Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Jeg tror jeg er klar nu (Caleb) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Jeg tror jeg er klar nu (Caleb) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Jeg tror jeg er klar nu (Caleb) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Jeg tror jeg er klar nu (Caleb) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Jeg tror jeg er klar nu (Caleb) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Jeg tror jeg er klar nu (Caleb) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Jeg tror jeg er klar nu (Caleb) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Jeg tror jeg er klar nu (Caleb) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Jeg tror jeg er klar nu (Caleb) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Jeg tror jeg er klar nu (Caleb) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Jeg tror jeg er klar nu (Caleb)

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Jeg tror jeg er klar nu (Caleb) - Page 3 Empty Sv: Jeg tror jeg er klar nu (Caleb)

Indlæg af Gæst Tirs 2 Apr 2019 - 0:45

Da hun sluttede det bed hun sig i læben og skulle til at løbe efter ham da han så stod bag hende med armen om hende "u...undskyld Caleb, troede...jeg ville have mere styr på...det" hun lagde hovedet tilbage og hvilede det i mod hans bryst før hun kiggede ham op i øjnene "undskyld jeg gjorde sig vred... " hun kiggede frem igen og lukkede sine øjne i og prøvede virkelig at lukke alt ude lige nu, alle lyde og alle tanker hun havde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg tror jeg er klar nu (Caleb) - Page 3 Empty Sv: Jeg tror jeg er klar nu (Caleb)

Indlæg af Caleb Tirs 2 Apr 2019 - 14:55

Han kyssede hende ganske stille på håret som han stod og holdt om hende imens han sagde: "Du skal ikke undskylde Emmiliana..... Ingen start er nem..... Og det skal nok komme... Jeg er her......"
Hele tiden sørgede han for at holde sin stemme så lav som muligt for ikke at overbelaste hendes sanser mere end de allerede var. "Det er helt ok.... Jeg har selv været der.... Sanserne der går helt amok.... "
Så kiggede han fremad sammen med hende og hviskede nærmest: "Vælg en ting og fokuser på den..... Indædt..... Det er første skridt på at mestre sanserne"
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Jeg tror jeg er klar nu (Caleb) - Page 3 Empty Sv: Jeg tror jeg er klar nu (Caleb)

Indlæg af Gæst Tirs 2 Apr 2019 - 15:38

Em kiggede ned i jorden, hun havde ikke lyst til at lytte til ham mere... han virkede så irriterende bedrevidende lige nu, og det var jo sandt, han vidste hvordan det var og han vidste godt hvad hun skulle gøre. Men han var irriterende, så var han dejlig og så var han irriterende igen....
"....mit fokus..." sagde hun kort og kiggede lidt rundt før hun så knyttede sin hånd "mit fokus er...at jeg vil hjem..." mumlede hun så og skubbede sig lidt væk fra ham, men det var svært ikke at ville stå op ad ham, at føle hans krop mod sin... "har lyst til...at slå dig og flå dig fra hinanden på mere end en måde..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg tror jeg er klar nu (Caleb) - Page 3 Empty Sv: Jeg tror jeg er klar nu (Caleb)

Indlæg af Caleb Tirs 2 Apr 2019 - 23:53

Hendes frustration lyste nærmest ud af hende, og han kunne egentlig godt forstå hende når det kom til stykket. Men hun var advaret om hvilken omvæltning det ville blive, men at det også ville være en gave. Nu var det bare hendes egen opgave at tage imod den.
"Hvis du vil hjem..... Så tag hjem..... Så længe du er klar over den risiko der følger med.... Sulten er langt mere kraftfuld end man tror....."
Da hun så nævnte hvor hendes tanker var, kiggede han kort ned i jorden. Da han kiggede op igen var hans øjne endnu en gang blodrøde på en ildevarslende måde.
"Så gør det.... Hvis det hjælper dig så gør det....."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Jeg tror jeg er klar nu (Caleb) - Page 3 Empty Sv: Jeg tror jeg er klar nu (Caleb)

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2019 - 0:02

Em kiggede på ham for en kort stund, hun frygtede hans øjne lige, hun var bange men hun ville ikke kæmpe i mod sig selv mere, så hun hoppede på ham. Oppe og sidde om hans brystkasse med sine ben rundt om hans lænd og sine arme rundt om hans nakke. Hun kyssede ham så intest at man skulle tro de var en sjæl, et lille bid mod hans læber før hun fortsatte til hans hals, hvor hun slikkede hans hud fra øre til skulder og så bed ham lidt. Hun satte samtidig sine negle i hans ryg og nakke og holdte dem der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg tror jeg er klar nu (Caleb) - Page 3 Empty Sv: Jeg tror jeg er klar nu (Caleb)

Indlæg af Caleb Ons 3 Apr 2019 - 0:21

Han smilede dragende til hende inden hun lod til at gøre hvad der fyldte i hendes tanker. Det var selvfølgelig ikke til at sige om hun rent faktisk ville prøve at angribe eller om det var lyst der tog over.
Som hun begyndte at kysse ham intenst, gav han tilbage og knurrede lavt af lyst. I det hun satte neglene i hans ryg, svarede han igen med at tage godt Ved hendes bagdel. Samtidig med det, lænede han hovedet lidt til siden så hun bedre kunne komme til hans hals
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Jeg tror jeg er klar nu (Caleb) - Page 3 Empty Sv: Jeg tror jeg er klar nu (Caleb)

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2019 - 0:38

Hun nød det og nød endnu mere at høre hans knurren, det var en dejlig varm følelse hun fik i kroppen når hun vidste han kunne lide det. Hun tog fat i hans skjortes stof og rev det til hver sin side så det flænsede, her smed hun bare stoffet væk og så på hans nu nøgne overkrop, som hun gerne ville røre. Hun vidste hvad hun ville, hun vidste at hun ville have ham så meget på alle de måder man kunne, men hun vidste stadig ikke hvordan og det frustrerede hende så meget. Hun havde aldrig haft sex før og nu var det det eneste hun tænkte på lige nu, som en brændende lyst der havde været fra den første dsg hun mødte ham og som hun aldrig havde været modig nok til som menneske.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg tror jeg er klar nu (Caleb) - Page 3 Empty Sv: Jeg tror jeg er klar nu (Caleb)

Indlæg af Caleb Ons 3 Apr 2019 - 11:23

Det lod til at nogle af tingene der fulgte med at være vampyr, faldt hende overraskende naturligt. Så da hun rev hans skjorte i stykker og smed resterne væk, smilede han og fastholdt den lokkende knurren.
Hun ville nok også finde ud af at følge ens lyster var lige så naturligt hvis ikke mere når man var vampyr, dog kunne han godt mærke det ikke var noget hun havde prøvet at efterleve før.
Så han satte hænderne ind på hendes bare ryg og begyndte at løfte hendes top af imens han kyssede hende op af halsen
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Jeg tror jeg er klar nu (Caleb) - Page 3 Empty Sv: Jeg tror jeg er klar nu (Caleb)

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2019 - 11:38

Em udtrykkede et lille støn da han gjorde det og hjalp ham af med sin top, følelsen af stoffet der gled af og efterlod hendes overkrop halvnøgen i BH gav hende bare en større længsel efter ham og hun satte sine ben ned på jorden for at vælte ham ned at ligge på jorden, hendes ansigt udviste ikke nogen som helst tegn på følelser mere lige nu, det handlede bare om lyst. Hun satte sig oven på ham med sit lem i mod hans og kyssede, slikkede og bed i hans hud fra hans mund og ned i mod hans bryst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg tror jeg er klar nu (Caleb) - Page 3 Empty Sv: Jeg tror jeg er klar nu (Caleb)

Indlæg af Caleb Ons 3 Apr 2019 - 23:01

Han smilede intenst til hende som hun kom med et lille støn, en overraskende tiltalende lyd.
Da hun så ville vælte ham ned på jorden, stod han ganske kort imod imens han smilede til hende. Blot for at vise han ikke bare kunne gøres med som man ville, men han sørgede stadig for at vise han var med hende så han lod hende vælte ham.
Som hun nappede og kyssede ham, førte han hånden om på hendes ryg og fik hurtigt åbnet hendes BH. Derefter blev den fjernet lige så hurtigt som hun fjernede hans skjorte.
Så tog han ved hendes hår og blottede hendes hals så han selv kunne kysse den og nappe med hugtænderne
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Bosted : En rimelig stor lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 1664


Tilbage til toppen Go down

Jeg tror jeg er klar nu (Caleb) - Page 3 Empty Sv: Jeg tror jeg er klar nu (Caleb)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum