Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Emnesøgning! :D  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Emnesøgning! :D  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Emnesøgning! :D  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Emnesøgning! :D  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Emnesøgning! :D  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Emnesøgning! :D  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Emnesøgning! :D  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Emnesøgning! :D  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Emnesøgning! :D  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Emnesøgning! :D  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Emnesøgning! :D

2 deltagere

Go down

Emnesøgning! :D  Empty Emnesøgning! :D

Indlæg af Ainsley Lør 5 Aug 2017 - 11:22

Hej!

Efter en meget lang pause, så er jeg tilbage, sådan rimeligt! Er startet i skole, som tager meget tid, så derfor får jeg nok ikke svaret hver dag.. Men jeg er her! Og svarer så meget som jeg kan!
Jeg mangler dog nogle plots og tråde med Ainsley her, siden det hele jo desværre er dødt med hende, da.. Min hverdag pludselig overtog for meget.

Er er lidt basis information om Ainsley:

Kalde/kælenavne: Ainsley
Nationalitet: Svensker.
Sprog: Engelsk, Svensk og Fransk
Fødeby: En lille by oppe i Sverige.
Fødselsdag: D. 9 August.
Kendetegn: Hendes smukke vinger som sidder på hendes ryg og de strålende mos grønne øjne.
Personlighed i stikord: loyal, stille, reserveret, klog, kreativ, blid, forstående, lytter, nysgerrig, modig og lidt akavet.

Drømmejob(s): Det ved hun ikke, men hun vil meget gerne blive bedre til at tegne!

Yndlings Vejr: Regn
Yndlings Farve: Grøn.

Civilstand:
Single.
Første kys: Ikke sket endnu.
Tidligere forhold: Ingen.

Yes! Og hun mangler jo nogle relationer osv.
Så derfor søger jeg nogle ting til hende!:
Mulig arbejdsgiver?
Venner/Veninder
Måske en rumbo eller en værge?
Flirt/mulig forhold
Fjender eller måske en som er ude efter hende?


Ja, det er lige det! Men mange af relationerne kan jo måske blive til mere end en! Jeg har nogle få plots i tankerne jeg gerne vil måske have til verden, who knows! Kun tanker :D

1: At Ainsley kommer i en ulykke og mister hendes hukommelse, hun har derfor brug for hjælp til næsten alt! Og hendes instinkter kan tage lidt over..

2: At der er en som kender til hende og dusøren på hendes hoved, efter den mand som engang tog hende til fange. Vedkommende vil tage hende til den mand, men får ondt af hende i sidste ende og måske et forhold eller venskaber blusser op!

3: Ainsley bliver måske syg og har brug for læge hjælp?

4: Hun vælter over en person som er kommet til skade og hjælper vedkommende i hendes eget lille hjem?

Ja, det er nogle tanker! :D Skriv endelig hvis der er andre ting i kunne have lyst til.. Jeg er pænt åben for meget, bare hun ikke dør :o
Ainsley
Ainsley
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : I et lille hus hun selv har bygget ude i skoven, med grene og stammer fra træer.

Antal indlæg : 95


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning! :D  Empty Sv: Emnesøgning! :D

Indlæg af Gæst Lør 5 Aug 2017 - 21:00

Well hello ^-^
Jeg kunne da godt tænke mig at emne med dig!

Jeg har lidt forskellige karakterer, at vælge mellem:

Emnesøgning! :D  D7a9e3811858190959870949b05b55fc

Christian aka min kære Psykopat
Han er en charmerende og karismatisk mand, der ved han har et kønt udseende og derfor også udnytter det. Han kan være legesyg, men ligeså meget som han kan være det, ligeså modbydelig og ondskabsfuld kan han være. Han udnytter stort set alle omkring sig, og bekymre sig virkelig om meget få. Han kan være ens drømmemand, men han kan også være ens værste mareridt, det kommer alt sammen an på hvad han har lyst til og hvilket humør han er i. Christian er på samme tid, en der elsker  at ødelægge folk mere end hvad de er i forvejen, man kan kalde det en hobby. Der er mange måder, hvorpå han kan gøre dette: Han kan forgive at holde af dem, hvor han er voldelig imod dem, ofte kan drikke fra vedkommende imod deres vilje, og derpå slettet deres hukommelse, så de ikke husker det. Han kan gøre dem hooked på hans, og denne måde gøre dem til junkies eller han kan slå en vedkommendes familie ihjel, også tvinge dem til at se på. Han har samtidig svært ved, at håndtere følelser og reagere oftest voldelig, hvis nogen formår at vække nogen former for følelser i ham

Emnesøgning! :D  Tumblr_m6ufnxzPSx1rqjusf

Katherine aka min manipulerende biatch
Hun er på mange måder en kvindelig udgave, af hvad Christian er. Modsat ham er hun dog typen, som ofte går efter det lange spil, med andre ord fremviser hun ofte ikke nær så meget brutalitet, som Christian gør. Hun er derudover også en vidunderlig skuespiller, og kan derfor nemt agere som en uskyldig pige, eller noget helt andet. Da hun samtidig er halv menneske, kan hun også skjule sig lidt, fra hvad hun i virkeligheden er og hun er derfor ikke nær så nemt, at regne ud. Hun bær ikke desto mindre en sadistisk personlighed, der elsker at lege med folks følelser, og hun har generelt ingen form for samvittighed. Hun er typen der har ødelagt mange liv, og ligesom Christian bekymre hun sig virkelig ikke om, hvordan andre har det eller hvad de ønsker.

Emnesøgning! :D  Giphy

Astrid aka min dejlige lille druguser
Astrid er en indiesanger og model, som er kendt for at tage ekstreme mængder af stoffer. Man kan nærmest aldrig møde hende, uden at hun er høj på et eller andet. Hun lider selv af PTSD, da hun på grund af manglende kontrol, egentlig har været skyld i, at mange af hendes elskede døde (hun har brændt sin datter og daværende kæreste levende, knuste sin barnepige og meget mere). Hun tager dig stoffer for, at dulme minderne, angsten og generelt hendes evner. Hun har også en moderisk side til sig, hvilket ofte komme ud, hvis hun har taget lidt forkerte stoffer. Hun er en stofmisbruger, alkoholiker og ryger, der ikke just har planer om at ændre sig lige foreløbig. Det eneste tidspunkt, hvor hun kan slappe af, er når hun synger og alligevel har berømmelsen også haft effekter på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning! :D  Empty Sv: Emnesøgning! :D

Indlæg af Mike Lør 5 Aug 2017 - 21:07

Hej!

Jeg har 2 gutter jeg tror kunne fungere godt til et plot med Ainsley hvis du er interesseret, og lidt forskellige ideer til hvordan de kunne mødes c:

Emnesøgning! :D  E2cf0d8e3aa2f43de8148bf67482871c

Michael-Noah Vauclain

Mike er en 17-årigt narkoman, som har seriøse mentale problemer, men når det ikke gælder stoffer, har han som regel hjertet det rette sted. Hvis han ser nogen som er kommet til skade vil han (hvis hans tilstand er til det) som oftest hjælpe personen. Han har ikke specielt meget viden om magiske væsner, han ved bare at de er der, så han ville nok ikke stille alt for meget spørgsmålstegn ved hendes eksistens, han vil nok bare høre hvad hun er for en.
De kunne godt mødes over at en af dem var kommet til skade, eller noget lignende :0 Om det er Ainsley der kommer til skade eller Mike er for mig ligegyldigt, men jeg tror at de vil kunne finde sammen om kunst, da han elsker at tegne.



Emnesøgning! :D  11191348_770736556388168_23804792_n

Gabriel Phillip Moreau

Gabriel er lidt i den modsatte boldgade. Han er en mentalt ustabil sociopat, der dræber og torturerer folk som en del af sit job.. Han kunne være en der hørte om dusøren på Ainsleys hoved, og vælge at prøve sig med det. Han har ikke meget af et hjerte for andre, men hvis hun spiller lidt på hans menneskelighed, så kan hun jo være heldig at han lader hende gå. Det kan være ved at prikke til hans menneskelighed med sin personlighed. Dem han dræber er som regel kriminelle, og eftersom hun ikke ligefrem er ond, så kam hendes personlighed måske være nok til at han lader hende gå i sidste øjeblik. Og hvis det ikke frister, så kan hun måske slippe væk i løbet af dagen hvor han ikke kan følge med.
Mike
Mike
Beginner (Rank 4)

Bosted : Sine forældres hus i Saint Jean

Antal indlæg : 42


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning! :D  Empty Sv: Emnesøgning! :D

Indlæg af Ainsley Lør 5 Aug 2017 - 22:26

Tak for at i gerne vil begge to :D Har sendt en pm til jer begge!
Ainsley
Ainsley
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : I et lille hus hun selv har bygget ude i skoven, med grene og stammer fra træer.

Antal indlæg : 95


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning! :D  Empty Sv: Emnesøgning! :D

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum