Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
[Sæt en kreativ title her] emnesøgning EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
[Sæt en kreativ title her] emnesøgning EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
[Sæt en kreativ title her] emnesøgning EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
[Sæt en kreativ title her] emnesøgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
[Sæt en kreativ title her] emnesøgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
[Sæt en kreativ title her] emnesøgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
[Sæt en kreativ title her] emnesøgning EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
[Sæt en kreativ title her] emnesøgning EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
[Sæt en kreativ title her] emnesøgning EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
[Sæt en kreativ title her] emnesøgning EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

[Sæt en kreativ title her] emnesøgning

5 deltagere

Go down

[Sæt en kreativ title her] emnesøgning Empty [Sæt en kreativ title her] emnesøgning

Indlæg af Noah Søn 4 Nov 2018 - 21:07

Her kan jeg præsentere Noah.

Halv englen som lever en vanskelig og problematisk hverdag. Noah er 21 år, han har været uønsket i sit hjem siden at han var 15, hans mor smed ham ud. Men på grund af fransk lovgivning blev Noah send på bosted for unge med psykiske problemer.

Noah er begravet i problemer, han er blev misbruger at vampyr blod. Han har diagnosen bipolar og dertil har han ikke de bedste venner at komme efter, han er konstant problemer med flere mennesker. Vampyr blodet har givet ham en mere rebelsk side, som han ikke havde før i tiden, plus at mange at hans venner har tvunget ham ud en mere vild livsstil.

Der til er der Noahs plage som han selv kalder den. Noah kan se og tale med de død, det er en evn som han hader. Noah har haft store problemer med hans evne, som barn så han de som var død og ind i mellem gave beskeder videre, mange af disse var ofte skyld i at Noah ikke fik venner som barn. Han blev derimod skolens freak, der var ingen som kalde ham ven. Han blev udelukket af andre elever og derved aldrig en del fællesskaberne.

Som udgang er det ikke min tanke at der skal ske gode ting i Noahs liv, han skal lide en lille smule hen af vejen.
Et punk som jeg gerne vil se ske med tiden, er at Noah muligvis bliver vampyr efter at hans misbrug komme mere ud af kontrol. Dertil ser jeg at han i små problemer med loven, altså mest for små kriminelle ting, som at befinde ulovlig på forlade steder med hans venner, at drikke alkohol før at han var lovlig, og sådan andre små ting.
Han har heller ikke prøvet at være i venskab som ikke var ensidig, de fleste venskaber han har nu er mere manipulerede, han gør ting for andre for holde sine venskaber ved lige.
Han har været seksuelt aktiv, men han har aldrig været elsket af andre. Så sex er mere en måde servicere andre, uden at han selv få noget tilbage.
Noah kender til vampyrer, man han ved ikke selv at han halv engel. Han er vokset op med en dødelig mor.

Lad mig starte med præsenter karakter nummer to, Edward Price.
Det skal ikke være en hemmelighed at Edward er livstræt mand, han længere eksistens og faktummet at han er svært at dræbe, gør at Edward er ret livstræt ind i mellem. Han søger konstant fare, eller andre situationer som kan give ham et sus.
Edward kommer fra mange baggrunde, han har igennem tiden, skiftede med leve i forskellige klasser, men han elsker helt klar at leve i den rige klasse, hvor han har tid til at gør hvad han har lyst til.
Edward lever som elsker, betaler for sex eller andre nydelser. Han er charmerende mand, med talegaver som ofte gør ham stand til manipuler med andre, men han har aldrig følelser for andre person på dyb plan. Edward har aldrig prøvet at blive afvist i hans liv, han mener selv at han umulig at afvise.
 
Der er masser måde at plotte med Edward på, han kan nemlig være i mange slags roller. Nok den mest kendte rolle vil være hjerteknuseren eller elskeren, han har flere partner på samme tid, men hans partner ved det næsten aldrig. Edward er mand som nemt kan leve liv i nydelse, han har ikke bare for komme til skade, eller for døden som sådan. Man sige at han til de mere voldelige nydelse, eller til suset af komme i livsfare.
Hvis der nu var en afviser ham, ville det være mega sjovt at se hvad der sker.  
Edward har været dø op til flere gange, fordi at han er udødelig dø han aldrig helt. Han kan genopstå med mindre at hans krop bliver flået fra hinanden eller hvis man lad våbnet blive i ham. Han har det fint med at blive udsat for døden eller for tortur, bare husk på at aftale den slags med mig først.
Alle plot muligheder er sådan set åbne.


Sidst rettet af Noah Man 19 Nov 2018 - 11:17, rettet 1 gang
Noah
Noah
Novice (Rank 3)

Bosted : Et center for unge med psykiske problemer i Logements kvarter, Noah bor på værelse 204.

Antal indlæg : 20


Tilbage til toppen Go down

[Sæt en kreativ title her] emnesøgning Empty Sv: [Sæt en kreativ title her] emnesøgning

Indlæg af Khaa Søn 4 Nov 2018 - 21:34

Jeg vil meget gerne melde min karakter Morgan L. Withers som en mulighed. En Djævel der gør sin gerning som en af de bedste psykologer i byen og så elsker han at skabe problemer for Himlen
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

[Sæt en kreativ title her] emnesøgning Empty Sv: [Sæt en kreativ title her] emnesøgning

Indlæg af Noah Søn 4 Nov 2018 - 22:05

Lyder perfekt :D
Noah
Noah
Novice (Rank 3)

Bosted : Et center for unge med psykiske problemer i Logements kvarter, Noah bor på værelse 204.

Antal indlæg : 20


Tilbage til toppen Go down

[Sæt en kreativ title her] emnesøgning Empty Sv: [Sæt en kreativ title her] emnesøgning

Indlæg af Khaa Søn 4 Nov 2018 - 22:22

Så ham kan der være rimelig meget sjov i
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

[Sæt en kreativ title her] emnesøgning Empty Sv: [Sæt en kreativ title her] emnesøgning

Indlæg af Sapphira Dunham Søn 4 Nov 2018 - 22:41

Min Jacintha kunne være vampyren han fik blod fra første gang? Det er ikke noget hun bare giver, så det kan være hun gjorde det bare for at give ham en smagsprøve for herlighederne. Han er jo selv engel, så hun har måske smagt lidt på ham også .. men altså, bare at hun gjorde det én gang før x3
Sapphira Dunham
Sapphira Dunham
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En hytte i skoven

Antal indlæg : 230


Tilbage til toppen Go down

[Sæt en kreativ title her] emnesøgning Empty Sv: [Sæt en kreativ title her] emnesøgning

Indlæg af Noah Man 5 Nov 2018 - 10:00

Det er en ide som jeg helt klar kan se :D
Noah
Noah
Novice (Rank 3)

Bosted : Et center for unge med psykiske problemer i Logements kvarter, Noah bor på værelse 204.

Antal indlæg : 20


Tilbage til toppen Go down

[Sæt en kreativ title her] emnesøgning Empty Sv: [Sæt en kreativ title her] emnesøgning

Indlæg af Morgan L. Withers Man 5 Nov 2018 - 13:01

Så er der farve på, og her er min Djævel jeg snakkede om var Psykolog :)
Morgan L. Withers
Morgan L. Withers
Highly competent (Rank 12)

Bosted : En rigtig flot lejlighed i midtbyen

Antal indlæg : 615


Tilbage til toppen Go down

[Sæt en kreativ title her] emnesøgning Empty Sv: [Sæt en kreativ title her] emnesøgning

Indlæg af Sapphira Dunham Tirs 6 Nov 2018 - 21:59

Perfect ;D
Sapphira Dunham
Sapphira Dunham
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En hytte i skoven

Antal indlæg : 230


Tilbage til toppen Go down

[Sæt en kreativ title her] emnesøgning Empty Sv: [Sæt en kreativ title her] emnesøgning

Indlæg af Noah Tirs 6 Nov 2018 - 22:12

Du kan sende mig et pm, eller vi kan snakke chatten? :)
Noah
Noah
Novice (Rank 3)

Bosted : Et center for unge med psykiske problemer i Logements kvarter, Noah bor på værelse 204.

Antal indlæg : 20


Tilbage til toppen Go down

[Sæt en kreativ title her] emnesøgning Empty Sv: [Sæt en kreativ title her] emnesøgning

Indlæg af Milo. Lør 15 Dec 2018 - 9:33

Jeg melder gerne Milo på banen når hun er blevet godkendt. :)
Hendes blod har en meget speciel og sjov evne, hun er bare ikke klar over det endnu. Du skal være velkommen til at skrive en pb, da jeg ikke har adgang til chatten på min computer. Men har allerede nogle idéer til hvordan det kan udfolde sig.

Kunne også godt se Milo møde Edward, da de begge er sexglade, og igen kunne hendes blod spille ind her, men det er jo op til dig. Jeg venter bare på jeg bliver godkendt :) Skriv gerne til mig i en privatbesked.
Milo.
Milo.
Novice (Rank 2)

Bosted : Abandonné banlieue, i en lille kælderlejlighed.

Antal indlæg : 12


Tilbage til toppen Go down

[Sæt en kreativ title her] emnesøgning Empty Sv: [Sæt en kreativ title her] emnesøgning

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum