Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Trying to outrun the Devil? (Rayna) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Trying to outrun the Devil? (Rayna) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Trying to outrun the Devil? (Rayna) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Trying to outrun the Devil? (Rayna) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Trying to outrun the Devil? (Rayna) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Trying to outrun the Devil? (Rayna) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Trying to outrun the Devil? (Rayna) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Trying to outrun the Devil? (Rayna) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Trying to outrun the Devil? (Rayna) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Trying to outrun the Devil? (Rayna) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Trying to outrun the Devil? (Rayna)

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Trying to outrun the Devil? (Rayna) - Page 2 Empty Sv: Trying to outrun the Devil? (Rayna)

Indlæg af Rayna Ons 7 Mar 2018 - 13:05

Hun gav næsten et helt spring fra sig, da Caine pludselig lå hen over hende, med hans ansigt kun få centimeter fra hendes ansigt. Hendes øjne udstrålede uskyld, samt hendes ansigt udtryk, viste forvirring. Hun anede ikke hvordan hun skulle takle sådan en situation, fordi hun havde aldrig nogensinde rigtig været i sådan en, hvor en hun fandt tiltrækkende.. pludselig var så tæt på hende. Hun kunne mærke sin krop blive varmere, som følte hun næsten at hun brændte op, samt noget i hendes krop var sket.. en reaktion til hans kys. Hun følte en sitren, et sted hun ikke havde følt før. På en måde, følte hun sig også uerfaren og som et lille barn på visse punkter, netop fordi hun havde så lidt erfaring inde for dating og de andre ting der fulgte med.. som sex, samt at være intim og tæt på folk, på en mere personlig måde.

Hun så flovt på Caine og holde sin arm ind foran sit ansigt, i det hun så flovt væk fra ham og sagde " Jeg gik fordi.. jeg ville ikke bringe mit kaos ind i dit liv! ". Hun kunne mærke hvordan hendes stemme knækkede en smule, før hun sagde " Og jeg.. jeg blev truet ud i at stjæle fra dig... jeg havde også brug for pengene og du var et utrolig let bytte, fordi jeg kendte allerede til din kode.. og.. hjem ". Hun turde ikke se på ham. Dog havde hun ingen undskyldning, for hverken at spytte på ham, løbe væk eller at ha fået folk til at tæske ham. " Du var et let offer... ". Hun mærkede hvordan lysten til at skubbe ham væk var der. " Det var min plan lige fra starten af. Stjæle dine penge.. bruge dig.. ". Hendes stemme vaklede ikke denne gang, fordi der var et gram sandhed til det. " Men så.. så hen af vejen.. jeg ved ikke... ". Hun ville ikke sige mere. Hun så vredt væk fra Caine og sagde " Lad mig gå! ". Hun skulle til at prøve, at skubbe ham væk, eller i hvertfald vride sig væk fra sengen af.
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

Trying to outrun the Devil? (Rayna) - Page 2 Empty Sv: Trying to outrun the Devil? (Rayna)

Indlæg af Caine Blackwell Ons 7 Mar 2018 - 13:41

Han kunne nærmest mærke hvordan hendes krop blev varmere som han var tæt på hende og han måtte da indrømme han også kunne mærke det i sig selv. Han vidste han følte et eller andet for hende men der var rigtig mange ting så han var ikke helt sikker på hvad. Det eneste han var helt sikker på med hende var at han kunne mærke den fysiske tiltrækning. Hendes uskyldige og nærmest nervøse blik gjorde ham varm indeni, både fordi han kunne mærke hun blev mere varm men også fordi hun stadig kæmpede. Som om hun havde lyst til ham men ikke ville indrømme det for sig selv.

Han tænkte meget grundigt over hendes ord imens hun sagde dem, men han brugte lige så meget på at læse hendes kropssprog. For han vidste udemærket godt hun kunne sige ting men hendes system afslørede noget andet. Det var også tilfældet her men hendes ord gjorde heller ikke noget for at mindske hans vrede. Det var noget der stod klart skrevet i hans øjne. Der var det violette skær men den røde farve var stadig den mest dominerende.
"Stjæle...... Bruge mig...... Det er måske noget du gør til en vane......" Da hun kiggede væk og ville have ham til at gå af, grinede han roligt, nærmest for roligt. "Hvad får dig så til at tvivle nu?..... Hvad er det du ikke ved?......" Så tog han ved hendes hænder og holdt dem over hendes hoved imens han knurrede ildevarslende. "Hvad er det du tvivler på?" Uden nogen hints indledte han endnu et hedt kys
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Trying to outrun the Devil? (Rayna) - Page 2 Empty Sv: Trying to outrun the Devil? (Rayna)

Indlæg af Rayna Ons 7 Mar 2018 - 14:01

Hun fik kuldegysning, af den måde han grinte på. At han kunne lyde så rolig og fattet, når raseriet var så tydeligt i hans øjne. Hun vidste virkelig ikke hvad hun havde rodet sig ud i, dog vidste hun, at dette nok var det dummeste hun havde gjort længe. Da han tog ved hendes hænder, så hun bestemt på ham. Da hun mærkede ham presse dem ned af, prøvede hun at stritte imod, men hun var ikke stærkere end ham. Hun var spinkle og trænede ikke alt for meget vægt træning, når det endelig kom til stykket, dog Caine var en mand i hans bedste form og tydeligt en der nød godt at træning i ny og næ, det var i hvertfald det hans styrke og hans muskler udstrålede. Hun kunne høre hans lave ildevarslende knurren og det var som om hendes instinkt tog over og hun stoppede med at stritte imod. Da det var han spurgte hende, hvad hun tvivlede på, så hun på ham, dog blev hun ikke mødt af en Caine, der blot stirrede hende ned.. hun nåede end ikke at ytre sig et eneste ord, før hun mærkede hans læber om sine igen.

De silke bløde læber af hendes, berørte voldsomt Caine´s, i det han forlangte at mærke hendes læber. Hun kunne mærke hendes krop sitre og hvordan hun begyndte at blive våd mellem sine ben, en naturlig reaktion, af hendes begær til ham, samt den måde han kyssede hende på. Hun kunne knap nok koncentrer sig omkring at trække vejret." Mmrh!... mmh! ". Hendes modvillighed kunne mærkes, indtil hun så småt stoppede med at kæmpe imod, mens hun kæmpede for at trække vejret, under det hede kys. Hun smagte eftersmagen fra hans blod, samt hendes læbe sprækkede en lille smule mere, fra det voldsomme hede kys, så det endte med at bløde imens kysset fortsatte. Hun vendte hårdt og hurtigt sit hoved til den ene side og trak vejret i hårde støn, som gispede hun efter vejret, mens hendes bryst bevægede sig i hurtige takt op og ned. Hendes krop var blevet slap i det og hun følte alt alt energi og styrke.. var som forsvundet ud af hende. En kraftig rødmen var hen over hendes kinder, samt næseryg.. og man kunne se flovheden, men ligeså også begæret i de gyldne dådyr øjne af hendes. Hun var helt tabt for ord og kunne slet ikke få sig selv til at se Caine i øjnene. Blodet fra hendes flænge i læben, gled blidt ned af venstre side, af hendes læbe samt hage.
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

Trying to outrun the Devil? (Rayna) - Page 2 Empty Sv: Trying to outrun the Devil? (Rayna)

Indlæg af Caine Blackwell Ons 7 Mar 2018 - 14:26

Hans øjne var brændende intense men det var også som om den røde farve ikke længere kun var vrede. Det var også et stærkt begær, og hun ville nok have opfanget at vreden ikke var alene i ham mere. Ganske vist så hun bestemt på ham men dog lod det til at hun overgav sig, hendes krop virkede til at give efter samtidig med hendes stolthed dog gjorde at underkastelse stadig ikke var en option.
Måske havde hun tænkt sig at svare på hans spørgsmål men det virkede dog ikke sådan. Ikke for ham i hvertfald.

Det kunne nærmest mærkes på hendes vejrtrækning hvorda hun begyndte at blive tændt men også hendes krops varme. Og gjorde hun noget ud af det, ville hun også mærke hvordan han selv var blevet varm. Han ville nok finde ud af hun var begyndt at blive våd hvis han mærkede efter. Hun gjorde da i første omgang heller ikke noget for at stoppe kysset, igen det virkede i hvertfald ikke sådan for ham. Da hun så rykkede hovedet til side og man kunne se hendes bryster hæve og sænke sig af den febrilske og hurtige vejrtrækning valgte han også at tage det som en invitation. Så han sænkede sit ansigt og hviskede forførende mod hendes øre: "Hvad..... Tvivler du på?......"
Så gav han sig til at kysse hende bestemt men lidenskabeligt på halsen imens han slap hende med den ene hånd. Egentlig vidste han godt det ville give hende en mulighed for at komme væk, så måtte hun jo afgøre med sig selv om det var en god idé
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Trying to outrun the Devil? (Rayna) - Page 2 Empty Sv: Trying to outrun the Devil? (Rayna)

Indlæg af Rayna Ons 7 Mar 2018 - 14:36

Da han sank sit ansigt mod hende, turde hun stadig ikke at kigge mod ham. Det var for pinligt, samt hun følte sig rigtig udsat i denne situation, hun så smukt havde bragt sig selv i. Hun mærkede hvordan det sitrede i hendes krop, som blev hun helt elektrisk over det hele, af hans berøring, samt hans hvisken, fik hårene i nakken til at rejse sig svagt. Hun kunne mærke hvordan grebet om hendes ene hånd blidt forsvandt og hun bevægede den ikke, eftersom hun ikke helt vidste hvad der var ved at ske. Hun mærkede hvordan han kyssede hende lidenskabeligt på halsen og normalt ville hun også ha givet efter.. fordi hun havde længe haft lyst til Caine.. men lige nu, så var hun for stædig, samt vild.. som havde det at være væk fra ham, blot gjort at hun var gået en smule feral.

Hendes negle voksede en lille smule ud af og blev mere spidse, i det hun skubbede til ham og trak sig hurtigt til siden. Vis ikke han var hurtig nok, ville hun lange ud efter hans kønne ansigt, med sine negle, der nu var som klør og vis de ramte, ville de formentlig, efterlade 4 lange rifter, hen over hans ansigt. Hun ville derefter gør sit bedste, for at trække sig hurtigt væk fra ham, vis hun havde fået fat i ham, eftersom han sikkert ikke ville se det komme.. og så ville hun løbe mod døren og flå den op og løbe ud af den og ned af gangen, så hurtigt hun kunne. Vis hun kunne nå ud af hans hoveddør... så kunne hun måske nå at stikke af fra ham. Hun kunne mærke sit hjerte banke og hvordan hendes adrenalin var oppe og køre over hele showet.

Vis han dog ikke blev ramt og nåede at få fat i hende, ville hun selvfølgelig prøve at kæmpe imod.
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

Trying to outrun the Devil? (Rayna) - Page 2 Empty Sv: Trying to outrun the Devil? (Rayna)

Indlæg af Caine Blackwell Ons 7 Mar 2018 - 14:43

Egentlig havde han sluppet hende fordi han ville se om der stadig var gang i hendes kampgejst. Og indtil han fandt ud af det, så ville han virkelig nyde hvordan hun var så tæt på ham. Han kune jo mærke hun også havde lyst til ham såvel som han havde lyst til hende. Men han vidste også hun var stædig så det ville ikke bare ske. Det håbede han nu heller ikke. Jagten kunne være lige så lækker som selve byttet.
Han kunne nærmest dufte det på hende hvordan hun var tændt som han kyssede hende op af halsen.

Men det at han var så optaget af at nyde hende gjorde også at hun havde den åbning hun havde brug for. Så han væltede til siden og blev ganske rigtigt ramt hen over kinden der efterlod fire sår fra toppen af hans kind til bunden af hans kæbeben. Imens hun kom fri og løb mod døren, tog han sig til kinden og den røde farve tog over igen. Inden hun nåede hen til hoveddøren, ville hun mærke et kraftigt vindpust og ham der stod foran døren med blod der piblede ned af hans kind. "Ok....
Så du vil bruge mig.... Så må jeg hellere bruge dig.... Du mangler stadig at svare.... "
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Trying to outrun the Devil? (Rayna) - Page 2 Empty Sv: Trying to outrun the Devil? (Rayna)

Indlæg af Rayna Ons 7 Mar 2018 - 14:59

Hun skubbede til Caine, lige i tide til han væltede til siden og før hun vidste af det, havde hun drawed blod, fra hans kind til hendes fingerspidser. Hun så chokeret på ham, eftersom hun ikke havde regnet med at ramme ham så hårdt, men hun kunne ikke blive... hun havde gjort det nu. Hun så undskyldende på Caine, i det hun sprang af sengen og løb mod døren. Mens hun løb, kunne hun mærke hvor træls hendes nederdel var, samt stiletterne. Hun rev stiletternes bånd op med sine negle og flåede stiletterne af, mens hun prøvede at løbe så hurtigt hun kunne ned af trapperne uden at falde. Hun rev sin nederdel i den ene side, så den næsten gik op, før hun løb mod hoved døren, inden hun mærkede vind pustet. " shit! ". Hun stoppede brat op og så mod Caine, der stod så smukt foran døren. Tårn høj som han var, muskuløs.. med det smukke røde glød i hans øjne, samt nogle smukke røde streger, så perfekt lagt under hinanden.. fra kind til den markante kæbe af hans. Hun kunne se hvordan blodet så småt var begyndt at pible frem.. i små dråber, før de gled ned af hans kind og skabte pletter på hans glansfulde marmor gulv. Dråberne stod i stor kontrast til det hvide marmor.. og det smukke setting, var som taget ud af et et romance horror story. Hun gik forsigtigt bagud, i det han sagde at han ville bruge hende...

Hun så nervøst på ham og sagde " Caine undskyld.. jeg.. du bad selv om det.. ". Hun trak sig stadig en smule bagud, i det hun hørte hans sidste ord. Hun så på ham, med de uskyldige øjne, fyldt med nervøsitet i dem, samt frygt. Frygt for hvad han ville gør hende nu, eftersom hele atmosfæren havde gået fra leg til alvor. " Jeg... ". Hun kunne ikke sige det.. hun kunne ikke sige, at hen af vejen.. fik hun følelser for ham.. og dog.. måske ville det få ham til at slappe mere af?, skønt hun tvivlede på det. Måske ville det blot gør ham endnu mere pist, eftersom hun valgte at skride fra ham, uden at sige det.. samt derefter fik folk til at slå ham, og nu også havde kradset ham. Det ville måske mere ligne at hun løg ham i ansigtet. " Jeg fik følelser for dig okay! ". Hun knugede sine hænder og nærmest råbte dette af ham, før hun så flovt væk fra ham.
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

Trying to outrun the Devil? (Rayna) - Page 2 Empty Sv: Trying to outrun the Devil? (Rayna)

Indlæg af Caine Blackwell Ons 7 Mar 2018 - 15:12

Hans blik var fuldstændig fastlåst på hende som hun endte med at stoppe op, hans øjne scannede hende nærmest og så hvordan hendes nederdel var ved at gå i stykker. Ikke noget der dog generede ham på nogen måde, hun var jo smuk. Så tog han nogle meget målrettede men rolige skridt mod hende, han var mere årvågen end før. Blodet havde ramt marmorgulvet flere steder og man kunne se der var en del blod der havde dryppet på hans skjorte ved hans hurtige bevægelse.

Han smilede dragende men også ildevarslende på en gang imens han sagde: "Bad jeg om det?.....
Sagde du nej?..... Nej det gjorde du ikke..... Så jeg kan ikke se hvordan jeg bad om det.... Rayna...."
Han lagde lidt ekstra tryk på hendes navn for at understrege alvoren i situationen. Han var ikke mere end et par meter fra ham da hun råbte hvordan hun havde fået følelser for ham. Det fik ham også til at stoppe op og kigge tavst på hende. Han vidste godt de egentlig tændte hinanden men det havde han alligevel ikke regnet med at høre. Han kunne ikke bare slippe sin vrede men han kunne dog kontrollere sig. "Er det så slem en ting?..... Hvorfor tror du at jeg reagerer som jeg gør?... " Han bevægede sig stadig tættere på men langsommere end før. De fine linjer på hans kind piblede stadig med blod men det var dog ved at lukkes så småt
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Trying to outrun the Devil? (Rayna) - Page 2 Empty Sv: Trying to outrun the Devil? (Rayna)

Indlæg af Rayna Ons 7 Mar 2018 - 15:31

Han havde ret i de ord han sagde... men hun vidste ikke hvordan de skulle komme tilbage fra dette her. Hun havde stjålet fra ham, samt brugt ham. Hun så en smule ned, mens hun hørte ham nærme sig hende, før hun faldt ned på knæ og så mod jorden. Hun var ude af stand til at gør noget. Caine var for hurtig for hende, samt hun ville ikke skade ham yderligere, dog ikke fordi hun ville kunne.. han var hende meget mere overlegen, på så mange punkter, med hans styrke og hurtighed. Hun kunne høre dråberne der ramte gulvet, dog også at der blev færre og færre, hvilket betød, at hans krop var igang med at arbejde, på at få rifterne lukket.

" Nej det.. ". Hun sukkede tungt og svarede " Det er det ikke.. men vi ikke fra den samme verden, samt jeg... jeg ikke god til at være bundet til en form for liv.. og jeg har mine drømme og.. jeg.. jeg bare ikke god til sådan noget her!.. jeg har aldrig været forelsket før ". Hun sukkede tungt og kiggede ned mod jorden. Hun vidste ikke hvad hun skulle stille op i dette øjeblik. " Blot.. gør hvad du vil Caine.. indtil du føler vi står lige... ". Hun vidste ikke hvad hun ellers skulle gør eller sige. Hun følte sig besejret. Hun kunne ikke stikke af, samt hun kunne ikke kæmpe mod ham. Hun kunne ligeså godt give efter for hvad han ville.

" Sig hvad jeg skal gør, for at du lader mig gå... eller betale dig tilbage.. ". Hun vidste at det kunne være slemt.. især eftersom han stadig var rasende på hende.. hvad ville han gør?.. ville han lade hende gå, eller ville han gør hende til slave for ham.. få hende til at arbejde for ham.. eller lænke hende til sit hjem.. hvad havde han tænkt sig?. Hun følte sig ikke ligefrem mere lykkelig, over ikke at være endt på en politi station.. ide mindste, så havde hun ikke fået fodlænke på, eller andet.. samt spærret inde bag lås og slå.
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

Trying to outrun the Devil? (Rayna) - Page 2 Empty Sv: Trying to outrun the Devil? (Rayna)

Indlæg af Caine Blackwell Ons 7 Mar 2018 - 15:59

Måske tolkede hun det ikke sådan men Caine så heller ingen grund til at kæmpe. Men han ville gøre det hvis det skule blive nødvendigt. Måske var han overlegen når det kom til kamp men der udover kunne hun sagtens få det bedste ud af situationen hvis bare hun tænkte sig om eller prøvede. Som han kom hen til hende knælede han foran hende og løftede hendes blik så han kunne se hende i øjnene. "Der er ingen der siger du skal..... Hvorfor gemme følelser væk.... Man kan sagtens have følelser uden at være bundet på den måde..... " Så rystede han på hovedet imens han sagde:
"Det handler ikke om at stå lige..... Det handler om at indse ens begrænsninger inden de bliver oversteget...... Jeg har også følelser for dig..... Jeg kan ikke sætte ord på dem... For jeg har ikke prøvet det her før...."

Så rejste han sig og holdt sin hånd på hendes hage så han nærmest løftede hende op og stå hvorefter han kiggede på hende med et dragende blik og dog med et nærmest forførende autoritært blik. "Men hvis du insisterer...... Så gør det her.... Giv efter for hvad din krop fortæller dig for en eneste nat.... Hold dig ikke tilbage og tillad dig selv at nyde..... Når solen står op.... Er du fri til at gøre fuldstændig som du ønsker...."
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Trying to outrun the Devil? (Rayna) - Page 2 Empty Sv: Trying to outrun the Devil? (Rayna)

Indlæg af Rayna Ons 7 Mar 2018 - 16:40

Hun så forsigtigt op mod ham, da det var han knæede foran hende og blidt løftede hendes hage, så hun fik øjenkontakt med ham. En svag rødmen lå over hendes kinder, men det var så småt ved at aftage. Hun var ligeså også ved at komme sig over alt alkoholen, samt varmen i hendes blod, havde fået hende til at svede let over det hele. Da det var han sagde, at ingen sagde hun skulle.. gemme de følelser hun havde, men han forstod hende ikke helt. Hun havde ikke prøvet at gemme dem, blot beskyttet sig selv. " Vi er for vidt forskellige verdener... og jeg har aldrig.. prøvet det før.. jeg blev bange ". Hun så skamfuldt væk fra ham og lyttede til hans ord, før hun mærkede hvordan han holde sin hånd på hendes hage og tvang hende, på en blid måde, til at følge med ham, i at rejse sig op. Da hun stod op, så hun forsigtigt op mod ham... og kunne se dette autoritærte blik han bar, dog med hans forførende aura over sig som altid.

Da det var han sagde, at hun skulle give efter for hvad hendes krop sagde, så hun undrende på ham. Hun skulle tillade sig selv at nyde det, berøringerne?.. kyssene?.. var det, det som han hentydet. Da han sagde hun ville blive fri... når solen stod op, vis hun gjorde det, så hun tøvende på ham og sagde" Og vis jeg ikke gør det.. hvad så? ". Hun vidste ikke helt om hun turde at give efter, men også fordi.. hun havde aldrig været sammen med en. Hun klemte blidt om sin arm, mens hun forsigtigt krydsede sine arme og så en smule væk fra Caine, i det hun sagde " Jeg har ikke været sammen med en... før.. så jeg har ikke lyst! ". Hun vendte ham ryggen og mærkede vreden stige en lille smule. Han troede det var så let, blot at give slip. Hun var rædselsslagen... hvad ville det indebære.. at de ville kysse.. ville han røre ved hende?!.. hun gøs kort. Hun kunne ikke bare give efter, det kunne hun ikke!. " jeg kan og vil ikke gå med til dette... ".
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

Trying to outrun the Devil? (Rayna) - Page 2 Empty Sv: Trying to outrun the Devil? (Rayna)

Indlæg af Caine Blackwell Ons 7 Mar 2018 - 16:56

"Ja vi er fra vidt forskellige verdener..... Men du kommer fra en anden tid og har alligevel fundet plads i denne tid.... Ting kan godt forenes...." Han løftede hende op så hun kunne se ham i øjnene men han havde ikke noget stramt greb, grebet skulle bare vise hvordan han mente hvad han sagde og det gjorde man nu en gang bedst med øjnene.

Han kunne godt mærke hendes modvilje og ud fra hvad hun sagde, så kunne han som spdan godt forstå hende. Specielt hvis man ikke havde været sammen med en før. Og nok var han en mand der tog hvad han ville have når han ville have det. Men at tage hende på den måde mod hendes vilje, var simpelthen ikke noget han ville overveje. Han var trods alt en mand af noget mere værdighed end en voldtægt.
Så tog han hendes ord til efterretning og tog nogle dybe indåndinger for at styre sig. Han var stadig vred og hun gjorde det ikke nemt for ham at falde ned igen. "Jeg vil ikke tvinge dig til den slags.... Hvis ikke du vil så vil du ikke..... Din krop fortæller dig noget andet om din lyst men det gør ikke jeg vil ud i det hvis ikke du har hovedet med..... Du kan gøre som du vil.... Jeg.... "
Han slap hende roligt og rettede kort blikket ned imens han fik vreden nogenlunde under kontrol. "Så må du gå hvis det er så frygteligt Rayna.... Jeg håber du vil blive.... Men jeg vil ikke tvinge dig.... " Så vendte han sig rundt og sagde så rolgit han nu kunne: "Jeg går ned og får vasket det her blod af.... Undskyld for jeg er sådan Rayna...." På vej ned af trappen, åbnede han den blodige skjorte da den mildest talt følest klam
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Trying to outrun the Devil? (Rayna) - Page 2 Empty Sv: Trying to outrun the Devil? (Rayna)

Indlæg af Rayna Ons 7 Mar 2018 - 17:25

Hun stod en smule og så efter Caine og vidste ikke hvad hun skulle gør af sig selv. Hun sukkede tungt og kiggede efter ham. Skulle hun gå efter ham?.. ville han nogensinde tilgive hende, eller skulle hun gå ud af døren og efterlade en del af sig selv her i nat. Hun bed tænderne sammen og stod og overvejede, det ene og så det andet. Hun kunne ikke rigtig finde ud af hvor hun stod eller hvad hun skulle gør af sig selv.

Hun knugede sine hænder, i det hun mærkede tåre glide ned af hendes kinder. Hun gik hen mod trappen... men stoppede op og vendte så om, i det hun gik mod hoveddøren og lukkede den efter sig. Hun så op mod himlen og klemte sine øjne sammen, i det hun løb væk der fra, mens hun græd. Hun kunne ikke klare alt der var sket den nat. Hun følte sig forvirret... fortvivlet.. hun kunne ikke mere finde hoved og hale i alting. Hun forsvandt ud i natten, men hun havde Caine i sine tanker..
// Out //
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

Trying to outrun the Devil? (Rayna) - Page 2 Empty Sv: Trying to outrun the Devil? (Rayna)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum