Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
begrundelse for fravær det sidste årstid  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
begrundelse for fravær det sidste årstid  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
begrundelse for fravær det sidste årstid  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
begrundelse for fravær det sidste årstid  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
begrundelse for fravær det sidste årstid  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
begrundelse for fravær det sidste årstid  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
begrundelse for fravær det sidste årstid  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
begrundelse for fravær det sidste årstid  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
begrundelse for fravær det sidste årstid  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
begrundelse for fravær det sidste årstid  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

begrundelse for fravær det sidste årstid

2 deltagere

Go down

begrundelse for fravær det sidste årstid  Empty begrundelse for fravær det sidste årstid

Indlæg af Alina Ons 10 Okt 2018 - 10:24

Jeg ville enlig bare komme med en begrundelse og en undskyldning til dem jeg havde emner med for et år siden.

Jeg ved ikke hvor jeg skal starte eller begynde, det eneste der er at sige er at det har været et rigtigt dårligt år hvor en del personlige ting er sket både med dødsfald i familie og at jeg bland andet gik ned med stress og en del andre ting som jeg ikke rigtigt følger for at skrive lige her. :3

Jeg har det beder nu og vil rigtigt gerne tilbage på siden vis i vil have mig tilbage :)

Mvh. Alina, Raven og Denja
Alina
Alina
Novice (Rank 3)

Bosted : i en lille lejlighed

Antal indlæg : 31


Tilbage til toppen Go down

begrundelse for fravær det sidste årstid  Empty Sv: begrundelse for fravær det sidste årstid

Indlæg af Charmeine Love Ons 10 Okt 2018 - 10:35

Hi søde <3
Tror ikke vi har "mødt" hinanden, men jeg vil bare sige: Velkommen tilbage. Og det er godt du er kommet oven på igen <3
Charmeine Love
Charmeine Love
Proficient (Rank 16)

Bosted : En lille lejlighed ved kirken.

Antal indlæg : 1568


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum