Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
A new girl in town - Emner og plots EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
A new girl in town - Emner og plots EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
A new girl in town - Emner og plots EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
A new girl in town - Emner og plots EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
A new girl in town - Emner og plots EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
A new girl in town - Emner og plots EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
A new girl in town - Emner og plots EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
A new girl in town - Emner og plots EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
A new girl in town - Emner og plots EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
A new girl in town - Emner og plots EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

A new girl in town - Emner og plots

3 deltagere

Go down

A new girl in town - Emner og plots Empty A new girl in town - Emner og plots

Indlæg af Milo. Lør 15 Dec 2018 - 9:43

Hello, jeg vil gerne introducere Milo Storm, som er den søde karakter jeg lige har oprettet. Jeg har spillet meget tekst-rollespil for nogle år siden, men mistede desværre interessen. Kan godt mærke den er begyndt at vende tilbage nu, så her er jeg med en ung vampyr, der lige er flyttet til Di Morga. Jeg søger nogle emner og plots til hende. Er godt nok ikke godkendt endnu, men regner med det sker lige om lidt. :D

Jeg har ikke som sådan nogle idéer til plots lige nu, men jeg vil selvfølgelig opdatere denne tråd, når jeg finder på nogle nye ting.

Milo er en forholdsvis ung vampyr, der har levet et vildt liv i sus og dus. Hun er meget medfølende, taget hendes udødelighed i betragtning. Hun er også utroligt seksuel og nyder modspil fra hendes partnere, så længe det ikke trigger hendes temperament. Hun er lige flyttet til Di Morga, i starten af December måned og kender derfor ikke et øje. Hun har heller ikke et job endnu og bor blot i en snusket, lille kælderlejlighed, i Abandonné Banlieue. Så hvis du har nogle idéer til nogle spændende ting der kunne ske, så sig endelig til!

Måltider - Da hun jo er vampyr, søger jeg nogle hun kan feaste på. Både velvillige, tilbagevendende snacks og uheldige ofre for hendes pludselige sult. Hendes yndlingsblod kommer fra misbrugere/folk der er påvirkede, da hun godt kan lide at føle den rus, offeret er i. Ellers kommer den fra rensindede, uskyldige væsner, engle, jomfruer eller børn, men det er ikke noget hun gør sig i alene.

Bekendtskaber - Milo er en yderst berejst ung dame, så selvom hun for nyligt er flyttet til Di Morga, tænker jeg ikke det er usandsynligt at der måske befinder sig nogle, hun allerede kender i området.

En blodmisbruger - Grundet vampyrblodets virkning og Milos særlige evne, tænker jeg det kunne være meget interessant, med et bekendtskab, hvor Milo gav sit blod til en, der måske havde et misbrug af det. Deres forhold kunne udspille sig på mange forskellige måder, enten som sexpartnere, eller en byttehandel, hvor hun drak af personen og hn så bagefter drak af hende. Men tænker eftersom Milo har den evne hun har, ville personen ihvertfald komme tilbage efter mere.


Sidst rettet af Milo. Tirs 18 Dec 2018 - 18:26, rettet 1 gang
Milo.
Milo.
Novice (Rank 2)

Bosted : Abandonné banlieue, i en lille kælderlejlighed.

Antal indlæg : 12


Tilbage til toppen Go down

A new girl in town - Emner og plots Empty Sv: A new girl in town - Emner og plots

Indlæg af Aleksei Lør 15 Dec 2018 - 17:50

Hej og velkommen til siden ^^

Jeg vil godt emme med dig, når du bliver godkendt til det, angår til ide/plot har jeg ingen ide, men vi finde noget ud af noget alligevel.

Jeg har Aleksei her som er varulv, kig på hans profil hvis det er.

Har jeg Bjørn som er menneske, kig på hans profil hvis det er.

Har jeg Tchort som er vampyr, kig på hans profil hvis det er.

Så har jeg Artair som er djævle, kig på hans profil hvis det er.
Aleksei
Aleksei
Competent (Rank 9)

Bosted : Rundt omkring

Antal indlæg : 282


Tilbage til toppen Go down

A new girl in town - Emner og plots Empty Sv: A new girl in town - Emner og plots

Indlæg af Milo. Søn 16 Dec 2018 - 9:02

Aleksei skrev:Hej og velkommen til siden ^^

Har jeg Bjørn som er menneske, kig på hans profil hvis det er.

Har jeg Tchort som er vampyr, kig på hans profil hvis det er.

Så har jeg Artair som er djævle, kig på hans profil hvis det er.

Nu har jeg kigget på alle dine tre karakterers profiler, og har fået nogle få idéer. Kan se at Artair og Tchort deler den evne at de er immune overfor "mindcontrol" og tiltrækningsevner, jeg går ud fra det kun er mentalt/psykisk de er immune? For Milo's evne ligger jo i blodet og gør det derfor til en fysisk evne. Så tænker det kunne være interessant at prøve hendes evne af på en af de to og de så blev dybt forundret over den pludselige tiltrækning hun havde på dem.

Derudover tænker jeg at Bjørn måske kunne blive hendes første måltid. Emnet behøver ikke nødvendigvis være særlig langt, nemlig. :)
Milo.
Milo.
Novice (Rank 2)

Bosted : Abandonné banlieue, i en lille kælderlejlighed.

Antal indlæg : 12


Tilbage til toppen Go down

A new girl in town - Emner og plots Empty Sv: A new girl in town - Emner og plots

Indlæg af Aleksei Søn 16 Dec 2018 - 12:33

Tchort og Artair er også immune over for det fysisk.

De eneste der ikke er det, er Aleksei her og Bjørn

Kan ser at jeg gemt at skrive Aleksei her på lister som mulighed for et emme,

Bjørn har jeg en plan med, at han skal forvandles til vampyr eller djævle eller varulv.
Så at forvandle ham var en mulighed til plot, hvis er der noget.
Aleksei
Aleksei
Competent (Rank 9)

Bosted : Rundt omkring

Antal indlæg : 282


Tilbage til toppen Go down

A new girl in town - Emner og plots Empty Sv: A new girl in town - Emner og plots

Indlæg af Milo. Søn 16 Dec 2018 - 15:13

Jeg har sendt en pb.
Milo.
Milo.
Novice (Rank 2)

Bosted : Abandonné banlieue, i en lille kælderlejlighed.

Antal indlæg : 12


Tilbage til toppen Go down

A new girl in town - Emner og plots Empty Sv: A new girl in town - Emner og plots

Indlæg af Nicholas Tallon Søn 16 Dec 2018 - 18:54

Stiller gerne Nicholas til rådighed - Han er som du kan se vampyr.. relationen mellem dem kan være forskellige afhængig af hvad du eftersøger. Han kan sagtens være en slags storebror for hende (det vil være en ære for han knytter sig sgu ikke til nogen), en ven der er ekstrem flabet og provokerende, en lover der er ekstrem flabet og provokerende, eller eventuelt den person der har forvandlet hende .. jeg er frisk, kom endelig gerne med andre ideer hvis du skulle have nogen ..
Nicholas Tallon
Nicholas Tallon
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 225


Tilbage til toppen Go down

A new girl in town - Emner og plots Empty Sv: A new girl in town - Emner og plots

Indlæg af Milo. Søn 16 Dec 2018 - 19:19

Har sendt en pb, Nicholas. :)
Milo.
Milo.
Novice (Rank 2)

Bosted : Abandonné banlieue, i en lille kælderlejlighed.

Antal indlæg : 12


Tilbage til toppen Go down

A new girl in town - Emner og plots Empty Sv: A new girl in town - Emner og plots

Indlæg af Milo. Tirs 18 Dec 2018 - 18:26

Opdateret med plot idéer.
Milo.
Milo.
Novice (Rank 2)

Bosted : Abandonné banlieue, i en lille kælderlejlighed.

Antal indlæg : 12


Tilbage til toppen Go down

A new girl in town - Emner og plots Empty Sv: A new girl in town - Emner og plots

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum