Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
The nasty one EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
The nasty one EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
The nasty one EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
The nasty one EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
The nasty one EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
The nasty one EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
The nasty one EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
The nasty one EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
The nasty one EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
The nasty one EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

The nasty one

Go down

The nasty one Empty The nasty one

Indlæg af Gæst Lør 16 Sep 2017 - 14:10

Det klamme barn er blev godkendt, hvilket betyder at jeg søger emner til ham. 

Jeg ser helst at folk har tålmodighed med mig, da min uddannelse er virkelig tidskrævene, og jeg er tit super udmatte i hverdagen når jeg kommer hjem fra uddannelsen. Så i vil nok ikke finde mig i trådene ud over når det er weekend. Jeg emner ikke med anime eller tegne avatar, jeg kan respekter at folk gerne vil bruge dem. Men jeg er selv meget realistisk med udseende, og derfor har jeg svært ved se en IRL person snakke med tegnet karakter. Ellers har jeg ikke mange andre kræve, end at vi hygger os i emnet, så sig bare til hvis i ikke gider at forsætte et emne med mig, det gør nemlig livet nemmere for os begge hvis der god kommunikation. 


Hvem er han? 
Dread har ikke genkendt sig selv ved et menneskelig navn, siden han blev vampyr. Han er fuldkommen døv, og været det før at han blev vampyr, men dette betyder dog ikke at han ikke forstå andre, han har blot et problem med moderne sprog, han er derfor ikke ret tydelige i sin forståelse af andre sprog end Latin. Dread bruger derfor meget tid på læse kropssprog, da det er den eneste måde at han kan forstå andre på. Men, hans mangle på menneskelig empati, føre ham tit ud i misforståelse, med mindre at dirkeret kan se hvordan en person har det. Dread er nasty vampyr, eller sådan er hans udseende, en klan som han kom fra har meget zombie ligne udseende og da han blev smitte at en vampyr, blev hans eget udseende selv påvirket af visrusen. Han har tit svært ved komme i kontakt med andre, da hans fysisk udseende er lidt af et mareridt for andre, men det skyldes os en kombination af lugt, han lugter nemlig afskylig meget af død. 

Plot tanker?
Well, jeg har mange tanker angående denne karakter og hvor at han skal hen. De mest typiske er de klassiske, som venner, fjender og bekendeskaber. 

En praktisk ide er vil helt klart være at Dread lærer fransk tegnesprog, da han kan latin, vil det være godt hvis han kunne udvide hans kendskabe til det franske. Dette kommer til at tag tid, da Dread har minimal social kontakt i lang tid, og han derfor ikke helt god til komme folk ved, udover hvis det er for jagtens skyld. 

En anden ide der rusker omkring i min hjerne er helt sikkeret af finde et offer som har overlevet at blev bidt af Dread, hans bide er nemlig farlig og det kunne være spænende hvis man mødte dette offer igen. Om det bliver god fod eller dårlig fod, er lidt op til personen. Jeg ser at der kan være mange muligheder i lige netop denne ide. 

Ellers er jeg sådan set åben for alt, så længe det ikke betyder død for min karakter, torture og andre dyster emner kan godt komme på tale, det skal være planlagt før det sker. I kan kontakt mig her eller fange mig på min discord som er elven king#8266, jeg svare tit hurtigere på discord end på PM.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum