Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Looking for some company. (Emne søgning)  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Looking for some company. (Emne søgning)  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Looking for some company. (Emne søgning)  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Looking for some company. (Emne søgning)  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Looking for some company. (Emne søgning)  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Looking for some company. (Emne søgning)  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Looking for some company. (Emne søgning)  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Looking for some company. (Emne søgning)  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Looking for some company. (Emne søgning)  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Looking for some company. (Emne søgning)  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Looking for some company. (Emne søgning)

4 deltagere

Go down

Looking for some company. (Emne søgning)  Empty Looking for some company. (Emne søgning)

Indlæg af Alias Man 21 Aug 2017 - 14:43

- Hallo.

Well I'm bored, and if anyone want's to play, I'm all up for it! Anyway you like.

Derfor søger jeg nye relationer til min karakter Alias, han keder sig og har brug for nye legekammarater. han er ikke så kræsen, så alle kan være med.
Jeg er ligeglad med om hvorvidt der ønskes plot eller ej, jeg er som sagt med på det hele, vi kan finde ud af detaljerne over PM hvis der er intresse for at møde Alias.

- bye.
Alias
Alias
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Under your bed.

Antal indlæg : 108


Tilbage til toppen Go down

Looking for some company. (Emne søgning)  Empty Sv: Looking for some company. (Emne søgning)

Indlæg af Ashley White Man 21 Aug 2017 - 15:19

Jeg stiller da glædeligt min Ashley til rådighed har ikke lige nogle idéer til hvad, meen er selv meget åben på diverse ting.
Ashley White
Ashley White
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : I udkanten af Di Morga, nær Søen La marécage i et flot stort træhus.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Looking for some company. (Emne søgning)  Empty Sv: Looking for some company. (Emne søgning)

Indlæg af Charmeine Love Man 21 Aug 2017 - 15:42

Jeg har Charmeine her du kan lege med, hun er engel. Derudover har jeg Nicholas som er vamp x3
Charmeine Love
Charmeine Love
Proficient (Rank 16)

Bosted : En lille lejlighed ved kirken.

Antal indlæg : 1568


Tilbage til toppen Go down

Looking for some company. (Emne søgning)  Empty Sv: Looking for some company. (Emne søgning)

Indlæg af Alias Man 21 Aug 2017 - 15:57

Cool! Jeg sender lige en PM til jer begge.
Alias
Alias
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Under your bed.

Antal indlæg : 108


Tilbage til toppen Go down

Looking for some company. (Emne søgning)  Empty Sv: Looking for some company. (Emne søgning)

Indlæg af Amara Ons 1 Nov 2017 - 18:49

Savner han nogle at lege med stadig? Stiller gerne Amara til rådighed.
Amara
Amara
Novice (Rank 1)

Bosted : Fin villa i Quartier de Saint-Jean.

Antal indlæg : 5


Tilbage til toppen Go down

Looking for some company. (Emne søgning)  Empty Sv: Looking for some company. (Emne søgning)

Indlæg af Alias Fre 3 Nov 2017 - 1:54

Sure! Kan vi sagtens finde ud af, send mig en PM?
Alias
Alias
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Under your bed.

Antal indlæg : 108


Tilbage til toppen Go down

Looking for some company. (Emne søgning)  Empty Sv: Looking for some company. (Emne søgning)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum