Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Plots with Apolline  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Plots with Apolline  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Plots with Apolline  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Plots with Apolline  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Plots with Apolline  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Plots with Apolline  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Plots with Apolline  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Plots with Apolline  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Plots with Apolline  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Plots with Apolline  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Plots with Apolline

Go down

Plots with Apolline  Empty Plots with Apolline

Indlæg af Apolline Le Blanc Tors 28 Sep 2017 - 8:04

Hej alle søde mennesker herinde!

Nu er jeg endt med at oprette endnu en char, og håber hun bliver taget godt imod ligesom de andre! Jeg søger plots til hende, og gerne med megen drama! Det forholder sig sådan at hun er 27 år, og har levet med leukæmi størstedelen af sit liv, on/off.. hun har så lige fundet ud af at efter endnu en periode hvor hun har været kræftfri, at kræften er vendt tilbage! Mine planer med hende er at hun på et tidspunkt skal forvandles til en anden race, om hun dør og bliver genskabt som engel, ender som spøgelse, bliver forvandlet til vampyr eller varulv er sådan set underordnet.. pointen er at jeg har den her ide om at der skal ske en masse drama inden selve forvandlingen finder sted. Lots of pain and drama, så det jeg søger til hende er:

1. Søskende, enten en storebror eller storesøster. Forholdet kan vi tale om sammen, forestiller mig de enten er ret tætte fordi de kun har hinanden og fordi storebror/søster har været overbeskyttende overfor Apolline. Eller at der er fjendskab mellem dem fordi Apolline har været syg størstedelen af sit liv og forældrene har smidt mange penge og en del opmærksomhed over på hende. + hun alligevel har klaret sig og fået succes.

2. Bedsteven/veninde, en person der har kendt hende længe og måske de er vokset op sammen? En person der har været der i medgang og modgang, og hvor de er ret tætte, enten hvor de betragter hinanden som søskende eller (hvis det er en dude) så at der er nogle små følelser ind i.

3. Fang/dog: Well.. en fyr der enten er varulv eller vamp og som kan eventuelt stå for en forvandling. Ideen her kan vi diskutere over PM, eftersom jeg har nogle ideer x3 - mit krav til den person er bare at vedkommende skal være aktiv da det er et vigtigt plot!

- ellers kommer I bare med ideer!
Apolline Le Blanc
Apolline Le Blanc
Competent (Rank 11)

Bosted : En lejlighed i Terre

Antal indlæg : 531


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum