Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Plot og tråde! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Plot og tråde! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Plot og tråde! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Plot og tråde! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Plot og tråde! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Plot og tråde! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Plot og tråde! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Plot og tråde! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Plot og tråde! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Plot og tråde! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Plot og tråde!

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Plot og tråde! Empty Plot og tråde!

Indlæg af Charmeine Love Fre 4 Aug 2017 - 0:13

Hej folkens,
Som de fleste nok har opdaget er jeg ny herinde!
Jeg søger dog så mange andre både plots og tråde, og har selv nogle ideer til plots!


  • En engel der fungerer som en slags mentor for denne lille nye engel på Jorden. Om de kender hinanden i forvejen, eller ej, er op til dig, men det kunne være sjovt hvis de ikke gjorde. Ideen er at denne engel er meget ældre end hende, har mere erfaring, flere skills, og som slår sig for panden over Charmy's naivitet.  (Overtaget delvist af Khá)

  • En ven/veninde fra himlen, som også er sendt ned på en mission. Kunne være ret sjovt om vedkommende joker i spinaten og spørger Charmy om hjælp.

  • The one! Her menere jeg den person som Charmy er sendt ned for at skulle beskytte og frelse. Her tænker jeg det er en gut der virkelig er på skideren, i alt fald ret kold, hård, ond, og virkelig modbydelig. Der er jo den her tiltrækningskræft-ish mellem en engel og den person de beskytter, og tænker det kunne være ret sjovt hvis det fuckede duden lidt op så han blev forvirret omkring hende, hadede hende men prøvede at beskytte hende, og at duden så selv ender i problemer. (Overtaget af Christian)

  • Søger lidt intenst love til den unge dame her, gerne noget hvor hun får lov at smide en masse følelser efter manden og det roder op og ned i hendes liv. Om personen er god eller ond, er lidt ligegyldigt! - vi kan snakke om detaljerne.

  • En person der kan bringe hende i problemer!


- og så søger jeg alt det sædvanlige som normale mennesker også søger af forhold og relationer! Send en PM eller noget, elsker at plotte, elsker drama ...så jo mere jo bedre!


Sidst rettet af Charmeine Love Fre 8 Sep 2017 - 23:34, rettet i alt 2 gange
Charmeine Love
Charmeine Love
Proficient (Rank 16)

Bosted : En lille lejlighed ved kirken.

Antal indlæg : 1568


Tilbage til toppen Go down

Plot og tråde! Empty Sv: Plot og tråde!

Indlæg af Gæst Fre 4 Aug 2017 - 0:51

Well hello ^-^
Jeg kunne da godt tænke mig at emne med dig!

Jeg har lidt forskellige karakterer, at vælge mellem:

Plot og tråde! D7a9e3811858190959870949b05b55fc

Christian aka min kære Psykopat
Han er en charmerende og karismatisk mand, der ved han har et kønt udseende og derfor også udnytter det. Han kan være legesyg, men ligeså meget som han kan være det, ligeså modbydelig og ondskabsfuld kan han være. Han udnytter stort set alle omkring sig, og bekymre sig virkelig om meget få. Han kan være ens drømmemand, men han kan også være ens værste mareridt, det kommer alt sammen an på hvad han har lyst til og hvilket humør han er i. Christian er på samme tid, en der elsker at ødelægge folk mere end hvad de er i forvejen, man kan kalde det en hobby. Der er mange måder, hvorpå han kan gøre dette: Han kan forgive at holde af dem, hvor han er voldelig imod dem, ofte kan drikke fra vedkommende imod deres vilje, og derpå slettet deres hukommelse, så de ikke husker det. Han kan gøre dem hooked på hans, og denne måde gøre dem til junkies eller han kan slå en vedkommendes familie ihjel, også tvinge dem til at se på. Han har samtidig svært ved, at håndtere følelser og reagere oftest voldelig, hvis nogen formår at vække nogen former for følelser i ham
Ideer
- Han kunne sagtens være "the one", medmindre han er alt for brutal til den slags og måske endda ud over grænsen, af hvad der kaldes at kunne hjælpes

Plot og tråde! Tumblr_m6ufnxzPSx1rqjusf

Katherine aka min manipulerende biatch
Hun er på mange måder en kvindelig udgave, af hvad Christian er. Modsat ham er hun dog typen, som ofte går efter det lange spil, med andre ord fremviser hun ofte ikke nær så meget brutalitet, som Christian gør. Hun er derudover også en vidunderlig skuespiller, og kan derfor nemt agere som en uskyldig pige, eller noget helt andet. Da hun samtidig er halv menneske, kan hun også skjule sig lidt, fra hvad hun i virkeligheden er og hun er derfor ikke nær så nemt, at regne ud. Hun bær ikke desto mindre en sadistisk personlighed, der elsker at lege med folks følelser, og hun har generelt ingen form for samvittighed. Hun er typen der har ødelagt mange liv, og ligesom Christian bekymre hun sig virkelig ikke om, hvordan andre har det eller hvad de ønsker.
Ideer
- Hun kunne fake at være hendes veninde, engleblod er ligeså vidunderligt som Asparablod

Plot og tråde! Giphy

Astrid aka min dejlige lille druguser
Astrid er en indiesanger og model, som er kendt for at tage ekstreme mængder af stoffer. Man kan nærmest aldrig møde hende, uden at hun er høj på et eller andet. Hun lider selv af PTSD, da hun på grund af manglende kontrol, egentlig har været skyld i, at mange af hendes elskede døde (hun har brændt sin datter og daværende kæreste levende, knuste sin barnepige og meget mere). Hun tager dig stoffer for, at dulme minderne, angsten og generelt hendes evner. Hun har også en moderisk side til sig, hvilket ofte komme ud, hvis hun har taget lidt forkerte stoffer. Hun er en stofmisbruger, alkoholiker og ryger, der ikke just har planer om at ændre sig lige foreløbig. Det eneste tidspunkt, hvor hun kan slappe af, er når hun synger og alligevel har berømmelsen også haft effekter på hende.
Ideer
- Hun kunne være en form for ven, måske en der kunne drive hende i fordærv, trække hende imod den mørke side af verden aka undergrunden. Men på samme tid også tage hende til koncerter og vise hende hvordan verden både kan være sød, men også forfærdelig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Plot og tråde! Empty Sv: Plot og tråde!

Indlæg af Charmeine Love Fre 4 Aug 2017 - 1:04

Oh!!! Så mange gode ideer! I can't stand it! I bund og grund har jeg lyst til at sige "JA TAK" til alle dine ideer! Men.. lad mig først og fremmest sige det er nogle seje chars du har dig der! <3

Selve ideerne er som sagt gode, kunne se det sjove om at to vampyrer prøver at sætte tænderne i hende, knap så godt for hende, men tænker de vel heller ikke selv indbyrdes har lyst til at deles om en engel?

Mere specifikt:
Christian: Han er i bund og grund det jeg søger på den front, måske en anelse for skræmmende for min lille skattepige (xD), og ingen siger det skal ende godt jo! Kan sagtens se det sjove I at han leger lidt rundt med hende, og samtidigt er skræmt over alle følelserne, hun vil nok ikke miste håbet om at frelse hans sjæl lige foreløbigt xD  

Katherine: Skuespiller eller ej, vil det ligge naturligt til Charmy at prøve at hjælpe hende hvis hun forgav at være i fare af nogen art, hvilket med det andet plot (med Christian altså), kunne give manden hænderne fulde? Like hvis han ved Katherine er ude efter Charmy, og han bare tænker "no way om hun får lov at snuppe hende for næsen af mig" eller lader det være sin undskyldning for at redde hende et par gange? xD

Astrid: Astrid kunne så ødelægge hende på en helt anden måde, måske vække noget ungdommeligt i hende og åbne hendes øjne for verdenen? Gøre Charmy usikker på sig selv, og samtidigt kunne Charmy bruge lidt af sin magi på Astrid og give hende mere ro i sjælen? Noget Astrid mærker og måske udnytter hende endnu mere for?

- Det var så alle mine ideer i denne omgang, tag hvad du synes kan bruges :P
Charmeine Love
Charmeine Love
Proficient (Rank 16)

Bosted : En lille lejlighed ved kirken.

Antal indlæg : 1568


Tilbage til toppen Go down

Plot og tråde! Empty Sv: Plot og tråde!

Indlæg af Gæst Fre 4 Aug 2017 - 1:12

ohh sorry, jeg ville blot give dig et godt udvalg, at vælge fra!
men mange tak, det er virkelig sødt sagt <3 Psykopater eller ej, så er de alle mine babys (Chris i længst tid dog, han er oprindelig fra en anden side, men jeg moderniserede ham blot en smule :P)


Chris og Kat kender hinanden, lang og indviklet historie imellem dem, men korte af det lange, han forvandlede hende (gjorde hende til en dhampir) og han var med til at forme hende, og gøre hende til den kvinde, som hun er i dag (aka han har en ting for at ødelægge folk, det var hvad hans skaber lærte ham og nu føre han det blot videre)


Men for ikke at tage alt for meget ind på én gang, skal vi så snuppe ét emne/en relation også senere hen arbejde med de andre?

Jeg tænker (siden jeg lige nu er mest aktiv på ham) at vi kunne starte med Chris?
Jeg elsker hvad det ville kunne gøre ved ham, det at han får mærkelige følelser op, og alt i ham egentlig skriger at han vil dræbe hende. Nok gør han det ikke, men vil dog advarer dig, at han kan finde på at være meget uforudsigelig, hvilket vil sige han sagtens kan finde på, at angribe hende og drikke fra hende, mens hun skriger om at han stopper. Han blev lært i at være et monster, og var ødelagt af sin skabers misbrug og tortur, så at være et monster er alt han ved. Han kan fake at føle ting, og være venlig, men han har svært ved rent faktisk, at være det helt naturligt ^-^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Plot og tråde! Empty Sv: Plot og tråde!

Indlæg af Charmeine Love Fre 4 Aug 2017 - 1:17

Awh! Det er også dejligt at holde liv i de char man først falder for/har elsket at spille på andre sider! <3

Lyder til de to har haft noget af en fortid sammen xD men det er jo kun fedt :P
.. Men ja, lad os tag det en ting ad gangen så! Og så leger vi med Christian først!
Hvad angår advarslen, så skal du ikke tænke på det! Elsker som sagt drama, og så længe han ikke slår hende ihjel (lige med det samme), er jeg med på den værste! XD Man kan sige der er mange muligheder for hvordan det kan ende, og det er jo det der er så spændende! :D
Charmeine Love
Charmeine Love
Proficient (Rank 16)

Bosted : En lille lejlighed ved kirken.

Antal indlæg : 1568


Tilbage til toppen Go down

Plot og tråde! Empty Sv: Plot og tråde!

Indlæg af Gæst Fre 4 Aug 2017 - 1:23

Det er rigtigt, Christian er en jeg vist nok har haft siden 2012/13, kan ikke huske den præcise dato. Men ja det er altid dejligt, når man skaber de få karakterer, der ligegyldig hvad altid holde ved.

Super duper, jeg ville blot advarer først, da han på trods af at være charmerende, også har voldelige og sadistiske tendenser. Jeg plejer altid at beskrive ham, som hvis Damon Salvatore og Klaus Mikaelson fandt sammen og havde et lovechild, som så ville ende op med at være ham :P

Men så er det blot hvordan, vi skal starte emnet op. Har du nogle ideer?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Plot og tråde! Empty Sv: Plot og tråde!

Indlæg af Charmeine Love Fre 4 Aug 2017 - 1:26

Det er også en god rum tid jo! :O

OMG! Bedste kombination ever xD elsker dem begge xD Det her kan kun blive sjovt!


Well, tænker siden de er "meant to be"-ish, så 'tiltrækkes' de af hinanden (han kan vel dufte engel? xD), og at de støder ind i hinanden? Eventuel i en mørk gyde? Ham der starter ud med at være good guy og redder hende fra et dumt svin eller to? xD Ham der er blevet tævet og hende der kommer vimsende? xD
Charmeine Love
Charmeine Love
Proficient (Rank 16)

Bosted : En lille lejlighed ved kirken.

Antal indlæg : 1568


Tilbage til toppen Go down

Plot og tråde! Empty Sv: Plot og tråde!

Indlæg af Gæst Fre 4 Aug 2017 - 1:29

ohh yeah, har sat ham gennem mange sjov ting. I en periode var han fanget i kroppen af en kvinde, som havde et barn, alle de moderlige instinkter :P

hahaha, tænkte jeg også selv. Han er charmerende og flirtende som Damon, med samme morderiske tendenser, men brutal og sadistisk som Klaus og mindst ligeså ødelagt!

Den skal jeg lave have igen. Er hun i farer og han redder hende, eller bliver Chris tævet og hun kommer til ham?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Plot og tråde! Empty Sv: Plot og tråde!

Indlæg af Charmeine Love Fre 4 Aug 2017 - 12:59

Stakkels mand! Det kan freake selv normale mennesker ud xD

Awh <3 kan man så andet end elske ham? :P

Sorry! Enten det ene eller det andet xD hvad du tænker vil gavne plottet mest, eller hvad der er mest sandsynligt x3
Charmeine Love
Charmeine Love
Proficient (Rank 16)

Bosted : En lille lejlighed ved kirken.

Antal indlæg : 1568


Tilbage til toppen Go down

Plot og tråde! Empty Sv: Plot og tråde!

Indlæg af Gæst Fre 4 Aug 2017 - 13:02

awww thank you!

Ingen af dem er direkte sandsynlige. Han er typen der kæmper unfair, og kan derfor ofte bruge sine evner, hvis det skulle hjælpe ham i kamp. Vi kan dog godt tage den hvor han hjælper hende, om han så har andre motiver bag det, ved man jo aldrig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Plot og tråde! Empty Sv: Plot og tråde!

Indlæg af Charmeine Love Fre 4 Aug 2017 - 13:04

<3

Gøre man nemlig ikke! Men så må vi lade ham om at imponerende hende med sine fantastiske skills! X3 skal jeg oprette en tråd eller vil du?
Charmeine Love
Charmeine Love
Proficient (Rank 16)

Bosted : En lille lejlighed ved kirken.

Antal indlæg : 1568


Tilbage til toppen Go down

Plot og tråde! Empty Sv: Plot og tråde!

Indlæg af Gæst Fre 4 Aug 2017 - 13:06

ulalala, alle hans mad skills!!

Gider du? Så kan du sætte scenen, om hvordan de overfalder hende?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Plot og tråde! Empty Sv: Plot og tråde!

Indlæg af Charmeine Love Fre 4 Aug 2017 - 13:10

Nemlig! En rigtig charmør xD

I will! Gøre det dog senere når jeg er ved computer, og så smider jeg et link herinde! X3
Charmeine Love
Charmeine Love
Proficient (Rank 16)

Bosted : En lille lejlighed ved kirken.

Antal indlæg : 1568


Tilbage til toppen Go down

Plot og tråde! Empty Sv: Plot og tråde!

Indlæg af Gæst Fre 4 Aug 2017 - 13:13

han kan være meget charmerende, hvis han ønsker at være det

Det lyder godt!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Plot og tråde! Empty Sv: Plot og tråde!

Indlæg af Charmeine Love Fre 4 Aug 2017 - 15:43

Charmeine Love
Charmeine Love
Proficient (Rank 16)

Bosted : En lille lejlighed ved kirken.

Antal indlæg : 1568


Tilbage til toppen Go down

Plot og tråde! Empty Sv: Plot og tråde!

Indlæg af Gæst Fre 4 Aug 2017 - 16:35

perfekt :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Plot og tråde! Empty Sv: Plot og tråde!

Indlæg af Aleksei Fre 4 Aug 2017 - 18:38

Hej

Jeg smide gerne Aleksei ind i et emme, hvis du kan bruge ham noget.
Aleksei
Aleksei
Competent (Rank 9)

Bosted : Rundt omkring

Antal indlæg : 282


Tilbage til toppen Go down

Plot og tråde! Empty Sv: Plot og tråde!

Indlæg af Charmeine Love Fre 4 Aug 2017 - 19:21

Jeg er frisk på en tråd! :D
Charmeine Love
Charmeine Love
Proficient (Rank 16)

Bosted : En lille lejlighed ved kirken.

Antal indlæg : 1568


Tilbage til toppen Go down

Plot og tråde! Empty Sv: Plot og tråde!

Indlæg af Aleksei Fre 4 Aug 2017 - 19:33

Lyder godt, nogen ideer til hvad du kun bruge ham til?

Have selv tænke på the one, men den er hvis optaget.
Aleksei
Aleksei
Competent (Rank 9)

Bosted : Rundt omkring

Antal indlæg : 282


Tilbage til toppen Go down

Plot og tråde! Empty Sv: Plot og tråde!

Indlæg af Charmeine Love Fre 4 Aug 2017 - 19:55

Ja den er lige blevet snuppet, men de to kan jo sagtens få et venskab, eller han kan prøve at slå benene væk under hende
Charmeine Love
Charmeine Love
Proficient (Rank 16)

Bosted : En lille lejlighed ved kirken.

Antal indlæg : 1568


Tilbage til toppen Go down

Plot og tråde! Empty Sv: Plot og tråde!

Indlæg af Aleksei Fre 4 Aug 2017 - 20:03

Det så jeg at den var blevet.

Og det kun han godt prøve på at gør.
Aleksei
Aleksei
Competent (Rank 9)

Bosted : Rundt omkring

Antal indlæg : 282


Tilbage til toppen Go down

Plot og tråde! Empty Sv: Plot og tråde!

Indlæg af Charmeine Love Fre 4 Aug 2017 - 20:06

Jamen han skal være velkommen til at prøve, vi kan tage en tråd og se hvad der sker?
Charmeine Love
Charmeine Love
Proficient (Rank 16)

Bosted : En lille lejlighed ved kirken.

Antal indlæg : 1568


Tilbage til toppen Go down

Plot og tråde! Empty Sv: Plot og tråde!

Indlæg af Aleksei Fre 4 Aug 2017 - 20:11

Det synes jeg at vi skal, vil du oprette den?
Aleksei
Aleksei
Competent (Rank 9)

Bosted : Rundt omkring

Antal indlæg : 282


Tilbage til toppen Go down

Plot og tråde! Empty Sv: Plot og tråde!

Indlæg af Charmeine Love Fre 4 Aug 2017 - 21:37

Det kan jeg sagtens hvis du siger hvor? :)
Charmeine Love
Charmeine Love
Proficient (Rank 16)

Bosted : En lille lejlighed ved kirken.

Antal indlæg : 1568


Tilbage til toppen Go down

Plot og tråde! Empty Sv: Plot og tråde!

Indlæg af Aleksei Fre 4 Aug 2017 - 21:54

Nains Inn eller Varme kilder
Aleksei
Aleksei
Competent (Rank 9)

Bosted : Rundt omkring

Antal indlæg : 282


Tilbage til toppen Go down

Plot og tråde! Empty Sv: Plot og tråde!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum