Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Solen skinner ^^* EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Solen skinner ^^* EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Solen skinner ^^* EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Solen skinner ^^* EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Solen skinner ^^* EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Solen skinner ^^* EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Solen skinner ^^* EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Solen skinner ^^* EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Solen skinner ^^* EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Solen skinner ^^* EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Solen skinner ^^*

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Solen skinner ^^* Empty Solen skinner ^^*

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 13:57

Sted: Stranden ^^
Tid: IRL
Dato: D.8 August
Vejr: Solen skinner.
Omgivelser: EN masse menesker...

Milla lå på stranden. Hun lå på en strandtæppe, og læste i et blad. Hun havde solbriller på og sin blå bikini. Hun lå på maven, med hovedt mod vandet. Hun smilede mens hun læste i sit blad.. *Gid der var nogl, man kunne snakke med* tænkte hun og sukkede. Hun pustede en lang hår tot væk fra ansigtet. Hun vendte blikket mod vandet. Der var mange på stranden, men ingen som ikke stod og lavede noget. HUn valgte derfor bare at ligge tæt ved vandet. Hun kiggede lidt på vandet, det var meget smukt. Men alle dem der svømmede der i, passede ikke til det. Hun kiggede lidt rundt og smilte stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solen skinner ^^* Empty Sv: Solen skinner ^^*

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 14:04

Påklædning: Watch The Avatar

Claude kom gåene ned mod stranden. han havde sit skjold oppe, og sine tænder han ud af munden som de næsten altid gjorde når han gik rundt i ovenligheden. han så en masse mennesker, men en pige fangede hurtigt hans blik. Hun duftede godt. sådan lidt Vanilje agtigt. han gik ned til hende og satte sig ned et stykke fra hende. hun var en Aspara, men hun var også noget andet. han kiggede ud gennem sine solbriller over på hende. Kæft hun duftede dejligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solen skinner ^^* Empty Sv: Solen skinner ^^*

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 14:07

Hun puffede lidt af sit hår over på ryggen.. Det kilede hendes hals, når det hans ned af skuldren. Hun smilede og kiggede lieng. rundt rundt.. Hun fik øje på en dreng. Hun fornemde hurtigt at han ikke var et menneske. Hun kiggede igen over på det smukke vand. Hun pustede igen en hår tot væk fra ansigtet. Hendes hår var pjusket som det plejede, det drillede hende altid. Hun smilede og kiggede så igen rundt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solen skinner ^^* Empty Sv: Solen skinner ^^*

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 14:10

Claude forsvandt hurtigt ud af syne, og stod så bag pigen. "hej" sagde han og smilte. han kunne ikke lade være med at dufte til hende. hun duftede så godt at hun var til at bide, men han modstod rangen. han måtte ikke ødelægge sit liv. ikke nu, hvor han var nået så langt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solen skinner ^^* Empty Sv: Solen skinner ^^*

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 14:12

Hun satte sig op "Jamen hej meddig" smilede hun til ham... Hun smilede og kiggede på ham. Hun havde stadig sine solbriller på(Dem på Billedt) Hun smilede "Jeg hedder foresten Milla" smilede hun... "Hvem er du?" spurte hun med et smil. Hun lagde hovedt på skrå. Hun vidste han var vampyr nu, men hun var ikke bange. Hun kiggede kort på ham "vil du ikke ned og sidde?" spurte hun med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solen skinner ^^* Empty Sv: Solen skinner ^^*

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 14:16

han satte sig og smilte. "jeg er Claude. men man kalder mig Fox". han skyndte sig hurtigt at tage sine vampyr tænder ind, og smilte igen. 'ikke bid hende Claude. du suger planter. ikke asparaer' tænkte han til sig selv. han hørte en måge skræppe, højt oppe over sig, og holdt sig for ørene. Han var aldrig blevet vandt til mågernes skræppen, når den var så høj, men ellers hvar han blevet vandt til alle andre ting, lyde dufte. Bortset fra Milla´s

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solen skinner ^^* Empty Sv: Solen skinner ^^*

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 14:19

Hun kiggedepå ham "Du behøver ikke at skjule dine hugtænder" sagde hun stille og lagde hovedt på skrå. Hun smilede til ham. Hun havde ikke rigtig tænkt på at Aspara var det vampyre bedst kunne lide. Hun kiggede på ham med et smil. HUn havde stadig hovedt let på skrå. Det var ved at blive en vane at lægge det på skrå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solen skinner ^^* Empty Sv: Solen skinner ^^*

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 14:22

Han tog sine hugtænder ud igen, og tænkte stadig som en gal, hvad hun mere var. "Du er en Aspara Ikke?.. men hvad er du mere. der en anden duft, jeg ikke kender" sagde han til hende. han tog sin trøje, og bukser af. (indenunder var der badebukser) og skoene også. han tog hurtigt en blomst, og sugede grådigt saften ud af den. han smilede til hende og kastede den visne blomst væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solen skinner ^^* Empty Sv: Solen skinner ^^*

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 14:26

Hun nikkede "Jov det er jeg. jeg er også en Lyselver" smilede hun stille... Hun kiggede på ham "jeg kan se du er vegetar, ligesom mig" smilede hun. Hun kiggede kort på ham. Hun smilede stille. Hun vippede lidt med sine tær. Solen varmede, dejlig meget. Hun kiggede igen på ham. "Og du er selvfølgelig en vampyr" smilede hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solen skinner ^^* Empty Sv: Solen skinner ^^*

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 14:29

"Ahhh, en lyselver. dem har jeg aldrig duftet før. og heller aldrig en blandning. du dufter af vanilje. det er første gang, jeg dufter en med vanilje duft" sagde han og smilte. hun var faktisk ret sød, og han kunne godt lide hende. *Hold da ferie hun er dejlig* tænkte han, og rodede lidt i sit hår

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solen skinner ^^* Empty Sv: Solen skinner ^^*

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 14:33

Hun smilede til ham "så er det godt du har det nu" smilede hun til ham. HUn kiggede på ham.. Hun smilede til ham. En hår tot sad nu igen på hendes ansigt. Hun pustede til den. Den fløj hurtigt på plads. Hun smilede til ham. *Ikke lyt til tanker* tænkte hun og holdte hans tanker ude af sit hoved. Hun smilede til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solen skinner ^^* Empty Sv: Solen skinner ^^*

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 14:35

*Hmm.. skulle jeg måske tage et smut i hendes hoved? bare for at se hvad hun tænker* tænkte han. han lod sin indbyggede radar flyve over i hendes hoved, og læste. men hun tænkte ikke noget.. Endnu. "vil du med i vandet" spurgte han til hende og smilte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solen skinner ^^* Empty Sv: Solen skinner ^^*

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 14:37

Hun nikkede med et smil.... "Ømm... Bare så du ved det, prøver jeg at lade være med at læse dine tanker" smilede hun til ham. Hun syndes ens tanker var private. Hun kiggede på ham med et smil. Hun syndes også at han var sød. Hun rejste sig op så de kunne gå ud i vandet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solen skinner ^^* Empty Sv: Solen skinner ^^*

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 14:40

"Nånå, så skal jeg nok lade være med at rode i dine" grinte han, og tog raderen væk. han gik, først op på badebroen der var der, og hoppede så, med en tre-dobbelt salto, på hovedt i vandet. han svømmede længe under. til sidst kom han op til overfladen, og så på Milla. "Kom nuuh, det er ikke koldt." sagde han lokkene og gjorde sig extra sexed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solen skinner ^^* Empty Sv: Solen skinner ^^*

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 14:41

Hun smilede til ham "Så er der en ting mere vi har til fælles" smilte hun.. Hun satte sig på bade broen. Hun rakte tunge til ham. Hun hoppede stille ned i vandet. Hun skulle ikke nyde noget af en salto. Hun smilede til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solen skinner ^^* Empty Sv: Solen skinner ^^*

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 14:43

han svømmede hen til hende, og plaskede lidt vand på hende. Han kunne næsten ikke holde sig fra hende. Han strefede hurtigt hende pæne mave med pegefingeren, og vendtede på en reaction.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solen skinner ^^* Empty Sv: Solen skinner ^^*

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 14:45

Hun rakte tunge da han plaskede vand på hende, men smilede stadig. Hun smilede til ham og kiggede ham i øjnene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solen skinner ^^* Empty Sv: Solen skinner ^^*

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 14:47

han kiggede tilbage, lige ind i hendes øjne. de var forfærdelig pæne, og han kunne ikke holde sig længere. han kom langsomt hen til hende, og selv om de kun lige havde mødt hinanden, var han forfærdeligt forelsket i hende. "bare læs mine tanker" sagde han. *du er den sødeste person, jeg har mødt, og du dufter så dejligt. jeg har aldrig mødt nogen som dig* tænkte han og smilte varmt til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solen skinner ^^* Empty Sv: Solen skinner ^^*

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 14:51

Hun kiggede stadig på ham. Hun smilede til ham.. "okay" hviskede hun stille. Hun lyttede til hans tanker. "Bare lyt til mine" smilede hun varmt til ham. * Tak. Du er vidunderlig sødog dejlig* tænkte hun med et smil på læben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solen skinner ^^* Empty Sv: Solen skinner ^^*

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 14:53

Han var nu helt tæt på, hende, og han bukkede sig ned og kyssede hende. //regnede med at jeg er lidt højere en dig// han sukkede af den dejlige følelse af glæde der pludselig havde skyllet ind over ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solen skinner ^^* Empty Sv: Solen skinner ^^*

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 14:55

Hun smilede og kyssede også ham. Hun smilede til ham... De havde godt nok kun lige mødt hindanden, men hun var stadig mega forelsket i ham. Hun smilede til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solen skinner ^^* Empty Sv: Solen skinner ^^*

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 14:57

Pludselig var der en anden følelse. han trak hende ind til sig, og holdt fast om hende. han han lod sine læber skilles og førte tungen ud mellem dem. *Milla jeg elsker dig. bare tænk vis noget blir for meget, så stopper jeg med det samme* tænkte han. han vidste hun kunne høre det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solen skinner ^^* Empty Sv: Solen skinner ^^*

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 15:02

Hun smilede og tænkte tilbage *JEg elsker også dig, det skal jeg nok* tænkte hun med et smil. Hun kiggede lidt på ham med et drømmede blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solen skinner ^^* Empty Sv: Solen skinner ^^*

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 15:04

han førte sin hånd ned til hendes, røv? Baller? Numse? hvad man nu kaldte det, og lod den blive der, for at afvendte hendes reaction.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solen skinner ^^* Empty Sv: Solen skinner ^^*

Indlæg af Gæst Fre 16 Apr 2010 - 15:05

Hun rødmede svagt i hendes kinder, men gjorde ikke noget. HUn kiggede bare på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solen skinner ^^* Empty Sv: Solen skinner ^^*

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum