ryggen til Trevor, imens han så lidt på nogle af de ting som hang på væggen og sengen..
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 15 Empty Sv: Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)

Indlæg af Gæst Tirs 5 Sep 2017 - 9:10

Trevor smilede da Taylor sagde at det havde været til stede hjælp, og at han glad for endelig at have en der kunne kaste lys over sagerne. Han smilede lidt over Taylors hånd oven på sin. Han så lidt efter Taylor da han rejste sig og så på de mange ting.

Han sad lidt, og bed sig i læben. Han så til sidst på Taylor."uhm... Hvordan har du det egentlig med at andre rør ved dig?" Spurgte han så.
Han sukkede lidt. "Jeg må faktisk ikke fortælle dig det her.. men.. grunden til at min herre valgte netop at I skulle komme i dag, er fordi han håber han kan lokke din herre til at blive til hans kom sammen i aften! Din herre har tidligere været deltager til disse kom sammen... Og jeg tror min herre vil bede din om at blive" forklarede han.
Han rejste sig op, og stillede sig ved siden af Taylor, og lagde en hånd mod hans skulder.
"Det her er ikke et normalt teselskab!.. den her aften er 4 af min herres "venner"... Som alle har slaver" forklarede han.

Han stod lidt inden han lod sin hånd glide langsomt og blidt ned over Taylors ryg, hvor den lagde dog lidt mod det nederste af Taylors læn.
"For det meste.. så går aftnerne ud på.. at se slaverne sammen.. du ved.. lege med hinanden" forklarede han. Trevor bygget anderledes en Taylor. Han var selv en af de fyre man måske havde troet var dominerende. Hans mave var trænet i en tydelig sixpack, han var muskuløs, var bredskuldrede. Han var ikke høj, men stadig højere end Taylor, ikke nær så meget som Matt dog.

Trevor stillede sig foran Taylor. "Hvis din herre siger ja,.. er der en stor chance for at vi ender med at skulle.. lege sammen" forklarede han roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 15 Empty Sv: Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)

Indlæg af Taylor Tirs 5 Sep 2017 - 9:28

Han så lidt på Trevor, da han mærkede hånden på hans skulder. Han sank en klump og lyttede til ham. Blev lidt blev, dog.. Ændrede det sig meget mere, da Trevor direkte holdte halvt om ham og stod foran ham. Taylor kiggede op på ham og prøvede at samle hans tanker imens han så lidt ned.. Det var tydeligt at Taylor allerede var blevet meget underdanig, men han havde stadig hans kæphøje natur.. Dog ikke her, hvor der var nogen som han vidste der kendte til hans nye natur.

”Æhm.. Jeg.. Er ikke god til det.. Kun folk jeg stoler på.. Hvilket.. Endelig er min Herre og lidt dig.. Ellers, går jeg helt i panik hvis andre gør det.. Og det er fordi jeg er blevet overfaldet meget for tiden Trevor, jeg har næsten mistet mit liv.. I går.. Det var derfor Matt var vred.. Jeg blev overfaldet og banket næsten ihjel.. Siden det ikke er sådan mere, er på grund af Matt kendte en der healede mig.” Han lod hans lidt kølige hænder bevæge sig op og lagde dem på Trevors arme.

”Men.. Hvis det kun er dig.. Så tror jeg ikke jeg ville have noget imod det.. Jeg ved bare jeg vil helt sikkert flippe ud, hvis fremmede begyndte..” Hviskede han svagt.. Hans hænder begyndte faktisk at ryste lidt. Han var stadig mentalt mærket efter hans overfald, så Trevor ville tydeligt kunne mærke det på ham. Blot tanken om en helt fremmed skulle røre lidt.. På private steder på ham, fik ham allerede til at gå lidt i panik. Han kendte jo lidt til Trevor og Matt stolede jo nok på ham til at invitere ham hjem til sig. Så derfor stolede Taylor jo også på ham.

Taylor gispede svagt da han mærkede hans knæ begyndte at knække under ham og han fløj lidt frem hvor han krammede sig ind til Trevor. Hans hjerte bankede hurtigt, men han fik sig selv til at falde lidt ned. Trak vejret roligere og faldt lidt ned. Han stod der lidt, før han trak sig væk og så op på Trevor.

”Måske skulle vi gå oven på igen? Jeg vil gerne se hvordan min Herre har det, hvis.. Det er det Jackson har i tankerne. Jeg skal nok lade vær med at sige noget, men.. Tak Trevor fordi du siger det til mig.” Smilte han lidt. Hans hænder rystede stadig, men han gik op på hans knæ og kyssede Trevors kind, før han trak Trevor med ham selv og over imod trappen igen.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 15 Empty Sv: Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)

Indlæg af Gæst Tirs 5 Sep 2017 - 13:14

Trevor lyttede til h ad Taylor fortalte, og forstod pludselig godt at han måske havde været lidt oppe og køre i går! Der var jo ikke noget at sige til det. Efter alt det der var sket, kom der så lige det med Matt og Trevor oven i. Det måtte Helle ikke være lidt.
Man bemærkede at Taylor lod sine hænder køre op af Trevors arme. Og hørte hvad han sagde.

Først blev han lidt overrasket. Såh, Taylor ville ikke have noget imod det, hvis det var Trevor der legede med ham i aften? Han smilede roligt til ham. "Jeg skal nok fortælle min herre at jeg kun vil lege med dig i aften" sagde han med et smil.
Han blev dog noget overrasket da Taylor valdte at kramme sig ind mod ham. Han kunne godt fornemme at det var fordi Taylor blev en smule utilpas. Han lagde blidt armene om ham, og støttede ham mens han kom sig lidt. Hans nussede ham på ryggen imens, bare for at vise ham at han var der for ham.

Han nikkede lidt da Taylor snakkede om at de hellere måtte gå op igen. Han fulgte med Taylor, men stoppede dog lige før døren, og tog blidt fat i Taylors hånd. Han så på ham. "Jeg lover jeg nok skal være rolig! Du skal ikke være bange! Jeg kunne aldrig finde på at gøre noget du ikke vil have" forsikrede han.

Da de igen kom op i stuen sad både Matt og Jackson og snakkede om noget helt andet end politik, nemlig gamle dage og sådan noget.
Jackson så over på den da de kom ind "nårh?.. fik du vist Taylor dit ynlingsrum?" sagde han som om Trevor havde vist Taylor hans ny værelse. Trevor nikkede med et smil, inden han satte sig op i sofaen igen.
Han smilede til Jackson, og lænede sig lidt frem mod ham. Jackson gjorde det sammen, mens han greb Trevor kæbe, og pressede sine læber mod hans, hvorefter det udviklede sig er noget fugtigt kys.

Matt vende blikket mod Taylor, rakte ham en hånd for at hive ham lidt ned i sofaen. "Hyggede i jer?" Spurgte han roligt, inden han trak Taylor lidt ind mod sig. Hans blik skævede hen mod Jackson og Trevor der lige nu var helt i deres egne verdner.
Matt sukkede lidt og rystede på hovedet dog med et smil. "Hmm måske skulle du vende sig rundt.. med minde du har lyst til at se det" forklarede han, da hans teori om at Jackson og Trevor havde i sine blot at hygge sig der på sofaen, holde stik. For før han vidste af det, sad Trevor på skødet af Jackson med. Bukserne trukket nok ned til at hans bagdel og hans lem var frit. Og Jackson var allerede ved at gøre sig op i Trevor.

Matt så på Taylor og nussede ham lidt i håret "ja.. det der er nok noget man lige skal vænne sig til" forklarede han mens han selv blot så på sin vin foran sig. Ikke at han havde noget imod at kigge på det, men Taylor skulle ikke tro at Matt var sådan en der begloede andre når de havde sex.

Trevor stønnede lystent imens han blev taget der på.sofaen, foran gæsterne. Men han så bestemt ikke ud til at have noget imod det. Tværtimod imod! Han så ud til at nyde hvert sekundt, også selvom Jackson var lidt vild.
Han åbnede dog øjnene, og så lidt på Taylor, han havde ligefrem et smil på læben. Han så på Taylor og kastede så blikket mod Matt, lidt som et tegn til Taylor. Hvis Taylor ville lære hvordan man fik det man gerne ville, så måtte han jo også træne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 15 Empty Sv: Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)

Indlæg af Taylor Ons 6 Sep 2017 - 10:58

Han smilte til Trevor, da de stoppede lige inde. Taylor så op på ham og nikkede lidt, holdte godt fat i hans hånd og var tydeligt lidt nervøs over det lige nu. Han var meget taknemlig for at Trevor sagde dette til ham.. Han ville have gået helt i panik, hvis han ikke vidste noget og det så skete..

Da de endelig kom op igen, så han hurtigt over på Matt og gik over til ham. Han tog Matts hånd og kravlede ned i sofaen til ham. Han rødmede lidt og så endelig kun på Matt lige nu, han kunne ikke rigtigt få hans øjne væk.. Dette var altid den fortrylling han havde af Matt.. Han elskede at se på ham og studere hans ansigt på alle måder han kunne, ville han endelig gøre det hele tiden..

Taylor sad lidt og så over på Trevor, nogle få gange.. Da han så blikket.. okay.. Måske skulle han prøve? Han kiggede tilbage på Matt. Han sad med benene oppe og med fronten til Matt, siden til ryggen af sofaen. Han tog nogle dybe indåninger og kiggede derefter ned over Matt. Okay, ikke klistre for meget, men stadig gøre tegn til det.

Han lod hans hænder glide lidt op af Matts lår, krøb over til ham og greb Matts frie hånd.. Tog den op til hans læber, hvor han kyssede den.. Lod hans læber glide ned over det og rødmede noget mere.. Derefter endte fingeren med at glide ind i hans mund, han låste læberne om den og trak den roligt ud.. Ligesom den var noget helt andet.. Helt andet!

”Herre..” Hviskede han lidt og rejste sig op på hans knæ, så han stod i hoved højde. Han lod Matts hånd glide om på hans egen bagdel, før han åbnede hans egne bukser, så de faldt ned.. Han havde ikke underbukser på under, da han faktisk med vilje havde ladet vær med at tage nogen på.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 15 Empty Sv: Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)

Indlæg af Gæst Ons 6 Sep 2017 - 11:30

Matt var efterhånden ved at blive vant til Jackson og Trevor, og det faktum at de overhoved ikke havde blufærdighed! Men det var nu heller ikke noget der generede Matt, og han sad faktisk bare og drak sin te, som om der slet ikke var nogle der var i fuld gang med at have sex foran ham i sofaen.
Hvorfor skulle han blive forarvet? Han havde været en del af denne verden i mange år, og han kende Jackson! Han havde aldrig haft en grænse. Og det lærte man at acceptere. Matt havde første gang været noget chorkert, men det havde også kun være i starten af hans færd i denne verden!
Men i dag kunne det ikke genere ham mindre. Han tænkte nu mere på om Taylor var helt i panik over det. Men det virkede faktisk ikke sådan! Han virkede til at tage det meget pænt, på trods af at rummet lige nu var fyldt af lyde fra Både Jackson og Trevor der stønnede, eller fra lyden af sofaen der gav sig.

Han havde lige sat sin te fra sig, da han mærkede Taylors hånd mod hans lår. Han så lidt ned på den fine hånd der gled op af hans lå, inden hans blik ramte Taylor. Han måtte erkende at han blev lidt overrasket at Taylor tog hans hånd, og ligefrem kyssede han finger.
Det her lignede ikke Tyalor. Dog da han så den klare røde farve i Taylors ansigt, kunne han ikke undgå at smile. Nu lignede det Taylor! Han ende med at lade sin tunge lidt over sin underlæbe, og ligefrem bide sig i den, da Taylor valgte at sutte på hans finger. Kors var kunne den knægt overraske ham gang på gang!
Han så hvordan han begynde at åbne sine egne bukser, og afslørede at hun ikke havde andet under.

Han ende med at sende ham et skævt og særdelses tilfreds smil. Hans hånd der nu lå mod Taylors numse, tog lidt mere frat, og trak Taylor hen mod sig, og skubbede ham lidt, så Taylor kom helt hen til ham. Han Hev Taylor op på sig skød så han sad med et ben på hover side af ham.
"ja taylor?" spurgte han lidt mens hans hænder nussede drengens lår.
Han lod bægge sine hænder glide op og lægge sig mod Taylors baller, og trak ham lidt til sig. Han placerede nogle kys mod Taylors hals og skulder.
Inden han lod sine hænder glide ned i Taylors bukser, så han fik skubbet dem helt væk fra Taylors baller. Han smilede lidt som han tog den ene hånd op til Taylors læber igen "skal vi lige prøve det der igen?" smilede han så.
Hvis Taylor igen suttede på hans finger, ville Matt lade den glide om, og op i Taylor. Han tog den anden hånd op, og fangede Taylors kæber, og pressede så sine læber mod Taylors.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 15 Empty Sv: Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)

Indlæg af Taylor Ons 6 Sep 2017 - 12:18

Han rødmede meget mere, nu hvor han så selve Matts reaktion og han vidste godt at dette var meget anderledes end han nogensinde ville gøre! Han gispede svagt da han blev hevet over på Matts skød, det var lidt svært at få hans bukser mere af.. Men Matt formåede at få dem helt ned under hans bagdel.. Han tog Matts finger og holdte om selve hans hånd. Suttede på hans finger mere, før den så blev ført op i ham.. Han gispede og mærkede Matts læber imod hans.

Hele verden omkring ham forsvandt fra ham og det var kun Matts og ham lige nu. Han bevægede hans hofter imod fingeren så den blev virkelig gnubbet op og ind i ham. Hans arme fløj omkring Matts nakke og han stønnede imod hans læber, imens den finger virkelig blev reddet af ham. Han hev efter vejret og hans krop blev meget mere varm, små røde pletter var på den, på grund af hans rødmen og hans svedte lidt. Det var tydeligt hans krop allerede var blevet virkelig trænet og blevet van til dette.

”Mere.. Mere Herre.” Hviskede han imod hans læber, dette var jo ønsker som altid og han lod hans hænder glide ned, åbnede Matts bukser lidt, hvor han fint og elegant fik hans hænder ned i dem og greb hans lem. Som han ellers begyndte at gnubbe blidt og meget trænet. Lige på de steder han vidste Matt godt kunne lide.

Dette ville virkelig også være et show for Jackson og Trevor. De ville pludselig se endnu mere hvorfor Matt jo lige netop havde valgt Taylor, siden han jo var så sensitive og reagerede meget hurtigt på ting! Men også at han var fandens lærenem..
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Meet the Devil - Matt Jonas (XXX) - Page 15 Empty Sv: Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)

Indlæg af Gæst Ons 6 Sep 2017 - 12:50

Matt ville lyve hvis ikke tanken havde strejfet ham, om, om Trevor havde fortalt Taylor nogle tricks! For dette var ikke måden Taylor plejede at skabe opmærksomhed til sig selv på. Han plegede at krybe op på Matts skød og den slags. Ikke at han hadet det. Men det var ikke altid det passede ham så godt at have Taylor siddende hos sig.
Men måden Taylor var på nu var dejlig! Men stadig meget Taylor agtigt. Og det var også det bedste. Havde han været helt anderledes, så havde Matt nok ikke brudt sig om det. Der var jo en grund til at han valgte Taylor!
Han kunne lide den sensitive fyr der rødmede og stønnede bare man lod en ginder glide ned over hans krop.

Han smilede over den måde Taylor valgte at bevæge sig mod Matts hånd. Hvilket kun fik ham til at presse sin fingere mere op, og lod den bevæge sig oppe i Taylor. Han smilede da Taylor tiggede om mere, og lod blot endnu en finger glide op i ham.
Han lagde mærke til hvordan Taylor var ved at åbne hans bukser. Han sukkede tungt da han mærkede Taylors hånd mod sit lem. Han bevægede sine finger oppe i Taylor, mens den anden fik lov til at klemme hans balle.

Han lænede sig frem og kyssede Taylors mave. Lod tungen glide over hans nippels, og lod den frie hånd bevægte sig rundt på Taylors overkrop.
Han stønnede selv over de ting Taylor gjorde. Og han kunne tydeligt mærke at Taylor havde lært hvad Matt kunne lide.

Trevor der selv fyldte rummet med høje støn, kunne ikke undgå at smile over Taylor og Matt. Han havde ikke helt vidst om Taylor ville kunne klare den så nemt, men det så vidst også ud til at Matt kunne lide den uskyldige Taylor.
Jackson kyssede Trevor op langs halsen. "han er en sød en hva?" sagde han roligt til Trevor. Trevos nikkede blot. "meget" grinte han lidt, inden han vende tilbage til de mange støn.

Matt kunne ikke undgå at smilede lidt over deres snak, og så på Taylor. "Du er vidst allerede populær" sagde han lidt drillende. Han trak Taylor ned i et kys, inden han trak sine fingre til sig. Han så på Taylor da han afbrød kysset. "smid bukserne" beordrede han så og slat Taylor så han eventuelt kunne komme op og stå og kunne smide sine bukser.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Side 15 af 16 Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum